abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    dnes 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    5.5. 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    5.5. 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 548 hlasů
     Komentářů: 25, poslední dnes 20:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    belisarivs avatar 7.7.2011 21:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    rozšiřuje překlady do mnoha z více než 55 podporovaných jazyků
    Tehle vete nerozumim. respektive, tusim, co chteli rici, ale veta samotna mi smysl moc nedava.
    IRC is just multiplayer notepad.
    7.7.2011 22:22 alfons
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Asi se pisatel zprávičky inspiroval u tvojí patičky.
    8.7.2011 07:51 ok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Ta věta je logicky dobře, smysl dává. Co se ti na ní nelíbí ? Původně bylo 55 podporovaných a nyní je mnoho (víc než 55) jazyků...
    8.7.2011 08:59 Roger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Ted nevim, jestli to nebylo myslene sarkasticky :)

    Pochopil jsem tu zpravicku tak, ze mnoho z tech vice nez 55 prekladu vylepsili a rozsirili.
    skunkOS avatar 8.7.2011 16:24 skunkOS | skóre: 27 | blog: Tak nějak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Ta věta není syntakticky a tedy mluvnicky dobře.

    Nesrozumitelné použití předložek vede k milnému výsledku.

    Vysvětlení. "a rozšiřuje překlady do mnoha z více než 55 podporovaných jazyků."

    Jaké překlady rozšiřuje? "překlady do mnoha z více než 55 podporovaných jazyků."

    Tedy toto slovní spojení "do mnoha z více než 55 podporovaných jazyků." je přívlastek (neshodný), tento přívlastek řiká co? "mnoha z více než 55 podporovaných jazyků". Tedy rozšiřujeme překlady více než 55 jazyků. Nikoliv to, že původně bylo 55 jazyků (to nevyhnutelně tohle tvrzení neuvádí).

    Toto tvrzení nám tedy říká, že překlady více než 55 jazyků byly rozšiřeny.
    http://martinrotter.github.io
    8.7.2011 16:48 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Toto tvrzení nám tedy říká, že překlady více než 55 jazyků byly rozšiřeny.
    to teda neříká, "mnoho z více než 55" není nutně "více než 55"

    jinak vezmeme-li to od konce, tak máme, že je podporováno více než 55 jazyků - a co znamená "podporováno"? ... nejspíš že to zvládá příslušné znakové sady a jiná lokální specifika, ale ne nutně, že existuje kompletní překlad (když překlady se teprv rozšiřují)

    no a podle pravidel KDE, nekompletní překlad není zařazen do distribuce

    čili "rozšiřuje překlady" můžeme chápat tak, že ty překlady jsou nově zařazeny do distribuce, a dále "mnoha z" jako že jich bylo zařazena nějaká větší část z těch "55 a více"

    takže si to lze vyložit "více než 55 jazyků je podporováno (= existují příslušná nastavení a fonty atd.), a pro mnoho z nich byly přidány do distribuce překlady"

    ou jé ...
    Marián Kyral avatar 9.7.2011 00:21 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    no a podle pravidel KDE, nekompletní překlad není zařazen do distribuce

    Počkej, počkej, to by tam pak nesměla být ani čeština. Ta má ke kompletnímu překladu daleko ;-)
    11.7.2011 10:49 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    ta čeština ovšem nemá vliv na logiku sdělení (resp. blbou formulaci ve zprávičce)

    jinak viz níže, člověk si tu nemůže dovolit ani kousek básnické licence :-)
    belisarivs avatar 9.7.2011 13:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    no a podle pravidel KDE, nekompletní překlad není zařazen do distribuce
    Nemas pravdu. Jak uz bylo podotknuto, ani cestina neni kompletni a presto je soucasti vydani (no, ono az tak moc nechybelo aby nebyla, kdybych si toho nekdy pred vydanim KDE 4.2 nevsimnul). Preklad musi splnovat pouze jiste podminky.

    V oficialnim vydani je treba in Slovenstina, ktera je na tom jinak celkem nedobre a nevim, jestli na ni vubec nekdo dela.
    IRC is just multiplayer notepad.
    11.7.2011 10:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    díky za link, slovem "kompletní" (a pak komplementárně k tomu význam "nekompletní") jsem pro zjednodušení mínil, že je přeloženo tolik, kolik je požadováno
    Nikola Ciprich avatar 8.7.2011 19:18 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    "milnému" ? ;-)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    9.7.2011 15:27 kolemjdouci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Hm, zato "milnému" je velice správné. Nojo no, Pepík.
    belisarivs avatar 9.7.2011 21:01 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Takze tys cekal skoro cely den na to, aby sis precetl komentar hned nad tvym, pak ho zopakoval a nasledne si kopnul do desetiny populace CR?

    The Game

    You just lost it.
    IRC is just multiplayer notepad.
    vain avatar 8.7.2011 07:03 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Vždy mě naladí screenem té netbook workspace. Nainstaluju to, táhne se to jak slimák, tak zase odinstaluju. Vsadím se, že to zkusím s verzí 4.7 jak debil znovu =)

    To by mě zajímalo, jestli to je tou Intel grafikou nebo čím. Přitom GNOME Shell svého času (než taky letěl pryč) jel svižně.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Rezza avatar 8.7.2011 07:42 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Me to jede svizne na Atomu a Intelu a ve Fedore to ani nemame s moznsoti odinstalovat, hh. Chci jeste udelat snapshot Plasma Active, ale neni ted casu...
    vain avatar 8.7.2011 07:49 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Tak potom to nechápu, mám Dual Core a 2GiB paměti. Jako ano, je to pár let starý notebook, ale držím se toho, že ten GNOME Shell tam jel hezky.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    8.7.2011 09:47 michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Mám stejně vybaveny 4 roky starý notebook a kde mi běhá krásné. Nejpravděpodobnější příčina jsou intel ovladace také je dobré přepnout kwin z opengl na xrender, ale fungovat by mělo oboje.
    vain avatar 8.7.2011 10:50 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Tak posledně šlo o jádro 2.6.38 tuším a na xrender přepínám, to už naštěstí vím (a je to opravdu lepší, ale pořád ne ono). No to je jedno, na to moje mrdání stejně stačí nějaký openbox nebo tak něco. Jen to prostředí plazmy pro netbooky vypadá prostě vymazleně =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    8.7.2011 13:26 StenM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    KDE mi jede na 5 let starém Asusu docela svižně s intel dvoujádrem (T2050) a integrovanou grafikou. Jediné co musím udělat je vypnutím blur efektu, jinak se to nedá použít. Třeba Launcher se pak otvírá tak, že se nejprve zobrazí obrys obdélníku, ten se rozostří a pak se teprve přes to zobrazí menu.

    Kwin je kapitola sama pro sebe, když jsem měl Kubuntu, tak to každou chvilku spadlo (jednou dvakrát za den) nebo se zaseklo a musel jsem to ručně shodit. Možná by se to zase po nějaké době probralo, ale na to jsem neměl trpělivost čekat. Žil jsem v přesvědčení, že je to vlastnost KDE, která se snad s novou verzí zlepší. Taky mne dost štval Kaffein, který to v poslední době taky dost často nezvládl a padal nezdravě často.

    Je tomu skoro 2 měsíce, co jsem se stal spokojeným uživatelem Archlinuxu (spokojený = "zatím s aktualizací nepřišla žádná krize"), i když ze začátku to byl docela boj a jen čtení mnoha manuálů. Teď mi jen chybí to těšení na nové vydání distribuce a zkoušení beta verzí.

    Důležité je, že od toho okamžiku nevím co je to pád Kwin. Sice to, že to má rychlejší odezvu se mi asi jen zdá, ale na druhou stranu ještě se mi nestalo, aby to přestalo reagovat na déle než dvě tři vteřiny, když hodně chrochtá disk.

    8.7.2011 18:01 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Vdaka ti, o slachteny! Prave som tym vyriesil problem, preco mi uz asi mesiac cely desktop bezi zufalo spomalene pricom CPU sa zjavne flaka a mohlo y byt aj vyuzitejsie. No hej, cely cas cakalo na i915GM.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    8.7.2011 08:56 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    tak nějak nevím co bych ti poradil - na desktopu s nVidií v pohodě, na netbooku a atomem a nějakou (asi intel) grafikou taky, na manželčině notasu s ati taky.
    stativ avatar 8.7.2011 09:03 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Je to dost možný. Na nvidii mi to běží svižně, ale na noťasu s Intelem je to znatelně pomalejší. A se staršími ovladači a mesou to byl šnek.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    8.7.2011 11:45 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Na toto tema nema moc cenu bavit se... Mam podobnou konfiguraci jako kamarad, ktery mi tvrdil, jak mu KDE 4 super jede. Spekuloval jsem, konfiguroval, googloval, vsechno mozne a nic. Jednou jsem byl u neho na navsteve a teprve pak jsem pochopil v cem byl "rozdil". Kdyz mi to predvadel tak mu to bezelo jeste o dost hure nez me- cukatura jako prase, odezva GUI mizerna, scrolling na mile od plynulosti, tearing na druhem LCD a k tomu komentar "koukej jak mi to krasne plynule bezi".

    Asi me to nemelo prekvapit, uz drive jsem videl diskuze, kde lidi tvrdili o nejake hre jak jim super bezi, nikdo tomu vzhledem k sestave dotycneho nemohl uverit... no a pri blizsim zkoumani se zjistilo, ze tim "super bezi" ma na mysli prumerne 30 FPS (cti: kdyz kouka do zdi a nezalezi na tom tak 60 FPS, v nejvetsi bojove vrave, kdy na tom zalezi nejvic 15 FPS).

    Z teto epizody usuzuju, ze ruzni lide si pod pojmem "plynule" predstavuji diametralne ruzne veci a tudiz ten, kdo rika, ze mu to bezi pomalu, to muze mit ve skutecnosti lepsi nez ten, ktery tvrdi, ze mu to bezi super.
    Max avatar 8.7.2011 12:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Naprostý souhlas.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 8.7.2011 12:50 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Jop, jinak mám pocit, že mi k rychlosti pomohlo i jádro. Měl jsem docela problémy, ze začátku KDE4 běhalo tak nějak ok, dalo se to přežít, ale časem se mi dost zpomalilo (podezřívám hraní si s GTK stylama).
    Každopádně, upgradnul jsem systém a pak jádro s tím, že jsem se vykašlal(resp v té době jsem na něj čekal jak na smilování) na Archlinuxí 2.6.39 a šel jsem do kernel26-ck (2.6.39 ARCH kernel with Brain Fuck Scheduler v0.406 and all the goodies in the ck2 patch set.).
    Po nějakém čase jsem upgradnul i stroj doma, ale jádro jsem nechal distribuční (Arch 2.6.39) a musím říci, že se mi zdá PC v práci v odezvách mnohem lepší.
    PC v práci :
    Core2Duo E4500 @ 2.20GHz
    4GB DDR2
    2x1TB RAID1
    Grafika : Intel Corporation 82Q33 Express Integrated Graphics (integrovaný intel)
    Arch 2.6.39
    xrender

    PC Doma :
    Phenom II X4
    4GB DDRIII
    500GB SATA3 + 1TBSATA3 (už máme 2x1.5TB do RAID1, jen je musím otestovat)
    Grafika : Nvidia GTS450 1GB (Gigabyte verze)
    Arch kernel26-ck patchets
    xrender

    Podle mně jsou těmi nejdůležitějšími optimalizacemi :
    1) vypnout opengl a jet přes xrender
    2) Vypnout indexování v KDE4 apod. věci (dost lidí nepotřebuje a u mně i/o na disku nebyl nijak šetrný)
    3) Bacha na hraní si s GTK stylama (může výkon rozhodit při upgradu systému)
    4) Zkusit si poladit i jádro

    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    LukynZ avatar 8.7.2011 12:52 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Tak nejak. Taky znam par pripadu "jde to naprosto plynule" a kdyz to pak clovek videl, musel se jen smat...
    Zokl avatar 14.7.2011 11:30 Zokl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Mě osobně kromě výše zmíněného ještě pomohlo vypnout některé efekty a hlavně přepínání ploch pomocí přetažení aplikace k rohu obrazovky. Když byla tato vlastnost zapnutá, tak byla odezva desktopu mizerná, hlavně při větší zátěži. Jakmile jsem toto vypnul, tak již desktop reagoval dobře a zvýšení odezvy bylo hodně pocítit.
    otula avatar 9.7.2011 13:40 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Z teto epizody usuzuju, ze ruzni lide si pod pojmem "plynule" predstavuji diametralne ruzne veci
    Jednoznačně se pod tohle podepisuji a jsem rád, když vidím, že nejsem v dnešní době sám, kdo tohle tvrdí.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Pavel Půlpán avatar 8.7.2011 14:35 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Naštěstí mám tu kliku a jede mi to relativně dobře... na Intelu i Nouveau.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    8.7.2011 07:19 jozinzbazin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Asi tomu moc nerozumím, ale když se koukám na tu jejich stránku changes 4.6.4->4.6.5 tak to vážně celé vydání KDE 4.6.5 opravuje několik chyb v PĚTI aplikacích a to je všechno? Navíc žádná oprava pro kwin, plasmu, doplhin, okular, krunner,... to mi přijde minimálně dost divné. Odkaz "all SVN changes" jim aktuálně vede nikam, takže ani tak se to nedá moc ověřit.
    8.7.2011 07:26 brain
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Opravy netreba, jede jak po másle.
    8.7.2011 07:52 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Ruku na srdce: aký najmenší počet opráv je nutných na nové vydanie napr. takého Firefoxu?
    8.7.2011 08:08 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Poslední opravná verze staré verze produktu před vydáním nové verze kdy se již pracuje na její stabilizaci a odladění? No samozřejmě že tam už mnoho oprav nebude :).
    Pavel Půlpán avatar 8.7.2011 14:36 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    No osobně bych se rád jednou dočkal nějaké long-support série... :-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    8.7.2011 19:46 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Long-support série je Trinity :-)
    Pavel Půlpán avatar 10.7.2011 16:53 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Ožívání mrtvoly nepovažuju za long-support. :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    10.7.2011 18:35 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Na stare pocitace je to velmi prijemne riesenie.
    otula avatar 10.7.2011 19:06 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Nejen na staré.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    stativ avatar 8.7.2011 09:05 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Hlavně opravují pokažené tarbally 4.6.4, ale tím se radši nikde nechlubí. Pro 4.6.4 totiž zabalili některé aplikace ve starší verzi.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    8.7.2011 12:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Asi tomu moc nerozumím, ale když se koukám na tu jejich stránku changes 4.6.4->4.6.5 tak to vážně celé vydání KDE 4.6.5 opravuje několik chyb v PĚTI aplikacích a to je všechno?
    tuším, že za to může změna z "až to bude, tak to bude" na pravidelný vydávací cyklus, někdy se toho prostě moc nestihne ...
    Navíc žádná oprava pro kwin, plasmu, doplhin, okular, krunner,... to mi přijde minimálně dost divné.
    na tom není divného nic, to je s příchodem KDE4 normální, že na podstatné věci se dlabe :-(
    8.7.2011 22:11 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Těch oprav je ve skutečnosti mnohem víc, oni především na psaní toho changelogu pěkně dlabou. To samé se týká i těch vlastních oznámení o vydání minor verze - kolikrát jsou jen zkopírované z předchozího vydání a i se stejnými chybami. No a odkazy na "all SVN changes" si nepamatuji, že někdy vůbec fungovaly.

    Jak se zmiňuje jinde, tak se také v tomto vydání opravují tarbally, jelikož KDE přechází ze SVN na GIT a to značně chaoticky, následkem čehož v tom vznikl děsný bordel a do KDE 4.6.4 se dostaly starší neopravené zdrojáky ze 4.6.2, 4.6.1 apod.
    8.7.2011 09:24 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Může tu někdo říct, jestli je nějaký přínos Open GL ES na desktopu?
    David Watzke avatar 8.7.2011 12:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Může. Není.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    stativ avatar 8.7.2011 16:49 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Možná ano. Se snahou podporovat KDE na embeded zařízeních se bude muset mnohem víc řešit výkon.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    8.7.2011 19:03 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Cosi bude v KDE 4.8. Pokud to neodloží :)
    8.7.2011 16:22 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Leda tak informativni hodnotu. Informuje to kdo plati velkou cast vyvojaru KDE - Motorola.

    Je to podobne i pro jadro (Linuxu), vylepseni prospesna desktopu aby jeden lupou hledal. To taky informuje kdo dotuje vyvoj jadara - serverovy segment. Hmm a ted mozna i mobilni segment. Takze desktop zase setre :(
    8.7.2011 16:28 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Oprava1: Motorola -> Nokia

    Dodatek2: cast vyvojaru KDE a cele Qt. A mozna abych to dal do minuleho casu?
    Rezza avatar 8.7.2011 17:43 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    No to bych pak necetl ted posty, kde se nekteri z nich do toho, ze Nokia nici neco pro Nokii, pekne obuli :)
    mirec avatar 9.7.2011 07:49 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    Človek by čakal, že po tak dlhej dobe aspoň na screenshotoch nebudú prvky pretekať (g v nápise Page one). Podľa mňa by sa mali vykašlať na celú plasmu a prepísať ju od začiatku s podporou QML widgetmi v samostatných procesoch. Keď po pár rokoch vývoja nie sú schopní ju dať do hromady asi to nebude ktovie aký kvalitný kus kódu.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    9.7.2011 08:41 sdfasdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    to je v plánu pro KDE 5 ;-)
    10.7.2011 01:23 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    [citation needed]
    vain avatar 11.7.2011 09:25 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.6.5
    K čemu přesně, co znamená smajlík? =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.