abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 31
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 530 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    pushkin avatar 2.1.2013 19:34 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Tak to byli v BuildService sakra rychlí, protože už dnes odpoledne už jsem jej instaloval :-) Dobrá práce na všech frontách!
    Rezza avatar 2.1.2013 23:16 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    A pro Fedoru to prave ceka na push do updates-testing :)

    Duvod proc to jde rychleji je ten, ze jako balickari mame pristup k tarballum o tyden driv.
    2.1.2013 23:36 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Skoro se az bojim zeptat... a co ten drsny propad vykonu a rychlosti odezvy UI oproti trojce, uz to vyresili?
    3.1.2013 00:16 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    dávno, jak dlouho jsi byl v Kryostázi???? :)

    ale mám pocit, že všechny bugy a pomalost soustředili do nového kmailu 2 - takže zbytek prostředí funguje (aspoň mě) naprosto v pohodě :)
    3.1.2013 06:37 miki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    +1 Přesně. Vše kromě kmailu2 a toho co je podním (části akonadi) v celku funguje.
    3.1.2013 08:25 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Někde jsem četl.. Ano, bylo to v Návodu k použítí Zeměkoule, kde je v první kapitole napsáno:
    "A hned potom vypneme akonadi."
    4.1.2013 11:47 juvi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Z Kmailu2 jsem (byl) dost nešťastný, kdysi mi dokonce zmizely nějaké emaily. Ale udělal jsem nedávno zajímavé zjištění: Při překopírovávání disku jsem zjistil, že Kmail2 z Opensuse12.2 používá obyčejný maildir a nikoliv *SQL - vůbec si neuvědomuji, že bych něco takového nastavoval. Také musím přiznat, že od OS12.1, ač je Kmail2 pomalý, ale jede bez problémů. Má někdo o tom nějaké povědomí?
    Rezza avatar 5.1.2013 19:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    No vsak ano - ten maildir tam bude vse, to SQL je tam vicemene jako kes, nic vic, nic min.
    7.1.2013 00:04 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    heh, on ještě někdo nezná tu geniální myšlenku Akonadi kešovat soubory z lokálního disku na ... tomtéž lokálním disku? :-D
    Rezza avatar 9.1.2013 15:02 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Tim kesovanim tady je mysleno neco jineho :)
    3.1.2013 08:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Já s ním moc problémy nemám, tedy kromě toho, že od upgradu na KDE 4.9 musím po každém probuzení ze suspend to disk nechat ručně aktualizovat IMAP účet a ještě odkliknout "make it online". Ale to je možná nějaká ukrutně užitečná feature, kterou jsem jen ve své omezenosti nepochopil…
    3.1.2013 08:27 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    já na prázdném profilu a pár mailech taky ne - jenže na gmailu, kde mám 10 000 mailů různě oštítkovaných nastane situace, že každý štítek bere jako samostatnou složku a maily pak několikrát zkopíruje (to dělal i kmail předchozí verze)

    takže z 3 GB mailů udělal nejdřív 10 GB adresářovou strukturu a tu ted při přechodu na kmail2 nacpe do 10 GB veliké akonadi databáze a když k tomu přidám pár mailů co mám na disku a ne v gmailu, tak je ze 3GB najednou 25 GB dat - a to se nedivím, že je pak pomalej

    - je možné, že se to dá někde nějak nastavit, ale nenašel jsem to

    u čistého imap se to samozřejmě neděje, ale já si zvykl používat offline imap i jako zálohu mailů "kdyby něco" a dosud to bylo v pohodě

    na druhou stranu - v předchozí verzi mi nefungovala třeba synchronizace mezi google kalendářem a kmailem - to už běží a celkově se mi kmail líbí i jeho provázanost v systemu
    progdan avatar 3.1.2013 11:31 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5

    GMail nepouzivam, takze o tomhle problemu jsem nevedel, ale  v KDE 4.10 (konkretne v Akonadi a klientskych knihovnach pro KDE 4.10) uz je mechanismus, ktery umoznuje vytvaret virtualni adresare a linkovat do nich itemy z jinych adresaru, takze tenhle bug uz je realne resitelny.

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    3.1.2013 11:52 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    hezké - je nějaká cesta, jak dostat kde 4.10 do archu?
    Grunt avatar 3.1.2013 09:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Jo, jo. KDE4 už valí parádně. Také se už blíží s verzí 4.9.5 ke konci. Další verze bude KDE5 kde se znova začne na zelené louce a celé to martyrium začne odznova.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    3.1.2013 09:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Změny při přechodu z KDE4 na KDE5 by AFAIK neměly být tak zásadní jako při přechodu z KDE3 na KDE4, takže snad ani problémů nebude tolik. Ale to samozřejmě teprve uvidíme.
    Grunt avatar 3.1.2013 12:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Pro Kubečky co to nepochopili: Dělal jsem si jen srandu. :-)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vain avatar 3.1.2013 16:20 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Tak aspoň jeden smajlík by tam neuškodil, já to taky nepochopil =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Václav 3.1.2013 10:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Ale huš, těch změn bude málo, žádná velká revoluce jako mezi 3 a 4 se nekoná.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    vain avatar 3.1.2013 10:48 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Proč všichni předpokládají, že po devítce už nemůže přijít desítka? Vždyť GNOME 2 skončilo na podverzi někde 32 =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    3.1.2013 10:55 Ladislav Hagara | skóre: 105 | blog: Ride the Raven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    3.1.2013 20:16 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Třeba to měli v třicetidvojkové soustavě :D
    4.1.2013 14:42 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Jo, jo. KDE4 už valí parádně.
    Já nevim, jak vy to lidi děláte, že vám KDE4 jde dobře, já to mam furt nějak zabugovaný. A zajímavý je, že každou verzi trochu jinak. Ačkoli, pravda OSD KMixu mi nefungovalo snad v žadný verzi. Ale jinak skoro pokaždý se objeví nějaký chyby, minule to bylo šílený blikání displeje po probuzení ze spánku, teď zas nefunguje stylování u KRunneru (má prostě černý/neviditelný pozadí), jdem zvědav, co to bude příště...

    Přijde mi, že se to chová hodně náhodně...
    7.1.2013 15:45 hufis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Blikanie po prebudení (u mne tuxonice - hibernace) som spozoroval (aj) pod GNOME. To nieje problém KDE. Bliká to aj v konzole :( Aktuálne Fedora 18 Beta
    • Kernel:3.6.11-3_1.cubbi_tuxonice.fc18.x86_64
    • VGA Intel 4500MHD: 00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 4 Series Chipset Integrated Graphics Controller (rev 07)
    22.1.2013 04:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Hm, já tuxonice nemam, a vono to bliká i jen při změně profilu. Tady je urývek z messages (podobných řádek tak jsou obrovský kvanta), podle mě za to u mě může to p****** z****** z****** KDE.
    
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  40
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  40
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  30
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  33.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  70
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  73.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  90
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  93.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  70
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  73.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  100
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  100
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  10
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  13.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  10
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  13.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  40
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  40
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  20
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  20
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  10
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  13.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  20
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  20
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  10
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  13.3333
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::setBrightness: set screen brightness:  0
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: plasma-desktop(596)/kdecore (KConfigSkeleton) KCoreConfigSkeleton::writeConfig:
    Jan 22 04:17:11 vojta-dell slim[400]: kded(503) PowerDevilUPowerBackend::brightness: Screen brightness:  0
    
    3.1.2013 00:21 Juraj
    Rozbalit Rozbalit vše KMail?
    KMail sa vobec v tom zozname fixnutych bugov nenachadza...zeby bol naozaj opusteny?

    ...fňuk...
    3.1.2013 03:33 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    zvedni línou prdel a jdi programit free software, voe!!! :-)
    progdan avatar 3.1.2013 11:27 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?

    Spousta zmen a vylepseni (hlavne na strane Akonadi) bude v KDE 4.10.

     

    Jinak nevim, proc si na Akonadi vsichni stezujou...mam tam cca 100k mailu a beha to bez problemu :-)

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    3.1.2013 13:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    protože to všem bez problémů neběhá, a to i když tam mají mnohem méně mailů

    ale chápu, že některým činí problém pochopit, že svět nekončí na špičce jejich nosu ...
    Rezza avatar 3.1.2013 14:46 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    No na i7 to beha bez problemu, jen dve jadra jedou porad na plno a vetrak malem uleti :D
    3.1.2013 19:15 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    Taky jsem tam měl 100k mailů, asi tak 20GB, chovalo se to tak, že všechno brutálně pomalé, potom co mi nepomuk několikrát vybil baterii v notebooku během 30 minut, tak od té doby nechci tyto procesy vidět mezi běžícími!

    Rutina po každém rebootu akonadictl stop; killall -9 nepomukserver; killall -9 nepomukservicestub; killall -9 nepomukcontroller; killall -9 virtuoso-t to jistí.

    A opravdu nestačí tomu smazat datové adresáře a v konfiguraci všechno vypnout, beztak se to spouští a beztak to po určitém probuzení ze suspendu vysaje baterku během 30 minut.

    Na to jakým jsem býval propagátorem akonadi a nepomuku a jak jsem se těšil na chvíli kdy to bude jenom alespoň trochu funkční, abych to mohl používat, tak jsem se docela hořce probudil do reality.
    otula avatar 4.1.2013 07:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    Rutina po každém rebootu akonadictl stop; killall -9 nepomukserver; killall -9 nepomukservicestub; killall -9 nepomukcontroller; killall -9 virtuoso-t to jistí.
    A není lepší tyhle srandy zakázat namísto spouštění a zabíjení?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 4.1.2013 07:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    Jo, tohle jsem nedočetl:
    a v konfiguraci všechno vypnout, beztak se to spouští
    Jenže mně to po vypnutí v konfiguraci neběží, takže něco děláš špatně.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pushkin avatar 4.1.2013 11:20 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KMail?
    +1, vypnutí v konfiguraci funguje minimálně v KDE 4.8.4, 4.9.4 a 4.9.5.
    4.1.2013 12:53 Rovano | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    V KDE 4.9.95 jsem to vypl, protože to několik dní jelo(přiřazeno max RAM a index na SSD a HDD) a vytěžovalo různě procesor. Došla mi trpělivost. Sice to člověk většinou s dobrým procesorem ani nepozná, že mu to vytěžuje všechny jádra na 100%, ale když to takhle otravuje pořád(nekonečné indexování nemnoha dat), je něco špatně.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ enough of this! ♫♫♫ԅ(ˆ⌣ˆԅ)♫♫♫
    4.1.2013 12:55 Rovano | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Taky je možné, že je v něm zase chyba, protože teď jsem ho na zkoušku pustil a kupodivu vytížil všechny jádra jen na pár minut, zaindexoval nové soubory a potom zůstal viset proces jen na jednom jádře na 100%. No aspoň že to lze vypnout.
    (╯°□°)╯︵ ┻━┻ enough of this! ♫♫♫ԅ(ˆ⌣ˆԅ)♫♫♫
    Aleshus avatar 4.1.2013 20:05 Aleshus | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Od nějaké verze čtu, že hlavní změna přišla v dolphinu.. Proč pořád ten dolphin? To je tak oblíbenej? Ten způsob alá "Tento počítač" alespoň mně přijde trošku nemotornej. A co je nejhorší, já tam ty změny většinou ani nevidim :/ Prostě to prochází soubory a vlevo je něco jako rychlý přístup někam... Tak co vylepšovat? :) Za chvilku to určitě přestane fungovat.
    zde je patička..
    4.1.2013 22:46 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Spíš protože loni u Dolphinu vyměnili engine za nový, který zároveň ztratil spoustu původních funkcionalit a krom některých nových nabyl i hromady bugů, proto u něj je těch oprav a vylepšení tolik. Prostě tím novým lepším enginem to podělali natolik, že velkou část Dolphinu dávají znovu dohromady.
    Rezza avatar 5.1.2013 19:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.9.5
    Ale zase zrychleni je brutalni, doufam, ze se ten kod brzy dostane i do jinych file dialogu atd.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.