abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (11%)
     (11%)
    Celkem 245 hlasů
     Komentářů: 16, poslední dnes 11:05
    Rozcestník

    GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell

    Vyšlo GNOME 2.91.6, čtvrté vývojové vydání. GNOME je tak zase o krok blíže verzi 3, jejíž vydání je naplánováno na 6. duben. Novinek je celá řada. Spousta z nich se týká rozhraní GNOME Shell, na jehož aktuální podobu se podíval web Tech Drive-in a přináší recenzi.

    5.2.2011 08:11 | Tomáš Heger (geckon) | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    5.2.2011 10:12 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Hmm, Gnome Shell bez klávesových zkratek a s layoutem připomínajícím dotykové displeje - ne, tohle za zefektivnění práce s desktopem nepovažuji. Je však možné, že se to stále jednoduššímu masovému uživateli bude líbit...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    vain avatar 5.2.2011 10:26 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Mě se to náhodou ovládá dobře, mám Fedoru 15 na notebooku už asi třetím týdnem s Gnome trojkou a má to něco do sebe. Na desktopu nevím, to vyzkouším až časem (přece jen desktop potřebuji, Rawhide Fedoru tam dávat nebudu =)), ale na notebooku se to ovládá dobře (s touchpadem apod.) a to je do vydání ještě času dost.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Solitary avatar 5.2.2011 10:56 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Ja jsem si velmi rychle zvykl na Bluetile tiling manager + Gnome, a ackoliv souhlasim, ze Gnome shell muze mit neco do sebe, po objeveni taju tiling manageru uz me nechava chladnym. Co jinak samotne Gnome 3? Jak to se tvari? Nejake velke zmeny?
    6.2.2011 00:09 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Jaro napoví :)
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    bambas avatar 7.2.2011 12:53 bambas | skóre: 20 | blog: bambasovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Jo, bluetile me taky zaujalo, akorat me stve s tim, ze zmeni zahlavi oken a pokud mam na plose nejaky screenlety, tak z nich udela taky dlazdici :( Nebo to lze nejak "vypnout"?
    Migi avatar 5.2.2011 12:03 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Simtě, z těch screenů nejsem schopen s jistotou vykoukat cim se tam maji spouštět aplikace a kde je nějaky jejich seznam, mohl bys nam to popsat z pohledu uživatele?
    Josef Kufner avatar 5.2.2011 12:43 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Ono je docela ftipné, že v celé recenzi není screenshot, jak to vypadá, když se něco normálně dělá.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Migi avatar 5.2.2011 13:41 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    No já Gnome shell testoval snad pred ctvrt rokem a normalne se tam delat nedalo nic(spouštěče aplikací byli nahazene v jedně škatuly bez ladu a skladu, a prehled o tom kde je co otevrene byl jen v activities kam sem se musel prepnout vzdy, když jsem chtěl jiné okno), tak jsem zvědav jestli se to změnilo a opravdu to bude funkční, nebo opravdu vyházeli všechny lidi co něco umí a nabrali jen designery.
    5.2.2011 23:49 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Staré zkušenosti bych nezobecnoval, udál se jaksi vývoj. Jenže ono to stejně není nic, co je dlouho prověřeným optimem ovládání.
    Tomáš Bžatek avatar 7.2.2011 23:18 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Porad se to meni a bude se menit i po 3.0. Poslals' vyvojarum feedback do mailinglistu nebo otevrel nejaky bugreport?
    Koupim litajiciho tucnaka
    5.2.2011 11:09 mustafa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Joo Gnome to vypada k svetu, napriklad KDE je jen nalestenej prd kde temer vsechno, uz po TRI roky, je beta a blbne to vic nez beta Gnome, takze Gnome zdar a KDE zmar. A vy, co tady na abicku presvedcuje o tom ze KDE je bomba, mlcte protoze kecate a musite jako kazdej KDEckar porad neco opravovat, doladovat a taaaaak.
    5.2.2011 11:44 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Vtipálku.
    vain avatar 5.2.2011 12:32 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Více primitivním způsobem si ten svůj názor podat nemohl co?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    LukynZ avatar 5.2.2011 13:30 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    +1
    5.2.2011 13:51 munich machine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    V tesku maju akciove nakladacky.
    fict10n avatar 5.2.2011 12:59 fict10n | skóre: 2 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell

    Nikde jsem nenašel jaká byla základní motivace tvůrců resp. firem, které to financují, vytvořit GNOME Shell. Argumentu "GNOME 2 desktop had a long life, and parts of it became difficult to maintain" nerozumím. Místo Shellu mohli přepsat ty části "difficult to maintain" a zapracovat např. na odstranění spousty chyb v Nautilovi, na zrychlení atd. Současné GNOME mi vyhovuje, o Shell nestojím. Snad odumře podobně jako ten nápad, že se budou otevítat stále nová a nová okna Nautila při otevírání adresářů.

    Také se mi nelíbí nepřímé protlačování Mona. http://www.gnome.org/press/releases/2010-09-tomboy-online-alpha.html

    Tomáš Bžatek avatar 7.2.2011 23:22 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Hmm a co kdybys zapatral a zatrhl jeden checkbox, kterym vypnes to otevirani stale novych oken?

    A jestli tomu argumentu "parts of it became difficult to maintain" nerozumis, prijed se podivat v patek do Brna, rad ti to osobne vysvetlim.
    Koupim litajiciho tucnaka
    5.2.2011 13:25 kokost | Vltava, někdy Labe...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Tak jako bylo pro GNOME největším přínosem nasazení KDE4, tak bude pro KDE4 největším přínosem uvedení GNOME S-Hell...
    5.2.2011 14:06 Pavel 'TIGER' Růžička
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Tak tohle si fakt nemyslím. Jestliže dojde k odchodu nějakých uživatelů, tak to nebude směrem ke KDE4, ale směrem k XFCE. Snahy, které pozoruji, se snaží jen o jedno a to sesadit z trůnu GUI Win95 (i když ono GUI je tuším starší, ale rozšířil ho až MS). Někteří uživatelé to uvítají s nadšením a někteří se tomu prostě nepřizpůsobí, jen vzpomeňte, jaký byl poprask, když Win7 již nebylo možné přepnout do staré nabídky start a to se MS snažil uživatele na to připravit od verze XP. Něco se prostě dobře používá a i když se později najdou lepší cesty, učit se je moc nechce. Ostatně kolik lidí rádo chodilo do školy, že? Vždyť kolik lidí používá stardock fences a jak je to stará myšlenka? Možná je to i nějaký patentový důvod, do toho moc nevidím. Každopádně, když to nebude vyhovovat, tak zatím je pořád možnost někam utéct.
    Josef Kufner avatar 5.2.2011 14:30 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Stardock fences? To mi připomíná progman z win 3.11 :-D

    Ale jinak ono GUI ve stylu Win95 je velice povedené. Jednoduché, snadno pochopitelné, přehledné a přitom efektivní. Je to asi jediná věc, která se Microsoftu doopravdy povedla (ať už to okopíroval nebo ne).

    Kdybych teď chtěl udělat nový desktop, tak vemu menu z Maca a skloubím ho se Start z Windows tak, že by byla jen jedna lišta nahoře   sloučené menu aplikace se systémovým, napravo hodiny, oznamovací oblast, přepínač ploch a nějaké ty další věci, které by si tam uživatel mohl nacpat dle libosti. Taskbar bych omezil na (trochu netradiční) menu vedle přepínátka ploch.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    6.2.2011 00:05 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Souhlas
    Přesně. Pokud desktopový GUI, pak lišta (kdekoli, každému to vyhovuje jinde, většinou lze perfektně nastavit) se startem menu a případně spouštěcího dialogu. Tohle ideálně řeší LXDE se svým panelem, kde spouštěcí dialog již při zadávání vypisuje příslušné binárky. Dále IceWM, XFCE, ale i spartánský JWM zde perfektně vyhoví. Mimochodem, zkuste JWM, po troše editace konfiguráku jde o bleskově reagující a dostatečně komfortní prostředí s plně funkční lištou.
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    Josef Kufner avatar 6.2.2011 01:41 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Souhlas
    Používám IceWM a lištu mám vypnutou :-D

    Do desktopu bych jí cpal jen kvůlu tomu, aby tam bylo menu aktivní aplikace – vždy na stejném místě a jen jednou (když je otevřených více oken).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    5.2.2011 14:37 kokost | Vltava, někdy Labe...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Ano, pro XFCE to bude dobrá příležitost, ale stejně si myslím, že lidi co utekli od KDE4 se vrátí k současnému KDE, protože už to neni taková hrůza. Lidi utíkali kvůli stabilitě, ne kvůli způsobu ovládání. Tam logika zůstala stejná... Uvidíme. ;-) Ještě že je taková možnost volby. Stejně nakonec to nejlepší MS okopčí, podle toho poznáme vítěze. ;-) Podle toho zatím vede KDE, po nasazení shellu za pár let uvidíme, jaká byla "správná" cesta. :-D (Prosím, nechytat za slovo, wokna/jejich ovládání/ jsem za posledních 5 let viděl jen minimálně /visty a w7/ -to mi čím dál víc připadali jako KDE ;-) )
    6.2.2011 10:10 ed | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    kde v podstate ostalo skoro rovnake, akurat namiesto defaultneho menu z kde3 sa pouziva vtedy nedefaultne kickoff menu (dostupne v kde3 ako plugin) a namiesto kombinacie kpanel + kdesktop sa mierne prezula a integrovala do jadra superkaramba.

    cloveka maximalne tak moze nasrat, ze niektore veci, ktore by si rad nastavil sa nastavit nedaju, alebo nieco pada... ale ze by nieco chronicky padalo, tak to som nezazil uz hodne davno.
    6.2.2011 11:19 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell

    Lidi utíkali kvůli stabilitě, ne kvůli způsobu ovládání

    prdlajz - kvůli stabilitě A kvůli způsobu ovládání (v prvních verzích KDE4 spousta věcí chyběla a nešla)

     

    mimochodem ted jsem koupil manželčiným rodičům notebook HP 4720s s win 7 a můžu s klidem říct, že to prostředí je ok - hlavně je na něm vidět o, co v prostředích na linuxu chybí - základní nastavení je dělané PRO lidi a teprve POTOM jsou tam další možnosti

    například windows live galerie - v základu umí všechno co budou potřebovat a má to tak nějak přehledně nastavený, až mě to jako dlouholetýho uživatele digikamu dost mile překvapilo

    další co mě dostalo je rychlost - KDE je proti tomu pomalý, gnome jakž takž stíhá, ale třeba vzhled evolution je proti windows live mail katastrofa (názor lidí co vidí oboje v podstatě poprvý) - o stavu Kmailu a Kontactu jako takovýho je v současný době škoda mluvit (kde 5.4 na debianu sid/experimental)

    kdo od koho co kopíroval teď neřeším, ale spousta věcí je jen v nastavení, tzn při přípravě distribuce před vydáním by stačilo, kdyby ji viděl nejen programátor který je spokojený s čistotou kodu, ale třeba jeho manželka/babička a podobně - dost by to pomohlo

    6.2.2011 11:29 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    KDE 4.5 samozřejmě - a to jsem byl rád, že to mám bez chyb :-D
    Sešívaný avatar 6.2.2011 11:34 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    mimochodem ted jsem koupil manželčiným rodičům notebook HP 4720s s win 7 a můžu s klidem říct, že to prostředí je ok - hlavně je na něm vidět o, co v prostředích na linuxu chybí - základní nastavení je dělané PRO lidi a teprve POTOM jsou tam další možnosti
    No, tak to fakt nevím. Odpojování připojených disků a přihlašování do zabezpečených sítí mi opravdu PRO lidi moc nepřijde, zlaté GNOME. Ale proti gustu žádný dišputát.
    další co mě dostalo je rychlost - KDE je proti tomu pomalý, gnome jakž takž stíhá
    Tak počkejte půl roku. Na mém notebooku je Ubuntu mnohem rychlejší než W7 už po čisté instalaci, ale hlavní rozdíl je v tom, že se časem nezpomaluje, zatímco W7 mají klesající křivku rychlosti úplně stejnou jako jeho předchůdci.
    6.2.2011 11:44 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    počkám, uvidím

    ale ty sítě a disky fakt nevím, vyberu síť, kliknu, dám heslo, připojím, vložím disk kliknu kliknu odpojím - o jeden klik víc než v kde, nebo v průzkumníkovi klik pravým a vysunout - nejak fakt nevidím problém
    vain avatar 6.2.2011 15:09 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Na té klesající rychlosti něco bude. Kolega si před pár měsíci domů pořídil Core i5 a strašně si vychvaloval, jak mu na tom ty Windows 7 lítají, nedávno už tak nadšený nebyl, a říkal, že už to je pomalé.

    Ale tak on říkal... já Windows Vista a vyšší nikdy nepoužíval, takže osobní zkušenost s tím nemám.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    6.2.2011 21:18 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    jo, to je možný, manželka má visty asi 2 roky a trochu to znát je - ale nic výraznýho

    ale mě fakt překvapilo, jak pěkně je to navržený - myšleno pohledem normálního uživatele

    podle mě je tam vidět že se nad tím někdo zamyslel a poslechl si co lidi chtějí - ne že jim naordinoval maj chtít
    7.2.2011 13:11 Pavel 'TIGER' Růžička
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Nejsem Windows pozitivní a souhlasím s tím, že se zpomalují, ale po softwareové údržbě se zase rozeběhnou. Hodně záleží na stylu používání. Není to tak bezúdržbové jako Linux. Hodně je o NTFS, registrech a dočasných souborech ;-)
    LukynZ avatar 7.2.2011 13:31 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    další co mě dostalo je rychlost - KDE je proti tomu pomalý, gnome jakž takž stíhá
    To je zvlastni. Kamarad, ktery si nedavno koupil netbook s predinstalovanym Win7, si tam zkusebne nahral kubuntu (tedy nic uzasneho z toho, co si tam dat mohl) a byl tak prekvapeny sviznosti celeho systemu a prostredi, ze win7 sly okamzite do haje.
    7.2.2011 15:56 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    tak uvidím - doinstaloval jsem tam pár věcí - live essentials, nějaký jednoduchý hry a něco na kreslení a úpravu fotek (paint.net, photofiltre, xnwiew - gimp bohužel nefungoval)

    počkám až se na něm švára vyřádí (hraje a instaluje kde co) a pak se uvidí :)

    ale jak píšu rychlost byla spíš na druhém místě - překvapilo mě hlavně, jak fajn je ten systém nastavenej a celej balík live ess.
    vain avatar 7.2.2011 16:28 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    gimp bohužel nefungoval
    To je divné, mám velké zkušenosti s Gimpem na sedmičkách, respektive instaluji jej všem v práci, co chtějí nějak upravovat fotky a zatím žádný problém.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    7.2.2011 17:06 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    nevím, hodil nějakou chybu při instalaci - zkusím to příště
    5.2.2011 19:04 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Proč vůbec předělávat GUI ,spouštím z terminálu napsáním příkazu`? Zatím ho nic nepřekonalo ohledně nastavení správného pracovního adresáře -- přinejmenším pro příčetné programy. Nefunguje to naneštěstí pro monstra typu OOo, která ačkoli jsou spuštěna z učtitého adresáře a dostanou k otevření soubor z tohoto adresáře, s naprostým klidem nabídnou ve file dialogu adresář, kde jsem něco dělal před měsícem...
    Velmi mi ta chyba praca so subormy, nieco ako je zalozka "Windows" "Applications" ale "Folders" kde by boli moje zalozky, PC, usb zariadenie, nedavno navstivene subory atd...
    Tomáš Bžatek avatar 7.2.2011 23:31 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Priecinky
    Jojo, tohle se chysta. Jakasi integrace Documents a Places do prostredi Shellu. Jaksi na to ted pred 3.0 ale nezbyl cas. A pokud se nedokopu k dodelani integrace trackeru do gvfs, nebude to ani pak :-)
    Koupim litajiciho tucnaka
    6.2.2011 09:06 Martin Rotter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    Tohle bude největší omyl celého Gnome. Je mi líto vývojářů Gnome, protože vymyslet Shell (potažmo implementovat Unity - tím myslím ale zase Canonical) je fakt hrubá chyba, která se jim asi vymstí.
    vain avatar 6.2.2011 09:57 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GNOME 2.91.6, recenze GNOME Shell
    To nemůžeš vědět, zrovna poslední verzi Ubuntu jsem včera zkoušel, a pominu-li zoufalou nestabilitu, tak to mělo něco do sebe a pracovalo se mi s tím dobře. Takže až to bude stabilní, tak to minimálně vyzkouším, ne-li nasadím na notebook.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.