abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    5.5. 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 541 hlasů
     Komentářů: 22, poslední 5.5. 10:06
    Rozcestník

    AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux

    Společnost AMD uvedla dnes na trh Radeony HD 6850 a HD 6870. Jedná se o vylepšení rok staré architektury HD 5800, která přináší mimo jiné UVD 3.0, Displayport 1.2 (s MultiStream technologií), HDMI 1.4a (s podporou 3D videa), lepší tesselaci, nový Morphological AA (MLAA), barevnou korekci výstupu pro wide-gamut LCDa další. Z pohledu Linuxu je však nejzajímavější, že součástí materiálů pro novináře karty testující byly i linuxové ovladače AMD_Linux_Radeon_HD6800 _Oct5_8.782RC2.run.

    22.10.2010 15:38 | David Ježek | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 22.10.2010 15:40 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    než se někdo zeptá na zdroj: tento 116MB soubor s ovladači pochopitelně nikde oficiálně nehledejte, rozcestník na webu amd sám ještě HD 6000 vůbec nezná, tyto ovladače byly připraveny pro recenzenty, ven se na 99% dostanou až finální Catalysty 10.10 (odhadem během pár dní, pokud ne ještě dnes).
    David Watzke avatar 22.10.2010 23:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Ale mohl bys alespoň dodat zdroj informace. (Divím se, že tu zprávičku někdo schválil bez toho.)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Ježek avatar 22.10.2010 23:30 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    ok, tak explicitně: zdrojem je presskit z novinářského ftp amd. není to informace převzatá, je to info přímo ode mne.
    David Watzke avatar 23.10.2010 11:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Aha, to potom jo. Taková exkluzivní zprávička na Ábíčku :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Ježek avatar 23.10.2010 13:10 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    já bych bejval věřil, že tě to třeba trkne samo :-D.
    David Watzke avatar 23.10.2010 15:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Tak pozdě v noci? :-D Ne, prostě mi nedošlo, že k těmhle věcem máš přístup... je fakt, že mohlo :-) Myslel jsem, že to je informace z Phoronixu nebo tak, kde se podobný věci občas objevěj.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Ježek avatar 23.10.2010 15:21 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    tam jsem se taky schválně podíval, jestli to někde zmínili ... a nakonec jsem se regnul a nechal tam zmínku na fóru.
    22.10.2010 16:13 Peter Fodrek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Takze AMD plni svoje sluby (vyvoj novej generacie GPU trva asi 3 roky pri CPU 5 rokov)

    Published on December 29, 2007 While there is no easy way around this for the R600 series, John Bridgman has stated "[a modular version of the UVD is] already on the requirements list for future chips. Won't make the next generation (too far along already) but the ones in early development should be more open-source-friendly.

    http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=955&num=1

    >linuxové ovladače AMD_Linux_Radeon_HD6800 _Oct5_8.782RC2.run.

    To nevyzera na Catalyty, historia Catalystov naznacovala, ze uz minuly mesiac mal vyjst uplne novy opneGL engine

    A RC2 je velmi divna z 5.10 podla vyvojveho cyklu Catalytov, ak by to bola posledna verzia http://www.phoronix.net/image.php?id=735&image=amd_exclusive_slide2

    na druhej strane ale cislo sedi

    Catalyst 10. 8(drive 8.753)

    https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/catalyst_108_linux.pdf

    Catalyst 10. 8(drive 8.762)

    https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/catalyst_108_linux.pdf

    Catalyst 10. 9(drive 8.771)

    https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/catalyst_109_linux.pdf

    Az mam taky pocit, ze posledne cislo je cislo RC, ktore bolo oznacene za release

    22.10.2010 22:04 Peter Fodrek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    je to potvrdene to ,co mate nie su Catalysty Linux

    https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/catalyst_1010_linux.pdf
    David Ježek avatar 22.10.2010 22:43 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    všiml sis že ty co odkazuješ, nepodporují HD 6800?
    23.10.2010 09:33 Peter Fodrek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    ano, ja odkazujem oficialne catalystsy 10.10 a tam 6800 nie je. Z toho usudzujem, ze to, co mate vy nie su catalysty

    23.10.2010 11:08 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Dost pochybna uvaha... Je naozaj tak tazke pochopit, ze to je nejaka vyvojova verzia?
    23.10.2010 19:53 Peter Fodrek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    problem je verzia s podporou HD6xxx je 8.782 teda Catalyst 10.10 RC2 bez podpory HD6xxx je 8.783 teda Catalyst 10.10 RC3 bol vyhlaseny za release

    "These release notes provides information on the latest posting of AMD’s proprietary driver for Linux®. This particular driver updates the software version to 8.783"

    otazka je preco by realne odstavili z RC3 podporu karty, ktora vyjde v den, ked vyjde release?

    Bud je to extremny nepodarok, a v tom pripade to nepustim novinarom, alebo je to holy nezmysel.
    David Ježek avatar 23.10.2010 20:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    ne takto to chodí, nechtěj, abych ti tu vysvětlovalk, jak a proč to AMD takto s drivery dělá. I když to opomenu, tak je tahle debata sama o sobě stejně bezpředmětná.
    David Ježek avatar 23.10.2010 11:36 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    protože posledních deset škodovek nemá autorádio, znamená to, že nová verze představená novinářům týden před uvolněním do prodeje, NENÍ zákonitě škodovka z toho důvodu, že autorádio naopak MÁ?
    23.10.2010 19:53 Peter Fodrek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    vid vyssie
    22.10.2010 18:12 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Keby radsej pred uvedenim na trh poslali do relevantnych mailing listov subory typu radeon-add-hd6800-support.patch...
    22.10.2010 18:41 dusan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Tiež som na to myslel a vôbec som som sa nehneval keby k tomu pridali

    specification_for_r800_(uvd,hdmi_opengl_accel_....).odt
    default avatar 22.10.2010 19:42 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    A co místo těhdle keců prostě jen říct: "Děkujeme, jsme rádi, že podporujete náš oblíbený systém GNU/Linux psáno přes pomlčku." To by tě ubylo, že?
    22.10.2010 22:09 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    AMD tym binarnym humusom nijako Linux nepodporuje. Podporuje akurat svoju predajnost tym, ze akoze ma driver pre Linux.
    the.max avatar 22.10.2010 23:04 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    no, jestli tim podporuje prodejnost bych netvrdil, vzdyt ta kvalita ovladacu mi pripada, jako kdyz to nechavaji psat stredoslokaly misto domacich ukolu:-DDD
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    22.10.2010 23:13 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Preto som pouzil slovo "akoze". Predajnost to podporuje len tym, ze sa do specifikacie produktu da napisat slovo Linux.
    23.10.2010 11:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    A co je špatného na tom, že podporují svoji prodejnost?
    23.10.2010 11:16 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Akurat to, ze to mnoho ludi zamiena s podporou Linuxu. V skutocnosti to Linuxu nepomaha, ale skodi.
    23.10.2010 12:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Jakým způsobem to linuxu škodí?
    23.10.2010 21:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Bohužel je nemálo lidí, kteří si na webu výrobce přečtou, že je podpora pro Linux, a když pak zjistí, že to s tou podporou není až tak růžové, vyvodí si z toho závěr, že Linux je špatný. Ano, je to nesmyslný závěr, je to iracionální úvaha, ale bohužel nemálo lidí takto uvažuje, stejně jako spousta lidí věří pohádce o tom, že Windows podporují veškerý hardware pro PC. Většina uživatelů PC se prostě nenaučila rozlišovat, co pochází od producenta OS a co od výrobce hardware.
    the.max avatar 23.10.2010 21:57 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    treba tim, ze si zakaznik koupi grafiku, ktera mu ve woknech obstojne funguje, pak naaahodou se nekde docte o nejakem bubububntu a zkusi to nainstalit. Pak si nainstali ovladace pro grafiku a ocekava, ze to bude fungovat zhruba jako ve wydlich, ale omyl, ono to spis nefunguje vubec. Kde je tedy problem? v Linuxu, protoze mu tam nefunguje jeho grafika. Tento zaver pak rozsiri po svem okoli. Staci?

    Ne, nechci se hadat, ale nvidie proste funguje +/- stejne jak na woknech tak na linuxu (s binarnimi ovladaci).
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    22.10.2010 23:46 zmije
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Linuxákům se zkrátka nezavděčíš...
    23.10.2010 00:04 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Hlavne, ze tebe staci polofunkcny smejd zabaleny v EXE so stovkami MB sraciek v .NETe.
    David Ježek avatar 23.10.2010 00:17 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    ...so stovkami MB sraciek v .NETe.
    je vidět, že máš opravdu exaktní představu o tom, co vše je v balíku catalyst obsaženo a proč to tam je.
    23.10.2010 07:47 Punisher
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Ano. Je tam stovka sraček v .NETe, která při bootu na použití na starším počítači totálně znemožní jeho využívání na několik minut od startu.

    PS.: Stačí zakázat instalaci AMCCCC (instalovat jen holý driver), a najednou je po problému. Co z toho plyne? Ze je tam pribaleno mnozství .NET sraček.

    A to nemluvím o tom, že ten jejich chaos se spoustou buznovských latexových skinů se nedá ergonomicky vůbec používat. Už jste viděl Control-panel nVidie?
    David Ježek avatar 23.10.2010 08:58 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    ano, control panel nvidie i ccc od amd vídám velmi pravidelně. :-)
    23.10.2010 11:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    PS.: Stačí zakázat instalaci AMCCCC (instalovat jen holý driver), a najednou je po problému. Co z toho plyne? Ze je tam pribaleno mnozství .NET sraček.
    No tak vzhledem k tomu, že je pro bezchybnou funkčnost grafárny vůbec nemusíš instalovat, tak to není žádný problém.
    23.10.2010 11:10 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Cize to ma podobny vyznam ako toolbary do internet exploreru, ktore su pribalene k roznym programom?
    23.10.2010 11:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Jo, můžeš to tak brát. No a co?
    23.10.2010 12:35 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    No uplne toolbar to neni. Je tam totiz mozny zmenit defaultni nastaveni ovladacu, pretaktovat kartu nebo si udelat profil pro nejakou hru/program. Ja to sem tam vyziju, protoze mam starsi hry a je docela prijemny v nich vnutit vyhlazovani atp. Na druhou stranu se bez nich beznej user hrave obejde. Jeste by tam vlez a nekde si zapnul ze vsechny 3D aplikace maj bezet s 8xSSAA + 16xAF a pak by siril jakej je vyrobce jeho PC hajz, ze mu do toho dal pomalou grafarnu. I takovy fory jsem slysel.
    Max avatar 23.10.2010 14:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Co tak jen zakázat, aby se nespouštěl a spouštěl jsi si ho ručně jen když potřebuješ něco nastavit?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.10.2010 21:09 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    No, jako bych četl něco od JR... Mimochodem, pán by se neměl ztrapňovat neznalostmi o způsobu vývoje a prezentace driverů AMD... Proč se to tu začíná hemžit všelijakými silnými egy se slabým zabezpečením a aplikační chudobou? Živě?
    23.10.2010 11:05 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Linuxákům se zkrátka nezavděčíš...
    Prosím, nezobecňuj jednoho trolla na všechny linuxáky...
    23.10.2010 11:12 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Pouzival si niekedy Radeon v Linuxe?
    23.10.2010 11:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    23.10.2010 13:40 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    poslednich sest let ...., a stale se to zlepsuje .. jak ten binarni blob i kdyz podpora dle buntu me celkem stve ... => plyne z ni dobra podpora jen pro jadra co sou v buntu a xorg-server to same .....

    radejich by byl kdyby primarne podporu delali na vanilla jadro a xorg-server

    a hlavne otvirani dokumentace amd neni vubec spatna vec , staci se podivat na x-video-ati + mesa r600/r600g ted a pred rokem ... nebetycny rozdil ...
    USE="-gnome -kde";turris
    23.10.2010 16:00 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    A co podpora pre vsetky este stale pouzitelne Radeony, ktore uz nove Catalysty nepodporuju? Poznam viacero ludi, ktori prave z tohto dovodu (AMD/ATi sa jedoducho vysralo na starsi HW) presli naspat k Windows (nakolko OSS radeon ovladace jedoducho stale maju mnozstvo problemov - aj inych ako katastrofalny 3d vykon).
    24.10.2010 21:20 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Katastrofou je, že podle některých uživatelů linuxu je klíčovým aplikačním požadavkem 3D. Jak snadné je nalákat na pentličky Copizu ty, co nemají na specifický tvůrčí 3D soft... Já 3D ke své tvorbě ani zábavě nepotřebuji, někdo snad ano? Že by Blender? Nebo opravdu jen ten ergonomický nesmysl Compiz? Pro vývoj jsou jiné nástroje... Mám starou X550 pod Archem a bezvadný grafický výstup, má někdo problém? Jsem rád, že AMD uplatňuje platformálně neutrální politiku na rozdíl od konkurence...
    24.10.2010 21:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Nebo opravdu jen ten ergonomický nesmysl Compiz?
    Ergonomický nesmysl? Náhodou, desktop wall a expo jsou docela užitečné.
    A další věc je, že umožňuje plynulé přechody (mezi plochami, při zobrazování/zavárání oken), což mně osobně vyhovuje mnohem líp na oči, než přechody skokem.
    24.10.2010 22:20 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Ak to mal byt vtip, davam plny pocet. Ak nie, je to na zamyslenie. Naco mi je 3S graficky AKCELERATOR, ktory vdaka "jedinym funcknym aktualnym" ovladacom 3D nezvlada? :D Asi by mi stacilo s3 trio potom, alebo Trident t8900, kebyze tu 3D akceleraciu nepotrebujem. ;) Power management, rozne obrazove artefakty atd. radsej komentovat ani nebudem. ;)

    24.10.2010 23:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Nové karty mají oproti starým i jiné výhody než jen 3D akceleraci. Nemluvě o tom, že by asi byl problém tu S3 Trio dostat do PCI-E slotu…
    pavlix avatar 25.10.2010 12:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Vtip to určitě nebyl. Spíš ty do toho pleteš nesouvisející věci. Obsahem sdělení bylo, že ne každý používá či potřebuje při práci 3D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    25.10.2010 15:58 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Tak potom nech predavaju cisto 2D + video akceleratory - male karty uplne bez chladica, za rozumnu cenu a plne funkcne v Linuxe.
    25.10.2010 16:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    To by bylo pěkné, ale dokud vás výrobci nevyslyší, budeme si muset vybírat z toho, co na trhu je, ne z toho, co bychom tam rádi viděli.
    pavlix avatar 25.10.2010 21:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Tak existence 3D mi sama o sobě nevadí. Chladič chipu bez rotujících částí mi taky nevadí. Plně funkční neumím posoudit, protože nejsem odborník. Všecky karty posuzuju jako by plně fuknčí pod linuxem byly, tedy pokud požadovaná vlastnost nejde pod linuxem, říkám kartě nefunkční (nebo politicky korektně nepodporovaná).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Grunt avatar 23.10.2010 17:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    No, nevím. Vzhledem k tomu, že od ATi jsem v počítači zatím neměl snad ani jednu kartu a používám převážně nVidie o tom nic moc nevím, ale opravdu bych pod tím nehledal žádnou podporu našeho oblíbeného systému. Prostě jen nějaká hlava vyšamponovaná vzala do ruky kalkulačku, vypočítala co se jí hodí a provedla rozhodnutí. Toť IMHO vše. Podpora vypadá totiž úplně jinak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    the.max avatar 23.10.2010 22:02 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    ja atinu mel. HW dobrej, to se musi nechat, prislo mi ze mela i lepsi barvy nez nvidie, ale ovladace byli opravdu jedna obrovska tragedie. Dokud nebude mit ati ovladace na stejne urovni jako nvidia, tak me jejich grafiky nezajimaji.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Grunt avatar 23.10.2010 23:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvedla Radeony HD 6800 i s ovladači pro Linux
    Štaptně pochopeno. Já totiž chtěl prostě říct, že něco jako ovladače na linuxovém jádře neexistuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.