Portál AbcLinuxu, 14. května 2025 17:45

Nástroje: Začni sledovat (2) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
23.9.2007 22:29 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
klavesnica :)
nocturne e moll, ballade F major, ...
23.9.2007 22:39 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
ano, a proto jsem hlasoval "jina" :-)
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
23.9.2007 23:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Když si vzpomenu, jak jsem byl na Spectru nucen ovládat grafický editor z klávesnice, musím se podobným výkřikům jen smát…
24.9.2007 08:29 Radovan Garabík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
No, ja som na Spectre ovládal grafický editor joystickom :-)

Fakt, joystick tam chýba.
Pavel Čejka avatar 25.9.2007 07:45 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:

Nic proti joysticku, když je kvalitně provedenný, ale ZX Spectru už dávno funguje normální PS/ myš a touchpad jsem taky viděl připojený, stačí když má PS/2 rozhranní. Viz tady a tady.

25.9.2007 06:50 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Jde s tím udělat i CAD, ale tohle je asi speciální případ. :-)
23.9.2007 23:59 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Sakra to mě nenapadlo :-( No ale i na touchpadu by šla klávesnice emulovat
David Watzke avatar 24.9.2007 11:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
+1
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
24.9.2007 16:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
přesně to mě napadlo jen sem dočet anketu. +1 ;-)
pushkin avatar 24.9.2007 19:22 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Josef Kufner avatar 24.9.2007 19:43 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Né tak docela. Ty dvě zařízení mají dosti jinou povahu, takže bych netvrdil, že to jsou alternativy. I když je fakt, že klávesové zkratky jsou daleko lepší než klikání na ikonky... ale to pak degraduje myš na hodně neergonomickou klávesnici.
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
randy avatar 23.9.2007 22:32 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
mysku nemam (vlastne mam, ale treba spravit vela ukonov, aby mi fungovala - najst ju, vytiahnut z vrecuska a zapnut) ... takze pouzivam len notebookovy touchpad
R>
kotatko avatar 24.9.2007 18:38 kotatko | skóre: 10 | blog: mafyblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
+1 :)
Můj blog ČAV is only right for HAM.První český cubesat. mafy@njs.netlab.cz | soom.cz | PAST |
Bluebear avatar 23.9.2007 22:37 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zajímalo by mě, zda se vyskytují lepší a horší touchpady - resp. jestli ta mrcha, kterou mám na notebooku a téměř se nedá ovládat, je jen výjimka z pravidla nebo jestli se takto idiotsky chovají všechny touchpady :-)
To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
23.9.2007 22:42 daeltar | skóre: 13 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Není to jen věc zvyku a odhodlání? ;) Alespoň mně to tak přijde.
23.9.2007 23:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Mně se všechny touchpady používají docela dobře tak dvě až tři minuty. Pak mi zvlhne prst, začne to drhnout a touchpad se stane nepoužitelným.
frEon avatar 23.9.2007 23:41 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
I s vlhkymi prsty se mi dobre pouzival takovy dolickovany touchapd co ma notebook hp510. Kez by takovy touchpad meli vsechny notebooky.
Talking about music is like dancing to architecture.
Dent avatar 23.9.2007 23:58 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Souhlasím... mám HP530 a ten dolíčkovaný touchpad je geniální... Jen by mohl být větší :)
cezz avatar 25.9.2007 13:54 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
530-ku som mal tiez, oproti siemensu co som mal predtym to bol znacne lepsi touchpad.. Kazdopadne na terajsom macbooku je asi najlepsi touchpad, co som mal tu cest zazit..

Pri tom HP-cku mi trosku vadilo nejasne (na dotyk) ohranicenie aktivnej plochy a tiez scrolling, ktory fungoval len na tom uzkom pasiku - apple to riesi tak, ze dvoma prstami naraz robi clovek scrolling kdekolvek na aktivnej ploche. Navyse tak clovek ziska srcolling v oboch osiach.

HW maju v apple premakany.. :-)
Computers are not intelligent. They only think they are.
25.9.2007 22:17 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
na 100% to je riesene softwarovo (vsetko to je synaptics)
cezz avatar 27.9.2007 00:26 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
To je pravda, ale nepodarilo sa mi synaptics nastavit tak, aby na HP touchpade fungoval podobne.. Takze predpokladam, ze aj HW ma na celej funkcionalite svoj podiel..
Computers are not intelligent. They only think they are.
27.9.2007 00:29 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
pridaj sa k vyvojarom driveru a hned to pojde lepsie
cezz avatar 27.9.2007 10:51 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
No zial HP uz nemam.. Ale nemyslim si, ze je to driverom.. AFAIK so synaptics a linuxom na apple vsetko funguje ako ma. Takze je to IMHO cisto zalezitost HW.
Computers are not intelligent. They only think they are.
27.9.2007 11:11 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
ked je mozne dvoma prstami klikat ako prostrednym, tak je velmi pravdepodobne, ze pojde aj scrollovat
cezz avatar 27.9.2007 11:53 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Zalezi kde prebieha detekcia dvojprsteho kliknutia..
Computers are not intelligent. They only think they are.
27.9.2007 14:52 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
podla mna je to vsetko v hardwari (vratane nastavenia sirky bocneho pruhu na scrollovanie a podobnych nastaveni). ale vzdy je tu moznost, ze maju nejaku special upravenu verziu, ktora navyse rozoznava scrollovanie dvoma prstami...
27.9.2007 17:35 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Všechno dělá software. Pokud mi nevěříš, tak někdy zkus spustit windowsí nastavovadlo touchpadu...
27.9.2007 20:30 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
mne staci aj linuxove nastavovadlo (pripadne xorg.conf).

pokial nie si developer, alebo nepoznas ten hw dokladne, nemam dovod tomu verit. verim tomu, ze hardware posielajuci rozne signaly na zaklade nastavenia je praktickejsi nez detekovat kde si zase polozil prst a ci to bolo v pruhu na scrollovanie a ci nerobis napr. kruhovy scrolling...
24.9.2007 08:47 kabakov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
na mem Fujitsu-Siemens je touchpad pomerne kvalitne zpracovan a ovlada se to dobre i se spocenymi prsty ... zato nektere Dell notebooky co mame ve firme maji touchpady az moc hladke a ovladaji se pomerne komplikovane ...
24.9.2007 15:27 nardew | skóre: 5
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
zalezi to aj od masnosti koze
the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
srigi avatar 27.9.2007 18:28 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Zajímalo by mě, zda se vyskytují lepší a horší touchpady

Ale jasne, ze ano. Bol som majitelom Dellu D600. Tam bol touch pad cca podpriemerny, mal som velke problemy na zaciatku co i len trafit ikony. Po zacviku to ako tak slo.

Teraz mam IBM thinkpad T42 a kvalita touchpadu je uplne na inej urovni (citaj vyssej). Ovladatelnost je vysoka, presnost pohybu je hladka dokonca aj uplnym zaciatocnikom, co s touchpadom este neprisli do styku.
Be kind to newbies.
23.9.2007 23:02 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No ja mam sluzebni acer, takze se ani nedivte, ze touchpad prestal po asi roce fungovat, takze uz mysuju i kdyz lezu s notesem nekam na komin :-)

Zdenek
www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
23.9.2007 23:07 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Proc tim, ze je notebook firemni, to zvysuje sanci na pokazeni? :-D (mam soukromy acer tm223, pouzivany denne v praci, 4 roky a funguje vcetne baterky)
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
24.9.2007 07:55 allstar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
No ja mam s Acery jenom blby zkusenosti - samy reklamace.
24.9.2007 08:27 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Uznavam, ze levnejsi acery uz sem pochcipane videl. Taky mi ten muj prezivsi lidi moc neveri. :-/ Otazkou je, az si poridim novejsi notebook (zvazuju nejaky lifebook - seriovy port povazuju za nutny), jestli mi nechcipne jeste v zanoze.
Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
24.9.2007 16:09 stradivari
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Vite jake je nejlepsi tereni auto ... ? No prece firemni. Takze asi tak.
bazil avatar 23.9.2007 23:03 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
předpokládám, že pro trackpoint je tak málo hlasů, protože s tím nikdo moc nedělal ... a dokud sem ho neměl, tak sem taky nevěděl :-D teď na touchpad už ani nešáhnu
23.9.2007 23:13 petris
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Ono je to i dost poznat podle toho, kolik lidi si nosi mys k touchpadum a kolik k trackpointum.
bazil avatar 23.9.2007 23:37 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
jo to je taky pravda ... i když já krysu k svýmu IBM mám taky, ale používám ju minimálně, ale na něco je holt lepší, třeba líp se s ňou hraje a nebo kreslí, ale oboje moc nedělám, takže pohoda
Milan Lajtoš avatar 24.9.2007 00:07 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Ja som k tomuto Thinkpadu T30 nikdy pri praci mys nepouzil.. A pouzivam kombinovane trackpoint a touchpad uz 4 roky.. A iba nedavno som zistil, ze sa da scrollovat iba pomocou touchpadu.. ;)
“Every great achievement was once considered impossible.”
24.9.2007 09:49 petris
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Trackpointem jde také scroolovat ;-)
Josef Kufner avatar 24.9.2007 19:46 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
A dokonce i do stran a pohodlněji na delší zvdálenosti...
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
24.9.2007 11:28 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Ble, mne scrollovat nejde. Muzes sem picnout kus konfiguraku, ktery to umozni? Mozna i napis, jak se se to ovlada.
24.9.2007 16:46 mister | skóre: 10 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Scrollovaní s trackpointem řeším pomocí konfigurace emulace kolečka na prostřední tlačícko myši; úsek z xorg.conf vypadá pak například takto:
Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse"
        Driver      "mouse"
        Option      "CorePointer"
        Option      "Device" "/dev/input/mice"
        Option      "Protocol" "ExplorerPS/2"
        Option      "Emulate3Buttons" "true"
        Option      "EmulateWheel" "true"
        Option      "EmulateWheelButton" "2"
#       Option      "Emulate3Timeout" "250"
        Option      "Buttons" "5"
        Option      "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection
Prostřední tlačítko na připojené myši (/mice) má pak stejné nastavení -- při pohybu se zmáčknutým prostředním tlačítkem se scrolluje... pro pohyb kurzoru se stisknutým prostředním tlačítkem je potřeba použít zároveň levé i pravé (emulace prostředního).
† + ♥ ⇒ ☼
24.9.2007 22:54 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
mne to funguje taktok:
Section "InputDevice"
        Identifier      "Configured Mouse"
        Driver          "mouse"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/input/mice"
        Option          "Protocol"              "ImPS/2"
        Option          "Emulate3Buttons"       "true"
        # trackpoint scrolling
        Option          "EmulateWheel"          "on"
        Option          "EmulateWheelButton"    "2"
        Option          "YAxisMapping"          "4 5"
        Option          "XAxisMapping"          "6 7"
EndSection
25.9.2007 10:13 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Připravuješ se tak o možnost nativníko middle-clicku. Ten Emulate3Timeout má něco do sebe. ;-)
25.9.2007 22:18 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
nie, pisem, ze funguje. klikam strednym casto, scrollujem len ked ho podrzim
25.9.2007 22:26 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
aha, nie -- nativny samozrejme funguje, len sa nezapne scrolling pri emulacii 3 tlacitka (tu vlastne ani nepouzivam, ale inac by to bol asi zabijak emulaciou to zapinat ked mam medzi nimi ozajstne stredne)
26.9.2007 16:19 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Stále asi nechápeš. Díky Emulate3Timeout můžu bez emulace provést middle-click i scrolling. Jedinou akcí, na kterou je emulace potřeba, zůstává tažení prostředním tlačítkem. Bez Emulate3Timeout má člověk na výběr buď nativní middle-click nebo scrollování nebo laborování s jakýmsi démonkem.
26.9.2007 17:54 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
nie, tak uz sa konecne vytlac o co prichadzam. klikam strednym, scrollujem strednym. o co prichadzam? mne nic nechyba
27.9.2007 17:36 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
V tom případě o nic. Mě to ale bez toho timeoutu nejelo.
Milan 25.9.2007 18:12 Milan "Nemo" Cingroš | skóre: 27 | blog: Nautilus | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Já většinou používám trackpoint, ale občas i touchpad (síla zvyku ze starého notebooku). U touchpadu je zásadní problém, že v autobuse člověk "odklikne" každý hrbol na silnici :-) A na D5 se vyskytují i doubleclicky :-)
Soutěžte na české LinuxWiki a vyhrajte plyšového Tuxe.
wake avatar 23.9.2007 23:04 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
Rozbalit Rozbalit vše jiná...
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
... tj. jiná myš.
Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
vogo avatar 23.9.2007 23:13 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
tlrackpoint je prostě nejlepší, když je, tak je jasnou volbou, škoda že mám na notebooku jen touchpad :(
Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
nemo avatar 25.9.2007 10:30 nemo | skóre: 12 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
+1

Mam jabko s touchpadem. Ikdyz je to hodne dobry touchpad (byl jsem prekvapen - scrolluje se s nim lepe nez mysi), porad v mem srdci zustava vzpominka na trackpoint. :-)
"Laughter is the best tech support!"
23.9.2007 23:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Asi záleží na tom, jestli si člověk pod pojmem trackball představí tu minikuličku, která bývala dřív u některých notebooků, nebo skutečný trackball, který se za dávných časů používal coby plnohodnotná alternativa k myši. A pak ještě na tom, jestli varianta "jiná" zahrnuje taky hračky jako tablet…
bazil avatar 23.9.2007 23:39 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
jooo trackball, takovej ten pořádnej, o tom docela uvažuju, je to zajímavej způsob ovládání kurzoru. jen nevím, jak by se s tím hrál třeba quake :-D ale rozhoduju se mezi trackballem a nějakým konzolovým ovladačem, bo jak se tomu nadává
24.9.2007 10:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Asi záleží na tom, jestli si člověk pod pojmem trackball představí tu minikuličku, která bývala dřív u některých notebooků, nebo skutečný trackball, který se za dávných časů používal coby plnohodnotná alternativa k myši.
Já musel jednu dobu používat střídavě obojí a ta maličká kulička u notebooku mi vyhovovala o dost víc. S koulí velikosti řádně urostlého pomeranče (dokonce i žlutá byla) jsem se nikdy pořádně neskamarádil. To už byla lepší ta kulička velikosti ping-pongového míčku, kterou jsem měl na jedné klávesnici (jen mě štvalo, že jsem si ji nemohl umístit na pohodlnější místo, když to bylo součástí klávesnice).
24.9.2007 10:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Aha, tak s koulí velikosti pomeranče jsem se v praxi nepotkal, jen s minikuličkou na notebooku a "pingpongovou" verzí.
25.9.2007 11:01 abr | skóre: 24 | blog: ab
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Pomerancova koule byla hlavne pro deticky, nemylim-li se.
25.9.2007 21:39 abr | skóre: 24 | blog: ab
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
26.9.2007 16:46 tdx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
No... nejsem si jistý, že řada lidí ví, co si pod pojmem "skutečný trackball" vůbec představit. Já mám doma tohle už několik let (BTW, ta kulička má v průměru tak pět šest centimetrů), a za myš bych to rozhodně neměnil. Škoda jen, že myš nakonec souboj vyhrála :-(
kyknos avatar 24.9.2007 00:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Moje kočka žere holuby.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
freshmouse avatar 24.9.2007 00:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co jsou touchpad, trackball a trackpoint?
24.9.2007 01:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Touchpad je destička, po které se jezdí prstem, trackball je myš otočená na záda a trackpoint ta věc, která vypadá jako konec tužky s gumou.
freshmouse avatar 24.9.2007 08:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Díky. Nejpoužitelnější se zdá touchpad a trackpoint (jak na co).
24.9.2007 09:25 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Taky jsem nevěděl co je trackpoint, tohle zařízení znám to pod lidovým názvem klitoris. :-)
24.9.2007 15:32 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Protože mám u notebooku pouze touchpad, zvolil jsem jej. Ale kdysi jsem měl možnost testit chvíli klitoris (ano, také jsem si tento název snáz zapamatoval) a je to skvělé :-)
-- Georgo
24.9.2007 18:12 smerf
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Každopadně citlivý klitoris je nejlepší :-), kdo nezkusí neuvěří. Jenže ja u služebního NB nemám jinou možnost než leštit desku :-(
25.9.2007 08:33 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
a nebo sahat na koule ;)
m1c4a1 avatar 24.9.2007 02:09 m1c4a1 | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Zdržuju se hlasování
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Zdržuju se hlasování, protože jsem zkoušel akorát touchpad na notebooku a je to STRAŠNÝ, neergonomický a blbě se na to zvyká. :) Takže to beru jako náhražku z nouze a z potřeby mobility notebooků, ne plnohodnotnou alternativu. No a jelikož jsem nic dalšího teda nezkoušel, tak bych jen tipoval... nejlepší je pro mě myš+klávesnice a basta. :-)
24.9.2007 07:14 Trinom | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdržuju se hlasování
Kdybych mohl, tak si i obyč myš vyměním za touchpad, eventuelně za trackball. Kdo neuznává touchpad, tak je to jen proto, že ho neumí správně používat ;-)
m1c4a1 avatar 24.9.2007 09:55 m1c4a1 | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdržuju se hlasování
No už vidím, jak hraju třeba Quake 3 přes touchpad. :-) Někde musí dojít ke ztrátě přesnosti ovládání, když se plocha ovládání zmenšuje (podložka myši/stůl vs 5x5 cm destička).
24.9.2007 10:19 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdržuju se hlasování
Quake bych si ještě jakž takž představit dokázal. Ale chtěl bych nadšence do těch náhražek vidět, jak dělají s touchpadem nebo trackpointem třeba technický zápis při basketu…
kyknos avatar 24.9.2007 10:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdržuju se hlasování
Co to je a jak se to dělá? Zní to nebezpečně.
So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
24.9.2007 10:56 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdržuju se hlasování

Nebezpečné to není. Prostě při zápase sedí u stolku člověk s notebookem a zaznamenává, co se na hřišti děje (úspěšné i neúspěšné střely, doskoky, asistence…). Data se posílají na server a jednak se z nich generují statistiky, jednak je možné i během zápasu sledovat, jak probíhá (teď tam samozřejmě nic zajímavého není, protože se nic nehraje).

Bohužel, jak už to bývá, když něco dobře funguje, zákazník si toho neváží, takže se vrchnost rozhodla, že od příští sezóny (2008-09) se celý systém zlikviduje a nechají si ho napsat znova od firmy, která sice nemá zkušenosti s basketem a zpracováním dat z něj, ale má lidi, kteří umějí psát přesvědčivá slohová cvičení a malovat efektní grafy… :-(

24.9.2007 19:18 Trinom | skóre: 8 | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdržuju se hlasování
No, tak já na kompu skoro vůbec nehraju, takže by mi to fakt nevadilo...
24.9.2007 11:07 Jooky (inactive) | skóre: 39 | blog: Jooky | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Zdržuju se hlasování
Ja mam touchpad a pointstick. Urcite lespia kombinacia ako len mys. Na mojom IBM booku to je dost dobre spravene. Touchpad denne pouzivam, a kedze som si dorobil aj horizontalne a vertikalne skrolovanie, tak bezne mysi na to nemaju (uplna parada ked sa v obrazku/stranke mozem posuvat ako chcem bez toho aby som musel presuvat kurzor na skrolovatko). Pointstick pouzivam na hranie first preson strielaciek. Ked je citlivost dobre nastavena tak je to uplna parada :o)
Fluttershy, yay! avatar 24.9.2007 04:52 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nic lepšího než touchpad od IBM není... Na jiných touchpadech mi drhnou prsty, na "červený nesmysl uprastřed klávesnice" si ne a ne zvyknout a myši jsem už odvyknul. Dotykové displeje ve škole jsou katastrofální.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
Pavel Vymetálek avatar 24.9.2007 06:24 Pavel Vymetálek | skóre: 15 | Náchod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
A co touchsreen? Mně to přijde geniální.
24.9.2007 07:15 jirí zika
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Ano. V práci to mám a je to super. Škoda, že to není běžnější.
vlk avatar 24.9.2007 11:08 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
jo, touchscreen je paradna vec, a este lepsi by mohol byt multipoint touchscreen
You don't exist, Go away !
24.9.2007 07:12 Pitel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tablet!

KTHXBYE
24.9.2007 07:56 allstar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
But why?
24.9.2007 07:57 allstar
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Sorry - omyl.
24.9.2007 07:13 Pitel
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tablet!

KTHXBYE
regine avatar 24.9.2007 10:44 regine | skóre: 22 | blog: regine
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:

Tablet - souhlas (Wacom, Genius, Trust, ...). Jediná nevýhoda - v Linuxu asi bezproblémový jen Wacom, ale je nejdražší. Mají patent, že nepotřebujete baterie což je zase výhoda.

Cigareta krátí život o 1 minutu, láhev koňaku o 5 minut a pracovní den krátí život o 8 hodin.
25.9.2007 21:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
a jak to bez baterek funguje? solarni panel?
25.9.2007 21:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Napájení přes USB?
26.9.2007 15:43 kmarty | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Ta "tuzka" je napajena indukci. Podobne jakou jsou napajeny napr. RFID cipy.
Jiří Poláček avatar 25.9.2007 09:56 Jiří Poláček | skóre: 47 | blog: naopak | Sivice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
ano, samozřejmě tablet :)
Sudoku omrzelo? Zkuste bobblemaze! | Statistiky jsou jak bikiny. Napoví hodně, všechno ale neukážou.
svido avatar 24.9.2007 07:18 svido | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Vsechny veci krom myse jsou na nic. Kdyz neni mys, tak klavesnice. Touchpad je uplne desny (alespon ten co mam ja).
24.9.2007 07:45 Frank J. Tomes | skóre: 29 | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Trackpoint (klitoris).
[frank]$ uname -prs FreeBSD 4.11-RELEASE-p25 i386
24.9.2007 08:07 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dotykovy display?
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
24.9.2007 08:08 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Ale to uz je hodne navykove a clovek pak vypada, jako blbec, kdyz saha kamaradum na monitor :-)
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
24.9.2007 08:31 Radovan Garabík
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
A hlúpo sa tam robí dvojklik, trojklik a klik pravým a stredným tlačítkom...
25.9.2007 12:51 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
na prepnuti mezi otevrenymi terminaly to staci :) na zbytek jsou klavesove zkratky ..
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
24.9.2007 08:33 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Docela mě překvapuje podíl touchpadů. Když jsem se před časem díval na staré faktury, tak jsem nechápal, jak jsem mohl vydržet celých 5 měsíců pouze s touchpadem. Od té doby, co mám trackpoint, už ale s sebou myš opravdu tahat ne-mu-sím. :-)
oVirt | SPICE
24.9.2007 09:13 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Autor ankety je prokazatelně suchar. Co takový Memrec nebo BCI nebo Soap Mouse, Atlas Gloves? He?

Jinak samozřejmě myš je pro mě alternativou k trackballu.
24.9.2007 10:36 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Křečík džungarský.

24.9.2007 10:37 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
egg avatar 24.9.2007 20:40 egg | skóre: 20 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
+1

Eventuelně Octodon degus.
24.9.2007 23:20 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:

Je ten osmák bezdrátový? Křečík džungarský určitě ano. (Zato myš rozhodně ne.)

egg avatar 25.9.2007 12:22 egg | skóre: 20 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Není bezdrátový (pokud se drát nepoškodí). Ale je ergonomický!
25.9.2007 14:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Je bezdrátový, to je jen taková anténka. :-)
24.9.2007 12:03 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Chybí mi tam touchscreen, to je totiž nejlepší alternativa k myši (která podle mého názoru myš jednoznačně předčí). Jinak trackpoint, touchpady nemám rád.
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
24.9.2007 12:38 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Remember the gorilla arm!
24.9.2007 13:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Otázka, jestli pak není spíš myš alternativa k touchscreenu… :-) Ale určitě ne úplně, např. s touchscreenem se bude daleko hůř trefovat přesně na pixel - pokud to vůbec půjde.
24.9.2007 12:43 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nevim, co je nejlepsi alternativa, ale nejhorsi zkusenosti mam s touchpadem. Jednak generoval neumyslne mouse-kliky pri presovani prstu z jedne strany touchscreenu na druhou (pri usilovnem posunu z druhe strany na prvni) - coz lze nastesti vypnout, jednak (a to hur) pri psani na klavesnici nahodne doteky dlanemi generovaly nahodne posuny mysi.
25.9.2007 17:54 tuxmartin | skóre: 39 | blog: tuxmartin | Jicin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
... pri psani na klavesnici nahodne doteky dlanemi generovaly nahodne posuny mysi.
To mi taky vadilo, nastesti to de jednoduse vypnout.
25.9.2007 21:07 Radek Miček | skóre: 23 | blog: radekm_blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
to se mi stávalo na notebooku Acer a dost mne to vytáčelo, hlavně, když jsem takhle přesunul focus do jiného okna a psal jinam

naštěstí na notebooku HP se mi to nestává
25.9.2007 21:22 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Jinak nez vypnutim celeho touchpadu?
24.9.2007 16:30 Tomáš Crhonek | skóre: 12
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jednoznačně u mě touchpad. Dokážu ho celkem dobře ovládat, a tak s ním zvládnu třeba i grafické úpravy fotek apod. Jinak doma mám USB myš. Standartní myš je rychlejší, ale vůbec mi nevadí třeba hrát i strategické hry s touchpadem na notebooku. Mám Fujitsu-Siemens a touchpad je velice kvalitní.
24.9.2007 16:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
měly by tam bejt odkazy na wiki, já například vůbec netušim co to je trackball nebo trackpoint a jsem línej udělat těch pár kliknutí a zistit si to :-D
SPD vůbec není proruská
24.9.2007 16:49 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Trackpointu se tay říká klitoris :-)
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
24.9.2007 16:49 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
s/tay/taky/
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
24.9.2007 18:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
áha, tak to už sem doma ;-)
24.9.2007 17:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Jde to i bez klikání: přesně tento dotaz už tu byl v diskusi jednou zodpovězen. Najít odpověď by tudíž bylo daleko jednodušší než napsat váš příspěvek. Dávejte si raději pozor, aby se vám za chvíli nestalo, že budete líný i dýchat.
24.9.2007 21:19 peter
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jednoznacne trackpoint, netreba pri tom hybat prstom ako pri touchpade. Skoda ze to maju len tie drahsie notebooky. Trackball sa idealne hodi ale nie na pohyb mysi ale na pohyb obrazu (napr. photoshop), alebo pri strihani videa a aj sa to tak tusim pouziva.
24.9.2007 21:34 radowan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Pouzivam jedine trackpoint - touchpad mam na mem ibm t41 vypnuty (byla to jedna z prvnich veci, co jsem udelal po koupi). Prijde mi, ze ovladani trackpointem je mnohem rychlejsi a presnejsi nez touchpadem. I kdyz jde nejspis asi jen o zvyk.
25.9.2007 01:00 pogo77 | skóre: 4
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Touchpad. Mozem ho pekne ovladat palcom a nemusim pri tom vobec dat ruky prec z klavesnice. Samozrejme horizontalne/vertikalne skrolovanie, prave tlacitko pri tuknuti troma prstami, stredne pri tuknuti dvoma prstami a aby som zabranil nahodnym kliknutiam pri pisani, tak ked stlacim klavesu, tak asi na sekundu sa mi deaktivuje, tzn. pri pisani je defakto neaktivny (za predpokladu, ze pisete relativne rychlo:) ) a akonahle dopisem, pockam sekundu a uz mozem dalej pohodlne palcom ovladat kurzor:)
Trackpoint mi zas pride uplne nepouzitelny, mozno som si nan za cas, co som mal moznost ho vyskusat, poriadne nezvykol, ale mne pripada absolutne nepresny...
Konieckoncov, aj tak najradsej ostavam pri klasickej mysi:)
Pocitac nam pomoze vyriesit problemy, ktore by sme bez neho nemali.
25.9.2007 08:12 Marian Krucina | skóre: 13
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jiná ... myš :-D
25.9.2007 08:35 Adam Šiška (Jasco) | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Jina anketa
Me by zajimalo jestli ta anketa spise neodpovida rozlozeni techto polohovacich zarizeni mezi uzivateli notebooku. Touchpad maji temer vsechny, trackpoint je obsazeny mene, trackball maji nekteri silenci primo u desktopu :-)
A neslysel jsem jeste nikoho s touchpadem, resp. trackpointem vychvalovat "to druhe" a hanit "to sve"
Objektivne takovou vec asi zjistit nejde, nebo nekdo vymysli nejaky objektivni test? (Napr. zavody po plose?)
25.9.2007 14:07 jaa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jina anketa
A neslysel jsem jeste nikoho s touchpadem, resp. trackpointem vychvalovat "to druhe" a hanit "to sve"
V tom pripade budu prvni :) ... trackpoint na IBM T40 mi prisel lepsi nez touchpad na mem PowerBooku G4. Clovek se nemusi tolik hejbat.

BTW nevite nekdo kde by se dala koupit normalni klavesnice s trackpointem? ... kvuli neustalemu prendavani rukou bych s mysi klidne vymenil :)
25.9.2007 14:18 jaa
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jina anketa
zvlastni ... minule jsem hledal docela dlouho a nic. ted dam google.com/search?q=trackpoint+keyboard+ibm a prvni odkaz presne to co chci. Akorat zjistit jak to objednat :/
25.9.2007 14:55 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jina anketa
Mně by se tedy nejvíc líbila tahle klávesnice - IBM model M13 (s trackpointem, v černém provedení).
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
Josef Kufner avatar 25.9.2007 19:29 Josef Kufner | skóre: 70
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jina anketa
Hm, trackpointu chybí prostřední tlačítko, bez toho půjde kolečkovat těžko...
Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
25.9.2007 20:55 PetrK | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Jina anketa
Co třeba tahle? Je to sice celý ultranav, ale co už:/

Jinak na trackpoint taky nedám dopustit, touchpad mám zakázaný:)
Po nás potopa!
Selmi avatar 25.9.2007 10:14 Selmi | skóre: 17 | Košice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
dorykova obrazovka
25.9.2007 13:04 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
najlepsia mys je mrtva mys
25.9.2007 17:51 tuxmartin | skóre: 39 | blog: tuxmartin | Jicin
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jedina pro me pouzitelna nahrada za mys je touchpad (mam ho na notebooku).
26.9.2007 08:23 botanicus | blog: Botanicusovi povzdechy | Prachatice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Alternativa k mysi? Cili alternativa k alternative touchapadu? Ale vazne - s mym prechozim HW se TP moc pouzivat nedal, dnes mam macbook a mys vubec nepouzivam, nepotrebuju.
... mam chut na jablicka ;)
26.9.2007 13:33 Murděj Ukrutný | skóre: 2
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Měl jsem možnost vyzkoušet všechny tři a u mě vyhrál trackpoint (jak někdo psal klitoris :) sem si to nemohl odpustit). Sice mi chvilku trvalo se s ním naučit ale při troše cviku se s ním dá i kreslit, touchpad se mi zdá dost nepřesný, ikdyž naučit se s ním je jednodužší.
pavlix avatar 26.9.2007 18:39 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
U mě vyhrává klávesnice.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
pavlix avatar 26.9.2007 18:40 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
A když už ukazovátko, tak dotykový :D.
Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
26.9.2007 18:46 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
viaceri spominaju klavesnicu, ale ta emulacia pointing device je naozaj nepohodlna (ano, alternativa k mysi znamena pointing device)
26.9.2007 19:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Mám temné podezření, že jde spíš právě o pózu, že oni přeci pracují jen s klávesnicí a polohovacího zařízení by se nedotkli ani dvoumetrovou tyčí, aby je náhodou někdo neoznačil za klikače, protože tu hanbu by nepřežili…
26.9.2007 19:17 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
A to si ještě nevšimli, že vlastně neustále klikají na mnohotlačítkové myši bez kolečka. :-D ;-)
26.9.2007 19:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
To je tím, že dnes jsou klávesnice mnohem tišší než bývaly… :-)
26.9.2007 19:28 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Jsou i lepší než ta v X serveru.

A mohly by být ještě lepší, kdyby se toolkity inzerovaly, co jsou aktivní prvky (tlačítka atd.), po nich by se pak dalo pohybovat jako v Opeře přes spatial navigation. Pro některé činnosti (grafika) sice nepoužitelné ale pro některé zase mnohem víc než jen obyčejná emulace myši.
27.9.2007 07:21 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jiná - přeci klávesnice
27.9.2007 10:14 edois
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
jednoznacne touchpad. ani ho neberu jako alternativu k mysi, ale jako neco lepsiho nez mys (pokud zrovna nehraju ta spring)
27.9.2007 10:20 disorder | blog: weblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
napis knihu Mastering touchpad a bude z teba bohac :D
Toman avatar 28.9.2007 08:45 Toman | skóre: 29 | blog: Tomanův blog | Kostelec nad Orlicí
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejlepsi alternativa k mysi je krysa, je to takova vetsi mys, co ma na sobe vic tlacitek, takze uz nemuze byt v kategorii mys, ale musi to byt zjevne krysa :-D
Have you tried turning it off and on again? | tomaskavalek.cz | Google
28.9.2007 11:15 Tayto
Rozbalit Rozbalit vše Re: Nejlepší alternativa k myši:
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Křeček

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.