abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:33 | IT novinky

    Po 26 letech od protiprávního policejního zásahu, který byl spuštěn na základě podnětu společnosti Microsoft, Obvodní soud pro Prahu 2 rozsudkem potvrdil, že Mironet prokázal významnou část svého nároku na náhradu škody vůči Ministerstvu spravedlnosti ČR. Soudem nyní přiznaná část nároku znamená rekordní odškodné, jaké kdy české soudy přiznaly za nesprávný postup státu. Spor byl rozdělen na několik škod, u pravomocně uzavřených částí

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    dnes 15:22 | Nová verze

    Lehké desktopové prostředí LXQt bylo vydáno ve verzi 2.4.0. Jde o převážně opravné vydání s drobnými vylepšeními podpory Waylandu.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 12:44 | IT novinky

    Počítačová hra Kingdom Come: Deliverance 2 českého studia Warhorse získala cenu BAFTA v kategorii nejlepší příběh. V konkurenci pěti dalších nominovaných děl porazila i úspěšnou francouzskou hru Clair Obscur: Expedition 33, která v letošním ročníku získala cenu za nejlepší hru roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:22 | Komunita

    Projekt KDE oslaví v říjnu 30 let. Matthias Ettrich poslal 14. října 1996 do diskusní skupiny comp.os.linux.misc zprávu, která započala historii projektu. Důležité milníky jsou zobrazeny na časové ose KDE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 02:55 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucí/ho projektu Debian (DPL, Wikipedie). Poprvé povede Debian žena. Novou vedoucí je Sruthi Chandran. Letos byla jedinou kandidátkou. Kandidovala již v letech 2020, 2021, 2024 a 2025. Na konferenci DebConf19 měla přednášku Is Debian (and Free Software) gender diverse enough?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    dnes 00:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Přidána byla podpora Orange Pi 4 LTS. Přibyl balíček Prometheus.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:55 | Nová verze

    Implementace VPN softwaru WireGuard (Wikipedie) pro Windows, tj. WireGuard pro Windows a WireGuardNT, dospěly do verze 1.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | IT novinky

    V Pekingu dnes proběhl 2. ročník půlmaratonu humanoidních robotů. První 3 místa obsadili roboti Honor Lightning v různých týmech. Nový rekord autonomního robota je 50 minut a 26 sekund. Operátorem řízený robot to zvládl i s pádem za 48 minut a 19 sekund. Řízení roboti měli časovou penalizaci 20 %. Před rokem nejrychlejší robot zvládl půlmaraton za 2 hodiny 40 minut a 42 sekund. Aktuální lidský rekord drží Jacob Kiplimo z Ugandy s časem 57 minut a 20 sekund [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    17.4. 17:11 | Zajímavý článek

    Stanislav Fort, vedoucí vědecký pracovník z Vlčkovy 'kyberbezpečnostní' firmy AISLE, zkoumal dopady Anthropic Mythos (nový AI model od Anthropicu zaměřený na hledání chyb, který před nedávnem vyplašil celý svět) a předvedl, že schopnosti umělé inteligence nejsou lineárně závislé na velikosti nebo ceně modelu a dokázal, že i některé otevřené modely zvládly v řadě testů odhalit ve zdrojových kódech stejné chyby jako Mythos (například FreeBSD CVE-2026-4747) a to s výrazně nižšími provozními náklady.

    MakeIranBombedAgain❗ | Komentářů: 8
    17.4. 12:44 | IT novinky

    Federální návrh zákona H.R.8250 'Parents Decide Act', 13. dubna předložený demokratem Joshem Gottheimerem a podpořený republikánkou Elise Stefanik coby spolupředkladatelkou (cosponsor), by v případě svého schválení nařizoval všem výrobcům operačních systémů při nastavování zařízení ověřovat věk uživatelů a při používání poskytovat tento věkový údaj aplikacím třetích stran. Hlavní rozdíl oproti kalifornskému zákonu AB 1043 a kolorádskému SB26-051 je ten, že federální návrh by platil rovnou pro celé USA.

    MakeIranBombedAgain❗ | Komentářů: 13
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1365 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Migi avatar 19.8.2011 15:30 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    nebylo by lepší řict, že HP kompletně končí s vyrobou jakychkoli zařizeni s jakymkoli systemem pro koncove zakazniky?
    19.8.2011 15:34 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Tiskárny a servery pokračují. Desktopové počítače a laptopy se musí rozmyslet, zda se prodá či oddělí do nové firmy, ale podle toho, co psali, tak by to skončit nemělo (teda doufám, že to dodrží, dělám si zálusk na jeden HP notebook)
    19.8.2011 17:17 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Zprávička s touto informací je ve frontě. Jinak kroky HP jsou docela hezký případ, jak snížit hodnotu firmy o 20 % za jediný den.
    pavlix avatar 22.8.2011 16:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Připomíná mi to vstup Elopa do Nokie :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    19.8.2011 15:32 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    ...vrátane PC? Mno, uvidíme...
    SomaFM commercial-free internet radio
    stativ avatar 19.8.2011 15:50 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Achjo, já si ten smatfoun snad nikdy nepořídím… Nejdřív jsem čekal na nokii s meego. Po spolčení s MS ta možnost padla padlo. Pak jsem si chtěl koupit Veer nebo Palm 3, ale až po tom, co budou trošku ozkoušené. No, a teď tohle.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    |🇵🇸 avatar 19.8.2011 17:45 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Zauvažuj o něčem s WP7, třeba potom padne M$, nebo o ajfounu, mohlo by to pokácet Apple.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    stativ avatar 19.8.2011 18:19 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Ale jak znám Murphyho, pozná, že to nemyslím vážně a jenom to MS/Apple posílí.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    19.8.2011 18:31 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Ano, MS krachne v den, kdy zhasne Mléčná dráha.
    20.8.2011 01:19 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Já bych spíš řek, že v den, kdy takovým jako ty bude zakázáno se množit :)
    19.8.2011 21:18 Pavol | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Som na tom uplne rovnako... najprv som cakal na smartphone s Meego, a potom (po tom skvelom tahu Nokie) s Web OS. Asi ostanem nadalej bez telefonu, nie je to take zle :)
    19.8.2011 22:58 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    My teď do firmy kupujeme nějaké BlackBerry. Vím, že je to taky v podstatě mrtvá platforma, ale co už, lepší telefon s vertikální QWERTY asi v současné době neseženu...

    Jediné, co se mi trochu líbilo je Dell Venue Pro (tam mi ale vadí Wokna) a Motorola Droid Pro (na Androidu se mi moc nelíbí UI).
    21.8.2011 22:31 zeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    no tak cakaj na mobil s QNX
    cezz avatar 22.8.2011 00:44 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Su uz zname nejake terminy pre QNX based phone?
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    cezz avatar 22.8.2011 00:42 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Som na tom podobne, v mojej Nokii 5800 pomaly doziva bateria, tak sa obzeram po nejakej alternative. Rozmyslal som aj nad blackberry, ale co som ho skusal naposledy tak mal dost mizernu podporu IMAP, okrem toho tie J2ME aplikacie..

    WebOS sa mi paci, ale teraz to z jeho buducnostou na mobilnych zariadeniach vyzera este horsie ako s MeeGo, co je skoda, lebo zariadenia s WebOS sa mi naozaj pacia.

    N9 s MeeGo este nie je na trhu, ale tipujem, ze to bude mat svoje muchy, ktore tazko povedat, ci Nokia s jej terajsim pristupom vychyta v updatoch..

    Takze to teraz vyzera na Android, ale tam sa mi zas nepozdava mechanicka odolnost, hardver alebo vydrz na bateriu.. Mozno este Motorola Atrix, uvidim.

    Uvazoval som aj nad kupou novej baterie, ale 5800-ka zacina byt vazne moralne zastarala. (cca 400Mhz CPU, 128MB RAM, to je uplne ina kategoria aj oproti najlacnejsim android telefonom na trhu..)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    |🇵🇸 avatar 22.8.2011 00:55 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Já jsem z 5800 nadšený. Konečně je to telefon, který vydrží na baterii (originální se dá koupit za pár stovek) a má skutečně kvalitní zvuk (ke všemu má konečně trochu použitelný foťák). Až se k tomu dokopu, půjdu do N97, pořád se dá pořídit slušně nová (má mít ještě lepší zvuk a displej, navíc klávesnici a nabíjení přes USB).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    cezz avatar 22.8.2011 02:56 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Ved aj mne sa 5800 paci, ale proste ked browsujes s built-in browserom, tak aj to CPU aj tu pamat citis..

    Mne sa N97 nepacila. Je o dost vacsia, vydrz na bateriu dost biedna. Ak vyslovene nemusis mat HW klavesnicu, tak by som ju za 5800 nemenil.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    |🇵🇸 avatar 22.8.2011 09:56 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Aha, používám zásadně Operu Mini, dokonce ani Opera Mobile mi nevyhovuje.

    Větší sice papírově je, ale těch několik milimetrů mě nerozhází, když to není široká placka. Stejně 5800 používám s celkem masivním gumovým obalem (bojím se, že takový kvůli klávesnici nebude pro N97 existovat). Podle Wikipedie je výdrž papírově skoro stejná jako u 5800 -- já to stejně skoro nepoužívám (minutový rozhovor a pár SMS ob den, budík, několik minut prohlížení webu přes EDGE v Opeře Mini denně a tak hodinka přehrávání hudby).

    Na N97 se mi líbí spousta drobností: krytka foťáku, nabíjení přes USB, widgety na domovské obrazovce bez hackování, lépe čitelný displej, ještě o fous lepší charakteristiky výstupu na sluchátka a samozřejmě klávesnice.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    cezz avatar 22.8.2011 15:36 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Ja tiez pouzivam Operu Mini, ale niektore weby v nej proste nefunguju, alebo funguju mizerne..

    Ta N97 mala zlu vydrz baterie aj ked nic nerobila - horsiu ako rok a pol stara 5800.. O vydrzi s navigaciou nehovoriac (mimochodom dost mizerny prijem GPS, aj ked v stojane v aute to je asi jedno) Navyse bola celkovo pomala (najnovsi FW), podla mna pomalsia ako ta 5800..

    Widgety som neprinutil zobrazit 4 casto pouzivane kontakty na hlavnej obrazovke, ako na 5800, co bol pre mna jediny dovod tie widgety pouzivat. Krytka fotaku sa mi zda zbytocna, doteraz tam nemam jediny skrabanec, okrem toho sa mi nepodarilo pouzit ten LED "blesk" ako baterku (na 5800 pouzivam velmi casto) Nabijanie z USB pre mna riesi jedna redukcia - jasne je to kablik navyse, ale ako dovod na kupu noveho telefonu by som to nevidel.

    Ja netvrdim, ze je to zla kupa, ale fakt odporucam nespoliehat sa na papierove udaje a radsej si ten mobil na tyzden-dva vyskusat.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    gtz avatar 22.8.2011 11:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    N97/N97 Mini měly celkem hodně nestabilní FW, který dost často padal a byl hodně pomalý. Řešilo se to nějakým custom firwarem. Viděl jsem N97 co měla v sobě právě custom a vypadala jako kdyby to byla Anna. Dokonce se to ani nesekalo.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    |🇵🇸 avatar 22.8.2011 11:25 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Jo, ale nedávno vyšly nějaké aktualizace, se kterými to má fungovat naprosto v pohodě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    22.8.2011 14:25 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Neviem, kolega ten mobil uz hodil do kosa. Ta nestabilita je otrasna, je to niekedy velky problem pouzivat vobec ako primitivny telefon a nieto este smartphone.
    |🇵🇸 avatar 22.8.2011 14:30 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Já tomu už nevěřím. Kamarád si pořídil N97 mini, když to byla čerstvá novinka (IMHO kravina, ale budiž), a byl z něj nadšený, problémy s FW neměl. Někdo (gtz?) tu pomlouval C6-00 -- já si ji pak doma půjčil a absolutně v pohodě. Tak si říkám, jestli to nebude tím, jak se k tomu člověk chová.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    22.8.2011 15:15 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Videl som, co ten mobil robil. :) Na druhu stranu kamarat mal nejaku novsiu n97 a ta ani zdaleka tak neblbla, takze mozno tam boli nejake rozdiely v HW reviziach. Kazdopadne aj ta novsie n97 bola fakt dost pomala (vzhladom na vtedajsiu konkurenicu od Apple atd) a Nokia sa uz na tu seriu vykaslala. :) Mne staci ako blbne moja e66. A to som bol velkym zastancom tejto kedysi finskej znacky. :)
    gtz avatar 22.8.2011 20:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Měl jsem v ruce N97 u distributora a telefon resp. jeho odezvy byly hodně a hodně šílené. N97 mini jsem držel o nějaký pátek také a byla o něco rychlejší a stabilita byla úplně stejná jako N97. Tedy na nic. Od Nokie jsem toho držel v ruce celkem hodně i protože jsem jednu chvíli pracoval pro distributora. Před asi měsícem jsem držel v ruce N97 s custom firmwarem a kupodivu telefon byl svižný a dalo se s ním i pracovat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 22.8.2011 20:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Záleží co od telefonu potřebuješ a chceš. Telefon, který se honosí názvem smartphone a začne stávkovat při současném puštění 3 aplikací není u mne smartphone. C6-00 jsem kritizoval protože Nokia použila takový procesor jaký se používal před x lety u HTC. U C6-00 je obecně známé, že je to pomalý telefon.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.8.2011 16:04 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Už jsem to tady zmínil v minulé diskuzi jako vysvětlení toho proč Google koupil firmu Motorola Mobility.

    Ne že bych bůhví jak Google miloval, ale v jeho krocích vidím jednoznačnou snahu ubránit se totální hegemonii jedné nejmenované firmy, která pomalu, ale jistě začíná prohrávat na poli OS.
    19.8.2011 16:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    jedné nejmenované firmy, která pomalu, ale jistě začíná prohrávat na poli OS.
    Tím myslíš MS, nebo Apple?
    19.8.2011 17:17 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    No že by Apple nějak prohrával jsem si poslední dobou nevšiml :-)
    19.8.2011 18:15 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Ono timhle tempem za chvíli zavřou všechny jejich uživatele do blázince a taky na tom dobře nebudou :D
    19.8.2011 18:32 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Která firma má na desktopech kolem jednoho procenta a méně? Dík za odpověď.
    |🇵🇸 avatar 19.8.2011 18:59 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Netuším. Možná myslíš operační systém, v tomhle ohledu ukazují statistiky GNU/Linux se zhruba dvěma procenty, masox nevímjak a widle zbytek (ale koho to zajímá, že?).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    19.8.2011 19:25 Leinad | skóre: 18 | blog: spheniscidae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Tuším, že Apple. V Česku má zastoupení nějak pod jedno procento.
    Vykook avatar 19.8.2011 19:47 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    A celosvětově skoro 8...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    26.8.2011 11:32 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    v USA nebo opravdu na celým světě?
    19.8.2011 20:30 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    kolem jedoho procenta a mene ceho? prdů? a na kterejch desktopech?

    btw. tezko dostanes odpoved, kdyz pokladas polodebilni otazku...
    Chytrex avatar 21.8.2011 21:33 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    A to se tou (jen) polodebilní otázkou šíleně vytáh.. :D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    pavlix avatar 22.8.2011 16:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Která firma má na desktopech kolem jednoho procenta a méně? Dík za odpověď.
    Podle gaussova rozložení by mělo být takových „průměrných firem“ docela hodně, vzhledem k tomu, že několik málo firem dohromady ovládá téměř celý desktopový trh. Ale těžko říct, vzhledem k tomu, že stále ještě podstatné množství desktopů běží bez komerčního dodavatele software.

    Nehledě na to, že 1% desktopů je obrovské absolutní číslo, které podle okolností může být velmi dobrým živobytím o pro firmu s mnoha zaměstnanci.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Luk avatar 19.8.2011 17:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Škoda, byl to nadějný systém. Bylo by nyní dobré, kdyby byl alespoň kompletně otevřen.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.8.2011 07:26 uzivatel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Tablety za smysluplné zařízení nepovažuju, takže to je mi jedno, ale zpráva o nejisté budoucnosti notebookové divize mě zasáhla. Byla to značka, které jsem důvěřoval. Dle mého názoru jsou např. notebooky z řady probook b skvělé stroje za skvělé ceny.

    Dnes jsem se dočetl, že se chystá velký výprodej HP Touchpadů za 99 USD. Těžko ale říct, jestli to půjde koupit online s dopravou do ČR, takže se neradujte moc dopředu :-)
    Sešívaný avatar 20.8.2011 11:29 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    99 dolarů?! Už jdu obvolávat všechny americké známé. S touto cenou za to zaplatím i clo a DPH :-)
    gtz avatar 20.8.2011 16:21 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    taky bych si nějaký jeden dva kousky vzal. Třeba do toho půjde nahrát android a bude to v pohodě.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    |🇵🇸 avatar 20.8.2011 16:23 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Android? FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    gtz avatar 20.8.2011 16:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Nejsem Androidem nijak nadšen, ale jeden známý co TouchPad měl s nín nebyl spokojen. Stále se tam cosi sekalo, online market někdy šel někdy ne a hlavně na to bylo velice málo dobrých aplikací. Kdyby se tam dal nacpat nějaký mobilní linux tak by to bylo v pohodě. :-) ale za 99$ nekup to :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.8.2011 22:22 Rezza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    No vsak tam je Linux a Linuxove aplikace jsou v Preware repech. Ale je pravda, ze zadna slava ve Veeru, Sesivany me porad neveri, hh. I kdyz oproti Androidu porad zlaty a hodne povedeny OS.
    22.8.2011 08:32 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Tak tak, lze tam nainstalovat Ubuntu a pak provozovat LibreOffice, GIMP a podobně. Návod je na fórech PreCentral.net.

    Já to taky tak beru -- webOS + Ubuntu a bude to v klidu. A když mě to přestane bavit, tak budu sledovat chlapce z projektu TouchDroid, který má za úkol portovat Androida na TouchPad.
    20.8.2011 22:54 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Co je pravdy na tom, ze WebOS bol "optimalizovany" vylucne pre SoC Qualcomm?
    |🇵🇸 avatar 21.8.2011 00:00 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Nechtěli ho hoši z HP cpát na PC? Není dokonce někde jako ten "instantní systém"?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    21.8.2011 13:26 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Chtěli ale to se týká jen UI stacku nad tím vším, framework, ve kterém se vyvíjí lze normálně spustit v Chrome nebo jiném webkitovém browseru a aplikace se chovají naprosto standardně.
    22.8.2011 08:20 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Opravdu není v dnešní multikulti společnosti trestné přivést na buben prosperující firmu? Mělo by...
    23.8.2011 13:18 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: HP končí s webOS v mobilních zařízeních
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.