abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:33 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.8.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Herní studio Hangar 13 vydalo novou Mafii. Mafia: Domovina je zasazena do krutého sicilského podsvětí na začátku 20. století. Na ProtonDB je zatím bez záznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Operátor O2 má opět problémy. Jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb dal všem zákazníkům poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 05:55 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila GPT-5 (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) červencová aktualizace aneb nová verze 1.103 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.103 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 17:33 | IT novinky

    Americký prezident Donald Trump vyzval nového generálního ředitele firmy na výrobu čipů Intel, aby odstoupil. Prezident to zdůvodnil vazbami nového šéfa Lip-Bu Tana na čínské firmy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    7.8. 16:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Ubuntu 24.04.3 LTS, tj. třetí opravné vydání Ubuntu 24.04 LTS s kódovým názvem Noble Numbat. Přehled novinek a oprav na Discourse.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 16:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.89.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.8. 12:22 | IT novinky

    Americká technologická společnost Apple uskuteční v USA další investice ve výši sta miliard dolarů (2,1 bilionu korun). Oznámil to ve středu šéf firmy Tim Cook při setkání v Bílém domě s americkým prezidentem Donaldem Trumpem. Trump zároveň oznámil záměr zavést stoprocentní clo na polovodiče z dovozu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    7.8. 04:55 | Nová verze

    Zálohovací server Proxmox Backup Server byl vydán v nové stabilní verzi 4.0. Založen je na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (47%)
     (20%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (18%)
    Celkem 313 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    12.6.2008 18:05 mnn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    hihi hadam sa nechcu strapnovat marketingovymi kecmi ako "rychlejsi start" alebo "nove jadro". Ako moze opera rychlejsie startovat ked tam narvali novy (a debilny skin)? Startuje mi aj minutu (cista instalacia, prazdna session). 9.27 cista instalacia, prazdna session ani nie sekundu. Lol proste drviva vacsina kvalitneho a dobreho softwaru sa skomercionalizuje...
    Aleš Janda avatar 12.6.2008 18:14 Aleš Janda | skóre: 23 | blog: kýblův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Minutu? Tak to bude chyba na vašem přijímači :-) Zkus si smáznout ~/.opera

    Já mám asi 30 tabů, do několika vteřin otevřeno. Jinak nevím jak renderování, ale práce je výrazně svižnější. A co je vážně lahoda je to vyhledávání i v obsahu - na to jsem si zvyknul opravdu hodně rychle a geniálně se tím dají dohledávat ztracené stránky (už nemusím přes Beagle).
    12.6.2008 18:26 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    A dá se to nějak elegantně vypnout? Před časem jsem testoval betu a na mém slabším stroji to bylo k nevydržení pomalé. :c(
    Kryptoměny a bločenka.
    dayvee avatar 12.6.2008 19:50 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    beta1 mela toto vyhledavani neuveritelne pomale, ale od beta2 je krasne rychle (na mem stroji)
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    12.6.2008 19:49 mnn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    si trapny, mam odladeny system, ani ff 2.0.0.14 mi tak dlho nestartuje. Core 2 Duo. Holt ak niekto je lenivy optimalizovat si program tak uz nikto s tym nic nezrobi (takisto ako si necham 9.27 navzdy, tak som si nechal napr utorrent 1.7.7, launchy 1.25, process explorer 10.2……………)

    Ak takito bude aj firefox 3 (finalny) tak zbohom bud kvalitnemu softwaru (tj doba temna sa zacina…)
    12.6.2008 20:32 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Tobe to blbne a on je trapny, prima logika :)
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    13.6.2008 05:55 mnn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    je trapny v tom, ze pisal ze chyba "je na mojom prijimaci". Co nemoze byt lebo 9.27 mi startuje 100x rychlejsie.
    13.6.2008 06:57 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Vzhledem k tomu, že se to projevuje (soudě dle ohlasů osatních) jen na tvém přijímači, pak to asi bude opravdu něčím na tvém přijímači. Co se týče trapnosti, pak mi do ní spíš zapadají tvé následné řeči o tom, že jsou vývojáři líní to optimalizovat, protože je jasné, že když ti to startuje minutu, rozhodně se nejedná o normální jev, který by byl způsoben špatnou optimalizací a pomalostí programu (TAKHLE pomalý nemůže být ani ten nejhůř optimalizovaný prohlížeč světa), ale prostě něčím specifickým v tvém systému či nastavení, které tu chybu vyvolává.
    13.6.2008 07:03 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Co nemoze byt lebo 9.27 mi startuje 100x rychlejsie.
    Nezostava ine, len dodat (alebo zeby zopakovat?), ze niekde na Tvojom primaci je chyba. Opera 9.50 startuje uplne bleskovo.
    13.6.2008 12:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    A k čemu ta chvilinka, když se s ní pak pracuje pomaleji?
    13.6.2008 17:37 mnn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    jj mas pravdu, 9.50 je uuuuplne na hovno!
    29.6.2008 11:45 asdf@gentoo | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    no co se tyce rychlosti startu - se starym .opera adresarem to je pekelne pomaly - jen se mi ho vazne nechce mazat jelikoz bookmarky , session , atd - mam 64bit gentoo ,a desne se mi opera kousala ,vzdycky na chvili zamrzla (9.27 - 60 zalozek , svizny beh , s 9.50 nic takovyho nejde ), a pak zase jela dal , tk sem koukal cim to muze byt - ps aux mi vypsal asi 20! .. operapluginwrapper-ia32-linux .. ., killall tohoto procesu kupodivu operu neskosil ale odmrznul , jenze pri dalsim otevreni stranky nabehl dalsi tento proces a opera znova zatuhla , tak sem smazal binarku operapluginwrapperu a ono to beha paradne bez kousani :) - nevi nekdo k cemu tenhle proces je /?
    frEon avatar 12.6.2008 19:59 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    no ten skin nemuze zabirat vic nez 1mb na disku (odhad) v png souborech. na beznem notebooku provedeme maly test:
    # dd if=/dev/urandom of=./a bs=1M count=1
    1+0 records in
    1+0 records out
    1048576 bytes (1.0 MB) copied, 0.37603 s, 2.8 MB/s
    
    # echo 1 > /proc/sys/vm/drop_caches
    
    # time cat a > /dev/null
    
    real    0m0.062s
    user    0m0.001s
    sys     0m0.005s
    
    jak je videt, maly test nam ukazal, ze cteni jednoho mb netrva moc dlouho. pripocti nejaky ten seek na disku, a odecti dobu nacitani puvodniho skinu, ktery se uz nenacita.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    13.6.2008 05:37 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Já jsem na rychlost pes a můžu potvrdit, že finální Opera 9.5 mi startuje mnohem (snad 2x nebo 3x) rychleji než předchozí verze, včetně betaverzí 9.5. Na několik let starém počítači s pomalým harddiskem kolem 3 sekund, což je pod Linuxem (kde mi všechny větší programy startují dost pomalu) výborný výsledek. I načítání stránek se mi subjektivně zdá rychlejší. Až mě to místy šokovalo.
    12.6.2008 18:17 Linuxak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    mohli by uz konecne udelat plne 64 bit verzi
    randy avatar 12.6.2008 18:21 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    a ved tam je: http://www.opera.com/download/index.dml?custom=yes
    R>
    12.6.2008 18:27 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Jsem zvědavý, jak na hledání v URL a TITLE zareaguje Microsoft v IE 8 a vývojáři WebKitu (když to je v Opeře i ve Firefoxu). Je to opravdu fajn věc a v Konqueroru bych to uvítal :)
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    Sešívaný avatar 12.6.2008 20:48 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Opera má kompletně fulltextové vyhledávání stránek v historii, nejenom vyhledávání v URL a TITLE, to je docela rozdíl.
    12.6.2008 21:00 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Na jednu stranu se prohledává více věcí, na druhou stranu to často působí nerelevantní šum ve výsledcích.
    12.6.2008 21:18 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Když to lidem vyhovuje, tak je to v pořádku, ne ?
    12.6.2008 23:00 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Jistě. Každý přístup a funkce může mít výhody a nevýhody.
    frEon avatar 13.6.2008 00:22 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    myslim, ze nejde ani tak o vyhody nebo nevyhody, ale o tom co komu vic sedne. de o to, ze co pro nekoho muze byt (ne)vyhoda, muze byt nekomu jinemu uplne jedno.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    13.6.2008 01:01 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Ano. A naopak. ;) Tak ať si lidi vyberou.
    13.6.2008 07:07 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    "A naopak" co? To si zasa tresol! Veta, na ktoru si reagoval, nebol vyrok, ale vyrokova formula, takze "naopak" sa dosiahne iba opacnym priradenim jej premennych. Aaaaa, teraz mi to doslo: potrebujes mat posledne slovo v kazdej diskusii, ktorej sa zucastnis.
    13.6.2008 12:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    No zdá se, že ty sis toposlední slovo chtěl vyzobnout. :) A kromě toho lžeš, protože určitě poslední slovo všude nemám. A nedívej se na to čistě programátorsky, ale i z hlediska jazykového. Jako by pro nechápavce jako jsi ty člověk musel pokaždé připisovat pro jistotu celou větu, abyste neměli problém to pochopit. Takže: A naopak by se dalo také říct, že někomu může být jedno, to pro jiného (ne)výhoda a narážel jsem i na tuto konkrétní diskusi.
    13.6.2008 14:49 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Takze nechapavec, hmm.
    13.6.2008 01:15 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    To sice ano, ale v URL a titulku stránky to umí obojí, to je to o čem mluvím :) A také si myslím, že to při velkém objemu historie může přinést dost nepřehledné vyhledávání, kdy bude moc výsledků.
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    13.6.2008 13:24 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Indexovani celych stranek jde v Opere vypnout...
    13.6.2008 13:49 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    A bude to pak vyhledávat i v záložkách (štítkách), historii (url a titulek)?
    12.6.2008 18:47 MiHl | skóre: 9 | blog: Uvazovnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    1) Kdyby tam konečně dali pořádný a snadno použitelný ad-block... třeba jako má Firefox...

    2) Balíků nabízejí spoustu, ale s qt4 a 64-bit ne...
    12.6.2008 18:50 WiFi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    1. Co sa ti nepaci na tom aktualnom? Sak to je cista klikacka a ked chces, tak si upravis URI co sa ma blokovat.

    2. Tiez dufam...
    12.6.2008 19:00 MiHl | skóre: 9 | blog: Uvazovnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    například možnost blokovat i jiné věci, než jen ty, na které se dá kliknout... *.js a další

    už jen třeba 1x1 pixelové obrázky ze serverů s počítadly

    Firefox sice nepoužívám (používám Konqueror, teď v KDE 4 přechodně radši Operu), ale musím uznat, že ad-block plus je prostě úžasná věc.
    12.6.2008 21:21 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    *.js ?

    Pokud chcete degradovaný prohlížeč, zkuste Dillo :-D :-D
    12.6.2008 22:43 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    javascript přece lze blokovat stranku od stranky (right click a edit site preferences)
    Jakub Lucký avatar 13.6.2008 09:41 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Ale co když chcete blokovat jeden z .js souborů z pěti?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.6.2008 17:37 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    A nešlo to pomocí nějakého rozšíření ? Mám pocit, že jsem měl rozšíření, kde se mohli psát regexpy, takže by to splňovalo váš požadavek ;-)
    13.6.2008 20:08 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    omg, až teď mě napadlo, že to bylo pro firefox :-D LOL
    12.6.2008 18:56 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Po dlhom čase som opäť vyskúšal Operu a hneď prvú stránku, čo som vyskúšal (abclinuxu.cz) mi zobrazuje zle (teda inak ako Konqueror, Firefox či WebKit). :(
    Algi avatar 12.6.2008 19:00 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Jedná se o bug, který zde byl probírán pod některým z blogů. Můžeš si upravit CSS styl, avšak chyba je stejně na straně Opery. Když jsem zkoušel RC verzi, tak jsem si toho také všiml. Avšak doufal jsem, že tuto chybu ještě opraví. Spolu se škubáním vnitřku okna při kliknutí na zobrazení postraní lišty, špatného zobrazení progress baru v záložce stahování, apod. Škoda, že to takhle uchvátali. To co vydali totiž není ostrá verze. Je to stále jenom beta prohlášená za release :-(
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    12.6.2008 19:51 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Je škoda, že sa, tesne pred vydaním FF3 a pri rastúcej popularite WebKit, nesnažili urobiť čím lepší prehliadač (ale je dosť možné, že priaznivcom Opery tie problémy nevadia).

    PS: Celkom ma prekvapilo, že v Acid3 má len 83 bodov (nie že by na tom teste nejako záležalo, ale to, že nejaká ich beta verzia dosiahla 100 bodov sa rozmazávalo takmer všade).
    dayvee avatar 12.6.2008 19:58 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    nn, v acid3 dosahne 84 :-D ale prvni fail se objevi mnohem driv :/
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    12.6.2008 20:02 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Ta chyba tu byla probírána dokonce už několikrát. Poslal jsem dnes Robertovi návrh na úpravu oficiálního stylu, který by měl odstranit špatné zobrazení v nové Opeře ale zachovat způsob zobrazení. Ta úprava je následující:
    .st hr {
    	margin-left: 0px;
    	position: relative;
    	left: -5px;
    }
    
    Ve FF 3, Opeře 9.5, MSIE7 a Konqueroru 3.5.5 mi to s tímhle stylem zobrazuje stránku správně. Nečekal jsem, že tu ostrou verzi vydají tak rychle, takže jsem si myslel, že na úpravu oficiálního stylu je ještě čas…
    stativ avatar 13.6.2008 09:38 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    A nejen to. Časem se přestalo zobrazovat i menu na rozzlobenimuzi.com.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    13.6.2008 09:43 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Na ty spammery někdo chodí?
    13.6.2008 12:32 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    To je irelevantní poznámka. Jde o to, že se ta chyba může projevovat i na spoustě jiných webů.
    12.6.2008 20:56 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Jsem sám, komu vývojářské nástroje v 9.50 po otevření a krátkém použití nejdou zavřít? Vlastně se mi je podařilo zavřít jen okamžitě po té, co jsem je otevřel, jinak vždy přestaly na zavírací tlačítko reagovat (a to i v čistém profilu). O verzování prohlížečů už asi fakt nemá smysl se starat, vlastně můžeme být rádi, že se ještě pořád dodržuje pořadí alfa, beta, rc, release.
    12.6.2008 21:02 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Nedeje se. Zkousel jste mouse gesturu? I tou lze Devtool zavirat...
    Sešívaný avatar 12.6.2008 21:05 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Nemáte verzi linkovanou na Qt4? S tou bývají podobné problémy. Proto ani není nabízena ke stažení mezi finálními verzemi.
    13.6.2008 09:52 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Zkoušel jsem to na oficiální finální verzi pro Windows. Myšoidní gesta nepoužívám, takže to jsem nezkoušel.
    Sešívaný avatar 13.6.2008 10:04 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Pokud myslíte jejich nástroj Dragonfly, tak ten se nachází v Opeře, která je značená jako 9.50b2, což je preview release, a samotný nástroj Dragonfly je ve fázi alfa testování, takže já bych to s nároky na funkčnost a stabilitu nepřeháněl.
    Sešívaný avatar 13.6.2008 10:12 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Tak sorry, dívám se, že je to i ve finální verzi, aspoň té linuxové. Nevím, proč to tam strčili, když se to podle stránek stále nachází v alfa verzi. Zkoušel jsem si s tím chvíli hrát a opravdu to počase nejde zavřít. Musel jsem to přepnout do samostatného okna a potom už to šlo.
    13.6.2008 10:16 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Podle mne jsou to jenom chybné odkazy na webu, nestačili odkazy z Dragonfly ještě změnit na finální verzi. Nemám pocit, že Dragonfly z 9.50b2 by bylo něco zásadně odlišného od toho, co je v 9.50 final (ale obě verze vedle sebe jsem neporovnával). Myslím si, že Dragonfly už je normální součástí Opery, a pokud jim nefunguje, měli pozdržet release nebo jej z finálního release odstranit, ale ne vydávat za hotový produkt, který obsahuje nějaké nehotové komponenty. Samozřejmě je možné, že jsem náhodou narazil na jedinou chybu ve finální verzi, která bude během pár dní opravena. Ale rychlost vydání finální verze nahrává spíš pocitu, že ta chyba utekla kvůli spěchu.
    13.6.2008 12:34 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Ale rychlost vydání finální verze nahrává spíš pocitu, že ta chyba utekla kvůli spěchu.
    To se jednoduše zjistí tak, zda se to bude projevovat více lidem a zda to praví hned v první či druhé aktualizaci. Mozilla má aspoň vypracovány stovku testů a několik testovaích dnů se sestovkami lidí, aby prozkoušela snad úplně vše pokud jde o klíčovou funcionalitu. Sice to protáhne vydání třeba o týden, ale stojí to za to.
    12.6.2008 21:07 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Trochu som sa s tým hral a po chvíli sa mi to tiež nedá vypnúť.
    13.6.2008 08:07 arf | skóre: 2 | Třinec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Prepinani do Fullscreenu a zpatky je IMHO o dost pomalejsi nez v 9.26. Hlavne kdyz se clovek prepne zpatky, tak docela trva nez se mu znovu objevi panel s "File Edit View....".
    If it ends with "nix", it's a fair game.
    Honza Balák avatar 13.6.2008 09:17 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Příloha:
    Nejspíš to není chyba Opery, ale po otevření www.zelpage.cz jsem se docela divil :-D. Starší verze tu stránku zobrazovala v pořádku.
    <null>
    13.6.2008 09:52 pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Byl jsem zvyklý si dávat URL-ikonky přetažením myší z "Lišty průběhu" (tam, kde je aktuální URL) do "Lišty voleb zobrazení" (viz klik na ikonku "brýle" napravo). V nové Opeře toto nefunguje. Naproti tomu jde konečně změnit defaultní identifikace (User Agent).
    13.6.2008 10:05 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Mně se to zobrazuje v pohodě...
    13.6.2008 12:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Mně také.
    frEon avatar 13.6.2008 16:48 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    taky se mi zobrazuje jak ma. mozna nekdo ze spravcu pouziva operu a tak to dal (velmi rychle) doporadku nebo to je zpusobene necim jinym.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Honza Balák avatar 13.6.2008 19:22 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Zajímavé. Já totiž raději smazal ~/.opera a pořád nic (viz screenshot u předchozího příspěvku)
    <null>
    Honza Balák avatar 13.6.2008 19:25 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Ještě doplním - Kubuntu 7.04, Opera 9.50, sestavení 2042
    <null>
    13.6.2008 11:50 Tibor Piňo | skóre: 26 | blog: Iron_Maiden
    Rozbalit Rozbalit vše Hardy a Opera 9.50 a antialising pisma
    Nemate niekto problem s pismom v novej opere v ubuntu hardy? Moje pismo je dost rozmazane a velmi zle citatelne. Mam uplne cistu instalaciu a taktiez som vymazal predosly adresar ~/.opera
    Sešívaný avatar 13.6.2008 13:34 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardy a Opera 9.50 a antialising pisma
    Ne, mám to naprosto bez problémů. Aktualizoval jsem Operu na několika počítačích s Hardym a neměl jsem problém.
    13.6.2008 14:11 Tibor Piňo | skóre: 26 | blog: Iron_Maiden
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hardy a Opera 9.50 a antialising pisma
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.6.2008 18:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    Chodí vám tam někomu v 64bit verzi Java? Mně opera akorát spadne a v $HOME zůstane crashlog od HotSpotu.
    18.6.2008 13:45 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Opera 9.50
    rychlost prace je uzasna! klobuk dole..

    avsak par drobnosti by to chcelo upravit:

    - pri pouziti magic wand ked mam viacero credentials tak su pevne zotriedene .. chcelo by to triedit dynamicky podla pouzivania (ako napr mozilla)

    - cookies sa daju mazat len po jednom .. rad by som mal moznost ich oznacit viacere a dat zmazat

    - podobne hesla by som rad oznacil viacere a zmazal

    - velmi nebezpecne je, ze zoznam hesiel sa zobrazi bez akejkolvek dalsej ochrany .. mozilla sa znovu dotaze na master password (!!)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.