Guarantee business interface. stickfish.com
abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz 64bit.eu 64bit.eu abcprace.cz AbcPráce.cz Raydesk Raydesk
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca,   rss logo  RSS
Rozšířené hledání
×
včera 22:04 | Upozornění
Firma Valve, tvůrce online herní platformy Steam, hledá vývojáře pro portování her z Windows na Linux. Nedávno sice Valve dementovala zvěsti o chystaném linuxovém klientu Steam, ale třeba se blýská na lepší časy.
Robert Krátký | Komentářů: 9
včera 21:50 | Zajímavý software
Tvůrci Open-Xchange, open source groupwarového softwaru, oznámili, že vyvinuli migrační nástroj pro převod dat z Microsoft Outlooku na Open-Xchange. Nástroj podporuje přesun e-mailů, kontaktů, událostí a úkolů na Open-Xchange Server. Mohou jej použít jak individuální uživatelé, kteří používali Outlook jako samostatný poštovní klient, tak ti, kdo ho používali v kombinaci s Exchange Serverem.
Robert Krátký | Komentářů: 0
včera 21:40 | IT novinky
IBM představila dosud nejrychlejší mikroprocesor: 5,2 GHz a stojí tisíce dolarů. Jmenuje se z196 a bude dodáván s mainframy řady Z. z196 obsahuje 1,4 miliard tranzistorů na čipu, který měří 512 čtverečních milimetrů a je vyroben 45nm technologií. Na trh se dostane během září.
Robert Krátký | Komentářů: 3
včera 16:24 | Pozvánky
Konference LinuxAlt se koná o víkendu 6. a 7. listopadu 2010 na půdě FIT VUT v Brně — Králově poli. Pořádá ji společnost Red Hat, FIT VUT a Liberix, o.p.s., a hlavním tématem jsou opět open-source software a otevřené technologie. … více »
Vlastimil Ott | Komentářů: 0
včera 09:57 | IT novinky
Firma Archos oznámila pětici nových tabletů s Androidem 2.2 (Froyo). Zařízení budou od kapesní velikosti (displej 2,8", 3,2" a 4,3") až po iPadovsky velké tablety (displej 7" a 10,1"). Malé verze budou v prodeji již z září, ostatní přijdou během podzimu. Nejmenší a nejlevnější bude stát 99 USD, největší a nejdražší bude za 349 USD.
Robert Krátký | Komentářů: 6
včera 09:49 | Zajímavý článek
Čím se bude odlišovat Mozilla Firefox 4 od verze 3.x? Ubuntu.ka připravil přehled nových funkcí Firefoxu 4 včetně screenshotů srovnávajících příslušné vlastnosti ve verzích 3 a 4.
Robert Krátký | Komentářů: 14
včera 09:43 | Zajímavý software
Ruská firma Unigine připravuje nativní linuxovoou real-time strategickou hru OilRush. Cílem hry bude rozšiřovat, bránit a dobývat vrtné plošiny v moři. Hra používá engine Unigine a renderovat bude pomocí OpenGL 3.x/4.x. K dispozici je docela působivá video ukázka. Informuje Phoronix.
Robert Krátký | Komentářů: 11
včera 09:20 | Zajímavý software
KSplice, kód, který umožňuje patchování jádra za běhu (bez restartu), bude k dispozici pro uživatele Fedory zadarmo (kromě toho existuje placená 'enterprise' verze). Mimo Fedory je bezplatná verze k mání i pro Ubuntu.
Robert Krátký | Komentářů: 6
1.9. 19:47 | Zajímavý software
Firma Fotolab (sběrny Fotolab a FotoStar) vydala své programy pro objednávání tisku digitálních fotografií, fotoknih apod. i ve verzích pro Linux. Ze stránek si můžete stáhnout archiv s perlovským skriptem, který po odsouhlasení EULA dostahuje potřebné aplikační soubory.
Robert Krátký | Komentářů: 21
1.9. 18:47 | Humor
Koncem srpna byl Microsoftu schválen patent na vypínání operačního systému. Patent má výstižný název "Operating system shut down" a ve výtažku se mimo jiné píše: "Uživatelské rozhraní a schéma poskytnuté pro umožnění vypnutí operačního systému". Vypnutí operačního systému prostě není žádná legrace. Patent uvádí pět "vynálezců". … více »
Robert Krátký | Komentářů: 93
Používáte domácí účetnictví?
 (5%)
 (6%)
 (9%)
 (80%)
Celkem 586 hlasů
 Komentářů: 26, poslední 1.9. 19:15
IBM Smartplanet logo Pojďte s námi budovat chytřejší planetu
    Rozcestník
    Doporučujeme

    Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Zákon o odpojování od internetu (tzv. "digitální gilotina") byl ve Francii již jednou schválen, ale nakonec jej zrušil ústavní soud. Nyní byla jeho přepracovaná verze opět schválena poslanci Národního shromáždění a to 285 hlasy proti 225. Podle nového zákona hrozí za nelegální stahování autorských děl odpojení od internetu na 1 rok, pokuta až 300 tisíc eur a vězení.

    16.9.2009 11:12 | xm | IT novinky



    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Grunt avatar 16.9.2009 11:15 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    A co zkrácení o hlavu? To ještě nehrozí?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Cyberfly avatar 16.9.2009 11:31 Cyberfly | skóre: 11 | blog: Memdump | Lhotka nad Labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Nene takhle by to nešlo ... to se musí postupně. Začne to odpojováním, postupně zavedeme filtrování a krácení o hlavu přijde až potom.
    *´¨) ¸.·´¸.·´¨) (¸.·´ (¸.·*´`*·>>>
    AsciiWolf avatar 16.9.2009 15:58 AsciiWolf | skóre: 22 | blog: /var/log/asciiwolf.log | Valašské Meziříčí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    16.9.2009 11:29 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Ještě,  že naši politici mají úplně jiné starosti;)

    lukove avatar 16.9.2009 11:33 lukove | skóre: 15 | blog: Syllable | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    +1 aj naši..
    Žijem preto aby som bol užitočný pre iných..
    16.9.2009 11:53 Ladislav Nešněra | skóre: 20 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    já bych si s tím tak jist nebyl viz. tisková zpráva ČSP resp. návrh zákona o audiovizuálních mediálních službách
    16.9.2009 12:39 Jiri | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    To je trochu o necem jinem. A ma to mouchy, takze to mozna neprojde. Psalo se o tom, tusim, na Lupe. Problem je treba v pozadavku archivovat vysilani vcetne reklam, jenze na Internetu muze kazdy divak dostat uplne jinou reklamu.

    Grunt avatar 16.9.2009 14:26 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    To je trochu o necem jinem.
    Jaktože?:

    Zdroje:

    Sněmovní tisk 894/0, část č. 1/3
    Vl.n.z. o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání - EU - RJ
    http://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=5&CT=894&CT1=0

    A ma to mouchy, takze to mozna neprojde.
    No vzhledem k tomu, že tento zákon zapracovává příslušné předpisy Evropských společenství, to i třeba ve změněném znění projít musí. A i kdyby ne, tak asi bude platit už také nějak na celoevropské úrovni.
    Problem je treba v pozadavku archivovat vysilani vcetne reklam, jenze na Internetu muze kazdy divak dostat uplne jinou reklamu.
    Já když to tak čtu, tak tam vidím problémů doslova stoh. Např. jak bude fungovat takový YouTube si ani nedovedu představit.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Grunt avatar 16.9.2009 14:01 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    návrh zákona o audiovizuálních mediálních službách
    Ježiši kriste, co to zase je?:

    Tento zákon zapracovává příslušné předpisy Evropských společenství1) a upravuje podmínky poskytování audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání.

    §7 Podpora evropské tvorby

    1. Poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání je povinen tam, kde je to proveditelné, vyhradit pro evropská díla8) alespoň 10 % z celkového počtu pořadů nabízených v katalogu pořadů své služby za sledované období. Do celkového počtu pořadů, z něhož se určuje podíl evropských děl, se nezapočítávají zpravodajské pořady, záznamy sportovních událostí a soutěžní pořady.
    2. Povinnost podle odstavce 1 se považuje za splněnou, pokud poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání alespoň 1 % celkových výnosů z této služby ve sledovaném období vynaloží na
      1. tvorbu evropských děl, nebo
      2. úplatné nabývání práv k užití evropských děl prostřednictvím audiovizuální mediální služby na vyžádání.
    3. Poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání je povinen do 30 dnů ode dne uplynutí sledovaného období předložit Radě zprávu o způsobu plnění povinnosti podle odstavce 1 nebo 2 ve sledovaném období, v níž označí zvolený způsob podpory evropských děl a uvede konkrétní údaje o splnění povinnosti podle odstavce 1 nebo 2.
    4. Sledovaným obdobím se pro účely odstavců 1 až 3 rozumí kalendářní rok.
    Kam mám zajít vybít okna?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Luk avatar 16.9.2009 16:34 Luk | skóre: 44 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Ježiši kriste, co to zase je?
    Co by to bylo? Učebnicová ukázka diskriminace. Ti, co mají plnou hubu boje proti diskriminaci (a neváhají kvůli tomu zavádět presumpci viny), zavádějí vynucenou diskriminaci.
    Grunt avatar 16.9.2009 16:51 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Přesně. Např. by mě v životě nenapadlo, že se nesmí do televize pouštět reklamy na cigarety a jiné tabákové výrobky a nebo jak je omezen alkohol a vůbec celkové spotřební zboží na obrazovce. A teď to ještě cpou na internet. A v celé té první třetině je toho mnohem víc. Opravdu doporučuji přečíst. To už fakt někdo musel zešílet(na druhou stranu některé návrhy nejsou vůbec špatné, ale mám dost pochybnosti o tom, že patří zrovna do podoby zákona).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Grunt avatar 16.9.2009 16:52 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Opravdu doporučuji přečíst.
    Opravdu doporučuji pečlivě přečíst.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Bilbo avatar 16.9.2009 16:36 Bilbo | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Zakon naprd. Mam-li v databazi N poradu a chci-li tohle nesmyslne narizeni ochcat, vygeneruji N/10 nejakych hovadin (Pohled do akvaria, dil 578 z 1268, nahodne fraktaly dil 125) na nejakem evropskem pocitaci a je po problemu. Nebo reknu ze "tam, kde je to proveditelné" neni muj pripad a nemusim nic resit :)

    Jinak co se tyce Youtube, tak ten neni evropsky, takze toho se to asi nedotkne...
    Co si člověk sám neudělá, to nemá.
    Grunt avatar 16.9.2009 17:20 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Zakon naprd. Mam-li v databazi N poradu a chci-li tohle nesmyslne narizeni ochcat, vygeneruji N/10 nejakych hovadin (Pohled do akvaria, dil 578 z 1268, nahodne fraktaly dil 125) na nejakem evropskem pocitaci a je po problemu. Nebo reknu ze "tam, kde je to proveditelné" neni muj pripad a nemusim nic resit :)
    Nejde o to jak zákon ochcat, jde o to, že něco takového vůbec v zákoně je a že se to ochcávat musí. Co bude dál? Odvod desátku a státem nařízená státní propagace státní ideologie? Jsme měl za to, že tyto časy už jsou za námi.
    Jinak co se tyce Youtube, tak ten neni evropsky, takze toho se to asi nedotkne...
    #36:

    §2 Základní pojmy

    1. Pro účely tohoto zákona se rozumí
      1. audiovizuální mediální službou na vyžádání služba informační společnosti2), za kterou má redakční odpovědnost poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání a jejímž hlavním cílem je poskytování pořadů veřejnosti za účelem informování, zábavy nebo vzdělávání, a která umožňuje sledování pořadů v okamžiku zvoleném uživatelem a na jeho individuální žádost na základě katalogu pořadů sestaveného poskytovatelem audiovizuální mediální služby na vyžádání (dále jen “katalog pořadů”),
      2. pořadem pohyblivá obrazová sekvence se zvukem nebo bez zvuku, která představuje jednotlivou položku v katalogu pořadů a jejíž podoba a obsah jsou srovnatelné s podobou a obsahem televizního vysílání, zejména celovečerní film, záznam sportovní události, situační komedie, dokumentární pořad, pořad pro děti nebo původní televizní hra,
      3. redakční odpovědností výkon rozhodujícího vlivu na výběr pořadů a jejich uspořádání v katalogu pořadů,
      4. poskytovatelem audiovizuální mediální služby na vyžádání podnikající fyzická nebo právnická osoba, která určuje způsob organizace audiovizuální mediální služby na vyžádání a má za tuto službu redakční odpovědnost,
      5. audiovizuálním obchodním sdělením obrazová sekvence se zvukem nebo bez zvuku, která je určena k přímé nebo nepřímé propagaci zboží nebo služeb osoby vykonávající hospodářskou činnost, popřípadě jejího obrazu na veřejnosti, a která doprovází pořad nebo je do pořadu zahrnuta za úplatu nebo obdobnou protihodnotu nebo za účelem vlastní propagace; audiovizuální obchodní sdělení může mít zejména podobu reklamy3), sponzorování nebo umístění produktu,
      6. skrytým audiovizuálním obchodním sdělením slovní nebo obrazová prezentace zboží, služeb, jména nebo názvu, ochranné známky nebo činnosti výrobce zboží nebo poskytovatele služeb v pořadech, jestliže poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání záměrně uvede takovou prezentaci s reklamním cílem a mohl by tak uvést veřejnost v omyl o povaze této prezentace; prezentace se považuje za záměrnou zejména tehdy, je-li prováděna za úplatu nebo obdobnou protihodnotu,
      7. sponzorováním jakýkoli příspěvek od fyzické nebo právnické osoby, která neposkytuje audiovizuální mediální službu na vyžádání, neprovozuje televizní vysílání, ani nevyrábí audiovizuální díla, poskytnutý k přímému nebo nepřímému financování audiovizuální mediální služby na vyžádání nebo pořadů s cílem propagovat své jméno nebo název, ochrannou známku, výrobky, služby, činnosti nebo obraz na veřejnosti,
      8. umístěním produktu jakákoli podoba audiovizuálního obchodního sdělení, které spočívá v začlenění výrobku, služby, ochranné známky, která se k výrobku nebo službě váže, nebo zmínky o výrobku nebo službě do pořadu za úplatu nebo obdobnou protihodnotu.
    2. Za audiovizuální mediální službu na vyžádání se nepovažuje

    §3 Působnost zákona

    1. Tento zákon se vztahuje na poskytovatele audiovizuální mediální služby na vyžádání, který je v České republice usazen podle odstavce 2, nebo na kterého se vztahuje odstavec 3.
    2. Poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání se považuje za usazeného v České republice
      1. má-li sídlo nebo místo podnikání v České republice a rozhodnutí o výběru pořadů a jejich uspořádání v katalogu pořadů (dále jen “redakční rozhodnutí”) přijímá v České republice,
      2. má-li sídlo nebo místo podnikání v České republice, avšak redakční rozhodnutí přijímá v jiném členském státě Evropských společenství, jestliže
        1. podstatná část jeho zaměstnanců zajišťujících poskytování audiovizuální mediální služby na vyžádání působí v České republice
        2. podstatná část jeho zaměstnanců zajišťujících poskytování audiovizuální mediální služby na vyžádání působí jak v České republice, tak v uvedeném jiném členském státě Evropských společenství, nebo
        3. podstatná část jeho zaměstnanců zajišťujících poskytování audiovizuální mediální služby na vyžádání nepůsobí v České republice ani v uvedeném jiném členském státě Evropských společenství za podmínky, že poskytování audiovizuální mediální služby na vyžádání poprvé zahájil v České republice podle českého právního řádu a udržuje trvalé a efektivní zapojení do hospodářského života v České republice, nebo
      3. má-li sídlo nebo místo podnikání v České republice, avšak rozhodnutí o audiovizuální mediální službě na vyžádání přijímá ve státě, který není členským státem Evropských společenství nebo naopak, za podmínky, že podstatná část jeho zaměstnanců zajišťujících poskytování audiovizuální mediální služby na vyžádání působí v České republice.
    3. Nelze-li poskytovatele audiovizuální mediální služby na vyžádání považovat za usazeného v České republice podle odstavce 2, ani ho nelze považovat za usazeného v jiném členském státě Evropských společenství, tento zákon se na něho vztahuje, pokud k poskytování audiovizuální mediální služby na vyžádání využívá
      1. zařízení pro přenos vzestupného signálu k družici, které je umístěno v České republice, nebo
      2. kapacitu družice příslušející České republice, jestliže nevyužívá zařízení pro přenos vzestupného signálu k družici, které je umístěno v České republice nebo v jiném členském státě Evropských společenství.
    4. Na poskytovatele audiovizuální mediální služby na vyžádání, kterého nelze považovat za usazeného v České republice podle odstavce 2, ani ho nelze považovat za usazeného v jiném členském státě Evropských společenství, a který nesplňuje v České republice ani v jiném členském státě Evropských společenství některou z podmínek podle odstavce 3, se tento zákon vztahuje jen tehdy, lze-li ho považovat za usazeného v České republice podle Smlouvy o založení Evropského společenství4).
    Ano, přiznávám, že o YouTube by se dalo spekulovat, no na druhou stranu zase znam spousty takových o kterých spekulovat nemusí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Grunt avatar 16.9.2009 14:04 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Samozřejmě
    Poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání je povinen zajistit, aby byly v náležité technické kvalitě uchovávány záznamy všech pořadů a audiovizuálních obchodních sdělení, která pořady doprovázela nebo byla do pořadů zahrnuta a v rámci audiovizuální mediální služby na vyžádání šířena, alespoň po dobu 30 dnů ode dne ukončení poskytování pořadu nebo po dobu 30 dnů ode dne ukončení šíření audiovizuálního obchodního sdělení, a na písemnou výzvu je zapůjčit Radě; poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání má vůči Radě právo na náhradu nutných nákladů spojených se zapůjčením záznamů pořadů a audiovizuálních obchodních sdělení.
    ,
    Bylo-li zahájeno řízení před orgánem veřejné moci týkající se určitého pořadu nebo audiovizuálního obchodního sdělení, je poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání povinen na písemnou výzvu příslušného orgánu veřejné moci uchovat záznam pořadu nebo audiovizuálního obchodního sdělení v podobě, ve které byly poskytovány, a v náležité technické kvalitě až do pravomocného rozhodnutí ve věci.
    a
    Poskytovatel audiovizuální mediální služby na vyžádání je povinen na písemnou výzvu poskytnout Radě vyjádření a informace nezbytné k výkonu její působnosti podle § 4 odst. 2 písm. d) až f) a § 15.
    radši ani nekomentuju.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    frdrx avatar 16.9.2009 11:33 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    French 'pass' piracy legislation
    Neměly by ty uvozovky být hlavně okolo slova piracy?
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Marek Bernát avatar 16.9.2009 13:33 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Aaaaar, matey :-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    16.9.2009 12:02 xm | skóre: 33 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Ze zprávičky to bylo z nějakého důvodu vyšrktnuto, tak jen doplňuji, že francouzská Socialistická strana opět hodlá podat proti zákonu ústavní stížnost. Je smutné a paradoxní, že zrovna socialisti hájí svobodu, kdežto pravicová vláda pod vedením Sarkozyho jí likviduje.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou Pirátskou Stranu!
    16.9.2009 12:19 Petr Šigut | skóre: 32 | blog: PhaX_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Socialisti chtějí pro všechny všechno zadarmo a pravice hájí práva vlastníků, mě to nepřekvapuje:)

    16.9.2009 12:24 xm | skóre: 33 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Dobrý vtip ;-) Btw. "intelektuální vlastnictví" je nesmysl (navíc škodlivý), to uznávají i ti nejtvrdší pravičáci :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou Pirátskou Stranu!
    Dalibor Smolík avatar 16.9.2009 13:06 Dalibor Smolík | skóre: 52 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Hm, nevím. Jako eventuálnímu stahovači se mi líbit nemusí, ale kdybych byl autor, který se svým dílem živí, asi bych měl jiný názor.

    Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
    frdrx avatar 16.9.2009 13:15 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Kdybych byl autor a někdo by stahoval moje dílo sobě pro radost, budu jedině rád (mě tím škoda nevzniká a mé dílo se šíří na cizí náklady). Každý fanda dobrý a je potenciálním zdrojem příjmů.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Dalibor Smolík avatar 16.9.2009 15:48 Dalibor Smolík | skóre: 52 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    To je pravda jen částečně.  Autora potěší, když  si lidé mezi sebou jeho dílo vyměńují, ale pokud si nikdo nekoupí jeho nosiče, nezaplatí nájem. ;-)  Fakt je, že se dnes časy mění. Lidé si sice vypalují cédéčka, ale jsou ochotni zaplatit i několik tisícovek za koncert. A tady  má autor i interpret šanci na živobytí.

     

    Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
    frdrx avatar 16.9.2009 15:52 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    IMHO: Když už je něco pravda, tak vždycky jenom částečně. Úplný můžou bejt jenom lži.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Marek Bernát avatar 16.9.2009 15:57 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Vida, vida, človek, ktorý neštudoval matematiku :-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    frdrx avatar 16.9.2009 16:02 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Studoval jsem biologii, kde zákony matematiky platí jenom částečně.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    frdrx avatar 16.9.2009 16:10 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Ostatně jako všude.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Marek Bernát avatar 16.9.2009 17:53 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Tvoje všude zasa zabudlo na matematiku :-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    frdrx avatar 16.9.2009 18:13 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Tak :-).
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    19.9.2009 16:53 tsLnox | skóre: 29 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    To mi zase připomíná Murphyho - U počítačů se nedá na nic spolehnout. Ani na to, že se nedá na nic spolehnout. :-D
    Cesium Francolithic Mixyalibitium Rixy Dixy Doxy Dexy Droxide. Yes! :-)
    16.9.2009 17:42 c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Tady nekdo studoval matiku na urovni max SS ;), jinak by totiz vedel, ze pravda je pojem relativni i pri souctu 1+1. Da se (matematicky) dokazat, ze je to 3. Zalezi jen a pouze na zvolenych podminkach daneho systemu.

    Marek Bernát avatar 16.9.2009 17:57 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    To vidím, že s matematiku ste od strednej nevideli a čo má byť? :-) Výsledok 1+1 závisí od toho, v akej teórii pracujeme a aký je význam symbolu 1 a +, ale keď sa na tom dohodneme (napríklad zoberieme bežné grupové sčítanie v Z, ako by každý implicitne zobral), tak dostaneme výsledok 2 platný _absolútne_. Klasická logika je vždy dvojhodnotová a teda pravda absolútna. Bez ohľadu na sémantiku čísieliek a symbolíkov ;-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    frdrx avatar 16.9.2009 18:16 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Já jen vím, že aplikace klasické logiky v reálném životě často dopadá katastroficky.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Marek Bernát avatar 16.9.2009 23:19 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Skutočne? 99% ľudí nevie čo je to logika, a nie aby ju ešte aplikovali :-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    frdrx avatar 16.9.2009 23:30 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Sebe počítáš do toho 1 procenta? No nevím, osobně myslím, že většina lidí není limitovaná nedostatkem logiky, ale nedostatkem informací (případně nedostatkem otevřenosti informacím). Logikou informace nenahradíš. A zdravý úsudek taky ne. Už ale slyším, jak pode mnou praská led.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    16.9.2009 23:42 Michal Kubeček | skóre: 65 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Sebe počítáš do toho 1 procenta?

    Vy už jste viděl někoho, kdo by se v prohlášeních typu "99 procent lidí jsou blbci" nepočítal do toho jednoho procenta? :-)

    frdrx avatar 16.9.2009 23:49 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    No, viděl jsem lidi, co neví, že celek sestává ze sta procent, ale to nebude tenhle případ. Chtěl jsem se prostě přeptat, protože mezi 1% intelektuálu mezi debilů sám sebe nepočítá snad ani Hulán.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Marek Bernát avatar 17.9.2009 00:04 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Ok, upravím svoj výrok na "99% ľudí nevie, čo je to logika, ale môžu ju intuitívne aplikovať a väčšina (?) to asi aj robí". Aspoň by som v to chcel veriť, hoci osobná skúsenosť (akokoľvek nemusí nič vypovedať o všeobecnej situácii, ale holt lepší kontakt so svetom ako ten osobný nemám) je opačná :-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    Marek Bernát avatar 17.9.2009 00:01 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Počítam tam ľudí, ktorí logiku v nejakej forme študovali (takže áno, aj seba) a skutočne si nemyslím, že ich bude viac ako 1%, skôr výrazne menej, ale nechcel som zavádzať racionálne čísla (nedajbože reálne) :-)

    Nie som si úplne istý. Kopa ľudí používa úplne iracionálne argumenty a ani si to neuvedomuje. Informácií má obvykle každý dostatok, ale či z nich vyvodí niečo zmysluplné, toť otázka :-) Zdravý úsudok je čo presne? Ak je to intuitívna aplikácia logiky, tak to je ok a takých ľudí zopár poznám.

    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    frdrx avatar 17.9.2009 00:22 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Jasně, systematicky se logice věnoval asi málokdo. Ale skoro každý dovede (aspoň ve světlé chvilce) nějak rozumně přemýšlet tak, že to aspoň není v rozporu s logikou (to bychom snad mohli nazvat zdravým rozumem; normální lidi intuitivně logiku IMHO ovládají). Souhlas, iracionální argumenty lidi používají hodně často. Otázkou je proč. Možná protože nemají páru (chybí informace) a nějakou svojí logikou se ty informace pokouší "dointerpolovat", čímž vznikne blábol (tohle jsem vysledoval na některých svých blábolech). Myslím, že se proti tomu líp argumentuje fakty než aplikací logiky. Nějakou formou logiky se, myslím, dá odvodit kdejaká blbost, zatímco evidentně iracionální pohled může být lepší (samozřejmě mimo matematiku a tak).
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Marek Bernát avatar 17.9.2009 01:24 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Logikou blbosti neodvodíš :-) Logika ti dá naspäť len to, čo do nej vložíš. Ak ti vyjde blbosť, tak buď si tú logiku zle aplikoval, alebo máš nesprávne počiatočné informácie. Ľudia jednajú iracionálne proste preto, že inak jednať nevedia. Často nahradia implikáciu ekvivalenciou, generalizujú z jedného prípadu na celú množinu, atď. A tieto veci IMHO nie sú intuitívne jasné, ale treba sa nad nimi aspoň trochu zamyslieť. Tak či tak, podľa mňa najväčší problém pri komunikácii nie je ani v logike ani v informáciách, ale proste v tom, že každý človek je jedinečný a pre každé slovo má svoju vlastnú definíciu (o ktorej ale implicitne predpokladá, že platí obecne). Potom sa ľudia často bavia každý o niečom inom a ani si to nevšimnú. A ak si všimnú, tak to vedie k hádke, ktorá z tých subjektívnych definícií je objektívnejšia. A vôbec, je to všetko zábavné a živé, takže asi je dobre, že ľudia logiku moc neovládajú :-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    frdrx avatar 17.9.2009 10:28 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Zdá se mi, že máš ve všem pravdu. Akorát bych podotknul, že i úplně správnou aplikací logiky lze vyvodit chybný závěr, pokud se týká věci, která se zákony logiky neřídí (např. jiný člověk).
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    17.9.2009 11:08 Ladicek | skóre: 25 | blog: variace | Český Krumlov / Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Nebo se řídí zákony jiné logiky :-) Jak tak občas sleduju argumentaci výrokovou logikou, mám pocit, že to první, co by se mělo říct na úvodním kurzu formální logiky, je: přirozený jazyk není jazykem výrokové logiky!
    Smrt je poslem lásky.
    frdrx avatar 17.9.2009 11:20 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Jasně, pak z toho vznikají absurdní spory. Lidský jazyk není jaksi device-independent.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Marek Bernát avatar 17.9.2009 11:13 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    S tým nesúhlasím. Logika sa často používa na veci, ktoré sa logikou neriadia. Napríklad číslo 1 a symbol + nevedia o logike o nič viac ako Franta Omáčka a predsa každý vie, že 1+1 = 2 (3, 4, ... :-)). Stačí sa len dohodnúť, akú presne úlohu majú tie symboly a ľudia v danej teórii a hneď je všetko jasné.
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    frdrx avatar 17.9.2009 11:17 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    A skusil ses někdy tímto řídit, pokud Frantou Omáčkou byla ženská? Ty jsou ještě horší než biologie.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Marek Bernát avatar 17.9.2009 11:36 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Samozrejme. Je to úplne nepredvídateľný objekt, takže je logické očakávať od nej všetko :-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    17.9.2009 11:39 Michal Kubeček | skóre: 65 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Logikou blbosti neodvodíš :-)

    Záleží na tom, z čeho vyjde. :-)

    Marek Bernát avatar 17.9.2009 12:46 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Záleži od toho, čo znamená blbosť :-) Pre mňa je to záver neodvodený logikou, takže moje tautologické tvrdenie platí :-) Pravda, asi by sa to dalo zobecniť na závery odvodené zo zle zvolených axiómov.
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    17.9.2009 13:06 Michal Kubeček | skóre: 65 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Když vyjdu z blbosti, není problém zcela korektními logickými postupy dojít k blbosti. Tak jsem to myslel.
    17.9.2009 13:06 Michal Kubeček | skóre: 65 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    …ať už je "blbostí" myšleno cokoli. :-)
    Marek Bernát avatar 17.9.2009 13:31 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    No, to je práve problém. Robíte závery o objekte A (blbosť), bez toho aby ste ten objekt definovali. To sú tie implicitné subjektívne definície, o ktorých som písal trochu vyššie. Zjavne ich žiadna diskusia nemôže byť prostá :-) Ale blbosť sa asi dá definovať rozumne aj objektívne: "fakt, ktorý je v rozpore s pozorovaním" mi znie ok.
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    17.9.2009 13:42 Michal Kubeček | skóre: 65 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    x: xx

    Nic víc v tom nehledejte.

    17.9.2009 13:44 Michal Kubeček | skóre: 65 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Místo té implikace tam měl být spíš takový ten znak pro "lze odvodit".
    Marek Bernát avatar 20.9.2009 00:00 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Ja v tom nic nehladam. Len ma vzdy fascinuje, kolko komentarov sa "spotrebuje", kym sa vyjasni, ze neobsahuju nic viac nez takuto trivialitu :-)
    Who says nothing is impossible? I've been doing nothing for years.
    frdrx avatar 17.9.2009 13:14 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Souhlas. I když ale vyjdu z pravdy, můžu logikou odvodit jinou pravdu, ne však nutně. Jestli se shoduje se skutečností nebo ne musím zjistit empiricky. Pokud se liší, pak jsem odvodil blbost. Proto říkám, že logika nenahradí informace, jako ve fotografii interpolace obrazu nenahradí rozlišení záznamového media.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    19.9.2009 16:54 tsLnox | skóre: 29 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    A máš akvárko? :-P
    Cesium Francolithic Mixyalibitium Rixy Dixy Doxy Dexy Droxide. Yes! :-)
    frdrx avatar 20.9.2009 19:14 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Jenom v laborce. Vůbec si ho nevšímám, je zaházené bordelem. Ale něco v něm s jistotou žije.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    frdrx avatar 16.9.2009 18:17 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Jasně, 1+1 jsou 3 zcela běžně. Nebo i 4, pokud jsou z toho dvojčata. Případě 0 když všichni pojdou na svatební cestě.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Jendа avatar 16.9.2009 20:19 Jendа | skóre: 53 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    A kdyby Strana chtěla, aby to bylo pět...? (1984, kdyby někdo nevěděl)
    „Ty jsi paranoidní!“ „Ne, nejsem.“ „A co tu teda děláš?“ „Prohlížím zubní pastu, jestli v ní není kamera.“
    frdrx avatar 16.9.2009 20:30 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Ha, nebo tak. Strana řekne, že 1 (ty) = 0, a nic s tím nenaděláš.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    16.9.2009 23:15 Tomáš Psika | skóre: 11 | blog: Tomáš Psika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    1 + 1 je ale doopravdy 3. Včera na tiskovce to říkal Paroubek.

    frdrx avatar 16.9.2009 23:36 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Kdo to je?
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    17.9.2009 10:00 Tomáš Psika | skóre: 11 | blog: Tomáš Psika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Ten, kdo nám (dnes) vzal volby a zítra nám bude holit hlavy, z ostudy má kabát a říká si Já Paroubek První.

    frdrx avatar 17.9.2009 10:25 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Vždyť ta anketa o tom Skypu tu pořád je...
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Dalibor Smolík avatar 16.9.2009 20:47 Dalibor Smolík | skóre: 52 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

     Jojo. Pravda jenom částečně = jen trochu těhotná žena. :-)  Trochu si to protiřečí. Ale tak to už v životě chodí. 

    Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
    frdrx avatar 16.9.2009 20:51 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Jop. Někdo by tomu řekl třeba falešná březost.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    Grunt avatar 16.9.2009 13:33 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    No, bohužel toto ani není názor většiny autorů(těm stačí právo na odměnu). Toto je názor velkých distribučních kolosů.(Ono už i tak dílo většinou více patří distributorovi jak autorovi samotnému)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    frdrx avatar 16.9.2009 13:39 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Zato kdybych byl chamtivý distributor, který se nestydí vykořisťovat jak autory, tak uživatele děl, pak bych stavěl autorská práva nad ta lidská a chtěl pro stahující lidi jenom ty nejpřísnější tresty, přestože mi vlastně žádnou škodu nepůsobí.
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    16.9.2009 13:53 Bedňa | skóre: 16 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Ono to asi nevadí ani tak autorom ako tím okolo čo z toho majú prachy, dobré kapely aj softfirmy majú plné vrecká prachov a tie slabé aj tak nikto nesťahuje a tiež sa tím trochu dorovnáva rovnováha vo svete, lebo ja tiež nemám prachou ako Madona a to chodím do práce každý pracovný deň a nie len tak bliakam na pódiu :-)

     

    Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.
    Fill avatar 16.9.2009 15:23 Fill | skóre: 13 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Nádherná stať. To by měla být povinná četba :)

    16.9.2009 13:55 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Ze zprávičky to bylo z nějakého důvodu vyšrktnuto
    Proto, že "hodlá". Myslím, že do zprávičky nepatří spekulace nebo předpovědi chování konkrétních politických stran. Až začnou protestovat a něco z toho vzejde, tak to bude materiál pro zprávičku.
    16.9.2009 15:53 xm | skóre: 33 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Bylo to jejich veřejné prohlášení. Takže spekulací bych to opravdu nenazýval. Navíc i minule to byli oni, kdo stížnost podal.

    Ale jinak jasně, tak podstatné to není.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou Pirátskou Stranu!
    16.9.2009 22:57 Michal Kubeček | skóre: 65 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Je smutné a paradoxní, že zrovna socialisti hájí svobodu, kdežto pravicová vláda pod vedením Sarkozyho jí likviduje.

    Smutné to je určitě, paradoxní je to jen pro ty, kdo žijí v zajetí předsudků živených našimi médii.

    unknown_ avatar 16.9.2009 23:58 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    paradoxní je to jen pro ty, kdo žijí v zajetí předsudků živených našimi médii.
    presne tak. btw dneska sme ve skole cetli o nejakym socialistovi, kterej z anglie do Skotska utekl pred Thatcherovou :-D (regulerni clanek v novinach)
    16.9.2009 15:05 Starej poctivec Ferda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Tady se zas sešlo zlodějů schvalujících poškozování držitelů práv. Takové bych čekal mezi socialisty a komunisty, ne mezi  pravicově uvědomělými svazáky.

    frdrx avatar 16.9.2009 15:07 frdrx | skóre: 22 | blog: frdrx | Líšnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Tady je někdo, kdo schvaluje poškozování někoho? Kdo to je, mohu-li se optat?
    Kdo měl pravdu se nakonec stejně ukáže.
    16.9.2009 16:36 sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Jsem vážně zloděj, když si stáhnu z netu tvrip seriálu nebo starou hru? Protože spousta věcí, které se dají stáhnout z internetu se neprodávají. Takže snad nikomu nepůsobím škodu. Jsem docela zvědaví, kdy se na internetu třeba taky něco povolí.

    16.9.2009 17:18 Někdo jiný | skóre: 15 | blog: Někde jinde
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Ten zákon je teď hlavně tak trochu uhozený ... viz tenhle komiks.
    16.9.2009 15:32 petr_p | skóre: 53 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Co je nového?
    V čem se tento zákon liší od předešlého, který zrušil ústavní soud?
    16.9.2009 17:45 c
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je nového?

    Pokud vim tak jen tim, ze (narozdil od predchozi verze) si muzes ex-post (=az te odpojej) stezovat u "specielniho" soudu, ale pokud nedokazes svou nevinu (coz z logickeho hlediska dokazat nelze) tak mas smulu.

    Jendа avatar 16.9.2009 20:02 Jendа | skóre: 53 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Podle nového zákona hrozí za nelegální stahování autorských děl odpojení od internetu na 1 rok, pokuta až 300 tisíc eur a vězení.
    <img src="autorsky_chráněná_hudba.mp3"> ...a máte to v keši! :-)
    „Ty jsi paranoidní!“ „Ne, nejsem.“ „A co tu teda děláš?“ „Prohlížím zubní pastu, jestli v ní není kamera.“
    16.9.2009 22:05 Lord Hoven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Jo fakt naprostá demenece ty internety stejně nakonec zakážou!!!!

    Jendа avatar 16.9.2009 20:33 Jendа | skóre: 53 | blog: Výlevníček | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Hmm, takže až vyprší smlouva, tak jdu určitě k VPSFree (OVH má servery ve Francii).
    „Ty jsi paranoidní!“ „Ne, nejsem.“ „A co tu teda děláš?“ „Prohlížím zubní pastu, jestli v ní není kamera.“
    16.9.2009 22:44 Míra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno

    Myslím, že nejde ani o politiku a bohužel ani o logiku. Jde jen vo PRACHY. A ty nesmrděj ani církvi, natož těm, co vo tom maj rozhodovat...

    unknown_ avatar 16.9.2009 23:52 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    Mozna by nebylo od veci, ze pravicaci hlasovali pro odpojovani, kdezto levice byla proti a preda i tuto verzi k prosetreni. To jentak, ze ti mistni modraci sou takovi... sxizofrenni.
    unknown_ avatar 16.9.2009 23:54 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpojování od internetu ve Francii znovu schváleno
    aha, koukam, ze sem zase prisel s krizkem po funusu.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   Powered by 64bit.eu   64bit.eu logo
    © 1999-2010 Stickfish, s. r. o. Všechna práva vyhrazena.