abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:11 | Zajímavý článek

    Ve funkci koordinátora k bitcoinové kauze skončil bývalý ústavní soudce David Uhlíř. Informaci, kterou zveřejnil Deník N, potvrdila Radiožurnálu ministryně spravedlnosti Eva Decriox (ODS). Uvedla, že odchod byl po vzájemné dohodě. „Jeho mise je ukončená, auditní procesy se už povedlo nastavit,“ řekla. Teď má podle ministryně další kroky podniknout policie a státní zastupitelství. Koordinátorem jmenovala ministryně Uhlíře 19. června.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.07.26 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.15 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.16. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    25.7. 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    25.7. 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.7. 14:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 25.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 25.7 je Visionary Viper. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 13:33 | IT novinky

    Před 40 lety, 23. července 1985, společnost Commodore představila první počítač Amiga. Jednalo se o počítač "Amiga od Commodore", jenž byl později pojmenován Amiga 1000. Mělo se jednat o přímou konkurenci počítače Apple Macintosh uvedeného na trh v lednu 1984.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (28%)
     (28%)
     (6%)
     (5%)
     (4%)
     (1%)
     (3%)
     (25%)
    Celkem 151 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 26.7. 20:08
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Karry avatar 20.4.2011 12:00 Karry | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Skoda ze RedHat nema pobocku v Praze :( Za praci by se mi do Brna stehovat nechtelo...
    unzip; strip; touch; grep; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.4.2011 12:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Tohle jsem jim říkal, když jsem byl u nich na dni otevřených dveří v Brně. "Do Brna nikdy!"
    20.4.2011 13:39 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    RedHat zvolil taktiku "dva programátoři v Brně za cenu jednoho v Praze".
    20.4.2011 18:06 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Jestli je tohle pravda (že platí polovinu), tak je mi záhadou, jak mohli vyhrát toho zaměstnavatele roku… :-)
    vulgární Nick avatar 20.4.2011 18:45 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Ale vždyť to nemá nutnou souvislost.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    20.4.2011 14:37 kuba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Co je tak zlého na Brně, že "nikdy"?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.4.2011 14:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Daleko.
    20.4.2011 15:39 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Přijde na to odkud a kam...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.4.2011 15:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Cokoliv na Moravě beru jako daleko.
    vulgární Nick avatar 20.4.2011 16:07 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Daleko od civilizace. :)))
    JSEM PRASE A HOVADO.
    20.4.2011 17:06 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    To záleží na úhlu pohledu - pro mě totéž platí o Čechách.
    20.4.2011 16:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Přijde na to odkud a kam...
    z Brna a kamkoliv

    podívej se na mapu ...

    chci jet na hory?

    z Brna - Jeseníky, možná Orlické, Beskydy už jsou proklatě daleko

    z Prahy - Krkonoše, Orlické, Krušné, Šumava ...

    chci jet na tejden na vodu?

    z Brna - Morava, zjara když je voda tak možná Dyje

    z Prahy - Berounka, Sázava, Lužnice, Vltava, Jizera, Orlice, Ohře ...

    chci si zaskotačit na kanále?

    Brno - o nedělích Vír I

    Praha - Troja, Štvanice, Veltrusy, Roztoky u Křivoklátu ...

    a tak vůbec :-/ ... samozřejmě je to otázka zájmů a životních preferencí, i v Brně je pár dobrejch hospod a dobrý připojení k netu
    20.4.2011 16:50 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    V případě Prahy je příšerně daleko už jen z centra mimo město, natož ještě někam jinam...
    21.4.2011 09:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    pěšky možná, ale taky tam jezdí metro a vlak

    v Brně je to s vlakem tak ještě jakž takž, když přimhouříme obě oči, metro tam nejezdí, a šalinou se na okraje nedokodrcáš rychleji, i když je to blíž
    21.4.2011 14:57 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    v Brně je to s vlakem tak ještě jakž takž

    O tom to IMHO je. Za jak dlouho se z centra Prahy dostanete do lesa, ve kterém můžete hodinu chodit, aniž byste potkal víc jak (řekněme) deset lidí? V Brně to máte autem za nějakých patnáct až dvacet minut, vlakem za deset. Metrem to v Praze trvá deset minut z Muzea na Kačerov. Vlakem to bude o něco lepší, ale Praha prostě je roztahaná, a tam kde končí, většinou nastupuje hustá síť aglomerací přimknutých k Praze jako k prsu. Nutno říct, že okolí Brna se v tomto ohledu za posledních deset let taky dost zhoršilo, a drží se to asi hlavně díky Moravskému krasu a lesům ŠLP. A taky díky terénu, díky který aspoň severní okraj Brna drží v celkem rozumných mezích.

    Jinak vám nechci brát pocit, že se v Brně necítíte, ale pokud nemáte opravdu speciální požadavky (třeba ten kanál), tak Brno IMHO má co nabídnout. Akorát prostě je (a vždycky bude) jiné než Praha.

    21.4.2011 18:01 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Za jak dlouho se z centra Prahy dostanete do lesa, ve kterém můžete hodinu chodit, aniž byste potkal víc jak (řekněme) deset lidí?
    no tak to není zrovna dobrá podmínka :-)

    totiž ...

    já nevím, co s těma brňákama je, ale přijdou mi děsně líný, a krom pár vyhlášenejch míst, kde je to jak ve Varech na kolonádě, je tam pusto, mrtvo

    když jsem tu v diskusi brečel nad těma běžkama, například, tak vloni jsem tam něco po okolí nachodil, a většinou jsme nepotkali ani živáčka, stopy tak jako že nějaký sem tam byly, ale nicmoc, nepočítám-li projetý kolečko u golfovýho hřiště ... mezitím dva víkendy u našich za Třebíčí, a tam na všechny strany z města provoz jak na Václaváku, nějaký lidi jsem potkal dokonce i když jsem se vracel z Trnavy úplně mimo značky (a leckdy i mimo cesty :-))

    takže řešit to podle "maximálně deset lidí za hodinu" není zrovna fér
    V Brně to máte autem za nějakých patnáct až dvacet minut, vlakem za deset.
    za deset minut je vlak maximálně tak na Lesný, případně v Bílovicích, kde stejně dalších aspoň 10 minut půjdu přes ně

    takže jsme na 20 minutách, a to už můžu mluvit třebas o vyjížďce do Klánovickýho lesa, případně na druhou stranu Radotín, tam je to od vlaku do lesa 500 m, atp.
    Jinak vám nechci brát pocit, že se v Brně necítíte,
    já s Brnem problém nemám, jen jsem se snažil vysvětlit, jak to lidi můžou vnímat ... pokud je člověk zvyklý na to svoje, tak chápu, že mu to nevadí, ale nemůže očekávat, že s tím budou spokojeni všichni
    ale pokud nemáte opravdu speciální požadavky (třeba ten kanál), tak Brno IMHO má co nabídnout. Akorát prostě je (a vždycky bude) jiné než Praha.
    to není tak úplně pravda, kanál se chystá ;-)
    21.4.2011 19:10 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    takže řešit to podle "maximálně deset lidí za hodinu" není zrovna fér

    Nějak jsem chtěl definovat, co znamená "za městem", samozřejmě i proto, že mě osobně vyhovuje (moct chodit dlouho po lese a nikoho nepotkat se mi opravdu dost líbí), ale můžete navrhnout lepší definici.

    za deset minut je vlak maximálně tak na Lesný, případně v Bílovicích

    To jsem měl na mysli.

    kde stejně dalších aspoň 10 minut půjdu přes ně

    To je pravda, ale v úplné divočině vlak zastavuje málokdy (nepočítám-li jindřichohradeckou úzkorozchodku).

    a to už můžu mluvit třebas o vyjížďce do Klánovickýho lesa, případně na druhou stranu Radotín

    Nevybavuju si, že bych měl tu čest, takže nemám jak srovnávat, jen tipuju, že na můj vkus by tam asi bylo pořád trochu přelidněno.

    já nevím, co s těma brňákama je, ale přijdou mi děsně líný, a krom pár vyhlášenejch míst, kde je to jak ve Varech na kolonádě, je tam pusto, mrtvo

    Já myslím, že tohle je to jádro pudla, trošku jste mě popouzel tím, že jste to nechtěl přiznat, a místo toho tu po sobě házíme kilometrama. :-) Ano, Brno má jiné životní tempo, ani v centru není šrumec 24 hodin denně. Když člověk nějaký šrumec potřebuje, musí trochu pohledat. Někoho to může iritovat, že Svoboďák v šest večer vypadá pustěji než Václavák ve dvě v noci. Někdo potřebuje, aby rychlé tempo těch ostatních strhávalo i jeho samotného. Někomu to může vadit natolik, že Brno nesnese, tak jako někomu jinému (např. mě) může vadit uspěchané tempo Prahy. Pak se bavme o tomhle a následujme své životní štěstí, tohle přece není třeba maskovat argumenty typu "z Brna je daleko na hory".

    to není tak úplně pravda, kanál se chystá

    Jakože někde u Brna?

    22.4.2011 09:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Nějak jsem chtěl definovat, co znamená "za městem", samozřejmě i proto, že mě osobně vyhovuje (moct chodit dlouho po lese a nikoho nepotkat se mi opravdu dost líbí), ale můžete navrhnout lepší definici.
    no, pokud jde o to, jak vypadá ta krajina, tak na tom snad není třeba nic definovat, jestli to podobné je nebo není ...

    jenom mi přišlo divné tu podmínku rozšiřovat o to, aby tam nebyli lidi, když se bavíme o tom, jak daleko to tam ty lidi maj :-)
    To je pravda, ale v úplné divočině vlak zastavuje málokdy (nepočítám-li jindřichohradeckou úzkorozchodku).
    tož napadaj mě třeba Počátky-Žirovnice, tam i rychlík staví v lese :-)

    a zrovna v těch zmíněnejch Klánovicích je člověk v lese taky hned jak vyleze z nádraží
    Někoho to může iritovat, že Svoboďák v šest večer vypadá pustěji než Václavák ve dvě v noci.
    no, o tomhle jsem zrovna fakt nemluvil ...

    já bych se držel toho lesa apod. -

    když půjdu údolí Říčky, tak tam bude provoz snad ještě větší než v Praze v Prokopáku

    když jsme tuhle šli údolí Bobravy, nepotkali jsme tam ani nohu, akorát v hospodě jsme seděli s nějakejma cyklistama - nedovedu si představit najít takový místo 5 km od Prahy ... šli jsme v lednu (!) Dalejské údolí, ne po značce, a stejně jsme potkávali davy lidí ještě dřív než jsme došli dolů k chatám u Holyně (a co tam hergot v zimě vůbec dělaj ti chataři?)
    ... Pak se bavme o tomhle a následujme své životní štěstí, tohle přece není třeba maskovat argumenty typu "z Brna je daleko na hory".
    to není žádné maskování, to je zkušenost z posledních let, jak to s dopravou na různé akce bylo

    kdybych chtěl mluvit o tom, že Svoboďák ve dvě v noci je mrtvej, tak řeknu, že v Brně je nuda
    to není tak úplně pravda, kanál se chystá
    Jakože někde u Brna?
    jakože v Brně
    23.4.2011 13:31 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    jenom mi přišlo divné tu podmínku rozšiřovat o to, aby tam nebyli lidi, když se bavíme o tom, jak daleko to tam ty lidi maj :-)

    Nadhodil jsem to proto, že pokud tu "přírodu za městem" můžu za půl hodiny přeskákat po jedné noze, případně pokud je ta příroda jen takové městské či příměstské korzo, kde lidi chodí v desetimetrových rozestupech, aby si nezavazeli (krčský les v sobotu odpoledne), tak to nepovažuju za rozumnou variantu (neříkám, že někomu nemůže vyhovovat). No a ty oblasti, které nejsou moc malé a/nebo moc přelidněné, jsou IMHO z Prahy hůř dostupné (ale samozřejmě tam jsou). V Praze je třikrát víc lidí než v Brně a lidnatější (a rozlehlejší) je i ta přilehlá metropolitní oblast, což se na velikosti a "zalidněnosti" přilehlých přírodních celků nutně pozná. Navíc, jak už jsem psal, výhoda Brna je v tom, že směrem na sever má omezené možnosti, jak se ještě víc roztahovat.

    jakože v Brně

    Osobně to sice nevyužiju, ale vypadá to pěkně. :-)

    xvasek avatar 21.4.2011 16:25 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    ale taky tam jezdí metro a vlak
    Specifikum Prahy je, že je to všechno časově hrozně daleko. Z jedné strany Prahy na druhou je to hodina a půl jakýmkoli způsobem - vlakem, metrem, autem ještě víc, o špičce nemluvě. Za tu dobu stihnu autem projet celý Zlín a po dálnici dojet kamkoli do Brna (100km) a zaparkovat. Ten "hodina a půl" radius je prostě 10x větší. Na druhou stranu - když už je člověk v Praze, tak kam by jezdil, že jo...
    21.4.2011 19:11 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    +1 :-)
    20.4.2011 16:58 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Z Brna je zase blíž na Slovensko a do Rakouska a vůbec na východ. Vltavu tady holt nemáme, no.
    21.4.2011 09:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    z Prahy zase do Polska a do Německa a vůbec na západ

    ... a co z toho?
    vain avatar 20.4.2011 17:19 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Beskydy jsou proklatě daleko? Záleží co kdo bere jako proklatě, protože necelé dvě hodiny cesty mi jako proklatě daleko nepřijdou.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    20.4.2011 21:53 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    jj, Brno - Frenštát pod Radhoštěm - 166 km, 1h40m, Praha - Vimperk - 141.1 km, 1h48m (zdroj: mapy.cz). Ale kdo chce, aby se mu to zdálo dál než Šumava z Prahy, tomu se to samozřejmě bude vždycky zdát daleko (jo, všiml jsem si, že je to trošku dál, ale dýl ta cesta netrvá).
    20.4.2011 22:10 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Z Brna je to blízko na Vysočinu, na Pálavu a jinam na jih Moravy, přímo za městem je Moravský kras, kopce a lesy kolem přehrady... rozhodně si nemyslím, že by Brno na tom v tomhle směru bylo nějak špatně. A na Moravě nikde není zničená krajina jako v severních Čechách :-)
    21.4.2011 10:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Z Brna je to blízko na Vysočinu,
    jak kam ... a taky otázka, co tam - co Středohoří, Ralsko ...?
    na Pálavu
    to je jeden kopec ...
    a jinam na jih Moravy,
    a co tam? - co jižní Čechy?
    přímo za městem je Moravský kras,
    ... Český kras
    kopce a lesy kolem přehrady...
    myslíš doufám kolem Víru, ne kolem brněnské (nebo se budem bavit o Šárce, Troje, Roztokách a Klecanech, popř. o Vraném a okolí ústí Berounky?) ... ano, tam, od Tišnova na severozápad, je to docela hezkej kraj ... ale co třebas Kokořínsko?
    rozhodně si nemyslím, že by Brno na tom v tomhle směru bylo nějak špatně.
    tož, na vandr se tam jít dá, ale ... Drahany nejsou Brdy, a tak vůbec

    já neříkám, že je to tam špatný (ostatně nějakej pátek už v Brně jsem), jen jsem se pokusil vysvětlit, co se tím "daleko" může také mínit ... teď hledáme barák, rozhodující je, aby to bylo pěkný místo, a příliš neřešíme kde, a kdybysme měli dvě stejný nabídky, akorát jednu za Brnem a druhou na západní straně Vysočiny, tak tomu u Brna přednost nedám ...
    A na Moravě nikde není zničená krajina jako v severních Čechách :-)
    ano, pokud zase budeme rozdělovat, že "Morava" jako jméno největší části nemůže být použita jako jméno územního celku zahrnujícího i Slezsko, tak máš asi pravdu :-p
    21.4.2011 18:05 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    ano, pokud zase budeme rozdělovat, že "Morava" jako jméno největší části nemůže být použita jako jméno územního celku zahrnujícího i Slezsko, tak máš asi pravdu :-p
    Jo, na to spoléhám :-) Zase pak se dá namítnout, že Čechy jsou větší, takže...
    ... Český kras
    Nebyl jsem tam, ale pokud vím, tak krasová oblast #1 v ČR je jednoznačně Moravský... ;-) nechme toho, to se asi nedá objektivně srovnat, obě města mají v okolí pěkná a zajímavá místa.
    příliš neřešíme kde
    Práce z domu?
    21.4.2011 18:25 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Jo, na to spoléhám :-) Zase pak se dá namítnout, že Čechy jsou větší, takže...
    ... takže ten sever pořád sedí :-)
    Nebyl jsem tam, ale pokud vím, tak krasová oblast #1 v ČR je jednoznačně Moravský... ;-)
    pokud myslíš v počtu veřejnosti nepřístupných jeskyň, tak to bezesporu :-)

    a zas tu po okolí nevím o žádnejch pískovcích
    Práce z domu?
    spíš práce doma
    21.4.2011 19:17 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    pokud myslíš v počtu veřejnosti nepřístupných jeskyň, tak to bezesporu

    Kde jinde je v ČR tisíc jeskyní? Kolik je jich ekonomicky schůdných otevřít? Kolik je jich politicky schůdných nechat otevřených na vlastní riziko (když třeba v Amatérské se beznadějně ztratíte klidně po dvaceti metrech)?

    a zas tu po okolí nevím o žádnejch pískovcích

    AFAIK Buchlov (žádný Labáky to samozřejmě nejsou, ale něco málo se tam polézt dá). Zas tu není problém najít spousty vápence. :-)

    21.4.2011 20:15 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    A s pískem jsme ještě zapomněl ještě na Pulčínské skály (+ Čertovu skálu). Už je to sice trošičku dál, ale pořád ještě v celkem slušné dojezdové vzdálenosti.
    22.4.2011 09:52 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    pokud myslíš v počtu veřejnosti nepřístupných jeskyň, tak to bezesporu
    Kde jinde je v ČR tisíc jeskyní? Kolik je jich ekonomicky schůdných otevřít? Kolik je jich politicky schůdných nechat otevřených na vlastní riziko (když třeba v Amatérské se beznadějně ztratíte klidně po dvaceti metrech)?
    no, já jsem jenom chtěl říct, že do podzemí u Macochy jaksi nejezdím čtyřikrát do roka, protože už není, co bych tam viděl ...
    AFAIK Buchlov
    Buchlov ... to je to, jak tam všechny cesty vedou okolo jednoho asi osmimetrovýho šutru? :-)
    xvasek avatar 22.4.2011 16:04 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Buchlov ... to je to, jak tam všechny cesty vedou okolo jednoho asi osmimetrovýho šutru?
    Ne, to je Vlčák (u Buchlova), Buchlov je hrad v perfektním stavu. Celkem člověka zamrazí, když si dá Buchlov - Buchlovice, aby viděl, jak žila šlechta od středověku (kdy byli šlechtici pány země a soudci nd všemi) přes osvícenství (založení nemocnice, rozvoj regionu, cestování) až po druhou světovou válku (vyhnání ze zámku "na hodinu" na základě německého občanství). Ale absolvovat to vícekrát ročně by mě asi nebavilo.

    Každopádně nevím, co to má společného s Krasem, Buchlov je dost daleko.
    23.4.2011 12:17 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Buchlov byla reakce na to, že kavol nevěděl o žádném pískovci na lezení. Nevěděl jsem, jak se přesně jmenuje ten šutr, proto jsem nahodil Buchlov, on to podle toho každej najde.
    23.4.2011 13:01 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Nevím, jestli je někde ve světě kras, kde je veřejnosti zpřístupněná kdejaká díra, ale trochu o tom pochybuju. Komu ty cca čtyři kilometry nestačí, může se přifařit k jeskyňářům. Osobně jsem to nezkoušel, ale AFAIK jsou to lidé poměrně družní, a vetřít se mezi ně by neměl být až tak velký problém. Pak můžete objevovat nové věci až do konce života, což se o mnoha oblastech v ČR říct nedá.
    26.4.2011 13:26 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    nojo, takže končíme u toho, že u Brna mám možnost vetřít se k těm jeskyňářům, a když se mi to nelíbí (zdá málo), tak si mám počkat, až postavěj ten kanál? ;-)
    26.4.2011 15:44 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Netroufám si radit. ;-)
    21.4.2011 09:50 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    jj, Brno - Frenštát pod Radhoštěm - 166 km, 1h40m,
    Brno - Frenštát p.Radhoštěm - 157 km, 4 h 26 m (zdroj: cd.cz)
    Praha - Vimperk - 141.1 km, 1h48m (zdroj: mapy.cz). Ale kdo chce, aby se mu to zdálo dál než Šumava z Prahy, tomu se to samozřejmě bude vždycky zdát daleko
    viz odpověď kolegovi, nastřelil jsem to ze svých zkušeností dojíždění za přítulčinejma rodičema, jsou i bližší okraje Beskyd - ale nezdá se ti trošku rozdíl, když máš dostupnej celej pás hor skoro stejně, anebo když to někam doprostřed trvá dvakrát tak dlouho než na ten nejbližší okraj?
    (jo, všiml jsem si, že je to trošku dál, ale dýl ta cesta netrvá).
    hm, musím zkorigovat zkušenosti, od těch dob přibyly nějaké úseky dálnice ...

    btw, věřit časům na mapy.cz? - LOL
    21.4.2011 11:56 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Brno - Frenštát p.Radhoštěm - 157 km, 4 h 26 m (zdroj: cd.cz)

    Chybí mi ta Praha - Vimperk ze zdroje cd.cz ;-) BTW Brno - Frenštát jsem našel i za 3:05.

    nezdá se ti trošku rozdíl, když máš dostupnej celej pás hor skoro stejně, anebo když to někam doprostřed trvá dvakrát tak dlouho než na ten nejbližší okraj?

    Asi se začínáme trochu rozplizávat v nepodstatnostech. Zkrátka dostupnost Beskyd z Brna mi rozhodně nepřipadá nějak dramaticky horší než dostupnost Šumavy z Prahy. BTW pod Beskydami jsou ještě lépe dostupné Bílé Karpaty, které taky nejsou k zahození (apoň pro túry).

    btw, věřit časům na mapy.cz? - LOL

    No do auta kvůli tomu teď sedat nebudu. ;-)

    21.4.2011 14:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    BTW Brno - Frenštát jsem našel i za 3:05.
    to byl první spoj co mi to vyhodilo; tohle jede ovšem po delší trase ... super, že si člověk může vybrat levně nebo rychle :-)
    Asi se začínáme trochu rozplizávat v nepodstatnostech.
    no tak to jsme začli už u toho, že ten můj omyl u Beskyd by byl nějak strašně důležitej pro pointu sdělení - dobře, tak v dosahu nejsou jedny hory ale dvoje, cool
    BTW pod Beskydami jsou ještě lépe dostupné Bílé Karpaty, které taky nejsou k zahození (apoň pro túry).
    myslíš "aspoň pro pěší túry"

    tuhle zimu jsme chtěli vyrazit se známejma z SK někam "na půl cesty", takže jsme Bílé Karpaty a Javorníky zkoumali, a odpískali jsme to pro nedostatek sněhu (rovněž tak v době, kdy jsem mohl (velkej kus zimy jsem prostonal), nebylo možno vyrazit na běžky na ČM vrchovinu, která se tu vychvaluje někde v okolních příspěvcích, takže nakonec jsem se za celou zimu prošel akorát jednou přes pole do sousední vsi - v Praze ;-))
    21.4.2011 15:22 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    to byl první spoj co mi to vyhodilo; tohle jede ovšem po delší trase ... super, že si člověk může vybrat levně nebo rychle

    Rozdíl 11km a 13Kč, ale no tak. Vy si teď vybíráte barák, hlavně aby byl na hezkým místě a 199Kč je "levně" a 212Kč už draze?

    no tak to jsme začli už u toho, že ten můj omyl u Beskyd by byl nějak strašně důležitej pro pointu sdělení

    Ne samozřejmě i to byla taková drobná technikálie, ale nedalo mi to, když tvrdíte, že Šumava je z Prahy dobře dostupná, zatímco Beskydy jsou z Brna moc daleko.

    Zbytek - já nikde nebyl, takže úroveň sněhu nemůžu potvrdit. Ale Brdy a Vysočina IMHO nebudou v průměru nějak moc rozdílné, pokud jde o sníh. To je spíš obecný problém středoevropských zim v posledních letech (s výjimkou té Ladovské). Tady už asi pomůžou jen Tatry nebo Alpy.

    Ale opakuju - nemám nic proti tomu, že se na Šumavě cítíte líp než v Beskydech a v Brdech líp jak na Drahanské vrchovině. Jen váš příspěvek vyzněl tak, že v Brně není nic kromě připojení k netu a pár dobrejch hospod a všechno ostatní je strašně daleko.

    21.4.2011 18:17 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    V době Ladova dětství prý byly mimořádně studené zimy - taková zima ani dřív nebyla pro české země typická.
    Tady už asi pomůžou jen Tatry nebo Alpy.
    A do těch je blíž hádejte z kterého města? ;-)

    Mně by třeba momentálně vadilo bydlet v oblasti s chladným klimatem, nemohl bych provést svůj experiment: pěstování melounů. Aneb ať žije globální oteplování :-)
    21.4.2011 18:33 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    V době Ladova dětství prý byly mimořádně studené zimy

    Já jsem psal o Ladovské zimě. :-)

    A do těch je blíž hádejte z kterého města?

    Já vím. :-)

    22.4.2011 16:06 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku

    Já jsem psal o Ladovské zimě. :-)

    :-D to jsem neznal.
    21.4.2011 18:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    to byl první spoj co mi to vyhodilo; tohle jede ovšem po delší trase ... super, že si člověk může vybrat levně nebo rychle
    Rozdíl 11km a 13Kč, ale no tak. Vy si teď vybíráte barák, hlavně aby byl na hezkým místě a 199Kč je "levně" a 212Kč už draze?
    mno, teď mi to dokonce nutí nějaké IC za 314 Kč a 253 km, těch 157 km je za 199 Kč, to máme 96 km a 115 Kč, nebudu už zkoumat co jak čemu odpovídá časově, to bylo hlavně rýpnutí do ČD, ale jestli je to jako hlavní protiargument proti tomu, co říkám, tak to je tedy opravdu síla :-)
    Zbytek - já nikde nebyl, takže úroveň sněhu nemůžu potvrdit. Ale Brdy a Vysočina IMHO nebudou v průměru nějak moc rozdílné, pokud jde o sníh.
    ehm, ale Brdy a Vysočina nikde proti sobě stavěny nebyly, zvlášť ne co se týče sněhu

    - a ten sníh jsem uváděl v kontextu, že mi byly nuceny Bílé Karpaty jako alternativa výše uváděných hor, což žádná alternativa není (stejně tak se nesnažím uvádět Šumavu jako alternativu Tater nebo Alp)
    Jen váš příspěvek vyzněl tak, že v Brně není nic kromě připojení k netu a pár dobrejch hospod a všechno ostatní je strašně daleko.
    rád se nechám poučit, co je v Brně tedy lepšího a o co nejspíš za ty roky, co jsem v Brně, přicházím ...
    21.4.2011 19:44 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    teď mi to dokonce nutí nějaké IC

    Nenutí vám to nic, prostě můžete jet pomalu a levně, rychle a levně nebo rychle a draze, ten rychlý a levný jede z Brna 12:02 s přestupem v Hranicích a Valmezu.

    ale jestli je to jako hlavní protiargument proti tomu, co říkám, tak to je tedy opravdu síla

    Nejdřív říkáte, že Šumava je z Prahy dobře dostupná, zatímco z Brna je to moc daleko. Když argumentuju autem, předhodíte dobu, kterou to trvá vlakem (ale jen trasu Brno - Frenštát raději už ne tu "šumavskou"), když najdu rychlejší vlakové spojení, tvrdíte, že je moc drahé (protože na vás to vyplivlo IC, zatímco já našel normální rychlík). Tak co je vlastně síla? To, že se nedokážeme shodnout na tom, že ty Beskydy z Brna nějak brutálněji dál nejsou (ve srovnání Praha - Šumava, které jste použil vy)?

    ehm, ale Brdy a Vysočina nikde proti sobě stavěny nebyly, zvlášť ne co se týče sněhu

    No jo, vy jste si jen postěžoval, že v Bílých Karpatech se nedalo lyžovat, zatímco v Praze jo. Jenže vy to uděláte takovým způsobem, jakoby za posledních padesát let na východ od Prahy nebyl nikdy žádný sníh. Loni o Vánocích to opravdu na západ od Prahy vypadalo o dost jinak než na východ. Dokazuje to ale, že je Brno na rozdíl od Prahy nepoužitelné pro běžkaře?

    rád se nechám poučit, co je v Brně tedy lepšího a o co nejspíš za ty roky, co jsem v Brně, přicházím ...

    Buď člověku Brno sedne, a pak ví, oč by přišel, kdyby se odstěhoval, nebo "za ty roky, co je v Brně" na nic nepřišel, a pak samozřejmě o nic nepřichází, prostě mu to tam nesedí. Já se jen pořád snažím poukázat na to, že to není v těch pár kilometrech (vždyť nejsme v Kanadě, tu naši pidirepubliku přejedem autem za pár hodin), pokud se nebavíme o případu, že k smrti nutně musíte každou volnou chvíli lítat na padáku a přitom bydlíte uprostřed Maďarska.

    22.4.2011 10:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    To, že se nedokážeme shodnout na tom, že ty Beskydy z Brna nějak brutálněji dál nejsou (ve srovnání Praha - Šumava, které jste použil vy)?
    ne, to že jsem omyl s Beskydama přiznal už dávno, a přesto je mi to neustále omlacováno o hlavu jako by to něco zásadního měnilo na pointě sdělení (jak už jsem o tom ostatně psal výše)
    No jo, vy jste si jen postěžoval, že v Bílých Karpatech se nedalo lyžovat, zatímco v Praze jo.
    já jsem neřekl, že nedalo vůbec, nýbrž že nedalo v době, kdy jsem mohl

    když budu řešit, kam pojedu na Silvestra, s tím, že se nechci jen vožrat, ale i jako na hory, tak si právě vzhledem k podmínkám ČR vyberu něco nad 1000 m, abych to měl jakž-takž jistý - a to v Bílejch Karpatech nejsou ani nejvyšší vrcholy
    Jenže vy to uděláte takovým způsobem, jakoby za posledních padesát let na východ od Prahy nebyl nikdy žádný sníh.
    no tak bavili jsme se o těch horách ... a nevím, kde se vzalo "na východ od Prahy nebyl", zmínil jsem třeba ty Jeseníky - a když mluvím o Silvestru, tak pár let zpátky jsme tam byli zrovna v nějakou nešťastnou zimu, tož tam si tehdy člověk mohl zaběhnout aspoň z Červenohorskýho sedla na obě strany, zatímco v těch Bílejch Karpatech tou dobou mohl akorát tak smutně koukat na zelený louky ... takže opravdu, Bílé Karpaty alternativou nejsou
    Dokazuje to ale, že je Brno na rozdíl od Prahy nepoužitelné pro běžkaře?
    píšu něco takovýho? - kus vedle zmiňuju, že jsem vloni (míněno předposlední zimu) chodil okolo Brna ... ale původně jsme se bavili o těch horách, že ...
    Já se jen pořád snažím poukázat na to, že to není v těch pár kilometrech (vždyť nejsme v Kanadě, tu naši pidirepubliku přejedem autem za pár hodin)
    no, ono těch "pár hodin" je celkem podstatnejch pokud víkend má jenom dva dny ...
    23.4.2011 12:24 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    ne, to že jsem omyl s Beskydama přiznal už dávno, a přesto je mi to neustále omlacováno o hlavu

    Sorry, už mlčím.

    no, ono těch "pár hodin" je celkem podstatnejch pokud víkend má jenom dva dny ...

    Tak určitě je příjemnější, když cesta někam trvá dvě hodiny než šest hodin, ale cestu do nějakých dvou a půl až tří hodin bych bral tak, že je to v toleranci. Ono po těch horách člověk většinou neběhá každý víkend (a pro koho je to životní nutnost, zpravidla se tam odstěhuje).

    21.4.2011 09:43 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    no, víš, moje předchozí přítulka byla z Beskyd, takže o tom cestování něco vím, a necelé dvě hodiny to tedy nebyly ani náhodou ... ani autem, natožpak vlakem

    pravda, nejsou Beskydy jako Beskydy, když člověk vezme podhůří nejblíže k Brnu, tak možná ...
    20.4.2011 22:08 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Však není třeba dojíždět. ;-)
    20.4.2011 22:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Jistě, ale ne každého láká představa, že přestěhuje celou rodinu. Naštěstí Red Hat není jediná linuxová firma s centrem v ČR…
    21.4.2011 10:54 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Jistě, ale ne každého láká představa, že přestěhuje celou rodinu.

    Reagoval jsem na pana Doležela. Vím o něm pouze to, co tady na abíčku na sebe dobrovolně prásknul, takže nevím, jestli rodinu má; vzhledem k jeho věku mi to ale přišlo jako nepravděpodobné.

    Naštěstí Red Hat není jediná linuxová firma s centrem v ČR…

    To je samozřejmě dobře, stejně jako je dobře to, že ne všechny firmy významné ve svém oboru působí v Praze. Z některých příspěvků tady trochu čpí takový ten automatický pražský nárok na to, že kdo ve svém oboru něco znamená, má automaticky působit v Praze. Proč by měli působit v Praze? Abych jim mohl napsat zdvořilou žádost o zaměstnání, a čekat, jestli mě vezmou? Umím pochopit, že se někomu nechce někam stěhovat. Ale stesky "proč není firma XY tam a tam" mi přijdou divné - buď je pro mě ta firma tak zajímavá, že se kvůli práci přestěhuju (ne každému se chce, ale jde to), nebo je místo, kde žiju, tak zajímavé, že vezmu za povděk pracovními příležitostmi, které zde jsou (pokud nějaké jsou), ale nebudu kvůli tomu skuhrat. Tak rád bych pracoval pro Pentagon, ale museli by ho nejdřív přestěhovat do Starého Města pod Sněžníkem...

    21.4.2011 15:23 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku

    Rozhodně se neřadím k těm, kteří si myslí, že by měl Red Hat automaticky sídlit v Praze. Naopak považuji za praktičtější, když je SuSE v Praze a Red Hat v Brně, než kdyby obě firmy sídlily v jednom městě (kterémkoli).

    Na druhou stranu, právě Brno bylo v mém případě důvodem, proč jsem o nabídkách Red Hatu ani neuvažoval. (Jen pro jistotu: to není nic proti Brnu, kdyby sídlili v Olomouci nebo Ostravě, bylo by to stejné :-) )

    20.4.2011 12:16 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Skoda, ze nema v Bratislave. Tiez sa mi do Brna nechce. Uz mi aj ponukali pracu...
    20.4.2011 14:33 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    ani nebude mat. Red Hat ma druhu najvacsiu vyvojrasku pobocku na svete v Brne. Male pobocky v Budapesti a Viedni

    Bratislava -Brna (135km-po dialnci D2) Bratislava-Budapest (220 kmdialncie D1-D2-D4-A6-A4 a tusim M1) Bratislava-Vieden 40 km vzdusnou ciarou, alebo 65 km po dialniciach D1(Zilina-Bratislava)-D2(Statna hranica s CR -Statna hranica s MR)-D4(). okruh Bratislavy usek Jarovce -statna hrancia s Rak,) -A6(Nord- Ost Auobahn- usek St. hrancia s SR Bruck an der Leitha- co je podla uzmemaho planu BA bratislavska stvrt do roku 2020 )-A4(Ost Autobahn st. hranica AUT-HUN az Wien od Krizovatky s A6)

    To skor Novell by tu investoval, ale to padlo, ked sa v roku 2010, tesne pred volbami, stal sefom SARIO (obdoba Cezch Investu) exsef Microsoft Slovakia a Microsoft Dynamics pre strednu a vychodnu Europu. Z Microsoft Dynamics "bol odideny" do SARIO potom ako prehralv roku 2010 tender na dodavku IT pre Konferenciu Biskupov Slovesnka s Novellom.
    xvasek avatar 20.4.2011 12:25 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Ale kdepak Praha, to Zlín by byl mnohem lepší. :-)
    20.4.2011 12:25 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Škoda, že nemají pobočku v Teplicích ... :-)
    progdan avatar 20.4.2011 20:11 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Nevim, ale pro teplicaky(a) to prekazka rozhodne neni :)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    21.4.2011 12:57 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Není to překážka pro bezdětného studujícího Tepličáka. Já bych rád svým dětem dopřál babičku s dědečkem, zahradu s jahodama a školku, se kterou budou chodit před obědem do lesa. To v Brně ani v Praze neseženu.
    21.4.2011 17:41 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Vokovice (Praha 6): Školku, kde před obědem chodí do lesa, tu je (alespoň když jsem do ní chodil, tak snad do toho lesa pořád chodí, školka tu ale stojí), zahrady s jahodama tu mnoho domků taky má a babiček a dědečků tu v okolních panelácích bydlí spousta :-)
    vain avatar 20.4.2011 12:33 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Škoda že jsem moc velkej hňup na to, abych u nich mohl pracovat. Šel bych i do toho Brna za nimi ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    20.4.2011 12:49 DZOLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Kdyby měli pobočku v Praze, nebyli by nejlepší ;-)
    20.4.2011 13:04 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Škoda že ji nemají u nás na Kvildě. :-(
    Rezza avatar 20.4.2011 15:04 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Vidis, ja tu zustal kvuli Red Hatu :) Ale samozrejme pokud cloveka bavi delat IS v bance, tak to nezaujme.
    20.4.2011 16:56 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Táta tam chvíli pracoval, ale odešel právě proto, že ho nebavilo dělat převážně nezáživné věci (správa dokumentačních balíků atd.).
    Rezza avatar 20.4.2011 20:41 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    V RH?
    20.4.2011 21:51 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    jj. Ale každý má o záživné práci jiné představy. Jinak dělal hlavně věci kolem simulací - letový simulátor, řízení let. provozu, zpracování snímků z el. mikroskopu. Prostě praktické věci s využitím matematiky. Je pochopitelné, že takového člověka správa nějakých balíků, co ho vesměs nezajímají, moc nebere.
    Sešívaný avatar 20.4.2011 20:05 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    No vidíš a já jsem se kvůli Red Hatu z Prahy do Brna přestěhoval a nelituju. Jasně, kdybych dostal stejnou nabídku z Prahy a z Brna, tak zůstanu v Brně, ale Red Hat je v ČR jen jeden :)
    vulgární Nick avatar 20.4.2011 12:49 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    softwarový gigant Microsoft
    Jako bych slyšel Televizní noviny... Nezažil navíc někdo "doslova šok"?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    20.4.2011 13:02 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Moc bych nerýpal, aby se náhodou v budoucnu "neodehrála hrozná tragédie" ;-) Ne, promiň, dělám si srandu, máš v tomto asi pravdu, trochu jsem to s tím označením přehnal. Ale snad se to dá pro jednou odpustit... ;-)
    vulgární Nick avatar 20.4.2011 13:31 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Ale snad se to dá pro jednou odpustit...
    To je dobrý. Myslím, že tu proběhne vlna solidarity... ;)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    20.4.2011 13:39 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    To je dobrý. Myslím, že tu proběhne vlna solidarity... ;)
    Fakt? A připojíš se k ní? ;-)
    vulgární Nick avatar 20.4.2011 14:19 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Přece bych nikoho nepřipravil o drama s dobrým koncem...
    JSEM PRASE A HOVADO.
    houska avatar 20.4.2011 14:33 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    jakobych tu kozatou kravu slysel :oD
    20.4.2011 17:57 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Ale už tu máme Václava. Dobrý večer, Václave! Tak co nového ve sportu?
    vulgární Nick avatar 20.4.2011 18:35 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Tak stalo se toho opravdu hodně... Určitě si na to počkejte.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    20.4.2011 19:08 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    ... a po Superstar na vás čeká americký akční film s Tomem Krujzem. Takže zůstaňte s námi!
    vulgární Nick avatar 20.4.2011 21:59 vulgární Nick | blog: Takže já jsem jedinej, kdo čůrá do vany?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Tak to je ovšem fantastická zpráva!
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Bedňa avatar 20.4.2011 14:25 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Škoda že niesu u nás v Horňanoch, je tam teraz voľný jeden kravín za dobrú cenu :-) Samozrejme gratulácia.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    20.4.2011 19:01 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Vzhladom na to, ze len nedavano dostala kostolna veza v Hornanoch hodiny, a aj to ako na zeleznicnej stanici, tak je to zabavne. (Otec je z Bobotu).

    Bedňa avatar 20.4.2011 20:36 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    A kurňa, to som nečakal, že tu chodí aj niekto z okolia :-) Neviem, ale prečo by tu nemôhol sídliť Red Hat, máme novú hospodu. :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    21.4.2011 19:39 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    To skor ta nova bytovka je na to vhodna. Hned za kotolom, ked sa ide od Banoviec alebo Svinnej

    Ja som presporak.
    Bedňa avatar 22.4.2011 00:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Inak to tvoje priezvisko mi je trochu známe a už neviem či z LinuxOS, alebo z Bobota, mieša sa mi virtuálny svet so skutočným :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    21.4.2011 17:45 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku
    Tak to my nabízíme Red Hatu náš prázdný kravín ve Třebnušce, hospodu tu máme taky, firemní prezentace mohou dělat na nedalekém soukromém zámku a jako bonus jsme na hranici CHKO a do Prahy i Plzně to trvá necelou hodinu :-)
    21.4.2011 20:26 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Red Hat vyhlášen nejlepším zaměstnavatelem roku

    :-D

    Koukám, že jen se o někom rozkřikne, že byl v něčem úspěšný, a hned se najde armáda lidí, kteří mu zadarmo poradí, jak by to měl dělat. :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.