Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.
Byla vydána verze 5.30 dnes již open source operačního systému RISC OS (Wikipedie).
V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …
Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.
Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.
Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.
Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.
Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.
Tvoje tvrdenie sa s tým Dušanovým navzájom nevylučuje.
Musíš zistiť, ktorá komponenta ďalej spracúva maily po spamassassinovi - u mňa napríklad procmail. Keď to zistíš, budeme Ti (možno) vedieť pomôcť viac. Takto len varíme z vody a nie každý má na to náladu. Mohol by si na začiatok napísať, o ktorom mailovom serveri hovoríme - Sendmail? Postfix? Courier? Exim? ESMTP? SSMTP? Qmail? Apage satanas - Exchange? Alebo iný?
procmailrc si pozeral vo svojom home, alebo v etc? Napríklad mazanie a triedenie spamu môže byť v /etc/procmailrc, takže platí rovnako pre všetky mailove schránky. Ale .procmailrc môže takisto existovať aj v home adresári daného užívateľa, ak má každý iné nároky na rozhodovanie či chce spam mazať, alebo len presúvať do zložky spam, alebo oboje v závislosti od spam-level. Takže ak to Tebe nefunguje a ostatným áno, tak by som hľadal v čom sa Tvoj procmailrc líši od toho, čo majú tí ktorým to funguje. Okrem toho si v procmaili môžeš zapnúť logovanie a pozrieť či v logu niečo múdre nebude.
DROPPRIVS=no :0hbfw: spamassassin.lock * < 512000 * !^X-Spam-Checker-Version: | /usr/bin/spamc :0 * ^X-Spam-Flag: YES /var/spool/mail/spam :0 * ^*tests=BAYES_99* /var/spool/mail/spam
Takže procmail to vráti späť do /var/spool/mail/ - a tam sa moje znalosti končia... Odtiaľ to asi opäť vyzdvihne postfix a ďalej to doručuje, ale v ktorom konfiguráku hľadať zradu, to neviem.
... ak je ale problém len v tom, že to doručuje a ty nechceš aby to doručovalo, tak treba len prepísať /var/spool/mail/spam
na /dev/null
Spamassassin (navzdory svojmu názvu) spamy nemaže. On ich len označí hlavičkou, prípadne dopíše niečo do subjektu. Čo sa deje ďalej, to už rieši buď mailserver, alebo priamo klient.
Tiskni Sdílej: