abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 22 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    3.6. 17:00 | IT novinky

    Společnost AMD na veletrhu Computex 2024 představila (YouTube) mimo jiné nové série procesorů pro desktopy AMD Ryzen 9000 a notebooky AMD Ryzen AI 300.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 16:22 | Nová verze

    OpenCV (Open Source Computer Vision, Wikipedie), tj. open source multiplatformní knihovna pro zpracování obrazu a počítačové vidění, byla vydána ve verzi 4.10.0 . Přehled novinek v ChangeLogu. Vypíchnout lze Wayland backend pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF

    ComputerWorld informuje, že předseda OpenDocument Foundation poslal ODF přes palubu, avšak tato organizace má s ODF a jeho vývojem pramálo společného. Zmiňovaný předseda ve svém blogu sdělil, že ODF nevyhovuje jeho představám otevřeného formátu. Nelíbí se mu ztížená možnost uchovávat informace z MS Office, a i dvojí přístup některých členů (např. Sunu), kteří více namluví, než pro formát udělají. Místo toho bude OpenDocument Foundation podporovat CDF - otevřený formát od W3C. Microsoftu tato nejistota okolo ODF samozřejme hraje do karet a jeho vyjádření na sebe nedalo dlouho čekat.

    31.10.2007 17:27 | Boris Dušek | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    31.10.2007 17:42 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Osobně si myslím, že to je začátek konce ODF, protože nejen že teď proti OpenXML budou 2 formáty, ale Microsoft celou tuto "aféru" samozřejmě bude velmi důkladně používat jako argument proti ODF.
    vim ~/.emacs
    Ilfirin avatar 31.10.2007 17:49 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    +1 To je konec :-(
    tsLnox avatar 31.10.2007 18:20 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Musim uznat, ze tahle zprava me znepokojuje. Microsoft zneuzije vseho, co mu prijde pod ruku, a kdyz mu takhle budeme nahrávat, tak se znicime sami driv, nez to stihne udelat M$
    Kovář David avatar 1.11.2007 08:22 Kovář David | skóre: 2 | Telč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Proč píšeš ZNEUŽIJE??? Když jsou zástupci konkurence natolik hloupí, že mu dodávají munici, tak to není zneužití, ale prosté využití blbosti. Je to fakt na odstřel, dělat to MS takhle jednoduché... Začíná to být stejně smutné jako neschopnost Palmu při souboji s Pocket PC.
    michich avatar 1.11.2007 09:20 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Jací zástupci konkurence? Čteš ostatní komentáře? Tahle Foundation nikdy nic neznamenala a nikoho nezastupovala. Jsou to nuly s honosným názvem.
    tsLnox avatar 1.11.2007 20:06 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    asi proto že nemám rád microsoft :-D
    unknown_ avatar 31.10.2007 17:48 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Je to prostě pi*a. No co, všeci sou pi*e. Světe, chcípni! :-D
    Sešívaný avatar 31.10.2007 17:59 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Tak to je opravdu super. Pak se divíme, že je situace taková, jaká je. Konečně tu máme svobodný a otevřený formát, který může konkurovat formátům MS, ale oni se zase rozhádají a vznikne x dalších řešení, protože každému prostě vyhovuje něco jiného. Myslím, že by měli stát za ODF i přes jeho nedostatky, k formátům přece patří jednota, ne roztříštěnost.
    31.10.2007 18:54 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    A prave toto je ta temna stranka "svobody a otevrenosti" :-(
    31.10.2007 19:32 neveceral | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    bohužel je to tak a stejná situace je i u distribucí, ani si neumím představit, kde by linux byl, kdyby vývojáři spojili síly do 2 až 3 určitým způsobem kompatibilních distribucí
    Shadow avatar 31.10.2007 21:01 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Tak se podívejte, kde je dnes třeba FreeBSD. Centrální způsob vývoje, jedna "distribuce". To, že má GNU/Linux tolik distribucí, je důsledkem toho, jaký je a jaké možnosti nabízí. Aby bylo distribucí méně, musel být úplně jiný, než je teď. A já si nejsem vůbec jistý, jestli by pak byl populárnější. Spíše se obávám, že by vyhovoval méně lidem, a měl by tudíž i méně vývojářů. Spoustu uživatelů (a zejména vývojářů) totiž láká právě svou rozmanitostí a flexibilitou.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    Shadow avatar 31.10.2007 21:08 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Ona je to asi podobná otázka jako kde by lidstvo bylo, kdybychom neměli národy a státy? A co takhle podobně uvažovat i o ostatních výrobcích? Proč nemít místo dvaceti různých typů MP3 přehrávačů jeden nebo dva? Místo různých velikostí bot jednu jedinou... zkrátka a dobře, takhle se uvažovat nedá.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    1.11.2007 11:06 Vinicius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    To jistě ne, ale někdy za zamýšlím nad tím, že se utopí množství nákladů na několikanásobný vývoj věcí, které jsou nakonec podobné jako vejce vejci. Je to část ceny, která se platí za existenci a výhody konkurenčního prostředí.
    1.11.2007 14:02 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Ono mp3 přehrávač žádnou inter-operabilitu nebo kompatibilitu s nějakým přehrávačovým standardem neoptřebuje - zkrátak ho nakrmíte přes mass-storage nebo do něj zavřete CD. (Samozřejmě nemluvím o křápech které potřebují pro svůj chod iTunes a podobné zhovadilosti.)

    Jenže u OS je určitě velká výhoda, když na něj už 8 (dejme tomu od Win2K, ale do jisté míry se to táhne až za 98) let můžete instalovat stejnou binárku, kterou někde najdete na CD/netu - ať už jsou 8 let staré ty windows a binárka je nová, nebo vice versa. O tom, že nemusíte používat balíčkovač, nemusíte hledat (marně) distribuční repozitář nebo aspoň balíček. Že návody a faqy jsou univerzálně platné... A vemte si, jaké peklo je snažit se na linuxu rozběhnout ovladač, který k vám přišel odněkud na CD (pro windows naprostá rutina)... proč se asi v souvislosti s Windows nikdy nemluví o "kernel magic"?
    Shadow avatar 3.11.2007 10:18 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Každá mince má dvě strany. Všechno má svoje výhody a nevýhody.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    31.10.2007 18:22 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Souhlasím, že toto je konec. A začínám si dělat místo v knihovničce.
    I know that the truth lies with you and not with me,
    but if I am to live in peace
    I must submit in everything to those in power.
    pol128 avatar 31.10.2007 18:23 pol128 | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    ms ma vela penazi, velmi vela...
    tsLnox avatar 31.10.2007 18:28 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Cimz chcete rict co? Ze si linuxaci reknou proste "M$ ma moc penez, tak se radsi stahnem, nema to smysl?" a ze nebudou bojovat za standarty, ktere jsou opravdu standartni? To je opravdu pekny pristup... Byl byste radsi kdyby tu misto ODF bylo OOXML? Ja tedy ne.
    31.10.2007 18:44 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    standard.
    karoliner avatar 31.10.2007 19:04 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    spíš chtěl říci, že MS mohl klidně předsedu ODF finančně stimulovat, aby vyplodil tenhle názor
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    31.10.2007 20:22 JZ | skóre: 18 | blog: tucnakovo_putovani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    K tomuto nazoru se pripojim, bylo to uplne prvni, co me napadlo
    There can be no success without sacrifice!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 31.10.2007 20:57 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    A MS taky zaplatil W3C, aby vyvinulo CDF, ne? Zkuste si treba nejdriv ty formaty porovnat a procist si jeho pohled na vec. Ja nerikam, ze CDF rulez, ale takoveho zkratkoviteho mysleni bych se vyvaroval...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    31.10.2007 23:57 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    CDF je zřejmě pouhá zástěrka. Kdyby se panu předsedovi skutečně tolik zalíbilo, tak existovalo mnoho elegatních způsobů jak se zachovat (například změnit zaměstnání). Jenže on se namísto toho zachoval tak, aby ODF co nejvíc poškodil, což rozhodně není samo sebou.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.11.2007 07:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Jenže on se namísto toho zachoval tak, aby ODF co nejvíc poškodil, což rozhodně není samo sebou.
    Napsal do blogu co si mysli, to se posledni dobou dela... Proste s necim nesouhlasi, tak se ozve. Mel mlcet jen proto, aby se toho MS nahodou nechytnul? Vite o kolika vecech by se pak na internetu vubec nemohlo psat?

    Ja chapu, ze to vypada jako kdyby si MS najal nekoho na podrezavani vetvi, ale dokud nemate nejake rozumnejsi dukazy, tak by bylo lepsi omezit se na kritiku ve smyslu jestli ma nejaky CDF v tomhle kontextu smysl a jestli opravdu muze nahradit ODF tak, jak pan Hiser tvrdi (ja myslim, ze je mimo).
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    1.11.2007 11:35 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Do blogu si muzou mrucet zamestnanci, ale kdyz predseda nadace do blogu napise takovouhle hanu toho, co ta nadace podle sveho nazvu prosazuje... To uz normalni neni.
    1.11.2007 13:14 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Jenže on se namísto toho zachoval tak, aby ODF co nejvíc poškodil, což rozhodně není samo sebou.
    Napsal do blogu co si mysli, to se posledni dobou dela... Proste s necim nesouhlasi, tak se ozve. Mel mlcet jen proto, aby se toho MS nahodou nechytnul? Vite o kolika vecech by se pak na internetu vubec nemohlo psat?
    OT. Teď už je všem jasné, že ta "společnost" byla založená pouze za účelem šíření FUDu proti ODF virální metodou, tudíž platí to co jsem psal nahoře.
    1.11.2007 16:28 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Přesně tak. Bohužel je to jasné především nám. Ale ostatní (živě.cz, atp.) tuto zprávičku převezmou a nedoplní a máme tady zástup FUDařů a my nemáme možnost jak toto hromadně vysvětlit, protože to tvrzení není napadnutelné - je to vyjádření názoru člena (sice pochybné) organizace s velmi zajímavě zvoleným názvem. Vůbec bych se nedivil, kdyby za tím stál Microsoft.
    Ilfirin avatar 1.11.2007 16:31 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    To já bych se divil. Microsoft je velký nepřítel a k tětmo dětinským věcem by se nesnížil, si myslím. To by radši podplatil někoho z OpenDocument Aliance.
    1.11.2007 22:09 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    A to já si zase myslím, že snížil. Dokonce velmi rád ;-)
    Godot používá GNU/Hurd.
    tsLnox avatar 1.11.2007 06:20 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Bluebear avatar 31.10.2007 18:24 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    ROTFL - tak to je skutečně bomba :-) To si to uvědomil teprve teď, nebo proč s tím předtím něco nedělali?

    Hujaja, máme novou strategii pro zničení Microsoftu - z našich skopičin smíchy puknou :-D
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    tsLnox avatar 31.10.2007 18:32 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    31.10.2007 18:37 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    ROTFL njn., to je tak špatná zpráva, že záporná reakce je tak záporná, že přetekla do kladné :-) ( - 2<<31 - 1 == +2<<31) - neboli ROTFL :-D
    vim ~/.emacs
    31.10.2007 18:24 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    To je k nevíře, koho všechno MS umí zkompromitovat.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    31.10.2007 18:31 Andrtalec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    31.10.2007 18:32 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Čumím jak puk. Co to sakra je vůbec za organizaci? Vždyť dělají pravý opak toho, co jsem si myslel, že dělají.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    tsLnox avatar 31.10.2007 18:39 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Co kdyz je microsoft podpladil :-D Jako uz povicero linuxovych firem...
    31.10.2007 18:40 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: P[]edseda OpenDocument Foundation: kon[]íme s ODF
    Vůbec bych se nedivil.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.11.2007 14:08 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Když je MS formát *defacto* standardem, tak je podpora asi k univerzálnosti nutná!

    Vemte si, že by někdo chtěl zreformovat standard vodovodních baterií - dneska jsou totiž mizerně udělané, mají na ně monopolní postavení výrobci nerezi apod. Takže vytvoříte nový standard. Nebude ale fungovat se starými trubkami, protože bude mít hranatý průřez...
    31.10.2007 18:46 ajikdpoe | skóre: 23 | blog: dvh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Ach jo. Keby ste si namiesto prosteho kopirovania clankov zo slashdotu aspon precitaly par komentarov, zistite ze OpenDocument Foundation ma toho s ODF spolocne asi tolko, ako stranka www.fedora.com s distribuciou Fedora.

    OpenDocument Foundation je "buzzword garazova spolocnost" ktoru tvoria 2 ludia (slovom dvaja) zo silicon walley, ktory paradoxne, garaz ani nemaju. Vymenujte jednu jedinu vec co spravila OpenDocument Foundation a tato spravicka ma vyznam.
    31.10.2007 18:56 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Přesně tak. My fandové KDE to víme už pár hodin. Raději se soudy o zániku ODF počkejte.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    clayman avatar 31.10.2007 19:29 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    V tom případě a vzhledem k reakcím ostatních tady je to jasný.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.10.2007 19:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Doplněno.
    1.11.2007 06:57 Yorp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Ted jeste zpravicku preradit do kategorie Humor ;-)
    31.10.2007 19:36 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Jo, s úlevou potvrzuju, že "Open Document Foundation" není vůbec ničím a má s ODF pramálo společného. Je to úplně něco jiného než Open Document Format Aliance. Naletěl jsem. Nic se nemění a všechno je při starém.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    clayman avatar 31.10.2007 19:59 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Problém ale asi bude především to, že spoustě lidí tahle skutečnost unikne. Na tomhle si zřejmě Microsoft přihřeje polívčičku.
    31.10.2007 20:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Jo, to je jasný. S tím počítají.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    1.11.2007 06:43 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Když nejsou schopni číst TFA ani zdejší čtenáři, proč by měl běžný lid? :-(
    1.11.2007 00:04 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Tomu se říká virální marketing. Co třeba založit nějakou Vista Foundation a pak rozeslat do všech důležitých redakcí tiskovou zprávu o tom, že přestáváme podporovat produkty Microsoft a přecházíme na opensource, protože je to mnohem levnější a kvalitnější software :-D
    Vaclav Lesek avatar 1.11.2007 08:35 Vaclav Lesek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    +1 :D
    clayman avatar 1.11.2007 09:05 clayman | skóre: 13 | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Na to už máme BadVista.org. ;-)
    1.11.2007 13:20 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    No to právě ne. Badvista je standardní "antifanklub", který z výše uvedeným principem nemá nic společného.
    1.11.2007 22:13 Jan Přech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Bomba nápad, jenom bacha na vlky. WOW.
    Godot používá GNU/Hurd.
    tsLnox avatar 1.11.2007 06:24 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Sakra taky jsem naletěl... Možná bych si to přečetl nebýt toho, že jsem seděl u pc, na kterém jediný dostatečně rychlý prohlížeč je dillo :-D
    31.10.2007 18:51 pica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    No nevim, ODF je porad ISO standard ne? IMO se nic nedeje. Nikdo o te organizaci nevedel nic predtim a pochybuju ze bude vedet za par dni.
    31.10.2007 18:55 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Ak sa namiesto toho presadi CDF, tak je mi to jedno. Ale kto to naprogramuje a ako dlho to potrva, tak netusim. Hlavne, ze na jar sa bude hlasovat o OOXML.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    31.10.2007 19:01 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Nechápu, co vidí na CDF. V principu to je návod, jak poskládat více dokumentuů do jednoho, je to rozšíření DOMU o metody usnadňující přístup k okolním dokumentům a je to především návod, jak řešit typické situace (škálování, procházení odkazů).

    Vlastnosti opěvované v blogu jsou buďto chybé nebo mimoběžné: Kompatibilitu s Wordem dosáhnete pouze pomocí Wordu, nezávislost na výrobci je dána tím, že CDF žádný formát nespecifikuje (až na pár DOM metod).

    Velcí výrobci se na CDF shodují, protože není s čím nesouhlasit. CDF jim nebere jejich hračky. Jen říká, jak je uskladnit spolu s hračkami konkurence.

    Požadavek na všeobjímající formát je utopie zaslepence, protože rozdílní lidé mají rozdílné požadavky. Požadavky často protichůdné.
    1.11.2007 03:22 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Klídek, OpenDocument Foundation nemá s formátem ODF nic společného - tu garážovku tvoří 2 zneuznaní blbci a pravděpodobně je to jen způsob Microsoftu jak rozčířit FUD.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    31.10.2007 19:02 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Tak jako mezi náma. Já třeba specifikaci ODF nikdy neviděl a zajímalo by mě co je na tom formátu tak super a k čemu by mi měl být a proč se o něj starat.
    31.10.2007 19:16 pj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    v cesku odf stejne skoro nikdo nepouziva, tak je celkem fuk co s nim bude, doc je jistejsi.
    Bluebear avatar 31.10.2007 19:26 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Ale který doc, ten z wordu XP, nebo ten z wordu 2000, nebo raději ten z wordu 97? :-D
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    31.10.2007 20:47 Jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Hosi, dneska JEDINE docx, to si chlapci zapiste, JEDINE docx!!!!!
    31.10.2007 21:44 Vít Ožana | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    příští rok docy, a další docz!!!
    Drom avatar 31.10.2007 22:40 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    A az jim dojdou pismenka z abecedy, tak uz Microsoft tech pokusu o "format" necha :)
    tsLnox avatar 1.11.2007 06:27 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    anebo se bude stupňovat, docxx, docxy, docyx, docyy... a potom třeba docxxx :-D a konečně bude jasné na co ten doc vlastně je. :-P
    1.11.2007 06:48 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Jenže to by Microsoft nesměl mít v DOCu pěkný Docourkov... ;-)
    Pavel Dobeš avatar 31.10.2007 23:16 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předseda OpenDocument Foundation: končíme s ODF
    Ach jo, proc zpravicky nejsou kratke jako drive? Vzdyt to je jako zapis do blogu a ne zpravicka :-(
    Windows? A kdo to ještě používá?

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.