abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.90 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.90 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 2024.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    Rozcestník

    Předvedeno LXDE používající Qt

    Nenáročné grafické prostředí LXDE je aktuálně portováno na Qt. Doposud používané GTK+ 2 už totiž není podporováno. Zatím jde o experimentální projekt, ale většina věcí už funguje.

    4.7.2013 14:35 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.7.2013 15:28 krizb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    "The GTK+ version of LXDE is still under development, but we did some experiments with Qt, too." GTK+ verze LXDE je stále vyvýjena, ale ...
    4.7.2013 17:41 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    IMO ta veta znamena, ze GTK2 neni podporovano vyvojari GTK2.
    4.7.2013 18:47 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Gtk+2 je podporováno, tj. jsou opravovány vážné chyby a občas vyjde nová verze (naposledy před třemi týdny, viz gtk.org). Není už vyvíjeno, což je něco jiného.
    4.7.2013 18:56 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Jo, asi neco jako debian oldstable.
    pavlix avatar 5.7.2013 09:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Spíše stable.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.7.2013 15:32 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Ten qt port file manageru je taková slátanina. Používá to gio/glib a gui je Qt.
    rudiik avatar 4.7.2013 18:51 rudiik | skóre: 16 | blog: rudiikuv miniblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Pokud vim, tvurci LXDE zacali spolupracovat s projektem razor-qt a do budoucna mozna dojde ke spojeni projektu na QT knihovnach. Alespon toliko jsem o tom cetl na nejakych forech.
    KDE 2.0 .. KDE 3.5.10 -> KDE 4.1 .. KDE 4.4.5 -> E17 Alpha/Beta -> Trinity 3.5.12 -> GNOME 2.30 -> KDE 4.6.5
    4.7.2013 21:43 munich machine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    To by bolo skvele.
    egg avatar 4.7.2013 19:10 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Proč nepoužít GTK+ 3?
    the.max avatar 4.7.2013 19:24 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    aby z toho delali dalsi gnome?
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    LukynZ avatar 4.7.2013 20:57 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    A aby museli s kazdou novou verzi gtk3 patchovat theme, protoze veci co platily predtim uz neplati....pod gtk3 jsem se snazil portovat gtk2 theme co jsem pouzival a kdyz se mi to podarilo, vydali novou verzi a mohl jsem zacit uplne znovu od piky, protoze dopatrat se nejakeho changelogu, ktery by mi pomohl rict proc to uz nejde a co je jinak, by bylo asi narocnejsi
    4.7.2013 21:05 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    S tím se naneštěstí nedá než souhlasit. Ostatně Ryan Lortie se před časem vyjádřil ve smyslu že Gtk3 je ‚bumpy ride towards 4.0‘ a celkově je Gtk+3 dost moving target... Pro vývoj běžných aplikací je vcelku OK, ale témata nebo programy s větším množstvím vlastních widgetů se někdy nestačí divit, co všechno už je zase deprecated.
    Petr Tomášek avatar 4.7.2013 21:10 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Hm, chtělo by to nějaký fork gtk3 (nebo ještě líp fork gtk2 :-)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    4.7.2013 21:46 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    To ani ne. Nad změnami v high-level widgetech lze někdy jen kroutit hlavou (‚tohle asi vymyslel nějaký UX expert‘). Ale na nižší úrovni se vývojářům po letech, kdy drželi stablilní ABI a současně prakticky veřejnou implementaci, konečně trochu uvolnily ruce a je vidět vývoj k tomu, aby věci fungovaly lépe. Témata a vlastní widgety to samozřejmě odnášejí, protože obsahují řadu předpokladů, jak to funguje na té nižší úrovni a některé z nich ‚takhle se to dělalo vždycky‘ přestává platit -- ať už to lze prohlásit za porušení ABI, nebo ne. Takže spíš než nějaké forky by to chtělo, aby tu Gtk+4 už konečně bylo.
    little.owl avatar 5.7.2013 10:50 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Zajimave. Thumbs up.
    A former Red Hat freeloader.
    Petr Tomášek avatar 5.7.2013 14:33 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Mno, spíš se mi zdá, že se Gtk+ stává příliš závislé na Gnome :-/
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.7.2013 13:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Zajímalo by mně, co ta změna přinese v praxi, LXDE využívám jako alternativní prostředí ke KDE a hlavně v práci na obstarožnim HW s grafikou 64MB.
    5.7.2013 15:43 lenny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Qt4 je celkom rýchla kniznica. skus spustit 30 Qt4 programov napr pod fluxboxom a 5 Qt4 programov pod KDE4 .. dalsia vec qt4 ma tusim prepinac kotrym sa da povypinat somariny ako vykreslovanie pripadne zvolit menej zravu temu.. Gtk moze le nzavidiet. proste je to o tom ze KDE4 jre preplacane, jedina vyhoda KDE4 vydim ze ma klasicky sposob ovladania proste plocha, panel a ikonky
    5.7.2013 16:05 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Jj, taky ho používám na starých noteboocich, co KDE4 neutáhnou, ovšem qt4 programy tam dávám taky (třeba kolourpaint -> náhrada malování... em, neinstaluju ty systémy sobě). Takže pokud to nedomrší, pomalejší by to být nemuselo.
    Baník pyčo!
    5.7.2013 16:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Jenom pro drobné upřesnění; kolourpaint je KDE program, ie. potřebuje krom Qt i kdelibs. Nevím, jestli existuje nějakej paint program čistě pod Qt...
    5.7.2013 19:57 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    No on hlavně neexistuje ani schopný program pod gtk/gnome, ale i s tím kdelibs to šlapalo na 300 MB ram, celeron 800 MHZ.
    Baník pyčo!
    LukynZ avatar 6.7.2013 13:32 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    No docela nechapu, kde se vzaly povery, ze KDE nebo Qt je nejake pomale. Z osobnich zkusenosti musim rict, ze KDE v teto dobe mi slape velice znatelne svizneji, nez takove Gnome 3, ktere krom toho i rado tuhne (shell). A to mam zapnute veskere indexovani, nepomuk...proste cely semantic desktop. Co se tyce programu, tak pod Gtk snad existuji jen Gimp a Bluefish, ktere nemaji lepsi alternativu pod Qt.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.7.2013 14:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Dobrej joke :-D Co máš za kompa? Deep blue? :-D Taky jsem si myslel, že KDE je rychlý a celý mi to brzdí CF, jenže ne, LXDE + CF lítá jak hovado. Na služebnim kompu s 64MB grafikou KDE naběhne dokonce do černý obrazovky, protože mu nestačí paměť ani na vykreslení...
    LukynZ avatar 6.7.2013 16:08 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    i5. S rychlosti KDE nemam nejmensi problem, jak jsem psal. Verim, ze na nejakem pocitaci, ktery stihli zachranit z Atlantidy pred potopou, muze jet LXDE svizneji, protoze jen kod pro moznosti nastaveni je v KDE jiste vetsi nez kod celeho LXDE dohromady...ale na pocitaci dnesni doby nevidim zadny problem. Ono hlavne to co nabizi obe prostredi je neporovnatelne.
    6.7.2013 16:23 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Njn, ale my s amigou řešíme staré šroty :-). Samozřejmě na nich nejede ani GNOME 3 ;-).
    Baník pyčo!
    LukynZ avatar 6.7.2013 17:26 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Tak na stary srot nikdo nebude chtit davat KDE. To je jako chtit nacpat motor z lamborghini do felicie. Mozna se to i podari, ale po prvnim seslapnuti pedalu rozpadne :)
    gtz avatar 6.7.2013 23:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    KDE jedou celkem dobře i na starším notebooku (Athlon XP2800+, 512MB, Radeon 9200), ale jakmile člověk použije sémantický desktop tak rychlost jde někam mimo rámec. Zkoušel jsem 12.3 Suse na nějakém opravdu starém šrotu s 256MB + Nvidie MX a snad jen LXDE a XFCE se na tom pc rozjelo do grafiky bez nějaké úpravy/pomoci. Ale i tak to chtělo jen a jen čekat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pavlix avatar 7.7.2013 01:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    To je jako chtit nacpat motor z lamborghini do felicie.
    Neměl by motor spíš odpovídat jádru operačního systému, kde toto z nějakého důvodu ani v nejmenším neplatí?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.7.2013 12:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Athlon 2500+, 1.5GB RAM, Radeon 9200/256MB - KDE na tom celkem slušně běhá, ale LXDE na tom doslova lítá (i s CF).
    the.max avatar 6.7.2013 19:48 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    myslim ze kdyby se na novej pocitac pro amigu vyhlasila zde verejna sbirka, tak by si urcite novy mohl poridit, resp. byl by mu spravcem sbirky porizen, protoze pokud by dostal amiga prachy na ruku, je tu riziko, ze by se zmenili na neco tekuteho :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    6.7.2013 20:57 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Ale to je ta naše hrdost! My nechceme nový počítač, my radši vzkřísime něco z popelnice :-D.
    Baník pyčo!
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.7.2013 12:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    ...jenže ten šrot v popelnicích už pomalu dochází... :-D
    gtz avatar 7.7.2013 17:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    ve sběrných dvorech je toho myslím stále plno. Nebo v Praze ne?
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    7.7.2013 17:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    ...jenže ten šrot v popelnicích už pomalu dochází... :-D
    Hele možná bych tu měl nějakej šrot, rodiče vyřadili před časem Acer extensa 5220 (Celeron CPU), ale musel bych se pozeptat na konkrétnosti. Nejsem si jistej, jestli tomu funguje displej, mozná ne, ale VGA konektor to má určitě...
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.7.2013 21:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Acery co nic neukazujou tu mam 4 :-D
    pavlix avatar 7.7.2013 21:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Toshliba u300-13u by se mi tu ještě měla válet. Musel bysis pohrát kontaktem napájení a dát si do toho disk, jinak je pokud si dobře pamatuju plně funkční.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.7.2013 10:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Cokoliv na vyhození u mně zažije renezanci :-D
    pavlix avatar 8.7.2013 11:10 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Tak se pro to někdy stav :). Rovnou ti k tomu přihodím nějaký odpad pro kotyze, určitě se vidíte častěji.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.7.2013 11:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    :-D Tak kde a kdy? :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.7.2013 11:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    ...sakra, dneska sem byl kousek :-(
    pavlix avatar 8.7.2013 19:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Vidíš to. Makám doma, takže relativně kdykoli.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.7.2013 22:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Doufám že nemáš pro Kotyze třeba '26 CRT monitor, jen tak, mezi těma krámama... :-D
    11.7.2013 12:20 lempl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    da sa do toho klubu neak zapisat ? alebo existuju aspon stranky pre rozbehavacov starych masin ? :)

    guidy a navody ci rady by obcas bodli :)

    co sa tyka KDE a XFCE ci LXDE KDE s menej ako 384 (256+128) ram ide otrasne, xfce je lepsi ( ale narocne asi ako gnome 2 tj nabehne system a pre ostatne aplikacie neostava moc ramky) zatial najlepsie asi LXDE prip cisty fluxbox,matchbox,openbox aj ked taky enlightment nie je zly no neskusal som na 256ram
    the.max avatar 8.7.2013 19:02 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    nafukovaci panu?
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.7.2013 10:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    :-D Poníka se třemi vymyvatelnými tělesnými otvory :-D
    6.7.2013 12:43 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    eee, jsem sam, komu pripada Qt knihovna proste hnusna a pri spusteni Qt veci naskakuji pupinky?
    Petr Tomášek avatar 6.7.2013 12:55 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    ne
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    7.7.2013 20:32 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Taky mi to tak nepřipadá. Navzdory tomu, že se mě o tom tvůrci Qt programů vytrvale snaží přesvědčit. Ačkoli knihovnu těžko z něčeho obvinit, Qt zdá se mají v oblibě lidi, jejichž představy o vzhledu a fungování GUI mi nesedí. A nejhorší jsou pak ti, co se pomocí témat snaží do stejného stavu ohnout Gtk+, což vede k bílým textům na bílém pozadí, widgetům, na kterých nefunguje klik myší, a podobným radostem... No nic.
    LukynZ avatar 6.7.2013 13:22 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Vzhledem k theme moznostem Qt je tato otazka docela zvlastni
    Petr Tomášek avatar 7.7.2013 01:25 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Spoustu věcí nemáš ani tématem šanci změnit. Většina Qt aplikací mi připadá prostě divná, debilně se to ovládá, divně uspořádané ovládací prvky, často přeplácané, dialogy mají hnusnej layout, atd...

    A defaultní téma je prostě hnus...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Rezza avatar 6.7.2013 13:40 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    A v cem? ;-)
    6.7.2013 14:08 kolcon | skóre: 15 | blog: kolcon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    spatne se to popisuje, ale je to neco jako "hranatost" a "divny rendering fontu"
    Rezza avatar 6.7.2013 16:05 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Vidis, na dobre nastavenem systemu ten rozdil ani nepoznas ;-). Teda aspon ja ne, ted mam smesku a Gnome/GTK3 aplikace poznam jen podle toho, ze nic neumi.
    7.7.2013 23:21 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Vzhledem ke konfigurovatelnosti může těžko někdo popírat, že na dobře nastaveném systému bude kdejaké prostředí fungovat k mé spokojenosti. Ostatně jsem velmi dlouho používal FVWM2 ve vlastní konfiguraci, kterou dalo práci vyladit, ale splňovala to dobře (a v některých ohledech se jí žádné desktopové prostředí nedokáže rovnat doteď).

    Potíž je někde jinde.

    Když zkusím výchozí nastavení KDE ve Fedoře nebo SuSE, mám nutkání mlátit hlavou do zdi (jelikož původce není po ruce, abych mohl máltit jeho/ji). Překopat půlku všech nastavení všeho, aby se to chovalo alespoň trochu příčetně, je práce na den. Vývoj je tedy podobný jako u Firefoxu: možnost použitelné konfigurace existuje, ale dosáhnout jí je stále obtížnější. Někdo si zřejmě myslí, že nejlepší je nastavit všechno naopak, než chci já.

    GNOME3 nekomentuji. Naposledy, když jsem ho zkoušel, to bylo slideshow, takže uvidíme za pět let...
    Rezza avatar 8.7.2013 14:45 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Tak ono je to samozrejme nastaveni tak, aby to vyhovovalo me v defaultu Fedory :).
    6.7.2013 16:25 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    pane doktore, spatne se to popisuje, ale je to neco jako "plynatost" a "divny rendering vykalu"
    Baník pyčo!
    6.7.2013 14:14 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Ne, takové pocity mívám u GTK aplikací...

    (Let the flame begin!)
    7.7.2013 23:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    6.7.2013 19:23 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Nejsi, z většiny „defaultů“ mi to připadá taky tak, ale lze si to lehce přizpůsobit, takže to není věc Qt, ale úhlu pohledu na to, co je hezké a co škaredé…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    little.owl avatar 7.7.2013 20:57 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Nejste. Qt se branim ve vsech projektech.
    A former Red Hat freeloader.
    mirec avatar 6.7.2013 23:06 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předvedeno LXDE používající Qt
    Aké to bude s Qt5? Qt5Widgets sa mi zdajú o triedu pomalšie než Qt4.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.