Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Organizátoři konference LinuxDays 2025 vydali program a zároveň otevřeli registrace. Akce se uskuteční 4. a 5. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích, kde vás čekají přednášky, workshopy, stánky a spousta šikovných lidí. Vstup na akci je zdarma.
autori nepoznaju niektore zakladne poznatky z oblasti AI. Napr. Univerzálnu aproximačnu teorému , ktora hovori ze na klasifikaciu stacia max 3 vrstvy , takze spominanych 10-30 vrstiev je zbytocny overkillJa bych rekl ze znaji dost dobre. To ze neco jde udelat s prostredky X neznamena ze je idealni to tak delat. Muzu nejaky program napsat v brainfucku (proste to jde), ale efektivita takoveho pristupu bude proti treba Ccku zoufala. Stejne tak neuronka na rozpoznavani obrazu muze mit *teoreticky* jednu skrytou vrstvu (s kdovi kolika stovkami tisic neuronu), ale je otazka jak dobre to pujde natrenovat a jak dobre to bude fungovat. Popravde bych se nedivil kdybysme se za cas dostali jeste k hlubsim sitim.
Matematická analýza celého problému v práci [3], ktorá znela NN s jednou, resp. max dvoma skrytými vrstvami je schopná aproximácie ľubovoľnej funkcie s dostatočnou presnosťou. Je zrejme, že viac ako 2-vrstvové NN to vedia tiež, ale za cenu vyššej zložitosti NN. Existuje tzv. Univerzálna aproximačná teoréma popísaná tiež v [5], ktorá tvrdí, že stačí jedna skrytá vrstva na aproximáciu ľubovoľnej funkcie. Z praktického hľadiska, však nehovorí koľko neurónov má mať táto jediná skrytá vrstva.http://neuron-ai.tuke.sk/cig/source/publications/books/NS1/html/node46.html
A dokonce bude i jezdit.
Tak nevim, jestli brzdeni rozkrokem je to prave orechove
Vyskusajte si viac vrstiev napr. na SNNS a zistite k comu je dobre mat viac vrstiev ..Jasne, jenze v tomhle simulatoru nejde nic komplexniho. Pohraju si az budu u stroje s poradnym GPU. A ten citat neni v rozporu s tim co pisu ja - teoreticky ti jedna skryta vrstva staci. Prakticky muze byt vyhodnejsi tech vrstev pouzit vic.
Tiskni
Sdílej: