Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.
Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.
Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.
Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.
O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).
Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.
Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.
Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.
Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Řešení dotazu:
Visual C++ kód této lekce. ASM kód této lekce. ( Foolman ) Borland C++ Builder 6 kód této lekce. ( Christian Kindahl ) C# kód této lekce. ( Joachim Rohde ) VB.Net CsGL kód této lekce. ( X ) Code Warrior 5.3 kód této lekce. ( Scott Lupton ) Cygwin kód této lekce. ( Stephan Ferraro ) Delphi kód této lekce. ( Peter De Jaegher ) Delphi kód této lekce. ( Nelson Nelson ) Dev C++ kód této lekce. ( Dan ) Game GLUT kód této lekce. ( Milikas Anastasios ) Irix kód této lekce. ( Lakmal Gunasekara ) Java kód této lekce. ( Jeff Kirby ) Java/SWT kód této lekce. ( Victor Gonzalez ) JoGL kód této lekce. ( Kevin J. Duling ) LCC Win32 kód této lekce. ( Robert Wishlaw ) Linux kód této lekce. ( Richard Campbell ) Linux/GLX kód této lekce. ( Mihael Vrbanec ) Linux/SDL kód této lekce. ( Ti Leggett ) Mac OS kód této lekce. ( Anthony Parker ) Mac OS X/Cocoa kód této lekce. ( Bryan Blackburn ) MASM kód této lekce. ( Nico (Scalp) ) Power Basic kód této lekce. ( Angus Law ) Perl kód této lekce. ( Cora Hussey ) Python kód této lekce. ( John ) Scheme kód této lekce. ( Jon DuBois ) Solaris kód této lekce. ( Lakmal Gunasekara ) Visual Basic kód této lekce. ( Ross Dawson ) Visual Fortran kód této lekce. ( Jean-Philippe Perois ) Visual Studio .NET kód této lekce. ( Grant James )To neni zrovna malo, rozhodne je co studovat, musel jste to prehlidnout :)
Osobně bych řekl bych, že se učit buď 2 nebo 4 (možná 3.3 ale s ohledem na „změny“ v 4).
A na původní otázku, <=2 je jednoduché a snadno pochopitelné, což u 3-4 bych řekl, že už tak zrovna není (aspoň já jsem z toho na větvi).
Tiskni Sdílej: