Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.
Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.
Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.
Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.
Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.
Fossil (Wikipedie) byl vydán ve verzi 2.24. Jedná se o distribuovaný systém správy verzí propojený se správou chyb, wiki stránek a blogů s integrovaným webovým rozhraním. Vše běží z jednoho jediného spustitelného souboru a uloženo je v SQLite databázi.
Byla vydána nová stabilní verze 6.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 124. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Vypíchnout lze Spořič paměti (Memory Saver) automaticky hibernující karty, které nebyly nějakou dobu používány nebo vylepšené Odběry (Feed Reader).
OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.
# Define list of workers that will be used # for mapping requests worker.list=loadbalancer,status # Define Node1 # modify the host as your host IP or DNS name. worker.node1.port=8109 worker.node1.host=localhost worker.node1.type=ajp13 worker.node1.lbfactor=1 worker.node1.cachesize=10 # Define Node2 # modify the host as your host IP or DNS name. worker.node2.port=8209 worker.node2.host=localhost worker.node2.type=ajp13 worker.node2.lbfactor=1 worker.node2.cachesize=10 # Load-balancing behaviour worker.loadbalancer.type=lb worker.loadbalancer.balance_workers=node1,node2 #worker.list=loadbalancer # Status worker for managing load balancer worker.status.type=statusVše funguje až na to že se v rámci klikání a používání aplikace změní uzel a samozřejmě příjdu o nastavení.
potřebuji zajisti aby když session vznikne na uzlu 2 tak aby až do konce byla na uzlu 2
Děkuji za odpověď
Jaroslav Kuba
worker.loadbalancer.sticky_session=1
Vše funguje až na to že se v rámci klikání a používání aplikace změní uzel a samozřejmě příjdu o nastavení.Neda sa to riesit sprevadzkovanim session replication medzi Tomcatmi?
jvmRoute="node1"v elementu engine v server.xml těch tomcatu
Jaroslav Kuba
Tiskni Sdílej: