abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.5. 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (64%)
     (9%)
     (15%)
     (12%)
    Celkem 100 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    5.8.2010 07:52 aR | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Spíš než řešit barvičky by mi pomohlo dokončit implementaci např. kontingenčních tabulek a zrušit přepisování stylů v calcu (při přírůstkovém formátování u podmíněného formátování). Bugy jsou hlášeny už roky.
    Max avatar 5.8.2010 09:58 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Dle diskuse pod článkem, by již měl calc podporovat až 1 048 576 řádků. Takže další parádní info.
    Třeba u nás limit 65 tácků už nějaký ten člověk překročil a musel se mu kupovat office 2007 (Office 2003 to také nedával).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.8.2010 10:41 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    zase jeden co si plete tabulkovy procesor s databazi...

    Max avatar 5.8.2010 11:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Zase jeden chytrolín ...
    Takže pane chytrolíne, co byste doporučoval pro slečnu účetní, jenž používá programy, které reporty házejí do excelu a mají daleko přes 70 000 řádků? Mám vám dát kontakt na pány programátory? Aby jste jim poradil, že výstupy z db nemají házet do excelu, ale do čeho vlastně, aby byly přenositelný?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.8.2010 12:22 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    CSV || XML
    5.8.2010 12:41 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    ja myslim, ze uplne nejlepsi by bylo udelat wordovsky dokument, ktery by obsahoval vlozenou excelovskou tabulku, ktera by

    si data tahala z naskenovaneho vystupu pres OCR...

    pani programatori jeste neslyseli o csv? co to je za produkt, abych ho omylem nepustil do firmy?

    Max avatar 5.8.2010 12:55 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Jaký je rozdíl mezi csv a xls? Z hlediska toho, že to bude mít oboje třeba 90 000 řádků a bude potřeba s tím pracovat a být to přenositelné? V čem by měla paní účetní pracovat s csv dokumentem? Jestli ten export bude do xls, nebo csv, to je úplně jedno, pokaždé bude otevírán v excelu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.8.2010 13:12 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    jedna vec je vystup/report - ten at si klidne v excelu je, pro me za me i s grafy

    ale (rucne/vzorci) zpracovavat v excelu 70 000 radku je proste neefektivni (a proto draha) hovadina

    Max avatar 5.8.2010 15:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Já bych to s tou neefektivní a drahou hovadinou zas tak nepřeháněl ;-).
    Ono, jestli to bude dělat 5 minut v nějakém předem připraveném prográmku (který si v případě změny nemůže přiohnout), nebo 10 minut v excelu jednou za měsíc, tak to už je opravdu jedno ;-).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.8.2010 19:17 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    jasne, podle M$ navic muze pocitac pouzivat a uzasne rychle excely vytvaret kazdy, tak proc ne ucetni!

    5.8.2010 20:50 CZTomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Ovšem vrcholnou fíčuru jsem řešil minulý týden: program generoval "výstup do excelu", což bylo textové CSV opatřené příponou XLS :-D Copak Excel, ten to zbaští, ale OO se dožadovaly nastavení sloupečků a codepage :-D
    Max avatar 5.8.2010 22:16 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Toto jsem četl jako fintu, kdy se tímto dá jednoduše provádět export z php do excelu. Prostě se vytvoří csv soubor s příponou xls a excel při otevírání ani nemrkne. Ale jak vidno, není to úplně ten nej workaround :-/
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.8.2010 08:59 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Takto "funguje" i HTML. Stačí správná přípona, anebo content-type.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.8.2010 16:21 Pavel Tisnovsky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    hehe, neprozrazuj skvela technicka reseni jedne nejmenovane firmy :-)
    pavlix avatar 7.8.2010 17:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Co si pamatuju, tak ve své době správně nenaimportoval Excel ani CSV export ze stejné verze Excelu (tuším nějaká česká, import a expot používal jiný oddělovač).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.8.2010 13:02 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Pokud si do firmy nepustíš účetnictví generující výstupy do excelu, tak na výběr již hotových komerčně podporovaných asi moc mít nebudeš. Často je potřeba generovat nejen data, ale rovnou report, obsahující třeba vzorce, aby jej šlo celkem snadno ručně upravovat, rozšiřovat, analyzovat. A kopírovat data z CSV do hotové šablony nemusí být zrovna jednoduché, navíc to nechci dělat každý týden.

    Jistě nemusí jít o excel, námi používaný účetní soft generuje do openoffice. Ale samotné csv by mi u řady exportů nestačilo.

    5.8.2010 13:15 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    jak jsem, psal, report at si je v cem chce (xls/pdf/...)

    5.8.2010 13:04 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    V jakém programu pak bude účetní to CSV zpracovávat? Naamportuje si to do SQL databáze?
    5.8.2010 13:14 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    ma na to mit hotovy import ve svem programu, ne se s tim patlat v excelu... jednak na to neni urceny,

    pak tam taky neni kontrola dat, co se kde zmenilo, obcas mrsi formaty pri importu atd.

    5.8.2010 13:29 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Když potřebuje jednou za rok udělat nějakou zvláštní operaci, kterou dělá jen jednou za život? Kdo zaplatí vývoj takové aplikace? Právě z takového důvodu existují obecné aplikace, kde si s potřebnými znalostmi může tohle udělat každý sám. O každém použití Excelu můžete říci, že se na to má vytvořit specializovaná aplikace a použít ta – a mnohdy by to bylo i efektivnější. Ale stále zůstává mnoho případů, kdy to jednorázové řešení v Excelu je nejefektivnější.
    5.8.2010 14:01 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Problém je v tom, že ty lidi potřebný znalosti nemají. Kdyby je měli tak by se Excelu v takových případech zdaleka vyhnuly. Není jediný duvod pracovat "ručně" s více řádky než je schopen člověk v rozumném čase přehlédnout/ověřit.
    5.8.2010 14:12 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    vyvoj zaplatis tak jako tak, na case te ucetni, ktera neni programator

    navic je tam sance (prave proto ze to nedela bezne), ze to (v tom nastroji, ktery ji nehlida) udela blbe

    5.8.2010 15:01 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Zase jeden chytrolín ...
    Takže pane chytrolíne, co byste doporučoval pro slečnu účetní, jenž používá programy, které ...

    Keď som bol malý chalan, tak som rád rúbal drevo na kúrenie na chate. Spravidla malou sekerkou. A nenechal som si nahovoriť, že použitie píly na odpílenie kusu kmeňa 150 ročného stromu je rozumnejšie, ako použitie tej prťavej sekerky.

    Ak si môžeš dovoliť plytvať časom a energiou a na výsledku nezáleží, tak môžeš použiť aj nesprávny nástroj.

    Potom ale nenadávaj na programátorov (ako som ja a ďalší chytrolíni), keď vypúšťajú z rúk paškvily, len aby ulahodili zákazníkovi, ktorý vie figu borovú o správnom návrhu, životnom cykle, kompatibilite, vhodnom OS či programovacom jazyku, technických obmedzeniach, ...

    6.8.2010 11:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    OT: to mi připomíná moje včerejší dilema ... jestli strávit půlhodinu řezáním stromků kolem plotu malou pilkou, anebo 20 minut skládáním křovinořezu, přehazováním hlavy, mícháním paliva, atd., a pak 10 minut sekáním těch stromků ... vyhrála pilka :-)
    Jendа avatar 6.8.2010 13:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Obdobné dilema - napsat si skript, který zpracuje pár souborů, nebo to udělat ručně?

    Poučil jsem se, že je lepší napsat ten skript, protože se časem objeví nějaký podobný problém.
    7.8.2010 14:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    s tím skriptem je to jasný

    ale s tím křovinořezem, jeho složením bych si sice práci pro příště zčásti ušetřil, ale pouze za cenu, že mi mezitím někde bude zabírat nechutně mnoho prostoru, a navíc jinou práci bych si asi přidělal, neb příště pravděpodobně budu kosit trávu, takže bych pak musel zas sundavat sekací kotouč a nasazovat žací hlavu ...

    spíš mi to připadalo zajímavý z toho hlediska, co je člověk schopen udělat, aby si nějakou práci zjednodušil, resp. "zjednodušil"
    8.8.2010 00:26 Zed70 | blog: lama_pouziva_ubuntu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    To může napsat jen osel. Například mám aplikaci, která načítá data z čidel (teploty, tlaky, otáčky, průtoky, hmotonosti surovin, ...) a data se ukládají do databáze. Aby s těmi daty mohl technolog pracovat, tedy analyzovat je a zjišťovat závislosti a podle toho upravovat technologické postupy, používá excel (grafy). Sledované období obsahuje vždy kolem 90 tisíc řádků. Co poradíte jemu, pane chytrý?
    pavlix avatar 9.8.2010 01:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    To může napsat jen osel.
    Souhlasím, leč o jiném příspěvku.
    Co poradíte jemu, pane chytrý?
    Vím, že dotaz nebyl přímo na mě, ale ať dotyčný odpoví zvlášť.

    Vycházíš zřejmě z toho, že jedinou rozumnou databázovou aplikací na světě je Excel. Možná tě překvápí tvrzení, že nikoliv.

    Konkrétní rady nečekej, ze dvou důvodů. Zaprvé jsi nepřišel pro radu, ale někoho urazit. Zadruhé nemá smysl radit bez nějaké aspoň elementární analýzy situace.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.8.2010 10:45 Standa Kříž | skóre: 8 | Karlovy Vary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Calc 1048576 řádků už nějakou dobu umí (u mě min od GO-OO verze 3.2.x)....
    Max avatar 5.8.2010 11:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    A není to jen přidaným patchema od Novellu (když používáš verzi go-oo), který ve vanilla verzi nejsou?
    zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.8.2010 11:54 Standa Kříž | skóre: 8 | Karlovy Vary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Téměř určitě je (tedy alespoň podle oficiálního přehledu vylepšení GO-OO). Sice to není ve vanilla OO, ale většina distribucí má patche GO-OO integrovány a na Windows už instaluji vždy jen GO-OO verzi.

    Určitě je dobře, že to bude umět vanilka, jen jsem chtěl poukázat na to, že i teď existuje možnost nekupovat MS Office 2007 :)
    Max avatar 5.8.2010 22:20 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Tak já také používám všude go-oo, jen jsem v poslední době moc nekoukal na přehledy patchů.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    5.8.2010 10:35 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    Libilo by se mi, kdyby OpenOffice umel spolupracovat s Wiki. Automacky ukladat/otevirat documenty ve wiki, primy pristup pres wiki, atd. To by bylo paradni reseni.

    5.8.2010 11:08 r4in
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Na to možná existuje nějaký plugin.
    5.8.2010 11:26 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    5.8.2010 11:55 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    Nevypada to spatne, ale toto jenom nahrava dokument na Wiki. Myslem jsem to jako kopletni reseni pro spravu dokumentu.

    Nekde jsem cetl jsem takovou zajimavou uvahu, kde autor vysvetluje, ze nynejsi zpusob spravy dokumentu je zastaraly. Soubory na disku jsou neprehledne, spatne se tridi a atd. Dale zvazuje Wiki jako system, ktery by zastaralou zpravu dokumentu mohl nahradit.

    Sam jsem se nad tim zamyslel, a musim souhlasit. No a jeste me k tomu napadlo, ze mit klienta jako treba OpenOffice, ktery by s tim umel pracovat. Umel by listovat mezi dokumenty, umel by nacist ruzne verze uprav, atd.

    No nebyla by to parada do podnikove sfery?

    5.8.2010 12:25 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    +1 Da se vyvojarum OpenOffice dorucit nejakym zpusobem feature request ? :-)
    5.8.2010 17:52 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    A ktery z tisicu ruznych Wiki formatu mate na mysli?
    7.8.2010 13:28 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    OpenOffice.org má všechny technické předpoklady, takže bych napsal, že to umí. Ovšem v praxi se to nepoužívá také proto, že hodně lidí, kteří by to ocenili, OOo opovrhují, a ti, kteří s ním pracují, často rozměr wiki nechápou a nepoužívají. Koncept existuje už docela dlouho, ale praktické výsledky (=doplněk) nejsou žádné.

    Tohle bude vždycky doplněk, ne klíčová funkce. Nic nebrání tomu, aby se ten doplněk vytvořil - resp. chybí ti programátoři...
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    5.8.2010 12:41 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Dalo by se zařídit, aby oo konečně uměly rozumně kreslit rámečky kolem tabulek? (ano, vím, jde se proklikat k dialogu s mřížkou, ale kdyby to bylo v toolbaru podobně jako v Excelu, bylo by to pohodlnější...)
    5.8.2010 13:08 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Kedy ty kreteni spravia normal UI? Aj posraty Lotus Symphony vyzera 100x lepsie. http://extrawindows.cnews.cz/files/obrazky/2010/01Jan/2116/lotus-2.png
    5.8.2010 13:41 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Ked ich za to niekto zaplati. Ak je to pre Teba taka dolezita vec, mozes napriklad Ty.
    vain avatar 5.8.2010 17:53 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Až budeš dělat request tak vynech slovo "kedy" a "kreteni".
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    5.8.2010 18:14 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Co to je za omalovánky? Děkuju, nechci.
    Jardík avatar 5.8.2010 19:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Jako že OOo omalovánky nejsou? A co to potom maluje místo comboboxu?
    Věřím v jednoho Boha.
    5.8.2010 20:15 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Jsou. Ale tohle je ještě horší.
    Jardík avatar 5.8.2010 20:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Mně by ty omalovánky nevadily, pokud by to bylo vymalované celé a né jen půlka (kombinace vlastně kreslených prvků se systémovými je prasárna, co nikdy nevypadá konzistentně).
    Věřím v jednoho Boha.
    5.8.2010 21:12 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Lotus Symphony rozhodne vyzera lepsie ako OpenOffice, to je fakt o ktorom nema zmysel diskutovat. Ako uzivatel Windows 7, velmi citlivy na pekny, moderny vzhlad to rozhodne vidim hned na prvy pohlad. Hovada co nemaju spetky estetickeho citenia to nikdy nedokazu posudit. Tak ma neserte kokoti :)
    Jardík avatar 5.8.2010 21:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Oba mají GUI zbastlené (on je ten Lotus Symphony snad stejně postavený nad OOo). Buď použuju všechny GUI prvky vlastní (ať to vypadá nějak jednotně) a nebo použuji všechny prvky "nativní" (ale né pouze jejich kreslení, ale prostě úplně nativní), ze stejného důvodu.
    Věřím v jednoho Boha.
    5.8.2010 21:53 IEEE 802.1X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Mate pravdu. Mne se Symphony take libi z duvodu ze OO.O vypada ale velmi hnusne. Je s nim radostnejsi prace. z OO.O GUI by jeden blil. Ja nevim proc se na to nezameri.

    Skoda jen ze v symphony nemaji databazi a max pocet radek v tabulkaci je 65k.
    Jardík avatar 5.8.2010 22:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Proč je tam vůbec ten limit? Nějaký nevhodně zvolený nedostatečně veliký datový typ (uint16_t)? Nebo hardcodavaný limit v aplikaci?
    Věřím v jednoho Boha.
    6.8.2010 01:01 IEEE 802.1X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    No driv autory nenapadlo ze lide budou pouzivat Excel misto databaze pro zpracovani velkych CSV... 65k radek by tak melo stacit vsem.
    Jardík avatar 6.8.2010 10:35 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    To je sice hezké, ale není to odpověď na mou otázku (zdrojáky OOo musí být příšerné a hledat se mi to fakt nechce, nechci to ani po tobě, já jenom, kdyby to náhodou někdo věděl).
    Věřím v jednoho Boha.
    5.8.2010 22:33 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje

    btw uz vyslo nekde vysvetleni, proc ve w7 ms proste obshehl vzhled KDE?

    5.8.2010 22:42 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Kdes zas dosel na to, ze MS obslehl vzhled KDE?
    6.8.2010 10:33 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    A proč si tedy přidělávají práci s malováním vlastní grafiky? GTK je nemýlím-li se multiplatformní, ne? A QT taky. Pak by měla stačit jenom vlastní sada ikon.
    6.8.2010 18:22 IEEE 802.1X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Prave ze GTK vypada hnusne vsude, QT vypada lepe. Tak si museli nakreslit vlastni grafiku.
    6.8.2010 18:38 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    GTK že vypadá hnusně všude? Tak to asi mluvíme každý o jiném GTK.
    Jardík avatar 5.8.2010 18:04 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Už se korektně vykreslují ovládací prvky, nebo se pořád texty nevejdou do tlačítek, všechno problikává, jsou tam všude bílý čtverečky, ...
    Věřím v jednoho Boha.
    5.8.2010 19:45 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3.3 se představuje
    Samozrejme ze nie. To GUI je bastard ako obvykle...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.