abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 510 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Ballmer: open source není svobodný

    Steve Ballmer sdělil newyorským finančním analytikům a akcionářům, že Microsoft zakročí proti dodavatelům open source systemů, kteří nebudou respektovat intelektuální vlastnictví Microsoftu. Prohlásil, že dohoda s Novellem jasně dokazuje, že open source není svobodný a musí respektovat intelektuální vlastnictví Microsoftu tak jako všichni ostatní. Více viz články na ZDNetu, News.com a Ars Technica.

    22.2.2007 03:24 | Mikos | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.2.2007 08:34 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    nojo, Vista se blbě prodává a tak se hledaj důvody. To nebude hezký
    22.2.2007 08:54 dusan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Coze ten jeden .., .........., ......., ..., .. ,., . No proste pre peniaze všetko. A ty z novelu sa dali tak lahko nachytat.

    Aby som zacal setrit na licencie pre Micro$$oft. Urcite to min v USA pretlaci hm a kolko je asi vývojárov (kernelu a tak ) v USA. Asi dosť.
    22.2.2007 08:56 neurol23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    to je kus vola
    22.2.2007 09:04 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    jo, jo za*ranej Novell a jeho snaha udrzet si zisky za kazdou cenu !

    Tak co bude nasledovat dale, prida se redhat ? Pekny svinstvo, ale to se dalo cekat, Novell dal do ruky tomu magorovi Ballmerovi hromadu streliva proti OS komunite a jak vsichni dobre vime FUD funguje 100% ze ? !!!

    Zrusil jsem veskere nakupy SLES pro nove servery a ze starych serveru SLES9 poleti po vyprseni podpory, tot moje odpoved na chovani fy. Novell.
    22.2.2007 10:59 ed | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    zrejme prida, alebo bude pridany... vid. zpravicky na rootovi
    22.2.2007 11:00 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Já věděl, proč jsem svou knihu o Suse narychlo přepsal na Mandrivu (už je v Gradě). Styděl bych se propagovat ty dobytky.

    [fl]Vzkaz pro Susáky: nechlubte se používáním Novelsoft OpenSuse, AstorLights má Novellsoft XP.[/fl]
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    22.2.2007 12:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    A just budu. Používám OpenSuSE 10.2 a jsem s ním plně spokojen. A vy se můžete třeba vzteknout… Za co bych se ovšem styděl zcela určitě, by bylo ztrapňovat se tím, že budu plivat špínu na jednu firmu za to, co CEO druhé plácá hlouposti…
    22.2.2007 12:33 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Astor a BožskýRHulán jsou s XP také spokojeni... Já netvrdím, že Suse je špatné po technické stránce, mi se prostě hrubě nelíbí počínání Novellu. Jelikož Vás nechci urazit, další si odpustím.
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    Shadow avatar 22.2.2007 13:33 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Já osobně Novell neviním za to, že CEO jeho smluvního partnera plácá hlouposti. Ale rozhodně ho viním za to, že onomu CEO poskytl munici, kterou ve svém tažení proti GNU/Linuxu a svobodnému softwaru může použít.

    Však se podívejte na Ballmerovu argumentaci v některém z odkazovaných článků. Tam celou svou rétoriku zakládá na smlouvě s Novellem a uvádí ji jako "důkaz" svého tvrzení, že FOSS porušuje MS IP. Nezasvěcenému pozorovateli se pak "Ballmerovy hlouposti" díky Novellu jako "hlouposti" jevit nemusí. A v tom vidím problém.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    22.2.2007 14:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný

    Žádnou munici Microsoftu Novell neposkytl. Argumentace Microsoftu stála na vodě předtím a stojí na vodě i teď. Stanovisko Novellu k tomu, zda Linux porušuje práva Microsoftu, je všeobecně známé (nebo přinejmenším těm, kdo se místo FUDování obtěžovali obětovat pět minut a zjistit si ho) a naprosto jednoznačné.

    Mimochodem, ani na té formulaci "open source … musí respektovat intelektuální vlastnictví Microsoftu tak jako všichni ostatní" nevidím nic a priori špatného. Pokud by nějaký open source projekt porušoval patenty Microsoftu (nebo kohokoli jiného), bylo by to IMHO zcela stejné provinění, jako kdyby se téhož dopustil nějaký closed source komerční projekt.

    Shadow avatar 22.2.2007 16:05 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Četl jste celý můj příspěvek? Zejména poslední dvě věty? Je hezké, jak rezolutně odmítáte, že by Novell poskytl MS munici, navzdory tomu, jak nyní Ballmer smlouvy s Novellem při argumentaci využívá (viz link, co jsem uváděl).

    Ano, vy i já možná víme, že to tak horké nebude. Ostatně, já sám tvrdím, že kdyby na tom něco skutečně bylo, MS by rovnou začal se žalobami a neobtěžoval se nějakým FUDem. Jenomže, to ví ti, kdo se o tato témata zajímají. Budou to vědět i méně informovaní? Třeba ti, kteří budou někde schvalovat nasazení GNU/Linuxu?

    Sám víte, na jakém principu FUD funguje. Jeho cílem je vyvolat pochybnosti a strach. Říkáte, že argumentace MS je na vodě. Bohužel, MS nyní už nestaví na vodě, ale na patentové doložce smlouvy s Novellem, která zakládá ideální podhoubí pro vznik pochybností. A o to MS jde. Kdyby smlouva patentovou doložku neobsahovala, MS by se neměl o co opřít.

    Jinými slovy, říkám, že MS FUD je nyní díky smlouvě s Novellem účinnější, než by byl bez ní. To je to, co Novellu zazlívám.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    22.2.2007 16:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Trvám na tom, že se o žádnou munici nejedná. Výkřiky Microsoftu byly blábol předtím a jsou stejný blábol i teď. Nemyslím si, že současné hrozby přesvědčí víc lidí než ty dřívější.
    Mikos avatar 22.2.2007 16:31 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Zjevně si neuvědomujete, jakou mocnou zbraní FUD je. A patentová smlouva s Novellem činí tento FUD ještě mnohem mocnějším (už nestojí jen na vodě, ale na konkrétních příkladech), to je prostě fakt. Microsoft toho využívá velmi dobře a Novellu muselo být dopředu jasné, že to takhle dopadne, ještě než smlouvu uzavřel (to by nemohlo být jasné jen blbci, všichni víme jak se v minulosti Microsoft choval).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    22.2.2007 16:55 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    A ten FUD prostě hraje do karet Novellu ať už jsou jeho úmysly křišťálově čisté nebo ne. A řada lidí si také myslí, že "Novellu muselo být dopředu jasné, že to takhle dopadne, ještě než smlouvu uzavřel (to by nemohlo být jasné jen blbci, všichni víme jak se v minulosti Microsoft choval)." Takže ho spíš podezírá z úmyslů nečestných.
    23.2.2007 18:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Tak ještě jednou: ten FUD stál na vodě předtím, stojí na vodě dál. Jestli je ta voda zabarvená modře nebo zeleně, to opravdu nehraje nejmenší roli. Pokud někoho přesvědčí "argument", že Novell, který mnohokrát jasně vyjádřil stanovisko, které je mi už trapné po padesáté citovat, smlouvou potvrdil něco, co je v rozporu s tímto mnohokrát zopakovaným (a činy podloženým) stanoviskem, pak takový člověk nejspíš byl přesvědčen i bez něj.
    Mikos avatar 23.2.2007 18:05 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    No vidíte, a já s tím co říkáte prostě nesouhlasím. To že vy si myslíte, že ten FUD teď nemá větší váhu, to je jen váš názor, já mám zas opačný.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    22.2.2007 13:36 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Tak tohle bylo sproste, pane Cyron. Fakt sproste. Ty dobytky si beru zcela osobne a budu odplacet timtez. Kdy ze vyjde ta kniha? :-)
    ^D
    22.2.2007 14:05 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    1. Dobytkama myslím vedení Novellu. To jste nepochopila?

    2. Odhad květen.
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    22.2.2007 14:12 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Ja za dobytok povazujem niekoho, kto sa tak vyjadruje.
    bodka
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    22.2.2007 14:43 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Prosím rozvést. To jako mám říkat: Mám rád Novell, Microsoft, US radar... N-I-K-D-Y.
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    22.2.2007 14:45 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Prosím rozvést. To jako mám říkat: Mám rád Novell, Microsoft, US radar... N-I-K-D-Y.
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    22.2.2007 16:09 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Podle mě se chováš stejně http://www.abclinuxu.cz/blog/royal/2007/2/21/157682#1
    22.2.2007 12:04 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Ta hrstka lidí, která krátce po oficiálním oznámení o uzavření paktu přesně poukazovala na toto nebezpečí byla nazývána paranoiky a fanatiky a odkazována na "vysvětlující" FAQ No-wellu komunitě. Teď už se opakovaně potvrzuje jejich prozíravost. Bohužel těžko má z toho někdo satisfakci…
    In the garden sleeps a messenger ·
    22.2.2007 12:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    O jakém nebezpeční vlastně mluvíte? Oni snad představitelé Microsoftu předtím takové věci nehlásali?
    22.2.2007 12:29 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    To ano, ale MS se před tím při šíření FUDů oháněl holýma rukama, ale Novell jim tímto dal do ruky nástroj (možná je to dokonce zbraň).
    In the garden sleeps a messenger ·
    22.2.2007 14:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Já bych spíš řekl, že se Microsoft ohání přesně stejně nesmyslnými a stejně chatrnými argumenty jako dřív. Takže nic nového…
    stativ avatar 22.2.2007 15:14 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Jo, ale blb (99% lidi) si rekne, ze na tom asi neco bude kdyz ve smlouve je zrovna klauzule o nezalovani zakazniku.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    22.2.2007 09:13 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Doufám že se začne co nejdřív soudit, aby mu soud jasně vymluvil jeho nesmysly.
    22.2.2007 09:22 dusan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    To ale nepomoze. Už len zato že s toho bude nejaky clanok New York poste ale ty co to klamstvo uz poculi nebudu tomu verit.

    Ved nemaju cas na zistovanie podrobnosti neboli by dostatočne flexibilný a boli by vyhodený z práce ( nasa ludská ekonomika v západnom štýle je super vec nie) :-(((
    22.2.2007 17:25 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    To by museli být (MS) padlí na hlavu. Jim přeci daleko více vyhovuje nejistota.
    msk avatar 22.2.2007 09:23 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Lod sa potapa a posadka plieska rukami okolo seba, aby sa udrzala nad hladinou...

    Ballmer je kkt, po zhliadnuti jeho imbecilneho vystupu (echo "I love this company yeah" | wc -w) != 4 mi je uplne jasne, ze by prevalcoval aj Jana so super ultra WS nozmi v nejakom teleshoppingu pre debilov.

    Kecy o intelektualnom vlastnictve si moze strcit, uz SCO jasne predviedlo, ze tadeto cesta nevedie...
    22.2.2007 12:25 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Jenže MS není SCO. Bohužel i výsledek případného soudního procesu se dá ovlivnit (a to i bez úplatků) množstvím vynaložených prostředků...
    22.2.2007 09:47 Oliver
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    posledny zufaly pokus sudruhov z majkrosoftu ako zostat este aspon chvilu v hre, nic viac...
    22.2.2007 10:03 Oliver
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný + SP1
    ubohe klamstva, to je jedine na co sa zmozu
    22.2.2007 10:48 smog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    To je porad jejich stejna obchodni politika. Lidi treste se, jeste chvili to dovolime a pak to utnem. Pripada mi to jako okopirovany z ted probihajici akce "mate posledni moznost legalizovat windows" a pak uvidite jestli nebudete hodni. Zastrasovani na vsechny strany a pokud mozno co nejvic medializovat aby vladla vseobecna nejistota.
    22.2.2007 10:52 patok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    lid versus Steve Ballmer

    zavrete nas vsechny!!! hahaha
    Dalibor Smolík avatar 22.2.2007 11:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Doufám, že to vězení, do kterého nás uživatele Linuxu zavřou, nebude mít okna. To bych asi nepřežil :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.2.2007 11:34 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    mohli by všechny vývojáře všech distribucí zavřít do jednoho vězení, ale nechat jim počítače a přístup na internet, dávat jim jídlo a podobně - to by pak byl fofr ve vývoji :-D, klidně bych přesvědčil manželku, aby jim dvakrát týdně pekla makovou buchtu :-D - tu umí výborně
    Dalibor Smolík avatar 22.2.2007 11:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Musím se smát, jak se historie neustále opakuje dokola. Ve starém Římě kriminalizovali křesťany za to, že hlásali novou myšlenku uspořádání světa (nejen náboženství ..), pak trestali lidi, když tvrdili, že je země kulatá. Později, když někdo chtěl za hranice. Teď se bude zavírat za to, že někdo prosazuje Open Source. Je zajímavé, že po čase se právě podobné kriminalizované myšlenky staly realitou :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.2.2007 12:28 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Vážně? A kdo bude první na sežrání v aréně...

    Ono totiž to prosazení do reality chvilku potrvá a než se tak stane, budeme mít pár mučedníků... :-(
    Dalibor Smolík avatar 22.2.2007 12:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    No to jo. Mučedníci se našli vždycky. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.2.2007 12:37 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    je fakt, že při každém z Tebou uváděných příkladů dost lidí zařvalo - jak jsem psal nahoře - hezký to asi nebude.
    Dalibor Smolík avatar 22.2.2007 12:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Ale vy mladí se dožijete krásných dnů, kdy budou všichni svobodní. Žádné licence, žádné DRM, všude kolem rozkvetlé louky a svobodný software. A Microsoft bude firma, která bude úřadovat z garáže a prosit o odklad splátek daní :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.2.2007 12:57 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    tak to už jsem někde určitě slyšel, jen tam chybělo to DRM a software vůbec .....

    kdy jen to bylo.....

    AHA - to bylo tehdy, když jsem potom opakoval "Slibuji dnes předevšemi, jako jiskra jasná ..."

    :-D
    Dalibor Smolík avatar 22.2.2007 13:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Doufám, že to bylo pochopeno jako jemná ironie a nadsázka :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.2.2007 13:10 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    ano prosím, jen to u mě vyvolalo hluboko zasunuté vzpomínky
    Dalibor Smolík avatar 22.2.2007 13:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Ta nadsázka byla taky proto, že bývá pravdivé přísloví, že kaše se nejí tak horká, jak se uvaří. Věřím, že tyto smlouvy neohrozí Linux jako takový a kdyby se podařilo některé jeho části dostat pod nějakou licenci, najde se dost lidí, kteří budou ochotni přepsat kód ...
    Dále Debian a jeho společenská smlouva by mohl zůstat nedotčený
    P.S. Ale ten Microsoft úřadující v garáži by nebyla až tak špatná vidina :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.2.2007 13:31 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    uvidíme, snad to dopadne dobře a budem se mít všichni rádi a taťka Ballmer nám bude k tomu tancovat a Bill zaplatí první pilotovanou misi na mars a dobře placení a živení dělníci v číně se budou veselit na Tien ai men, přecpaní černoušci v africe budou radostně skákat kolem ohně, ovce v austrálii nebudou muset kvůli ozonové díře nosit sluneční brýle, grónsko a island zase zamrzne a já půjdu z práce domů dneska dřív
    Dalibor Smolík avatar 22.2.2007 13:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    A navíc docela svítí sluníčko, je teplo a dívky budou brzy nosit minisukně bez punčoch. Vilné oko starce se bude mít zase na co dívat.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.2.2007 11:53 patok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    no i kdyby vsechny zavreli do vice vezeni, tak by to akorad tak vedlo k zvednuti vetsi vlny odporu.... tohle zase jasne dokazuje, ze Open Source je *nesmrtelny* :^)
    22.2.2007 11:00 brano2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Poslednu dobu sa open source zacina rozsirovat v roznych krajinach. Kazdu chvilu clanok aka statna sprava alebo republika prechadza na linux. Samozrejme taktika zastrasovania funguje spolahlivo a pokial oficialne neoznamia v com open source porusuje ich intelektualne vlastnictvo by mali dat ballmera na sud za kazenie mena.

    Vysledok takejto "kampane" proti open source je jasny - vlady a organizacie co uvazuju o prechode maju nadobudnut pocit ze vsetko okrem MS je vlastne ilegalne.

    MS mal jediny problem, ako zautocit na nieco tak decentralizovane a otvorene kazdemu. Nasiel svoj postup, ci ucinny ukaze cas. V kazdom pripade by toto vyhlasenie mal okamzite ostro skritizovat Novell, pretoze tvrdil ze ziadne porusovanie tou dohodou neodsuhlasil.
    22.2.2007 12:55 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Co je to intelektuální vlastnictví MS?
    22.2.2007 13:54 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    MíNUS ™ NEKONEČNO ® :-D
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    24.2.2007 22:23 Platonix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Od roku 2004 třeba i dvojklik. To myslím vážně, mají na to patent :)
    22.2.2007 13:23 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Takže Steve Balmer tvrdí, že pokud neporušuju zákony, nejsem svobodný. Že by se dal na existencialismus? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    22.2.2007 17:15 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    jsem zvědav, jestli třeba Ford nebude žalovat Škodu, že porušuje jeho intelektuální vlastnictví...

    Slovo intelektuální značně degradovalo poslední dobou, taky máte ten pocit?
    Shadow avatar 22.2.2007 18:43 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Není "intelektuální vlastnictví" špatně přeložený pojem? V češtině máme přece "duševní vlastnictví".
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    23.2.2007 16:10 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    Ballmer to myslí určitě tím nejhorším způsobem...
    23.2.2007 16:09 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ballmer: open source není svobodný
    To by mě vážně zajímalo, jak může bilaterální smlouva mezi MS a firmou, která k linuxovému jádru bundluje další software (úmyslně opomíjím její příspěvky k vývoji) něco vypovídat o porušování duševního vlastnictví v linuxovém jádře?
    Only Sith deals in absolutes.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.