abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.6 svobodného notačního programu MuseScore Studio (Wikipedie). Představení novinek v oznámení v diskusním fóru a také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:22 | Komunita

    Společnost DuckDuckGo stojící za stejnojmenným vyhledávačem věnovala 1,1 milionu dolarů (stejně jako loni) na podporu digitálních práv, online soukromí a lepšího internetového ekosystému. Rozdělila je mezi 29 organizací a projektů. Za 15 let rozdala 8 050 000 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:11 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.17. Díky 278 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo vydáno openSUSE Leap 16 (cs). Ve výchozím nastavení přichází s vypnutou 32bitovou (ia32) podporou. Uživatelům však poskytuje možnost ji ručně povolit a užívat si tak hraní her ve Steamu, který stále závisí na 32bitových knihovnách. Změnily se požadavky na hardware. Leap 16 nyní vyžaduje jako minimální úroveň architektury procesoru x86-64-v2, což obecně znamená procesory zakoupené v roce 2008 nebo později. Uživatelé se starším hardwarem mohou migrovat na Slowroll nebo Tumbleweed.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:00 | IT novinky

    Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) ve spolupráci s Národní rozvojovou investiční (NRI) připravuje nový investiční nástroj zaměřený na podporu špičkových technologií – DeepTech fond. Jeho cílem je posílit inovační ekosystém české ekonomiky, rozvíjet projekty s vysokou přidanou hodnotou, podpořit vznik nových technologických lídrů a postupně zařadit Českou republiku mezi země s nejvyspělejší technologickou základnou.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Radicle byl vydán ve verzi 1.5.0 s kódovým jménem Hibiscus. Jedná se o distribuovanou alternativu k softwarům pro spolupráci jako např. GitLab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 03:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila text-to-video AI model Sora 2 pro generování realistických videí z textového popisu. Přesnější, realističtější a lépe ovladatelný než předchozí modely. Nabízí také synchronizované dialogy a zvukové efekty.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    30.9. 23:11 | Nová verze

    UBports, nadace a komunita kolem Ubuntu pro telefony a tablety Ubuntu Touch, vydala Ubuntu Touch 24.04-1.0, tj. první stabilní vydání založené na Ubuntu 24.04 LTS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.9. 21:00 | Komunita

    Rakouská armáda přechází na LibreOffice. Ne kvůli licencím (16 000 počítačů). Hlavním důvodem je digitální suverenita. Prezentace v pdf z LibreOffice Conference 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    30.9. 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) upozorňuje na sérii kritických zranitelností v Cisco Adaptive Security Appliance (ASA) a Firepower Threat Defense (FTD) a Cisco IOS, CVE-2025-20333, CVE-2025-20363 a CVE-2025-20362. Zneužití těchto zranitelností může umožnit vzdálenému neautentizovanému útočníkovi spustit libovolný kód (RCE). Společnost Cisco uvedla, že si je vědoma aktivního zneužívání těchto zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (40%)
     (47%)
     (13%)
     (15%)
     (17%)
     (14%)
     (17%)
     (14%)
     (14%)
    Celkem 150 hlasů
     Komentářů: 9, poslední 24.9. 17:28
    Rozcestník

    Administrace komentářů

    Jste na stránce určené pro řešení chyb a problémů týkajících se diskusí a komentářů. Můžete zde našim administrátorům reportovat špatně zařazenou či duplicitní diskusi, vulgární či osočující příspěvek a podobně. Děkujeme vám za vaši pomoc, více očí více vidí, společně můžeme udržet vysokou kvalitu AbcLinuxu.cz.

    Příspěvek
    14.2.2005 10:41 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: FPS v fgl_glxgears
    Tak myslim, ze pokud tam je Mesa, tak to je spatne. Musi tam byt ATI.

    Dale FPS je take odvisle od rozliseny, ktere tady nikdo neuvadi.

    Me treba vse funguje SuSE 9,2 s ATI Mobility FireGL T2 (ale nevim, jestli je to hodne nebo malo). Asi takhle:
    glxinfo
    name of display: :0.0
    display: :0  screen: 0
    direct rendering: Yes
    server glx vendor string: SGI
    server glx version string: 1.2
    server glx extensions:
        GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating,
        GLX_EXT_import_context, GLX_OML_swap_method, GLX_SGI_make_current_read,
        GLX_SGIS_multisample, GLX_SGIX_fbconfig
    client glx vendor string: ATI
    client glx version string: 1.3
    client glx extensions:
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
        GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_ATI_pixel_format_float,
        GLX_ATI_render_texture
    GLX extensions:
        GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context,
        GLX_ARB_multisample
    OpenGL vendor string: ATI Technologies Inc.
    OpenGL renderer string: MOBILITY FIREGL T2 Pentium 4 (SSE2) (FireGL) (GNU_ICD)
    OpenGL version string: 1.3.4769 (X4.3.0-8.8.25)
    OpenGL extensions:
        GL_ARB_multitexture, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_compiled_vertex_array,
        GL_S3_s3tc, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_fragment_program,
        GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_imaging,
        GL_ARB_multisample, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_point_parameters,
        GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,
        GL_ARB_shadow, GL_ARB_shadow_ambient, GL_ARB_texture_border_clamp,
        GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,
        GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,
        GL_ARB_texture_env_crossbar, GL_ARB_texture_env_dot3,
        GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_transpose_matrix,
        GL_ARB_vertex_blend, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program,
        GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers,
        GL_ATI_element_array, GL_ATI_envmap_bumpmap, GL_ATI_fragment_shader,
        GL_ATI_map_object_buffer, GL_ATI_separate_stencil,
        GL_ATI_texture_env_combine3, GL_ATI_texture_float,
        GL_ATI_texture_mirror_once, GL_ATI_vertex_array_object,
        GL_ATI_vertex_attrib_array_object, GL_ATI_vertex_streams,
        GL_ATIX_texture_env_combine3, GL_ATIX_texture_env_route,
        GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,
        GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax,
        GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_clip_volume_hint,
        GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_multi_draw_arrays,
        GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_polygon_offset,
        GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color,
        GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_wrap,
        GL_EXT_texgen_reflection, GL_EXT_texture3D,
        GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,
        GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,
        GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,
        GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp,
        GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_rectangle, GL_EXT_vertex_array,
        GL_EXT_vertex_shader, GL_HP_occlusion_test, GL_NV_texgen_reflection,
        GL_NV_blend_square, GL_NV_occlusion_query, GL_SGI_color_matrix,
        GL_SGIS_texture_edge_clamp, GL_SGIS_texture_border_clamp,
        GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SUN_multi_draw_arrays
    glu version: 1.3
    glu extensions:
        GLU_EXT_nurbs_tessellator, GLU_EXT_object_space_tess
    
       visual  x  bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer  ms  cav
     id dep cl sp sz l  ci b ro  r  g  b  a bf th cl  r  g  b  a ns b eat
    ----------------------------------------------------------------------
    0x23 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
    0x24 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
    0x25 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
    0x26 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
    0x27 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
    0x28 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
    0x29 24 tc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
    0x2a 24 tc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
    0x2b 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
    0x2c 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8 16 16 16 16  1 0 None
    0x2d 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
    0x2e 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0 16 16 16 16  1 0 None
    0x2f 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
    0x30 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  8  0  0  0  0  1 0 None
    0x31 24 dc  0 32  0 r  y  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
    0x32 24 dc  0 32  0 r  .  .  8  8  8  8  0 24  0  0  0  0  0  1 0 None
    
    A tady jsou vysledky FPS:
    hodnoty pro glxgears, kolecka bezi jen v malem ramecku
    6335 frames in 5.0 seconds = 1267.000 FPS
    6902 frames in 5.0 seconds = 1380.400 FPS
    6044 frames in 5.0 seconds = 1208.800 FPS
    6591 frames in 5.0 seconds = 1318.200 FPS
    6571 frames in 5.0 seconds = 1314.200 FPS
    6430 frames in 5.0 seconds = 1286.000 FPS
    hodnoty pro glxgears, kolecka pres celou obrazovku, rozliseni 1600 x 1200
    338 frames in 5.0 seconds = 67.600 FPS
    335 frames in 5.0 seconds = 67.000 FPS
    338 frames in 5.0 seconds = 67.600 FPS
    

    V tomto formuláři můžete formulovat svou stížnost ohledně příspěvku. Nejprve vyberte typ akce, kterou navrhujete provést s diskusí či příspěvkem. Potom do textového pole napište důvody, proč by měli admini provést vaši žádost, problém nemusí být patrný na první pohled. Odkaz na příspěvek bude přidán automaticky.

    Vaše jméno
    Váš email
    Typ požadavku
    Slovní popis
    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.