abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.5. 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (65%)
     (9%)
     (15%)
     (12%)
    Celkem 102 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    belisarivs avatar 9.2.2010 15:53 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Pekne.

    Ovsem mne pripadlo (mam zatim KDE 4.3.98), se je nejake pomalejsi. Kontact mi po spusteni tuhne a kdyz necham neco spustit v krunneru, tak trva roky, nez aplikace nabehne.

    Stava se vam to taky? Mne se tohle vyskytuje na dvou nebo i vice ruznych masinach.
    IRC is just multiplayer notepad.
    David Watzke avatar 9.2.2010 16:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    No, kvůli tomu jaký mi 4.4RC3 dělalo problémy raději počkám aspoň na první bugfix vydání. S 4.3.5 totiž nemám problém a z KDE 4.4 asi využiju jen tu hustodémonskou vlastnost KWinu - tabování libovolných oken k sobě :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.2.2010 16:30 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Přesně tak, v RC vydáních bylo opravdu dost chyb a nevěřím, že je dokázali všechny tak rychle opravit. Naopak v 4.3.5 konečně opravili několik chyb, které se původně backportovat neplánovalo. S KDE4.4 bohužel nemá cenu moc spěchat.
    Max avatar 9.2.2010 17:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    To mně moc netěší :-/. Právě na 4.4 jsem sázel, že to bude ta moje přechodová verze :-/. A při té příležitosti upgrade v práci na 64bit (všude už jedu na 64bit, ale v jobu né a né. Do restartu PC se mi stále nechce :( ).
    Takže jak to tak vypadá, tak asi ještě půl roku s tím restartem posečkám ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    pushkin avatar 9.2.2010 22:38 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    hustodémonskou vlastnost KWinu - tabování libovolných oken k sobě
    Jůů, oni už tohle konečně dodělali i kwinu? To je totiž jedna z věcí, které jsem naprosto zbožňoval na Fluxboxu...
    stativ avatar 9.2.2010 16:05 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Pekne.

    Hnusné ;-)

    Ovsem mne pripadlo (mam zatim KDE 4.3.98), se je nejake pomalejsi.

    Doteď se mi nechtělo věřit, že KDE 4 může být pomalé, protože mi lítalo jako z praku. Teď je to humus pomalý. Třeba při resize okna je vidět překreslování, což mi doposud dělalo jen GTK.

    Kontact mi po spusteni tuhne a kdyz necham neco spustit v krunneru, tak trva roky, nez aplikace nabehne.

    Kontakt nepoužívám, ale problému se spouštěním skrz krunner jsem si nevšiml (akorát krunner se neobjeví hned :-/). A konqueror se mi zasekl na wikipedii.

    Mám pocit, jakoby s každou další verzí přidávali bugy. Zatím nejvíc jsem byl spokojený s KDE 4.1 a 4.2. Ve 4.3 mi jednou spadla plasma. Kde 4.4 v ohledu stability hodnotit nemůžu, protože jsem na něj updatoval někdy kolem poledne.

    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    stativ avatar 9.2.2010 16:07 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Ale dobře hodnotím hezčí subpixel hinting a cantor, kterému oproti wxMaximě schází jenom tlačítka pro časté funkce (jako je simplify). Na druhou stranu má tabulátorové doplňování a podporu více backendů (Maxima, R, Sage).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    9.2.2010 18:08 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Možná to bude tohle: krunner responsiveness . A oprava bude až ve 4.4.1. Těch bugů, které se objevily během RC verzí a nestihly se opravit do 4.4.0, je ale docela hodně.
    9.2.2010 20:46 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Nebylo by od veci mit delsi RC obratky, kdyz je finalni verze zabugovana?
    Jardík avatar 9.2.2010 21:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Potvrzuji pomalost. I když u mě bylo pomalé i KDE 4.3, tak KDE 4.4 se mi zdá ještě pomalejší, obzvláště se zapnutými efekty, vysouvací plasma widgety jako hodiny, menu se viditelně trhají (ještě víc, než před časem, co jsem nahrával důkazní video), resize okna ještě pomalejší (radši bych asynchroní zvětšení rámečku a pomalejší zvětšení obsahu i za cenu chvilkově viditelného jednobarevného pozadí, ale alespoň by se to nezdálo tak pomalé, jako teď).
    Věřím v jednoho Boha.
    Václav 9.2.2010 21:44 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    To jsem jediný komu to šlape rychleji než 4.3? :) Menu Lancelot - citelné zrychlení, dolphin a souborové dialogy narozdíl od předchozích verzí absolutně bez prodlevy při procházení včetně zobrazení náhledů, hezčí vyhlazování fontů… Prostě jsem zcela spokojen.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    28.2.2010 14:38 Kamil Sasýn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Já si nové KDE 4.4.0 nemůžu vynachválit, jak co se týče rychlosti, tak stability. Oproti KDE 4.3 je to opravdu skok. Mám ovšem na svém NB (FSC Esprimo U9200, CPU 2GHz, RAM 4GiB) vypnuté efekty. PS Začátkem března má vyjít KDE 4.4.1.
    28.2.2010 14:39 Kamil Sasýn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    PS2: Při přechodu z 4.3 na 4.4 jsem smazal .KDE složky z home adresáře.
    10.2.2010 01:31 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Tak teda nevím. Právě jsem dopřeložil 4.4 z Portage a jede to jak z praku. Je to rozhodně rychlejší než 4.3. Nic zatím nezlobí. Smazal jsem teda původní uživatelský profil.
    belisarivs avatar 10.2.2010 13:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Coz je ovsem reseni jak noha. Mazat konfiguraky pro kazdy novy release (a to i minor).

    Co chvili si stelovat KDE, vselijak si zalohovat logy kopete a dalsich, to fakt potesi.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Václav 10.2.2010 14:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Tak ono to není potřeba vždycky (třeba já s přechodem neměl nejmenší problém) a i tak stačí promazat konfiguráky aplikací které dělají problémy. (ale pro otestování je samozřejmě jednodušší odzálohovat a smazat všechny) Je pravda že nastavovat znova plasmu, plnit kdewallet apod. by byl strašný opruz.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    belisarivs avatar 10.2.2010 20:11 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    Coz o to. Ja takhle nejak blbe prisel o logy z Kopete (Instalace noveho opensuse, home mam na vlastni partition, takze jsem tu partition ze zacatku instalace dal pripojit, no a po nainstalovani a prihlaseni jsem mel .kde preplacle tim vychozim, logy i nastaveni v haji. Jo. Moje chyba, mel jsem zalohovat.).

    Kdewallet u me vyuziva jenom par aplikaci, takze to je hned. A i ta plasma se celkem da. Ale ty logy jsou v haji nadobro.
    IRC is just multiplayer notepad.
    11.2.2010 23:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0
    i tak stačí promazat konfiguráky aplikací které dělají problémy.
    dobrá rada nad zlato ... a ty, co je třeba promazat, se v těch stovkách blbostí pod ~/.kde poznají jak?
    Rezza avatar 9.2.2010 17:21 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    ...ověřování framework KAuth...

    Mozna hodit do zavorek (framework KAuth)...
    9.2.2010 17:22 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Asi bylo spíš myšleno ověřovací.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    David Watzke avatar 9.2.2010 20:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Přesně tak. Dík za upozornění.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.2.2010 19:19 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Tak mne v openSUSE stále ide spustiť Konqueror len z konzoly, inak len stále vypisuje: Cannot load library /usr/lib/kde4/libkhtmlpart.so: (/usr/lib/libkhtml.so.5: undefined symbol: _ZN6Phonon11VideoPlayerC2EP7QWidget)

    A samozrejme Akonadi stále štartuje s množstvom chýb. Už ma nebaví hľadať cez google, ako to vyriešiť. Asi zostanem ešte pol rok u 4.3.
    Konqui avatar 9.2.2010 20:38 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Zajímalo by mě za jak dlouho prosákne do Archu [core]
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    9.2.2010 20:52 blazzter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    uz sa stalo
    stativ avatar 10.2.2010 09:09 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Nejspíš nikdy. Ale v [extra] to bylo už někdy (včera) dopoledne.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Konqui avatar 10.2.2010 09:57 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Každý pochopí že jsem se spletl, samozřejmě že v [extra] :-)
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    stativ avatar 10.2.2010 12:25 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Jasně, ale člověk prostě někdy neodolá a musí si rýpnout :-D
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    9.2.2010 20:49 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    No KDE 4.4.0 je zatim to nejvetsi h***o kery kdy vyslo, ze sem tak sprostej. Fakt nedoporucuju aktualizovat. Aby se mi Dolphin spoustel min.pul minuty, to jako jsme kde? v KDE co? Fakt vsechny mozny upgrady, kdy jsem provadel na novy KDEcka byly v pohode, az 4.3.98 uz bylo velmi poznat, ze neco neni v poradku. A dnesni KDE 4.4.0? No.. pomlcet. Doufam, ze bude nasledovat nejaka brutalne rychla aktualizace.
    Václav 9.2.2010 21:16 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Zajímavé, dolphin mi v této verzi připadá nejrychlejší ze všech verzí. Náběh i následná práce. Jediné místo kde zatím vidím lehčí regresi je stabilita plasmy - předešlou verzi se mi už nepodařilo shodit, tuhle celkem brzy. Na stranu druhou jsem možná ještě nepřekompiloval všechny plasmoidy z AUR.

    Zkus jednu věc - shoď KDE, přesuň konfiguráky do zálohy a nech KDE 4.4 vytvořit nové. Ne vždycky přechod na novou verzi proběhne zcela hladce.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    9.2.2010 21:26 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Covece fakt to pomohlo. Dolphin je okamzite nahozenej.. jeste zkusim reboot. Jak se to bude chovat po nem. Ale dik za radu. Uvidime jak to bude pokracovat dal.
    9.2.2010 22:08 tomik4668 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Potvrzuji je to fakt ted rychlejsi. Plasma my spadla jenom pri meneni vzhledu KDEcek. Ale jinak v poradku, zatim :D
    9.2.2010 22:55 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Zajimavy, me kde 4.4 velice prijemne prekvapilo. Rychlosti reakce GUI se to uz konecne blizi Mac OS X.
    No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
    Limoto avatar 9.2.2010 21:38 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Tak jsem na desktopu upgradoval (konečně jsem vykopal KDEmod, kterej se snad už proměnil ve fork Archu...) a všechno OK, jediný, co mě štve je nefunkční fake průhlednost panelu.
    Limoto avatar 9.2.2010 21:39 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Jo aha, ta fake průhlesnost byl asi patch v KDEmodu...
    mirec avatar 9.2.2010 21:46 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    To nikdy nebude oficiálne v KDE pretože vedú svätú vojnu proti takýmto veciam.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    9.2.2010 21:42 jakub
    Rozbalit Rozbalit vše zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Ahoj, nevíte jestli už jsou KDEčka dostupné skrze balíčkovací zdroj? U sebe na Kubuntu 9.10 zatím nic nevidím ... díky
    9.2.2010 21:53 koso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Zatial nie je ziadna aktivita v repozitaroch, ani vo vyvojovej verzii (10.04) .. takze to skorej ako za takych 24 hodin nebude.
    belisarivs avatar 9.2.2010 21:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Ani neuvidis. Logicky bude az v 10.04.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Václav 9.2.2010 21:57 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Ale houby, do několika hodin se najde nějaký neoficiální repozitář :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    belisarivs avatar 10.2.2010 09:32 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    On se ptal v 9.04. Ne v neoficialnim repozitari?
    IRC is just multiplayer notepad.
    9.2.2010 22:29 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Na Kubuntu.org si najdi návod na přidání RC2 verze, bude tam nějaký neoficiální zdroj. A pravděpodobně ve stejném pak bude i KDE 4.4.0. Zprávu o KDE 4.4.0 pro Kubuntu 9.10 tam pověsí většinou tak o dva dny pozdějc, než jsou data v repozoitáři.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    9.2.2010 22:32 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Bude určitě během několika dní, už včera byly nahrány do PPA nějaké zdrojáky KDE 4.4.0, ale zase zmizely, takže se na tom pracuje. Nevím, zda už je vyřešen ten problém s Phononem v Qt 4.6.1, který prakticky znemožnil ubalit RC3. Jinak ještě dnes byly na KDE 4.4.0 aplikovány opravné patche, viz až neuvěřitelný zmatek posledních dnů či týdnů, takže baliči mohli jen obtížně něco ubalit dopředu. A stejně všechny patche nestihli aplikovat, takže kdo chce skutečně hotovou verzi, tak si myslím, že snad ať raději měsíc počká na 4.4.1. K počtení např. v http://mail.kde.org/pipermail/release-team/
    10.2.2010 00:33 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Tak už se objevily některé balíčky pro karmic v kubuntu package staging, takže potvrzení, že se na nich skutečně pracuje.
    10.2.2010 12:04 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Tak balíčky s KDE 4.4.0 pro Karmic budou pravděpodobně v Kubuntu Backports, už jsou tam totiž nové balíčky s lokalizací.
    11.2.2010 00:27 macbeth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: zdroje Debina/(K)Ubuntu
    Uz je v backports aj s Qt 4.6.1
    10.2.2010 07:34 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Já jsem myslel že největší novinka KDE4.4 bude podpora MPX. Nebo to tam neni? :/
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    belisarivs avatar 10.2.2010 09:34 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    To je co?
    IRC is just multiplayer notepad.
    10.2.2010 09:42 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    multi pointer x
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    12.2.2010 14:02 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Hm tak hovno, nad rámec toho co umí X, není v kde žádná podpora mpx. Jako třeba konfigurace různých typů kurzoru, atd.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    10.2.2010 07:56 mam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Na fedore 12 s repozitarom redhat-kde slape vsetko ako ma, ziadne pady, rychlejsie ako 4.3, ja som velmi spokojny.
    Rezza avatar 10.2.2010 12:36 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Ve fedorich repech to bude bohuzel pozdeji, je problem s buildem Qt 4.6 na PPC64 :-(
    Rezza avatar 10.2.2010 15:43 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Tak zmena - Qt 4.6 v buildrootu, kde by melo byt vybuildene behem dneska az zitrka.
    10.2.2010 13:17 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Dříve bývalo .iso na vyzkoušení (založené na openSUSE), teď to nemohu najít - už se to nedělá?
    10.2.2010 13:21 ivan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Tak som nahodil kde 4.4 moje prve dojmi boli horsie ale to koli stigi, kraviny som povypinal a uz ide KDE 4.4. ok, ale narast rychlosti ziadny, skor mi to pride rovnako rychle ako 4.3.x. pripadne niekde troku pomalsi (efekty) A nahodene na archlinux a notebook.

    pad zatial 1 pri hrani sa s widgetsami
    Jardík avatar 10.2.2010 13:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Stáhni kubuntu CD, přidej PPA repozitáře KDE 4.4, nainstaluj. Pokud stáhneš 64bit verzi a budeš mít dostatek operační paměti (já mám 16GB), tak to bude v pohodě a bude to fungovat.
    Věřím v jednoho Boha.
    10.2.2010 14:23 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    jsou tam ty dva současně běžící databázové backendy, jak se vyhrožovalo?
    Jardík avatar 10.2.2010 19:11 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    To je už snad normální, že se s desktopovým prostředím musí instalovat mysql server. Už jsem dlouho neviděl distro, které by tuhle pojebanou obludu neinstalovalo společně s KDE.
    Věřím v jednoho Boha.
    11.2.2010 18:12 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    jo, ale v seriálu se vyhrožovalo, že v 4.4 budou pro jistotu hned dva současně.
    S tím souvisí i velká nepříjemnost chystaného KDE 4.4 – uživatel Akonadi bude muset mít spuštěné dva databázové servery – Virtuoso a MySQL/PostgreSQL. Což je bohužel daň za poněkud rychlý a překotný vývoj, nicméně vývojáři Akonadi mají v plánu přidat i podporu pro SQL část databáze Virtuoso.
    http://www.abclinuxu.cz/clanky/recenze/kde-4.4-akonadi-a-ostatni-novinky#pouzivani
    Jardík avatar 12.2.2010 01:03 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Tak to potvrzuji, virtuoso tu opravdu mám i s mysql, ale do teď jsem netušil, co to je - a bez něho mi akonadi nefungoval.
    Věřím v jednoho Boha.
    11.2.2010 01:58 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Nahodil jsem pred hodinou na domacim desktopu (C2D 6750, 2GB RAMM, ATI 1950PRO, Kubuntu 9.10) a je to parada.

    Strucne:
    + rychla odezva prostredi
    + nova funkcionalita funguje dobre
    - plasma jde stale shodit (ale ted uz to da vice prace)

    Celkove u me prevlada nadseni. Oproti tomu co jsem tu cetl mi funguji vsechny aplikace (jenom SMplayeru jsem musel promazat konfiguraky v mem profilu) a prostredi reaguje rychleji nez 4.3.?. Asi nejvic me potesilo, ze nebylo treba promazavat stare konfiguraky (az na ten SMplayer), protoze uz v nich mam dost zmenenych dat (detailni nastaveni + hodne metadat).
    11.2.2010 02:46 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    RAMMstein.. njn, kolem druhe na me pada unava :-)
    Jardík avatar 12.2.2010 01:08 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    - stále nejde vypnout to otravné otevírání adresářů na ploše po zastavení kurzoru, někdy se to dokonce objeví i pod kurzorem, takže než abych zmáčknul ikonu, tak klepnu do "bubliny" a ho*no se otevře.

    + Všiml jsem si, že je opraven bug (video 1) se spadnutím plasmy při zobrazení náhledu "zasymlinkovaného" adresáře.

    - bug na videu 2 stále setrvává, ba je ještě horší.
    Věřím v jednoho Boha.
    12.2.2010 09:52 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.4.0 "Caikaku"
    Ooops, po pridani backport repozitare se mi asi updatoval i Xserver, protoze po restartu je v haji (xorg.conf chybi a pod.). Nechtel jsem se v nem vrtat a tak jsem to pojal jako prilezitost k "ciste" instalaci ubuntu (puvodne asi 8.10?).

    Kamaradka mi doporucila Dextera, tak jsem spustil instalaci a zacal sledovat serial (stasti ze uz byl ktorrent skoro hotovy, prvni dil byl ok). Potom restart, update&upgrade, pridani oblibenych repozitaru, update&upgrade, jeden prikaz pro pridani oblibenych aplikaci a je vymalovano. Stare nastaveni zustalo, takze hned po instalaci se mi rozbehl ktorrent a dotahnul posledni procenta serialu. Zatimco pocitac instaloval, ja sledoval dalsi dil Dextra.

    Nekdo by litoval vecera straveneho reinstalaci, ale ja jsem vlastne temer cely vecer delal co chtel, tj. koukal na serial :-)

    Zitra se kouknu na zoubek tomu novemu Xserveru, z KDE 4.4 mi chybi nejvic ty funkce okopirovane z windows, tj. zarovnavani aplikaci na pul obrazovky a nahledy v panelu.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.