abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:00 | Nová verze

    Byla vydána beta verze Linux Mintu 22.3 s kódovým jménem Zena. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že nástroj Systémová hlášení (System Reports) získal mnoho nových funkcí a byl přejmenován na Informace o systému (System Information). Linux Mint 22.3 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:55 | Nová verze

    GNU Project Debugger aneb GDB byl vydán ve verzi 17.1. Podrobný přehled novinek v souboru NEWS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    19.12. 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.12. 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (25%)
     (0%)
     (11%)
     (0%)
     (4%)
     (4%)
     (11%)
     (29%)
     (18%)
    Celkem 28 hlasů
     Komentářů: 12, poslední včera 16:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    24.7.2010 10:50 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    který má postupně nahrazovat Adobe Flash

    Nerad chytám za slovo, ale už v tom začínám mít upřímně zmatek. Je VP8 jen formát videa, použitelný spolu s HTML5 na youtube? Nebo se jedná i o nový (interaktivní) způsob nahrazení flashe, něco jako druhý javascript?

    24.7.2010 11:01 \'; DROP TABLE users; -- | skóre: 22 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Máte pravdu věta je trochu přehnaná ono postupné nahrazování bylo myšleno v rámci Youtube. Jinak VP8 je opravdu jen formát videa. Co se týka javascriptu tak máte na mysli pravděpodobně V8, který je javascript enginem v Google Chrome. Nijak ho však nenahrazuje jen ho před spuštěním kompiluje do strojového kódu.
    24.7.2010 11:02 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    To prvé.
    25.7.2010 03:51 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    VP8 bude podporován i Flashem, takže o nějaké náhradě Flashe zatím nemůže být moc řeč. Je třeba možné, že Google přejde na kombibnaci VP8 videa ve Flashi... Google sám nedávno sdělil, že pro YouTube stále HTML5 nevyhovuje, že Flash je pro něj stále vhodnější.
    Grunt avatar 24.7.2010 16:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    LOL zas toto.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 03:56 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Takže tým profesionálů z „firmy za 300 milionů dolarů“ 10 let vyvíjí kodek, o kterém On2 roky prohlašuje, že je nejlepší na světě. Google je koupí a celý svět píše bombastické zprávy o tom, že konečně přišla spása pro ubohý open-source svět.

    Potom jako vždycky přijde chlapík z FFmpegu a za pár týdnů ve volných chvílích napíše implementaci, která je o polovinu rychlejší.

    Jak typické. Intelektuální převaha open-source vývojářů je tradičně v oblasti multimédií a kodeků nejdrtivější.
    Grunt avatar 25.7.2010 11:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Osobně doporučuju přečíst si celé Diary Of An x264 Developer, protože u toho se člověk valí pomalu na zemi aneb jak se to dělá na druhé straně barikády (v komerčních subjektech):
    On2 advertised for quite some that VP8′s goal was to be significantly faster to decode than H.264.  When I saw the spec, I waited for the punchline, but apparently they were serious.  There’s nothing wrong with being of similar speed or a bit slower — but I was rather confused as to the fact that their design didn’t match their stated goal at all.  What apparently happened is they had multiple profiles of VP8 — high and low complexity profiles.  They marketed the performance of the low complexity ones while touting the quality of the high complexity ones, a tad dishonest.  More importantly though, practically nobody is using the low complexity modes, so anyone writing a decoder has to be prepared to handle the high complexity ones, which are the default.
    Proto též ten výsměch.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 17:51 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Hm... Typický marketing.

    I ta koupě On2 měla asi především propagační důvod. Kvalitou to jistě nebylo. Firmy mají ve zvyku vyhazovat 300 milionů dolarů do luftu hlavně kvůli tomu haló efektu, který to vyvolá. O ten samotný produkt, který kupují, jim evidentně nejde, ten často nestojí ani za zlámanou grešli. Kdyby zasponzorovali pár vývojářů Fmpegu nebo x264 (třeba kartonem piv nebo tak něco), jistě by jim byli schopni dodat něco, co je o světelný rok dál. Jenomže o tom by se nepsalo, neuzavíraly by se smlouvy se všemi kapitány softwarového průmyslu, prostě svět by to ignoroval. Protože, jak píše pan Ponkrác, to, že prý jsou open-source vývojáři schopni napsat kodek, jsou jen komunistické kecy. V reálném světě existují jen korporace.
    25.7.2010 18:18 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    A napadlo vas, odborniky na video formaty a open source, ze On2 nebyla koupena kvuli implementaci, ale kvuli vlastnimu formatu? Kodek napsat podle specifikace je to nejmene narocne. I kdyz je ta specifikace tak spatne popsana, jako tomu je v pripade VP8 a uplna je jen v podobe implementace podle vseho. Google nekoupil kus kodu, ale leta navrhu formatu a skupinu lidi, co v tomhle oboru umi chodit.
    Grunt avatar 25.7.2010 18:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    A napadlo vas, odborniky na video formaty a open source, ze On2 nebyla koupena kvuli implementaci, ale kvuli vlastnimu formatu?
    Vždyť to nikdo nepopírá. A ještě k tomu vyhodila 10 melounů na právní analýza. Jen je smutné, že na ty technické věci nezbyla ani zlámaná grešle a musí to dělat hackeři z komunity téměř zadarmo. Žel to není určitě ani poprvé a určitě ani naposled (já se s tím setkávám téměř neustále).
    Kodek napsat podle specifikace je to nejmene narocne. I kdyz je ta specifikace tak spatne popsana, jako tomu je v pripade VP8 a uplna je jen v podobe implementace podle vseho. Google nekoupil kus kodu, ale leta navrhu formatu a skupinu lidi, co v tomhle oboru umi chodit.
    Teda zkopírovat (a ještě blbě) všeobecně uznávaný standard přidat k tomu trošku pozlátka (dodnes jsem nedošel na jiný důvod proč tak pojmenovali Golden Frames – když už u toho byly, ještě mohli zařadit Diamond packets) a udělat kolem toho reklamu pomalu jako na Persil? Fakt odborníci co v tom umí chodit. Takové odborníky co v tom umí chodit IMHO ovšem nepotřebujeme.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    26.7.2010 14:39 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Teda zkopírovat (a ještě blbě) všeobecně uznávaný standard přidat k tomu trošku pozlátka (dodnes jsem nedošel na jiný důvod proč tak pojmenovali Golden Frames – když už u toho byly, ještě mohli zařadit Diamond packets) a udělat kolem toho reklamu pomalu jako na Persil? Fakt odborníci co v tom umí chodit. Takové odborníky co v tom umí chodit IMHO ovšem nepotřebujeme.
    Az na to, ze ten vseobecne uznavany format neni to same. Az na to, ze i kdyz jsou uzite podobne transformace, s podobnymi parametry, tak to neni to same. Az na to, ze si velice peclive hlidali, co smi a co nesmi kvuli patentum uzivat. Coz zrovna nebyl pripade projektu Dirac...

    Fajn, vy ty odborniky nepotrebujete. Jini ano. A byly to jejich finance, co do nich nainvestovali.
    Grunt avatar 26.7.2010 23:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Az na to, ze ten vseobecne uznavany format neni to same
    Standard. A je to pravda, že to není úplně to samé. VP8 je jeho krutě osekaná verze.
    Az na to, ze si velice peclive hlidali, co smi a co nesmi kvuli patentum uzivat.
    Znovu musím požádat o link. IMHO si On2 nehlídali ani starou belu a nějaké patenty jim byly ukradené a pohlídal si to až Google.
    Coz zrovna nebyl pripade projektu Dirac...
    O čem je řeč?
    Fajn, vy ty odborniky nepotrebujete. Jini ano.
    IMHO takové odborníky nepotřebuje nikdo, to se jim jen ti odborníci snaží vnutit, aby měli vůbec co dělat. A pokud už je někdo opravdu potřebuje, tak je to docela smutné.
    A byly to jejich finance, co do nich nainvestovali.
    No jo, jinak totiž hrozilo to, že by se mohli unudit k smrti. A nebo, že by ty peníze shnily.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.7.2010 08:22 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    VP8 neni krute osekana verze. Jinak by jste mohl cokoliv, co pouziva podobnou sadu transformaci, prohlasit za krute osekanou verzi a chabou kopii.

    Google si analyzu provadel v ramci hloubkove kontroly pri prevzeti firmy (zjevne netusite, jak probiha koupe potencialne rizikove firmy, kolik pravniku se na tom uzivi). Ovsem vzhledem k mnozstvi patentu v oboru nezacinali od nuly. On2 byla soukroma spolecnost a to, jak vnitrne fungovala, opravdu navenek nesirila. Ovsem analyza toho, cim se ty dva formaty lisi, ukazuje presne, cemu se On2 vyhybala dusledne.

    Co se Diracu tyce, tak to je prave protiklad VP8. BBC poradnou analyzu patentu neudelala, zabyvala se jen temi obecne znamymi, takze ve vysledku Dirac muze byt mnohem vetsi casovanou bombou (nastesti nezajimavou, protoze ten format se opravdu nepovedl).

    Co se odbornosti tyce, jsou videt ve vasich komentarich siroke znalosti problematiky a daneho oboru. Mozna by jste se mel prihlasit k pohovoru v Google, o takove experty hodne stoji.
    27.7.2010 22:39 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Dirac ... nastesti nezajimavou, protoze ten format se opravdu nepovedl
    Jak nepovedl? Přehled o tom přesně nemám, ale z webu BBC R&D - Dirac jsem pochopil, že primární směřování tohoto formátu je diametrálně odlišné od VP8 nebo i H264, které se snaží o rozumnou kvalitu při bitrate vhodném např. pro online stream nebo DVB (jednotky Mb/s až cca 15 Mb/s pro rozlišení 1080i).

    Naopak Dirac používají pro aplikace jako:
    • visually lossless compression for archives
    • low latency compression for live video links
    • compressing 1.5 GBit/s HDSDI links into 270 MBit/s SDI or SDTI
    • compressing HDSDI signals to be carried on Gigabit Ethernet (at circa 600 MBit/s)
    myslíte, že ani na tohle ten formát není vhodný? A kdyby tu byl jiný použitelný, že by si jen tak vyvíjeli Dirac? Pro tohle použití licenční spory nemusí být takový problém jako třeba pro YouTube. A pro archivační účely je podstatné, že existuje přesná specifikace toho formátu.
    27.7.2010 22:45 VSi | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Aha, tak tohle je "Dirac Pro". Jak to čtu dál, tak původní oblast užití měla být asi širší, ale v oblastech, kde se teď používá H264 (zmiňují i Web 2.0 Appliactions :-) ) to s Diracem taková sláva možná nebude. Nějaký odkaz na testy by někdo neměl?
    Grunt avatar 27.7.2010 23:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Ne, ne. Všechny body výše zmíněné platí i pro Dirac. Dirac Pro je I-frame only, takže plus pro něj platí že je vhodný pro editování. Bohužel, pak přišli hlavy pomazané (či spíš nagelované), nařídili, že je do širokého nasazení (i když tak nikdy plánován nebyl) a bylo to.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    8.8.2010 08:39 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Souhlas. Puvodni duvody pro Dirac ten format naplnil dost dobre. Bohuzel (asi diky prezentovani BBC) vznikl dojem, ze ma vetsi ambice a cely projekt castecne zamiril k sirsimu uziti a tam opravdu nezari.
    Acci avatar 25.7.2010 18:24 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Vývojáři FFmpegu „pouze“ přepsali dekodér formátu VP8, což je samozřejmě mnohem jednodušší, než tento formát vymyslet a naprogramovat jak dekodér, tak enkodér.
    Grunt avatar 25.7.2010 18:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Jasně, ty Assemblerové instrukce se tam do zdrojáků za sebe naskládají tak nějak samy.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 18:48 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    „Vymyslení“ formátu VP8 z největší části spočívalo v okopírování formátu H.264. Takto jsou open-source vývojáři schopni „vymýšlet“ formáty taky, levou zadní. Důvod, proč to nedělají, je ten, že by to k ničemu nebylo. Jediná „přidaná hodnota“, kterou k tomu On2 dodalo, bylo dosud ničím nepotvrzené (zato velmi zpochybňované) tvrzení, že je ten formát vymyšlen tak, aby neporušoval patenty MPEG-LA nebo jiné. Ale to taky není něco, co by nemohl takto dělat někdo jiný.
    Grunt avatar 25.7.2010 18:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    „přidaná hodnota“, kterou k tomu On2 dodalo, bylo dosud ničím nepotvrzené (zato velmi zpochybňované) tvrzení
    Jo? Odkuď to?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 18:54 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Tak už je to právoplatně potvrzené, že to nic neporušuje? Odkaz? :-)

    (Jinak když čteš ten x264 blog, tak jistě víš, odkud se ty spekulace vzaly.)
    Grunt avatar 25.7.2010 18:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Odkaz?
    Ne, já prosim o odkaz k tomu tvrzení, protože jsem zatím na nic takového nenarazil a rád bych si to přečetl na vlastní oči.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 19:51 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Tak to se obávám, že asi bude nedozorumění. :-) Tu prvotní analýzu („this is a patent time-bomb waiting to happen“) jsi určitě četl. Stejně tak to, že MPEG-LA zvažuje shromáždění patentů na VP8. To, že píšu, že to tvrzení o neporušování patentů je zpochybňované, neznamená, že někdo dokázal, že to tvrzení o neporušení neplatí. Jenom to zpochybnil (a stejně tak zatím nikdo nedokázal, že to zpochybnění je neopodstatněné – Google pouze vydal prohlášení, že je „very confident“, že je všechno OK, ale stejně tak kdysi bylo „určitě OK“ VC-1, a dnes už patří pod MPEG-LA).
    26.7.2010 14:43 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Probuh, nemusite hned vse sezrat tomu chlapci od x264... I tu jeho analyzu uz nekolikrat rozporovali.

    A MPEG-LA nepochybne bude na VP8 utocit, co to pujde. Bere jim potencialne ksefty, je treba znejistit potencialni zakazniky. Ale stale nepredvedli nic krome prohlaseni pro tisk. Uvidime.
    26.7.2010 15:48 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Kdo kde komu co žere? (Viz výše.)
    Grunt avatar 26.7.2010 23:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Dark Shikari a chlapec od bobří řeky x264. Taky dobrý. Jen s tím rozdílem, že si člověk může s tím chlapcem normálně pokecat na IRCčku a zhodnotit jeho výsledky dřív než do nich vrazí několik desítek milionů dolarů.
    I tu jeho analyzu uz nekolikrat rozporovali.
    [link needed]
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.7.2010 00:19 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Někteří lidé, jako Thom Holwerda, jeho analýzu rozporovali s vysvětlením, že prý se Jason chystá x264 přelicencovat a zpoplatnit, a VP8 je pro něj nevítaná konkurence, tudíž se ji snaží očernit FUDem.
    27.7.2010 08:12 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Ja vim, kdo ten chlapec je. Ale nejsem si vedom, ze by nekdy nejaky format navrh. Jen implementoval.
    Acci avatar 25.7.2010 18:27 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    BTW: A ona snad open-source komunita nějaký použitelný video kodek vytvořila?
    25.7.2010 18:43 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Ano.
    25.7.2010 21:25 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    No, je tam napsáno kodek, ale bude si myslet, že jste myslel "formát". Theora je lehce upravené vp3, snow je pre-alpha (a pomalý) a není ani finalizovaný, dirac prohrává se vším možným (a to za tím stálo BBC, tak nevím jestli je to komunitní věc). Další kandidáti už mě nenapadají...
    Grunt avatar 25.7.2010 21:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Noták. Řekl kodek? Řekl. Tak jaképak copak. Ať tím myslí co chce, když se neumí správně vyjádřit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 21:42 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    No, pro pravdě jsem měl pocit, že se pod tím kodekem myslel formát kdesi v (pra)rodičovi toho komentáře. V kontextu by to dávalo víc smyslu... Ale což.
    Grunt avatar 25.7.2010 18:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Rýp: A on snad nějaký použitelný kodek vymyslel i někdo jiný než komunita hackerů?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.7.2010 20:05 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ffvp8 - nový a rychlejší dekodér pro formát VP8
    Tak našly by se i použitelné proprietární... Ale nejlepší audio a video kodeky jsou free software, to platí už prakticky 10 let.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.