abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 05:55 | Zajímavý projekt

Dle příspěvku na blogu zaměstnanců CZ.NIC byl spuštěn ostrý provoz služby Honeypot as a Service (HaaS). Zapojit se může kdokoli. Stačí se zaregistrovat a nainstalovat HaaS proxy, která začne příchozí komunikaci z portu 22 (běžně používaného pro SSH) přeposílat na server HaaS, kde honeypot Cowrie (GitHub) simuluje zařízení a zaznamenává provedené příkazy. Získat lze tak zajímavé informace o provedených útocích. K dispozici jsou globální statistiky.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
dnes 04:44 | Komunita

Před týdnem společnost Feral Interactive zabývající se vydáváním počítačových her pro operační systémy macOS a Linux oznámila, že pro macOS a Linux vydají hru Rise of the Tomb Raider. Včera společnost oznámila (YouTube), že pro macOS a Linux vydají také hru Total War Saga: Thrones of Britannia. Verze pro Windows by měla vyjít 19. dubna. Verze pro macOS a Linux krátce na to.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 21:33 | Nová verze

Byla vydána nová major verze 7.10 svobodného systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) s názvem SuiteCRM (Wikipedie). Jedná se o fork systému SugarCRM (Wikipedie). Zdrojové kódy SuiteCRM jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 16:44 | Nová verze

Byla vydána nová verze 0.30 display serveru Mir (Wikipedie) a nová verze 2.31 nástrojů snapd pro práci s balíčky ve formátu snap (Wikipedie). Z novinek Miru vývojáři zdůrazňují vylepšenou podporu Waylandu nebo možnost sestavení a spouštění Miru ve Fedoře. Nová verze snapd umí Mir spouštět jako snap.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 14:00 | Komunita

Na Indiegogo běží kampaň na podporu Sway Hackathonu, tj. pracovního setkání klíčových vývojářů s i3 kompatibilního dlaždicového (tiling) správce oken pro Wayland Sway. Cílová částka 1 500 dolarů byla vybrána již za 9 hodin. Nový cíl 2 000 dolarů byl dosažen záhy. Vývojáři přemýšlejí nad dalšími cíli.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 11:11 | Nasazení Linuxu

Před dvěma týdny se skupina fail0verflow (Blog, Twitter, GitHub) pochlubila, že se jim podařilo dostat Linux na herní konzoli Nintendo Switch. O víkendu bylo Twitteru zveřejněno další video. Povedlo se jim na Nintendo Switch rozchodit KDE Plasmu [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 3
včera 05:55 | Komunita

Byla vydána vývojová verze 3.2 softwaru Wine (Wikipedie), tj. softwaru, který vytváří aplikační rozhraní umožňující chod aplikací pro Microsoft Windows také pod GNU/Linuxem. Z novinek lze zdůraznit například podporu HID gamepadů. Aktuální stabilní verze Wine je 3.0, viz verzování. Nejistá je budoucnost testovací větve Wine Staging s řadou experimentálních vlastností. Současní vývojáři na ni již nemají čas. Alexandre Julliard, vedoucí projektu Wine, otevřel v diskusním listu wine-devel diskusi o její budoucnosti.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
18.2. 16:55 | Komunita

Do 22. března se lze přihlásit do dalšího kola programu Outreachy (Wikipedie), jehož cílem je přitáhnout do světa svobodného a otevřeného softwaru lidi ze skupin, jež jsou ve světě svobodného a otevřeného softwaru málo zastoupeny. Za 3 měsíce práce, od 14. května do 14. srpna 2018, v participujících organizacích lze vydělat 5 500 USD.

Ladislav Hagara | Komentářů: 56
17.2. 15:44 | Komunita

Nadace The Document Foundation (TDF) zastřešující vývoj svobodného kancelářského balíku LibreOffice dnes slaví 6 let od svého oficiálního vzniku. Nadace byla představena 28. září 2010. Formálně ale byla založena až 17. února 2012. Poslední lednový den byl vydán LibreOffice 6.0. Dle zveřejněných statistik byl za dva týdny stažen již cca milionkrát.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
17.2. 04:44 | Bezpečnostní upozornění

CSIRT.CZ upozorňuje, že byla vydána nová verze 1.2.3 svobodného routovacího démona Quagga (Wikipedie) přinášející několik bezpečnostních záplat. Při nejhorší variantě může dojít až k ovládnutí běžícího procesu, mezi dalšími možnostmi je únik informací z běžícího procesu nebo odepření služby DoS. Konkrétní zranitelnosti mají následující ID CVE-2018-5378, CVE-2018-5379, CVE-2018-5380 a CVE-2018-5381.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Který webový vyhledávač používáte nejčastěji?
 (2%)
 (28%)
 (62%)
 (2%)
 (3%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
Celkem 391 hlasů
 Komentářů: 34, poslední 14.2. 18:44
    Rozcestník

    Microsoft se otevírá

    Microsoft dnes zveřejnil zásadní Interoperability Principles, jehož 4 principy implikují, mimo jiné: specifikace pro všechny MS protokoly zdarma (a patenty za rozumných nediskriminujících podmínek), specifikace všech API svých produktů, která sám Microsoft používá, slib nežalování všech open-source vývojářů, kteří dané materiály použijí, podpora standardů. Týká se produktů: Vista, .NET, Server 2008, SQL Server 2008, Office 2007, Exchange Server 2007 a SharePoint Server 2007. Oznámení.

    21.2.2008 19:05 | Boris Dušek | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.2.2008 20:30 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Zamrzlo peklo.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    21.2.2008 22:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Nic nezamrzlo.
    Microsoft will covenant not to sue open source developers for development and non-commercial distribution of implementations of these Open Protocols.
    Non-commercial. NON-COMMERCIAL. NON-COMMERCIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    cezz avatar 22.2.2008 15:14 cezz | skóre: 24 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Presne tak, "opensource" a "non-commercial" su dva zasadne odlisne pojmy.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Grunt avatar 21.2.2008 20:33 Grunt | skóre: 22 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Vždyť je únor a ne duben. A nebo se mi to jen zdá?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.2.2008 20:40 MS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Nejsou náhodou vánoce? MS dnes nadělil více než za několik let dohromady :-D Microsoft uvolnil vývojové nástroje pro studenty zdarma
    23.2.2008 20:51 martyone | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    PR?
    21.2.2008 20:40 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    máš kalendář dopředu, nebo hulíš opravdu kvalitní model...

    jestli to děláš naschvál, tak to od Tebe opravdu není hezký :-(
    21.2.2008 20:51 Brumla01 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    No na pctuningu maji zpravicku, ktera by souhlasila s vyse uvedenym, jsem mirne optimisticky :-)
    21.2.2008 20:48 Murry | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Tak a nyní to přijde.....
    M$ se umoudřil a začíná podporovat standarty...nebo se pletu?
    21.2.2008 21:03 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Já doufám, že nezůstane jen u vlajek.
    22.2.2008 01:30 Ondřej Machulda | skóre: 11 | blog: Alesort blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    :-D pwn
    unknown_ avatar 21.2.2008 20:48 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Aha, tak už vím co mělo znamenat to WOW :-)
    unknown_ avatar 21.2.2008 20:53 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Tohle asi nečekal ani ten největší zhulenec z nás, co?
    randy avatar 21.2.2008 21:06 randy | skóre: 19 | Banská Bystrica / Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    co sa divite. nejak treba ludi donutit prejst na nove verzie ms produktov ;)))
    romii
    21.2.2008 21:09 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    bude fungovat apt-get upgrade?
    pools avatar 21.2.2008 21:49 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    To asi ne, ale slyšel jsem, že portují Portage ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    21.2.2008 21:08 disorder | blog: weblog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Microsoft is providing a covenant not to sue open source developers for development or non-commercial distribution of implementations of these protocols. These developers will be able to use the documentation for free to develop products. Companies that engage in commercial distribution of these protocol implementations will be able to obtain a patent license from Microsoft, as will enterprises that obtain these implementations from a distributor that does not have such a patent license.
    hop?
    21.2.2008 21:12 disorder | blog: weblog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    inymi slovami, M$ chce zarobit na produktoch, na vyvoj ktorych nemusia dat ani penny
    21.2.2008 21:12 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Poslední věta posledního souvětí stojí za vytučnění možná ještě mnohem víc.
    21.2.2008 21:16 disorder | blog: weblog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    to zvyraznenie je len nahrobny kamen nebohemu psovi :)
    21.2.2008 21:27 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    To je opravdu zajimavy newspeak. Programatori mohou udelat jakykoliv software, pod licenci jakou si preji, ale MS v pripade vyuziti tohoto produktu v komercnim nasazeni bude uctovat poplatky za patent. Kocourkov.
    Jednaokový biu
    21.2.2008 23:06 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Ne, důsledek patentového práva. Co se divíte, tady si fakt nic světoborného nevymýšlejí. Děte plakat k (americkému) zákonu o patentech.
    22.2.2008 08:36 disorder | blog: weblog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    reverse engeneering protokolov a formatov je povoleny, ale ked dodaju svoju dokumentaciu, tak automaticky suhlasime s ich narokmi?
    21.2.2008 22:06 Platonix | skóre: 20 | blog: FUD: Férový Uživatelův Deníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Pochopil jsem to správně, když si myslím, že MS v podstatě vylepí specifikace na každý roh. Vývojář je náhodou zahlédne a v tu chvíli automaticky nesmí přispívat do projektů, ke kterým je poskytována komerční podpora?

    Takže kdybych byl vývojář OpenOffice.org a omylem bych zhlédnul specifikace k formátu DOC, tak nesmím dále OpenOffice.org vyvíjet, protože by pak Sun nebo Software 602 nesměl komerčně OpenOffice.org šířit s jejich placenou podporou.

    Pochopil jsem to správně nebo jsem chronický pesimista?
    Když já tomu prostě nerozumím. Kdo si neváží svobody, je na půli cesty o ni přijít
    21.2.2008 22:52 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Česká Kamenice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    nejsi paranoidni ani chronicky pesimista.
    tuhle informaci tam vidim i ja.
    jeste ze u nas patenty neplati
    Bluebear avatar 21.2.2008 23:15 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Vývojář je náhodou zahlédne a v tu chvíli automaticky nesmí přispívat do projektů, ke kterým je poskytována komerční podpora

    Doufám, že tak zlé to nebude; předpokládám, že by museli nejprve prokázat, že to vývojář opravdu viděl.

    (Tedy aspoň doufám, že to musí prokázat; pokud bude muset vývojář prokazovat, že to neviděl, tak je to opravdu v pr...)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.2.2008 00:39 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Vyhledej si ve slovníku pojem "presumpce neviny" ;-) To je přeci základ každého spravedlivého právního systému...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.2.2008 01:29 prknal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    To neznas ameriku. Tam stačí, když tě někdo například oznaci za podezdřelého z terorismu a nemáž žádná práva, dokud se stát neodhodlá ti je zase vrátit. Tzn ani presumpci neviny, ani právo na včasný a čestný soud.
    22.2.2008 01:53 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Já přeci nikde nepsal, že v USA je spravedlivý právní systém ;-) S jejich protiteroristickými zákony se z USA stala de facto fašistická země. Nicméně v oblasti vývoje softwaru (patentové spory, atp.) si myslím, že presumpce neviny i tam stále funguje...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.2.2008 08:42 ed | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    DMCA jakozto predstavitel mechanizmu vymahania intelektualneho vlastnictva tiez nefunguje na principe presumpcie neviny. Ak vas niekto oznaci za siritela cudzieho intelektualneho vlastnictva, tak jedina sanca, ako si zachranit kozuch je predmetny falat dat okamzite stiahnut z obehu a potom sa zacat sudit. V opacnom pripade to moze dopadnut velmi skaredo.
    22.2.2008 08:44 peeepan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    ono mozes dokazat, ze si nevinny, problem je ten, ze kolko za tu nevinu zaplatis ...
    Quimby avatar 22.2.2008 11:33 Quimby | skóre: 6 | blog: Quimby | Havířov / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Ona ta presumpce neviny kolikrat neplati ani u nas. Napriklad takove znasilneni. Pokud nejaka zena rekne, ze si ji znasilnil tak ty musis dokazovat, ze to tak nebylo, a ne ona, ze to tak bylo.
    Hlupáci jsou sebejistí a myslící lidé jsou plni pochybností. -- Russell
    22.2.2008 12:42 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    No, to souvisí s tím, že je obecně docela problém s tím, že to ženy kolikrát ani nechcou hlásit, natož pak nechat vyšetřovat, protože takové soudní řízení je pak trauma jako prase. Navíc se to rozmázne, probírá se to před lidma, všichni se o tom můžou dozvědět (podrobnosti). Proto je v dnešní době trend upravit soudní řízení tak, aby to pro oběť nebylo peklo číslo dvě. Moje ovocnost se tím chvíli zabývala - bez těchhle opatření to ta spravedlnost měla o dost těžší.
    22.2.2008 17:30 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    To by bylo protiustavni, ne?
    michich avatar 22.2.2008 01:30 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Lepší bude, když si ten pojem najdeš ty a pokusíš se pochopit, proč je v tomto případě zcela irelevantní.
    22.2.2008 01:53 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Asi budu natvrdlej, to mi tedy vysvětli proč ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.2.2008 02:53 Ondřej Machulda | skóre: 11 | blog: Alesort blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Nemam sice pravni skoly, presto si myslim, ze michas pojmy "presumpce neviny" a "dukazni bremeno lezi na zalujicim".

    Presumpce neviny ti bude konec koncu na prd, pokud by bylo u takoveho sporu dukazni bremeno na tobe, tj. ze ty budes muset dokazat, ze si to nikde necetl.
    michich avatar 22.2.2008 08:50 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Presumpce neviny platí v trestním řízení. Porušení patentu není trestný čin.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.2.2008 23:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Takže kdybych byl vývojář OpenOffice.org a omylem bych zhlédnul specifikace k formátu DOC, tak nesmím dále OpenOffice.org vyvíjet, protože by pak Sun nebo Software 602 nesměl komerčně OpenOffice.org šířit s jejich placenou podporou.
    To je spíš problém těch komerčních organizací než toho vývojáře. Navíc si myslím, že dotyčné patenty budou porušovány už teď...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 22.2.2008 09:14 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá

    Takže kdybych byl vývojář OpenOffice.org a omylem bych zhlédnul specifikace k formátu DOC, tak nesmím dále OpenOffice.org vyvíjet, protože by pak Sun nebo Software 602 nesměl komerčně OpenOffice.org šířit s jejich placenou podporou.
    Ja si myslim, ze Microsoft to nijak tvrde hlidat a postihovat nebude -- vzdyt v mnoha pripadech je aplikace schopna pracovat s jejich formaty pro ne spis pozitivem (u OOo tomu zrovna asi tak neni, ale u mnoha read-only aplikaci zcela urcite -- z evidentnich duvodu).
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    22.2.2008 09:24 disorder | blog: weblog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    pisu o komercnom sireni OSS implementacii, ktovie co si narokuju u closed source (nikde to tam nevidim)
    Pavel Půlpán avatar 21.2.2008 21:24 Pavel Půlpán | skóre: 20 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    A kurva...
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Jakub Lucký avatar 21.2.2008 22:24 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    kde a za kolik?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
    21.2.2008 22:21 newman | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Jak se v tomhle kontextu jevi inkriminovana smlouva Novel - MS? Zarucuje Novelu neco navic nez vyplyva pro FLOSS z tech Interoperability Principles?
    21.2.2008 22:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Ano, slibuje jim, že je MS nezažaluje kvůli imaginárnímu vlastnictví. Ty Interoperability Principles nic takového ostatním komerčním distributorům nedávají. Takže ta smlouva vypadá stejně jako předtím. Jen nekomerční distribuce teď nemají důvod podepsat podobnou smlouvu jako Novell, ale to beztak neměly ani předtím, IMHO.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    22.2.2008 08:40 disorder | blog: weblog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    zakaznikov, nie novell
    22.2.2008 10:41 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Tak.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    22.2.2008 13:04 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá

    Přečtěte si, co o tom napsali fantici na Žive. To se fakt pobavíte.

    22.2.2008 14:09 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Mnoho účastníků internetových diskuzí tento krok rezolutně zatracuje a označuje nátlak Evropské komise jako nepřijatelný.
    Muhehehe, to je fakt síla :-D Kdo jim ty články na (L)Živě píše, PR oddělení Microsoftu? ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    AltOS avatar 22.2.2008 15:15 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Proc? je to IMHO pravda. Mnoho tech (mozna euroskeptickych) "ucastniku" to vidi pouze jako omezovani podnikatelske sfery. A dal uz nevidi...
    22.2.2008 15:41 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá

    Mě hlavně pobavila věta:

    Prozatím není jasné, kdy Microsoft s interoperabilitou začne, nicméně bude velice zajímavé sledovat, jak předejde bezpečnosti a případnému úniku takovýchto citlivých dat.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.2.2008 16:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Prozatím není jasné, kdy Microsoft s interoperabilitou začne, nicméně bude velice zajímavé sledovat, jak předejde bezpečnosti a případnému úniku takovýchto citlivých dat.
    Tak to je kruté, MS se tedy bude snažit předejít tomu, aby to bylo bezpečné :-)
    22.2.2008 16:03 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    http://arstechnica.com/news.ars/post/20080221-eu-to-ms-well-believe-it-when-we-see-it.html

    ten dokument v článku je fakt hustej :-D
    22.2.2008 17:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Wow, přečetl jsem si kousek toho odkazovaného dokumentu Effective Evangelism a je to skutečně síla:
    Our mission is to establish Microsoft's platforms as the de facto standards throughout the computer industry. Our enemies are the vendors of platforms that compete with ours: Netscape, Sun, IBM, Oracle, Lotus, etc. The field of battle is the software industry. Success is measured in shipping applications. Every line of code that is written to our standards is a small victory; every line of code that is written to any other standard, is a small defeat. Total victory, for DRG [Developer Relations Group], is the universal adoption of our standards by developers, as this is an important step towards total victory for Microsoft itself: 'A computer on every desk and in every home, running Microsoft software.
    A dál to pokračuje ještě drsněji. Pak mi někdo tvrďte, že Microsoft není ztělesněním zla ;-)

    Ty dokumenty byly zveřejněny v rámci soudního procesu Comes v. Microsoft. Nejhorší na tom je, že dost z věcí co tam popisují se Microsoftu skutečně během let podařilo dosáhnout :-/
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    regnarg avatar 22.2.2008 20:51 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    :-O Tak tohle bych ani já nečekal, to je skutečně beyond ordinary evil. Děsivé...
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    22.2.2008 21:52 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft se otevírá
    Microsoft je stělesněním zla. Je potřeba bojkotovat všechno co s ním mám cokoli společného, tj. Windows, MS Office a jeho formáty, OOXML obzvláště, Novell, Xandros, Mono, Silverlight, prostě cokoli, a brojit proti tomu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.