abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    5.5. 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (15%)
     (14%)
    Celkem 119 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník

    Dotaz: C++ reference na objekt predane konstruktoru

    Přemek Vyhnal avatar 8.2.2009 15:26 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    C++ reference na objekt predane konstruktoru
    Přečteno: 403×

    Zdravím

    Zápasím se svým prvním programem v C++ a mám v tom trochu chaos.

    Mám třídy Hřiště a Hráč. Konstruktoru Hráče chci říct na jakým je hřišti aby mohl to hřiště nějak ovlivnit. Takže mám jedno hřiště a na něm několik hráčů a všichni ho mohou nějak používat.. všichni jedno společné.

    Nějaký tip jak na to? Snažím se to udělat tak, že každý hráč má referenci na hřiště na kterém je. přibližně takto:

    class Hriste { ... };

    class Hrac {
        private:
            Hriste h;
        public:
            Hrac (Hriste& hriste){
                h=hriste; //?
            }
    };

    ..main()..{

    Hriste hriste();

    Hrac hrac1(hriste);

    Hrac hrac2(hriste);

    }

     

    No a problém je že se to Hřistě někde kopíruje.. chci aby existovalo jen jedno a všude na něj byla jen reference.. Nebo jestli by mi někdo doporučil to udělat úplně jinak...

    Předem díky za cokoliv

    NO RAPTORS!

    Odpovědi

    8.2.2009 15:35 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru

    class Hrac {
        private:
            Hriste &h;
        public:
            Hrac (Hriste& hriste){
                h=hriste; //?
            }
    };

    Přemek Vyhnal avatar 8.2.2009 15:45 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru

    Geniální! ;)

    A neuvěřitelný.. strávil jsem tím asi tak týden a jsem si skoro jistý že jsem tohle už zkoušel.. stejně jako všechny ostaní kombinace & a * za a před všechno ;)

    Hrozně moc děkuju ;)

    NO RAPTORS!
    kozzi avatar 8.2.2009 15:58 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru
    Podle me na to jdes zcela spatne. Zkus si neco precist o objektovym modelovanim. OOP tu existuje aby nam umoznilo dokonalejsi navrh. Ne ze ma byt nasi snahou!!! Takze lepsi zpusob by bylo kdyby instance(objekt) tridy Hriste obsahoval instance tridy Hrac. jelikoz i v realnem svete mame Hriste a to obsahuje urcity pocet hracu.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Přemek Vyhnal avatar 8.2.2009 16:17 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru

    Presne nad timhle jsem taky premyslel.. tak mozna to jeste predelam...

    NO RAPTORS!
    kozzi avatar 8.2.2009 16:21 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: C++ reference na objekt predane konstruktoru
    Doporucuji si to predem navrhnout bud na papir, nepo zapomoci nejakyho UML nastroje. I kdyz se jedna o mensi aplikace je dobre si dopredu poradne navrhnout jednotlive objekty a vztahy mezi nimy. Protoze pak muze nastat situace kdy zjistis ze cela koncepce je nevyhovujici a jeji predelani by zanmenalo zacit od znovu, potom to dopada tak ze vymyslis ruzny triky a hacky a vysledek je ze udrzovani a rozsirovani kodu je nocni mura.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.