abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 0
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.4. 10:22 | Komunita

    Michael Meeks, CEO společnosti Collabora, na apríla oznámil, nebyl to ale apríl, že nadace The Document Foundation zastřešující vývoj kancelářského balíku LibreOffice vyloučila ze svých řad všechny zaměstnance a partnery společnosti Collabora, tj. více než třicet lidí, kteří po mnoho let přispívali do LibreOffice. Nadace The Document Foundation po několika dnech publikovala oficiální vyjádření. Přiznává pochybení při zakládání

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    6.4. 05:33 | Pozvánky

    Protože je už po aprílu, můžou strahováci opět zveřejnit program další Virtuální Bastlírny, aniž by připravená témata působila dojmem, že jde o žert. Vězte tedy, že v úterý 14. dubna (změna!!!) od 20:00 proběhne VB, kde se setkají bastlíři, technici, učitelé i nadšenci do techniky a kde i vy se můžete zapojit do družného hovoru, jako by všichni seděli u pomyslného piva. Co mají bastlíři tento měsíc na srdci? Pravděpodobně by nás musel zasáhnout

    … více »
    bkralik | Komentářů: 3
    5.4. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 26.1 aneb čtvrtletní aktualizace open source počítačového planetária Stellarium (Wikipedie, GitHub). Vyzkoušet lze webovou verzi Stellaria na Stellarium Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1249 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Nicky726 avatar 12.3.2010 13:56 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    No už se nemůžu dočkat na update balíčku. To jsou dvě funkce, které v prohlížeči pro denní použití potřebuju. Přidejme k tomu, že webkit renderuje lépe jak khtml a myslím, že můžu začít vážně uvažovat o změně výchozího prohlížeče.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Pavel Půlpán avatar 12.3.2010 14:51 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Jj, Konqueror nabobtnal a ne a ne se zbavit KHTML. Bohužel, na spoustě stránek je KHTML prostě unsupported, narozdíl od WebKitu, u kterého jsem špatnou podporu snad ještě nezažil. Stále je hold nutné používat dva až tři prohlížeče. :-(
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Nicky726 avatar 12.3.2010 15:57 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Taky už jsem zažil, že jsem s Webkitem moc nepochodil. No, ale je to o dost lepší než KHTML. Tak snad s touhle verzí zredukuju prohlížeče na dva s tím, že FF opravdu jen výjimečně.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    belisarivs avatar 12.3.2010 16:00 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Nejak jsem nepochopil, proc by mely stranky podporovat nejaky prohlizec.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.3.2010 17:03 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Protože prohlížeče mají chyby, a specifikace mají chyby a různé prohlížeče je interpretují různě. Můžete si sice říci, že je to problém uživatele, že používá špatný prohlížeč (i když špatný může být i jen „jiný než ostatní“) a že vás 30 % návštěvníků nezajímá, ale většina webů si něco takového dovolit nemůže.
    Pavel Půlpán avatar 12.3.2010 19:03 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Protože prohlížeče mají chyby, a specifikace mají chyby a různé prohlížeče je interpretují různě.
    Přesné...
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Pavel Půlpán avatar 12.3.2010 19:03 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Jasně, dá se to vyložit i obráceně. Ale jaký je ve výsledku rozdíl mezi prohlížeč nepodporuje webovky a webovky nepodporují prohlížeč? Podle mě žádný, prostě to nefunguje a je jedno o jakých webovkách a o jakým prohlížeči tu mluvíme.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    12.3.2010 14:01 Septyk | skóre: 2 | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Supr prohlížeč, integrace s kWallet, kget, vůbec s KDE ... Jen mě mrzí že je u mě dost línej :( Startuje rychle, to jo, ale skrolování je utrpení (u mě) :( AdBlock nevyužiju, reklama mi nepřekáží :)
    ...
    13.3.2010 08:15 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    To je divna, ja problemy s rychlosti nemam - rekonq je rychly jako blesk.
    belisarivs avatar 12.3.2010 14:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Hm, ve verzi 0.3.90 byl Adblock stejne slaby jak v Konquerorovi.

    Zadny jednodychy whitelisting nebo blokovani konkretnich veci a tak. Proste adblock pro ff rulez.
    IRC is just multiplayer notepad.
    12.3.2010 15:56 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Rekonq mi prijde zajimavy a docela dobre pouzitelny - je stabilni, posledni dobou jsem ho dost pouzival a zadne problemy se stabilitou jsem nepotkal, je rychly a napr. Google maps v nem bez problemu funguji, zatimco v Konq ne. Nenasel jsma zadnou stranku, ktera by fungovala v Konq a nefungovala v Rekonq

    Akorat mi vadi male moznosti nastaveni, zejmena:

    - uzaviraci tlacitko na kazde zalozce misto jednoho vpravo (jsem na to proste zvykly a je tak vic mista pro zalozky)

    - bookmarky jsou schovane pod ikonou uplne vpravo, ktera nejde presunout. Je strasne nepohodlne prochazet zalozky s vnorenymi slozkami, kdyz je okno maximalizovane, protoze se ta menu ruzne prekryvaji, jelikoz vpravo uz neni misto, aby se to tam rozbalovalo - tohle me depta dost :-(
    vain avatar 12.3.2010 17:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    - uzaviraci tlacitko na kazde zalozce misto jednoho vpravo (jsem na to proste zvykly a je tak vic mista pro zalozky)
    Klik prostředním tlačítkem na záložku pro zavření v něm nefunguje? To mi přijde ještě lepší než tlačítko na zavření na každém tabu.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    13.3.2010 08:18 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Jo, prostredni tlacitko na zavirani funguje.
    David Watzke avatar 12.3.2010 17:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Co se týče toho uzavíracího tlačítka na každym tabu, tak mám pocit, že to je otázka zavolání jedný metody na tabwidget. Za dobu psaní tohoto komentáře jsi to mohl mít patchnutý.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    vogo avatar 12.3.2010 16:58 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE

    U mě už Rekonq nahradil Konqueror, od té doby co má podporu pro KWallet a KGet. Jen kdyby to skrolování nebylo tak pomalé. Poslední věc co mi chybí je kontrola pravopisu v textových polích...

    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    LukynZ avatar 13.3.2010 02:57 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Dokud webkit nebude umet brat barvu pisma nastavenou na desktopu, je jakykoliv prohlizec na nem zalozeny naprosto k nicemu. Rekonq vypada moc pekne, ale ten webkit byl unahleny krok...nehlede na to, ze je pomalejsi nez Konqueror s KHTML a v nastaveni mu zatim taky konkurovat nemuze...
    13.3.2010 09:05 bhy | skóre: 36 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    musí tohle dělat renderovací jádro? nemůže si to nastavit konkrétní prohlížeč? (jako že, podívá se jaká je barva písma na desktopu, a podle toho webkitu podstrčí css.)
    13.3.2010 09:11 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Renderovací jádro tohle dokonce dělat nemůže, protože neví nic o desktopu. Navíc je nutné barvě písma přizpůsobit také barvy odkazů, ta se ale na spoustě desktopů z konfigurace nevykouzlí, takže ji musí nakonfigurovat uživatel – a to je opět práce pro prohlížeč, ne pro vykreslovací jádro.

    Taky moc nechápu, co je na tom tak závažného, protože u většiny stránek, které nemají nadefinovánu vlastní barvu písma, je to chyba, a ty stránky předpokládají černou – a pokud tam prohlížeč nacpe něco jiného, budou špatně čitelné. Stránek, které jsou čistě textové a vystačí s výchozí barvou písma a pozadí, je minimum.
    LukynZ avatar 13.3.2010 10:47 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Renderovaci jadro tohle delat muze a dokonce dela, sam jsem na gentoo pro webkit-gtk pred casem dodelal rozdelany patch, ktery ma webkit uz leta pane na bugzille, ale je to takovy naprd workaround, ktery neni dokonaly.
    13.3.2010 10:58 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Jenže to je WebKit-GTK, což je nadstavba nad renderovacím jádrem, ne? Samotné renderovací jádro může třeba na serveru bez grafického prostředí vykreslovat stránku do PDF nebo na tiskárnu, tam asi nějakou „barvu písma desktopu“ zjistí těžko. A není důvod k tomu, aby vykreslovací jádro zjišťovalo, zda zrovna běží na Windows nebo pod KDE a jakým způsobem získat barvu písma – to je starost prohlížeče.
    LukynZ avatar 13.3.2010 11:12 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Neni to nadstavba, je to jen gtk port z webkitu. Kdyz si stahnete zdrokove kody webkitu a najedete do adresare platform, najdete odpoved :)
    13.3.2010 14:33 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    No nazdar, uz zas ten design jde do *piiip*. Pokud se budou vyvojari tohohle zabejvat tim, jaky to ma barvicky v KDE/Gnome/Xfce atd., tak z toho zase vznikne dalsi tragicky nepouzitelny chciply moloch a la Gecko. :-(
    LukynZ avatar 13.3.2010 18:07 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Diky bohu, ze se temi platformami zabyvaji
    13.3.2010 18:11 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Já pořád nechápu, k čemu je dobré cpát do vykreslovacího jádra závislost na nějakém desktopovém prostředí, když vykreslovací jádro může snadno fungovat i bez něj. Navíc tu integraci s desktopovým prostředím zvládne daleko lépe internetový prohlížeč, tak proč to cpát do vykreslovacího jádra?
    13.3.2010 18:30 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Diky ze jses me zastal, nacelniku! :-D
    LukynZ avatar 14.3.2010 09:35 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Tak to mi urcite oba reknete, jak prohlizec zjisti, kde neni neco nastavene a jak to vykresli :) Nehlede na to, ze to neni zadna zavislost, ale support. Nic vic
    14.3.2010 09:40 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Nevím, jestli tomu dotazu správně rozumím. Ale prohlížeč sám nic nevykresluje, od toho je právě vykreslovací jádro. Prohlížeč si zjistí informace ze systému, přidá k tomu konfiguraci uživatele a uživatelský styl, a to celé předá jako výchozí styl vykreslovacímu jádru.
    Nehlede na to, ze to neni zadna zavislost, ale support.
    Jak chcete z KDE, Gnome, Mac OS X, Androidu nebo Windows získat nastavení desktopu jinak, než že na nich budete záviset?
    vlastikroot avatar 13.3.2010 11:01 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Hmm jasný a pak budu muset nastavovat manuálně css jako ve firefoxu, protože mám pozadí do černa, abych vubec na stránkách něco viděl. Děkuju, ale obejdu se bez týhle featurky.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    LukynZ avatar 13.3.2010 11:13 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    predpokladam ze to asi nebyla reakce na muj komentar ;)
    vlastikroot avatar 13.3.2010 11:17 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Ale jo, já nechci aby si prohlížeč bral barvy z desktopu. Což snad ani formulářový prvky, protože to pak vypadá nehorázně hnusně. Přidělává to problémy jakorát.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    LukynZ avatar 13.3.2010 11:25 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    problemy prave pridelava, kdyz tu barvu nebre, protoze pak mate veskere formularove prvky tmave s tmavym pismem, protoze vase pismo v tu chvili ma byt svetle. Pokud nekdo nastavi barvu pisma na cernou, ale nanastavi barvu prvku, tak je to pitomec. Neboli kazdy prvek na strance ma mit nastavenou barvu. A pokud nema, bere se barva prostredi, coz je jedine spravne chovani.
    vlastikroot avatar 13.3.2010 11:30 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    No a chromium nic takového nedělá a je to snad jediný prohlížeč, který i v černém prostředí zobrazuje dobře a out of box. Prostě snažit se vmísit desktopový vzhled do stránky je pitomost.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    LukynZ avatar 13.3.2010 11:45 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Jiste, chromium pouziva svuj napatchovany webkit a cpe si tam co on uzna za vhodne. Opera taky, ale vubec ji to nejde a s tmavym prostredim je uplne mimo. A co je nejhorsi, takove prohlizece, co si delaji svoje veci a kaslou na to jak to ma byt nenuti ani lidi delat stranky poradne a kvalitne. Uprimne vetsina internetovych stranek je neskutecny bastl. Mluvim jen o tom, co muzeme my jako uzivatele videt. Byt prohlizece, ktere se nesnazi opravovat chyby po kazdem skolakovi, ktery v hodine sexuologie pod lavici sbastli stranku, vypadalo by to dneska uplne jinak....
    13.3.2010 11:47 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Formulářové prvky jsou problém specifikace a vlastně i nejasnosti konceptu popisu nezávislého na zobrazovacím zařízení. Formulářové prvky si může prohlížeč dělat celé sám – pak ale budou vypadat (a chovat se) jinak, než ve zbytku systému, zase ale na ně může aplikovat styly. Nebo může naopak vše přenechat systému – pak se budou formuláře chovat a vypadat, jako všechny ostatní formuláře v systému, někdy je ale potřeba stejně dělat nějaké úpravy, aby se splnily požadavky HTML. Používat v tomto případě styly (zvlášť barvy, rámečky) je nevhodné. Prohlížeče v praxi používají různé kombinace těchto přístupů, takže jeden prohlížeč vám umožní změnit rámečky kolem formulářových prvků a jiný ne atd.
    LukynZ avatar 13.3.2010 12:00 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Standardy jasne definuji poradi priorit vlastnosti prvku a pravidla jejich vykreslovani. Pokud to nejaky prohlizec nerespektuje (ne nedavno bylo IE zarny priklad toho jak vse delat po svem a kaslat na standardy), tak je to smejd. Samozrejme v ramci toho, ze se nejadna o bug, ale o chtenou feature prohlizece. Samozrejme male rozdily tam vzdy muzou byt, ale kdyz nastavim prvku nejakou vlastnost, nebo ji nenastavim a pocitam s tim, ze se tam pouzije prvek z prostredi uzivatele, tak to tak bude a ne ze nejake chromium/opera mi tam placne co chce ona.
    13.3.2010 12:13 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Tady máte tu jasnou definici z CSS 2.1:
    CSS 2.1 does not define which properties apply to form controls and frames, or how CSS can be used to style them. User agents may apply CSS properties to these elements. Authors are recommended to treat such support as experimental. A future level of CSS may specify this further.
    LukynZ avatar 13.3.2010 12:58 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    No vida, to jsem ani netusil, ze autori css maji takove doporuceni. A pritom formatovani formularu funguje uz leta :)
    13.3.2010 13:01 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Právě že jak kde a jak čeho.
    LukynZ avatar 13.3.2010 13:43 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    V ramci barev by melo snad vsude. Samozrejme nemuzu znat vsechny prohlizece. Nastavovani borderu a dalsich formatovacich prvku (byt jsem to delal naposled nekdy v minulosti v ramci vlastnich stranek) fungovalo co si pamatuji a pokud to nevykresli border, nejedna se o takovou katastrofu, jako kdyz to nema spravne barvy. A webkit bohuzel to pismo ze systemu neumi.
    13.3.2010 09:19 Zdeněk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    AdBlock, adblock...já bych se utloukl po FlashBlocku, jako je rozšíření pro Firefox...v žádném jiném prohlížeči nejde blokace flashe a jeho opětovné spouštění tak šikovně.
    Václav 13.3.2010 10:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    rekonq - konfigurace, záložka Webkit, Plugin settings -> Manually load plugins
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    13.3.2010 11:38 Zdeněk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    Nojo, tak to vyzkouším...v konqueroru mi tahle volba nějak blbla, tak snad to tady bude lepší:).
    13.3.2010 12:17 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: rekonq 0.4 - browser s WebKitem pro KDE
    V rekonqu funguje bezchybně (alespoň já jsem se s problémem nikdy nesetkal).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.