abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Upozornění

    Zemřel Rob Grant, spolutvůrce kultovního sci-fi seriálu Červený trpaslík.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:33 | IT novinky

    Apple oznámil, že iPhone a iPad jako první a jediná zařízení pro koncové uživatele splňují požadavky členských států NATO na zabezpečení informací. Díky tomu je možné je používat pro práci s utajovanými informacemi až do stupně „NATO Restricted“, a to bez nutnosti instalovat speciální software nebo měnit nastavení. Žádné jiné běžně dostupné mobilní zařízení tak vysokou úroveň státní certifikace dosud nezískalo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 13:00 | IT novinky

    Americký provozovatel streamovací platformy Netflix odmítl zvýšit nabídku na převzetí filmových studií a streamovací divize konglomerátu Warner Bros. Discovery (WBD). Netflix to ve čtvrtek oznámil v tiskové zprávě. Jeho krok po několikaměsíčním boji o převzetí otevírá dveře k akvizici WBD mediální skupině Paramount Skydance, a to zhruba za 111 miliard dolarů (2,28 bilionu Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 12:44 | IT novinky

    Americká společnosti Apple přesune část výroby svého malého stolního počítače Mac mini z Asie do Spojených států. Výroba v závodě v Houstonu by měla začít ještě v letošním roce, uvedla firma na svém webu. Apple také plánuje rozšířit svůj závod v Houstonu o nové školicí centrum pro pokročilou výrobu. V Houstonu by měly vzniknout tisíce nových pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    včera 12:11 | Zajímavý článek

    Vědci Biotechnologické společnosti Cortical Labs vytvořili biopočítač nazvaný CL1, který využívá živé lidské mozkové buňky vypěstované z kmenových buněk na čipu. Po úspěchu se hrou PONG se ho nyní snaží naučit hrát DOOM. Neurony přijímají signály podle toho, co se ve hře děje, a jejich reakce jsou převáděny na akce jako pohyb nebo střelba. V tuto chvíli systém hraje velmi špatně, ale dokáže reagovat, trochu se učit a v reálném čase se hrou

    … více »
    karkar | Komentářů: 8
    včera 01:55 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.2. 21:33 | Nová verze

    Ben Sturmfels oznámil vydání MediaGoblinu 0.15.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. MediaGoblin (Wikipedie) je svobodná multimediální publikační platforma a decentralizovaná alternativa ke službám jako Flickr, YouTube, SoundCloud atd. Ukázka například na LibrePlanet.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.2. 15:44 | Zajímavý software

    TerminalPhone (png) je skript v Bashi pro push-to-talk hlasovou a textovou komunikaci přes Tor využívající .onion adresy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    26.2. 12:22 | IT novinky

    Před dvěma lety zavedli operátoři ochranu proti podvrženým hovorům, kdy volající falšuje čísla anebo se vydává za někoho jiného. Nyní v roce 2026 blokují operátoři díky nasazeným technologiím v průměru 3 miliony pokusů o podvodný hovor měsíčně (tzn., že k propojení na zákazníka vůbec nedojde). Ochrana před tzv. spoofingem je pro zákazníky a zákaznice všech tří operátorů zdarma, ať už jde o mobilní čísla nebo pevné linky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    26.2. 03:44 | Komunita

    Společnost Meta (Facebook) předává React, React Native a související projekty jako JSX nadaci React Foundation patřící pod Linux Foundation. Zakládajícími členy React Foundation jsou Amazon, Callstack, Expo, Huawei, Meta, Microsoft, Software Mansion a Vercel.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (17%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (2%)
     (5%)
     (2%)
     (13%)
     (26%)
    Celkem 974 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    Rada EU odstranila dodatek 138

    Noční můra, které se všichni obávali, se bohužel stala skutečností. Rada EU odstranila z telekomunikačního balíčku dodatek 138, jenž zajišťoval, že nikdo nemůže být odpojen od Internetu bez soudu. Ba co víc, došlo k pozměnění telekomunikačního balíčku tak, že je nyní privátním operátorům umožněno shromažďovat a zpracovávat veškerá přenesená data na prakticky neomezenou dobu. Na druhou stranu však byla alespoň odstraněna část vyžadující, aby národní regulátoři bojovali proti šíření nelegálního obsahu. Telekomunikační balíček nyní bude čekat druhé čtení v Evropském Parlamentu.

    28.11.2008 11:20 | xm | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.11.2008 01:19 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Btw. tohle opět krásně dokazuje (podobně jako v případě softwarových patentů), jak dobře funguje Evropský Parlament (tedy celoevropská demokraticky volená instituce) a jak špatně fungují (lehce podléhají lobby) instituce složené z představitelů jednotlivých národních vlád (Rada EU není nic jiného než rada ministrů jednotlivých členských států EU).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    28.11.2008 11:30 Cartman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

     Je to presne naopak. Stejne jako v pripade SW patentu se muzeme tesit ze evropsti obcane a organizace jako FFII se za sva (a nase) prava poperou a nakonec zvitezi. Cesky clovek je pohodlny, necha si srat na hlavu a celou dobu pritom drzi hubu a krok. Tedy - v Cesku by neco podobneho proslo a nikdo by se nezmohl na nic, takhle se muzeme tesit ze se za nase prava poperou jako v pripade OOXML alespon napr. Polaci. V cesku zrada, kolaborace a prizdisracstvi slavili uspech odjakziva. V zemich kde svoboda, moralka a sebevedomi maji dlouhou tradici nebylo nic neobvykleho ze kvuli SW patentum (Brusel) nebo OOXML (Norsko) organizovali i poulicni demonstrace.

    28.11.2008 11:45 vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Přestaň prskat u televize a začni organizovat pouliční demonstrace, přizdisráčský Čechu. ;-) 

    28.11.2008 11:46 Cartman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

     ja si radeji jen zanadavam v hospode u piva a necham to na FFII. ;-)

    28.11.2008 12:11 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    V tom případě jste zapadl do skupiny, kterou jste popisoval ;-)

    28.11.2008 13:02 Cartman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

     Vsak to rikam.

    28.11.2008 13:44 jelen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    a proc to vlastne rikas?

    28.11.2008 14:57 Cartman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

     aby rec nestala. A proc se ptas?

    28.11.2008 12:20 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Heh, nějak nechápu, co by na tom mělo být naopak? Evropský Parlament stejně jako v případě softwarových patentů rozhodl dobře (v tomto případě do připravovaného telekomunikačního balíčku přidal a schválil dodatky zajisťující bezpečnostní pojistky, zachování soukromí uživatelů, základních práv a svobod - mimochodem jedním z autorů dodatku 138 je naše europoslankyně Roithová).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    2.12.2008 11:26 Vít Profant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Ty neumíš číst? Rada EU tento dodatek VYŠKRTLA!!!

    2.12.2008 12:46 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Já číst umím. Rada EU vyškrtla dodatek (schválený Evropským Parlamentem), který zajišťoval ochranu základních práv a svobod. To znamená, že Evropský Parlament (tedy celoevropská demokraticky volená instituce) jsou ti "hodní", kdežto Rada EU (tedy instituce sestávající z ministrů jednotlivých národních vlád) jsou ti "zlí". Kolikrát to ještě musím opakovat než to někteří pochopí?
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    2.12.2008 14:28 Vít Profant
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Aha, dobrá, přiznávám, že tato pointa mi unikla.

    lmanik avatar 28.11.2008 11:33 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Paráda, co bude dál?

    A komu to cpes?
    xkucf03 avatar 30.11.2008 11:10 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Povinné čipování pod kůži a kamery budeš mít i na záchodě doma.
    EU jde do prdele už dlouho, jen to někteří nechtěli vidět.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    28.11.2008 11:42 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Zcela bez ohledu na obsah zprávičky bych doporučoval, aby příště zprávička nebyla citově zabarvená, subjektivní a manipulující čtenářem ("Noční můra, které se všichni obávali"), ať už je téma jakékoli.

    28.11.2008 12:32 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Překvapivě nesouhlasím ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    28.11.2008 13:27 vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    To od člověka, který se považuje za hlásnou troubu všech vůbec překvapivé není.

    P.S. Jen pro pořádek, příště za mne, prosím, nic hlásej, troubo. Mě nebudí noční můry tohoto typu. :-)

    28.11.2008 15:50 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Ono by to možná trochu chtělo chápat to "všichni" v kontextu té zprávičky a serveru na kterém se nacházíme. Nepředpokládám, že by sem chodili zástupci mafiánských organizací jako RIAA, MPAA, OSA a spol. ;-) Příště místo toho napíšu tedy "všech svobodomyslných" :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    28.11.2008 16:25 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Tak to je tedy nářez: ten, kdo nechce zpravodajství nováckého typu, je mafián a nesvobodomyslný... Uff!

    Činnost těch organizací mi taky není moc po chuti, ale že bych kvůli tomu denně musel nosit hnědé trencle, to taky ne.

    Nedělej nám tady z toho Blitky!

    Kamil Páral avatar 28.11.2008 16:44 Kamil Páral | skóre: 13 | blog: Kamil Páral | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    To je škoda, to by měly.

    28.11.2008 21:18 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    +1, souhlas

    1.12.2008 03:27 Theodor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Souhlas. Já se toho ani neobával. Popravdě řečeno, ani jsem to nevěděl.

    Rezza avatar 28.11.2008 11:52 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Asi se naucim konecne sifrovat moji komunikaci, nez zakazou sifrovanou komunikaci...

    28.11.2008 11:57 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Se zakazem sifrovani by byl v EU problem,  samotny sifrovani nikoho neposkozuje a proto by byl jeho zakaz nejspis v rozporu se zakladni listinou prav a svobod.

    28.11.2008 12:07 asfalatus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    A toto nie je v rozpore s touto listinou?! Bez riadneho sudu zrusit poskytovane sluzby za ktore si platis a na ktore mas zmluvu?

    28.11.2008 12:27 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Myslite treba jednostranne odstoupit od smlouvy z duvodu uvedenych ve smlouve? To jde davno a pro vas kupodivu bez soudu.

    Jinak listinu zbezne znam - kterou cast mate na mysli? Skoro u vseho je mozna vyjimka ze zakona.

    28.11.2008 14:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Skoro u vseho je mozna vyjimka ze zakona.
    A právě proto je ta listina úplně k ničemu.
    30.11.2008 15:28 wqerqwerqwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    To ze existuji vyjimky potvrzujici pravidlo neznamena, ze pravidla jsou k nicemu. Budme za ne vdecni, kazda vyjimka musi byt dobre zduvodnena. Clovek se na svet nesmi divat cernobile, protoze vsechno, i dobra pravidla, lze zneuzivat a musi proti tomu existovat obrana.

    28.11.2008 12:30 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Bohužel zákaz šifrování na Internetu (respektive softwaru pro zachování anonymity jako je třeba Tor) je jedním z témat mezinárodní dohody ACTA. Pokud ta dohoda bude v takové podobě přijata, bude se muset legislativa jednotlivých států upravit tak, aby jí splňovala. A nebude prakticky úniku, ta dohoda se netýká jen EU, ale i Švýcarska, USA, Kanady, Mexika, Austrálie, Nového Zélandu, Japonska a Jižní Koreje. A vyjednávána je navíc tajnůstkářsky za zavřenými dveřmi (přístup k ní mají jen lobbysté z řad korporací). Ten telekomunikační balíček v jeho současné podobě (po úpravách Rady EU) pro ní hezky připravuje půdu. Doba Velkého Bratra se bohužel nepříjemně blíží :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 28.11.2008 12:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    A CALEA se zasekla jen na hraních? To není možné. A nebo se také o ní jedná za zavřenými dveřmi?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.11.2008 13:26 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Tanhle příspěvek jsem nějak nepochopil, prosím o vysvětlení :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 28.11.2008 13:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    No když se sem tak stěhují všechny ty "nádherné" Americké zákony, tak mě zajímalo kde se zasekl ten, který ukádá ISPčkům povinnost zaznamenávat VoIP a veškerou jinou(z toho co jsem pochopil snad i různé chaty ve hrách apod., ale zdá se mi to jako blbost) internetovou komunikaci, když už teda máme pro něj takové pěkné nástroje(dokonce i OpenSource!).Ať to tady máme pěkně komplet. Docela by mě zajímalo jak by byl takový bazmek kompatibilní s Trestním zákonem České republiky, konkrétně se zákonem č. 140/1961 Sb., § 239 a novým návrhem zákona, § 180 a § 229.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 28.11.2008 13:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Jinak dodatek 138 je tady toto?:

    Article 1 – point 8 – point e a (new) amending Directive 2002/21/EC Article 8 – paragraph 4 – point g a (new) tabled by Guy Bono, Daniel Cohn-Bendit, Zuzana Roithová and others

    (ea) In paragraph 4, point (ga) is added:

    "(ga) applying the principle that no restriction may be imposed on the rights and freedoms of end-users, notably in accordance with Article 11 of the Charter of Fundamental Rights of the European Union on freedom of expression and information, without a prior ruling by the judicial authorities, except where dictated by force majeure or by the requirements of preserving network integrity and security, and subject to national provisions of criminal law imposed for reasons of public policy, public security or public morality."

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    stybla avatar 29.11.2008 10:48 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    tak to zakazou jabber, ssh, ssl, https, ... ne, vazne. tohle je fakt komicka predstava.

    29.11.2008 13:29 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Třeba budeme jednou muset všichni povinně posílat Velkému Bratrovi šifrovací klíče :-).

    30.11.2008 10:58 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Ve Velké Británii už to tak de facto funguje - za nevydání šifrovacího klíče/hesla můžete jít do vězení.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    hankey avatar 30.11.2008 12:05 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    ... to není jen v UK ...
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    30.11.2008 15:55 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Nevím na základě jakého zákona a za jakých podmínek se to ve Velké Británii či jinde posuzuje, takže se k tomu nebudu vyjadřovat. Pokud bude kdokoliv chtít chránit své soukromí a nebudou-li vydání klíčů či hesel vyžadovat např. složky činné v trestním řízení, veřejný zájem apod., tak šifrovací klíče a hesla nikdo nemusí dobrovolně nikomu předávat. Je to skutečnost zaručená ústavním pořádkem ČR.

    Stačí mi ale i jen minimální znalosti zabezpečovacích technologií (např. SSL/TLS) k tomu uvědomit si, jak je ta představa vydání šifrovacích klíčů a hesel na vyžádání nahony vzdálená technické realitě. Do zabezpečení (bez povinné autentizace klienta) totiž téměř vždy vstupují pseudonáhodné hodnoty, ze kterých se generují různě sofistikovanými mechanismy různá tajemství (hesla) a často až poté případně odvozují i vlastní šifrovací klíče. Jakési dodatečné vydání šifrovacích klíčů, hesel apod. je tedy v mnoha těchto případech technicky neuskutečnitelné.

    xkucf03 avatar 30.11.2008 11:14 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Řešením bude přestěhovat se do Koreje Severní, nebo do Číny. Případně na Kubu – poslední svobodné republiky na světě :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Grunt avatar 28.11.2008 12:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Zatím bych asi byl v klidu, protože i pro menšího ISP ukládat taková množství dat(i kdyby to měli být jen hlavičky) není jen tak(pokud to vůbec umí). Ale jinak teda co šifrování týče, tak bych to považoval za základní zákon internetu a ne jako obranu proti podobným zákonům.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.11.2008 12:46 vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Jistě jsi svým komentářem přispěl přes zabezpečený šifrovaný kanál zcela v souladu se základním zákonem Internetu. :-) 

    Grunt avatar 28.11.2008 13:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Samozřejmě. I když zrovna přispívání na veřejnou diskusi zabezpečeně mi moc racionální nepřijde.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.11.2008 14:48 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Chceš si se mnou udělat šifrovaný tunel? ;-)
    28.11.2008 12:38 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Nevíte, kde jsou výsledky hlasování? V archivu ještě nejsou. Pouze jsem našel program jednání.

    28.11.2008 14:11 Petr12345
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Tohle je skoro jak FUD, Rada sice dodatek 138 odstranila, ale to jeste neznamena, ze se tam nemuze neco podobneho vratit. Cely navrh je ted nekde v polovine 1. cteni ke schvaleni je jeste dlouha cesta takze se muze jeste leccos zmenit.

    28.11.2008 15:52 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Žádný FUD to není, jasně jsem tam napsal, že to půjde ještě ke druhému čtení do EP. Nikde nepíšu nic o tom, že by to v takové podobě už začalo platit.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    regine avatar 28.11.2008 14:12 regine | skóre: 22 | blog: regine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Civilizace vyspělá a bezkonkurenční nepotřebuje vnějšího nepřítele. Dokáže sama sebe rozvrátit a odumřít. --- Nastoupili jsme tedy skvělou cestu, dějinami ověřenou. Zbývá jen si začít tipovat, jak dlouho to bude trvat.

    Cigareta krátí život o 1 minutu, láhev koňaku o 5 minut a pracovní den krátí život o 8 hodin.
    hankey avatar 28.11.2008 16:33 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138
    Jak já na ten vývoj (celkový) koukám, vidím to dost pesimisticky. Jakože už dlouho asi ne. Dávám tomu pár desítek let, pokud se nestane žádný zásadní zvrat dříve - třeba že se rázně vysere počasí, nepoteče ropa nebo tak něco.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Ratoncito avatar 28.11.2008 16:49 Ratoncito | skóre: 19 | blog: Foso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    třeba že se rázně vysere počasí, nepoteče ropa nebo tak něco - i to je naše práce, s jediným rozdílem, můžeme za to všichni

    OS: ArchLinux, WM: Compiz-fusion | Na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!!!
    Salamek avatar 29.11.2008 01:58 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Jou 3 způsoby jak tot ady může skončit:

    1)Přiletí gouldi zníčí půlku planety z orbity zbytek zotročí a ty lepší kousky na hostitele

    2)přiletí asgradi dají na orbitu server s vysílačem kde bude celá jejich databáze vědomostí free přístupná my s enaučíme že nejsme sami a dojde nám jaké je to naše patláni na naší trapné planetce bezvýznamné

    3)Amíkům dokapu ventily z ropných plošin tak se začnou poohlížet po grónsku  a arabských zemích kde ropa ještě teče a za to jim hodí asie  pár jaderných bobků na záda (jeden dárkově nám  na radar) a amíci než to doletí zase vypálí vše na asiji a budem v prdeli

    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    default avatar 29.11.2008 12:45 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

    Tu trojku vidím nejreálněji :-/

    stybla avatar 29.11.2008 16:01 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada EU odstranila dodatek 138

     

    3)Amíkům dokapu ventily z ropných plošin tak se začnou poohlížet po grónsku  a arabských zemích kde ropa ještě teče

     

    cas budouci? ja bych rekl minuly az pritomny prubehovy :)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.