abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    3.12. 23:33 | Zajímavý článek

    Na stránkách Syst3m Failure byl publikován článek o využití 16leté bezpečnostní chyby CVE-2021-42008 v Linuxu v ovladači 6pack k získání roota. Chyba byla do Linuxu zanesena v roce 2005 a v upstreamu opravena letos v létě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    3.12. 19:00 | Nová verze

    Byl vydán Blender 3.0. Oznámení vydání obsahuje vizualizace změn. Plány pro vydání byly shrnuty v dřívějším zápisku.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    3.12. 16:44 | Nová verze

    Představen byl CentOS Stream 9. Jedná se o průběžně aktualizovanou linuxovou distribuci umístěnou mezi Fedora Linuxem a Red Hat Enterprise Linuxem (RHEL). Podpora CentOS Linuxu 8 končí s koncem letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    3.12. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 3.0.0 knihovny Notcurses pro vývoj programů s vylepšeným textovým uživatelským rozhraním (TUI). Ukázka možností na YouTube. Více o knihovně v knize Hacking The Planet! with Notcurses (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    3.12. 13:00 | Nová verze

    V červenci letošního roku byl představen 3D open source herní a simulační engine Open 3D Engine (O3DE). Včera byla vydána první major verze 21.11. Z novinek lze zdůraznit podporu Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.12. 09:00 | Komunita

    Nedávno byl vydán nový Raspberry Pi OS založený na Debianu 11 Bullseye. Řadě uživatelů ale novinky nevyhovují, viz například problém s kamerami. Vývojáři se proto rozhodli vedle Raspberry Pi OS podporovat také Raspberry Pi OS (Legacy) založený na Debianu 10 Buster. Uživatelé požadující knihovnu picamera mohou nově používat také Raspberry Pi OS a knihovnu si povolit v nastavení raspi-config (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.12. 08:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.7.0 dynamického programovacího jazyka Julia (Wikipedie) určeného zejména pro vědecké výpočty. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání. Aktualizována byla také dokumentace. Současně bylo oznámeno, že větev 1.6 (aktuálně verze 1.6.4) je nově LTS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.12. 07:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.12. 21:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. Podrobný přehled novinek v cgitu. Zdůraznit lze podporu vícekurzorové editace (gif).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.12. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.57.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Pracujete z domu?
     (33%)
     (32%)
     (17%)
     (1%)
     (15%)
     (2%)
    Celkem 122 hlasů
     Komentářů: 14, poslední dnes 10:38
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek




    Vložit další komentář
    Max avatar 25.10. 23:49 Max | skóre: 69 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    A byl u Wolfstreet Bros a i jinde. Ale uniká mi význam toho výkřiku.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Člověk z Horní Dolní avatar 26.10. 01:33 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Tenhle Vavra je dobrej, narozdil od toho druhyho, taky jsem na tenhle dnes koukal, resp. jenom od poloviny do konce. Znal jsem ho trochu z Twitteru a cetl jsem s nim jeden nebo dva rozhovory, ale tady na me udelal docela dojem.

    Ma zajimavy a podnetny nazory a dokaze je velmi presvedcive podat, dobre se to posloucha. S nekterymi ale nesouhlasim:

    - Doporucuje investovat do Tesly. Zaprvy neverim, ze dokaze porazit trh a zadruhy pro bezne investory je blbost kupovat neco jineho nez indexy.

    - Predpovida, ze po rozsireni samoridicich aut bude problem s nezamestnanosti. Blbost, kvuli demografickemu vyvoji se ocekava opak, nedostatek pracovnich sil.

    - Mysli si ze v Evrope bude UBI do 10 let. Tezko, vzhledem k zadluzeni, demografickemu vyvoji a nizkemu ocekavanemu rustu.
    Čekám na 3. dávku
    Max avatar 26.10. 02:15 Max | skóre: 69 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    1) Co máš proti druhému Vávrovi? :)
    2) Ti nevím, za chvilku bude vyrábět Tesla objemy jako Škodovka, to není zrovna málo. A navíc už mají plány na další továrny, takže další potenciál s navýšením výroby asi je. V plánu mají k realizaci ještě dost projektů a nemálo lidí na to čeká. Poptávku nestačí uspokojovat, takže zatím to nevypadá špatně. Každopádně o poražení trhu bych se asi nebavil, je to takový divný termín, který si lze vynaložit různými způsoby (v čem porazit, objemy, čeho objemy, černá čísla, technologie atd. možností je spoustu.).
    3) Vzhledem k tomu, že už nyní je enormní nedostatek lidí, tak se nějaké velké nezaměstnanosti v budoucnu také nebojím. Spíš je to nutnost, uvolnit řidiče pro jiné obory a dotáhnout co nejdříve autonomii.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.10. 04:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Jen jestli spíš Škodovka nebude vyrábět objemy jako Tesla.
    Člověk z Horní Dolní avatar 26.10. 10:19 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    1. Daniel Vavra? Je nezdrave... jak to rict... asi neco jako konzervativni, musel bych si od nej zas neco poslechnout abych to dokazal rict lip.

    2. To ale nijak neimplikuje, ze jsou akcie podhodnocene. Firma, ktera ma nadejnou budoucnost a ocekava se ze ovladne trh, nemusi byt dobra investice.

    "Porazit trh" = mit dlouhodobe lepsi vynosy nez trh. Myslel jsem to tak, ze neverim ze Vavra jako investor dokaze porazit akciovy trh, ze bude mit lepsi vynosy nez S&P.
    Čekám na 3. dávku
    Heron avatar 26.10. 11:24 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    1) Co máš proti druhému Vávrovi? :)
    Vadí mi především to, že jeho videa jsou výukový materiál argumentačních klamů. Je mi celkem jedno, jaký kdo má názor, ale ať jej má podložený fakty*. Potom taky dost hlasitě (říká se tomu hlasité mlčení) přehlíží některé skupiny lidí a je mu to jedno. Třeba LGBT, je mu to jedno a rád se dívá na řešení společenských problémů stylem Polsko a Maďarsko a je mu úplně jedno, kolik lidí u toho bude trpět. Bere všechno strašně osobně, viz jakákoliv kritika na KCD. To, že se někdo blbě zeptá nemá být důvod pro osobní výpady autora hry. Aktuálně vydal video o tom, jak měl přednášku na filozofické fakultě a jak to zase bylo špatně. (Už je to druhý případ jeho spolupráce s VŠ, kterou zpětně hodnotí dost negativně.) Bojuje proti cenzuře a potom se diví, když mu FB zabánuje comment, kde napadá Etzlera, který napsal jen to, že v Číně to byla taková hrůza a proto začal chlastat. (Vávra ignoruje ty podmínky a jen se strefuje do toho pití - další hlasité mlčení o problému.) Nemám na mazání příspěvků vyhraněný názor, ale jestli celá ta jejich akce proti "cenzuře" má mít za výsledek tohle ... čekal bych trochu vyšší cíle.

    26.10. 14:56 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    hlasité mlčení
    Třeba LGBT, je mu to jedno
    Za to ty hlasite nemlcis, ty hlasite jecis Tomasi :-D A ano, predstav si, ze jsou lide, kteri se nechteji neustale zabyvat cizi sexualitou a kterym je ukvicena mensina jedno.
    26.10. 15:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    říká se jim nacisti
    26.10. 15:23 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Retardovane podtrzitko opet uraduje :-D
    27.10. 11:53 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Potom taky dost hlasitě (říká se tomu hlasité mlčení) přehlíží některé skupiny lidí a je mu to jedno. Třeba LGBT, je mu to jedno ... kolik lidí u toho bude trpět.
    Jak se říká, všeho s mírou. Je sice potřeba brát ohled na menšiny, ale na druhou stranu nesmí trpět ani většina. Celkovou škodu můžeme spočítat tak, že vynásobíme počet obětí a výši jednotlivé škody. A jde o to, abychom přehnaně neochraňovali pár "odlišných" jedinců na úkor většiny, protože to by pak v součtu nadělalo víc škody než užitku. Homosexualismus, přešívací a jiná LGBT propaganda dnes dostávají příliš mnoho prostoru a poškozují normální většinové děti, dělají jim v hlavách zmatek, i když se jich to vůbec netýká. A to celé proč? Aby si pár "odlišných" nepřipadalo utlačovaně? Je to naprosto nesmyslně nepřiměřené. Těm normálním dětem stačí, když budou vědět, že existují i lidi, kteří to "mají jinak", že není potřeba je posílat do plynu a že je lze tolerovat (pokud neškodíš druhým, tak si doma dělej, co chceš). A ne z té "jinakosti" dělat novou normu a stavět ji na první místo a věnovat jí tolik pozornosti. Daleko víc prostoru zasluhují problémy normální rodiny - jak se seznamovat, jak spolu má muž a žena vydržet, jak vychovávat děti, jak překonávat konflikty, aby ta rodina fungovala a poskytovala zázemí svým potomkům... jenže to jsou pro dnešní "progresivní" novináře asi moc nudná témata. Místo toho ti radši vydají deset článků o úchylce XY, skupině pěstující sodomii nebo návod, jak si nezávazně užít. Co si z toho pak má, zejména dětský, čtenář odnést? Že je divný, když je normální?
    Fluttershy, yay! avatar 27.10. 12:30 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Většina v tomhle ohledu ničím netrpí.

    Tady máš wiki-přehled zvířat, u kterých byla pozorována homosexualita. „Homosexualismus“ letí z okna jakožto naprostý nesmysl. Evidentně je diverzita sexuálního chování u některých druhů osvědčená evoluční strategie…

    …a ano, u některých druhů dochází k výrazným odchylkám kvůli kontaminaci prostředí chemikáliemi v nezvyklých koncentracích. Ještě jsem neviděl vás konzervy nějak výrazně bojovat za omezení (průmyslového, odpadního) vypouštění endokrinních disruptorů do životního prostředí. (analogicky intersex atd.)

    Snad s výjimkou Teda „Unabombera“ Kaczynského.
    pěstující sodomii
    Zkus masáž prostaty a třeba tě ty chujoviny přejdou.
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    27.10. 13:19 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    !!! PT ALERT !!!
    Fluttershy, yay! avatar 31.10. 16:00 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše maňásci, maňásci všude
    Spíš xkucf03 alert, teprve teď jsem si všiml toho titulku „Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou“.

    Františku, už ti z toho klausismu jebe v palici.
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    27.10. 17:16 zdenek2008 | skóre: 25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    a pak ses probudilo s rukou v nocniku.
    Gréta avatar 27.10. 17:32 Gréta | skóre: 34 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou

    Tady máš wiki-přehled zvířat, u kterých byla pozorována homosexualita.

    takže když vopice v zologický zahradě posobě házej vlastní bobky by jsme po sobě taky měli házet svý bobky?? :O :O nebože když naše kočka dělá že mučí myš to taky jako znamená že mužem mučit jiný lidi jenom protože sou menčejší a žerou sejra?? nebo jako furt máme předsebou kutálet kuličky z bobků jak to jakoby dělaj broučci hrdobci?? :O :O

    27.10. 17:55 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    K homosexuálnímu chování tě snad někdo nutí?
    27.10. 20:26 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    To ne, ale kdyz kolibac pouziva animal argumenty, je na miste mu vysvetlit, jak debilni to je.

    Mne hlavne vadi disproporcni akcentace techto temat v kulture a i v ve vecech urcenych detem. Take mi vadi ukriceni homosexualove, kteri by chteli zavadet sexualni vychovu s ucenim o vsech moznych deviacich od normy (homo, bdsm, etc). Toto je prece vysostne vec rodicu. Zadny homosexual proste nebude mluvit do toho, jak mam vzdelavat sve deti. Nechte me potomky byt! Vzdelavejte sami sebe a sve nejakym zpusobem porizene potomky, ale neurcujte, co se maji ucit ostatni. Toto je vysostne vec rodicu! Je mozne, ze zkurvene statni skolstvi na tato modni temata slysi a akcentuje je. Je to dobry argument, proc davat sve deti od prvniho stupne do lepsich skol.

    Herone, nechces se nekde potkat na pivo a rict mi tyto veci do oci? Mas na to osvahu?
    Fluttershy, yay! avatar 27.10. 20:32 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Chudáci děti.
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    Heron avatar 27.10. 20:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Klidně. Sice nevím, co přesně by na tom mělo být na odvahu, ale klidně. Po skončení této vlny, až bude klid. Já nejsem ten, kdo se schovává za anonymním nickem, moje adresa je normálně v aresu atd. Ty nemáš odvahu se ani pod své názory podepsat.
    Člověk z Horní Dolní avatar 27.10. 21:53 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Mohli byste udělat live stream.
    Čekám na 3. dávku
    Heron avatar 27.10. 22:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Pouze zvuk a záznam. Nemám tady video výbavu a nemám zájem to stavět. Live stream nevím, stačí mi meet konference v práci. Jsem pro záznam, autorizovaný z obou stran.
    28.10. 20:18 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Až na to, že nikde neříká, že když něco dělají zvířata, tak by to měli dělat i lidi, že jo?
    29.10. 09:01 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    ... zavadet sexualni vychovu s ucenim o vsech moznych deviacich od normy (homo, bdsm, etc). Toto je prece vysostne vec rodicu. Zadny homosexual proste nebude mluvit do toho, jak mam vzdelavat sve deti. Nechte me potomky byt! Vzdelavejte sami sebe a sve nejakym zpusobem porizene potomky, ale neurcujte, co se maji ucit ostatni. Toto je vysostne vec rodicu!
    Tohle by se dalo říct na výuku obecně čehokoli, čtením počínaje. Proč to omezuješ jen sexuální výchovu (o kus dál píšeš, že děti do školy cheš dávat)? Sexuální výchovou rozumím předávání informací o tom, co je to sex, jaká má podoby, apod. Vztah sexuální výchovy vidím podobně jako vztah religionistiky k náboženství.
    29.10. 09:02 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    oprava: Vztah sexuální výchovy k sexu vidím podobně jako vztah religionistiky k náboženství.
    Gréta avatar 31.10. 00:05 Gréta | skóre: 34 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou

    zatim naštěstí ne ale je uplně vočividný že lgbt+ levičáci tlačej uplně stejně jako tlačej třeba vovočkovávání nebo uhlikovou neutralitu :D

    JiK avatar 31.10. 00:32 JiK | skóre: 11 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    oni to mysli dobre. a pro ty, kdo, by to nepochopili, maji ostnaty drat.
    Člověk z Horní Dolní avatar 31.10. 11:32 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Spíš elektrošoky.
    Čekám na 3. dávku
    Heron avatar 27.10. 12:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    i když se jich to vůbec netýká
    A tohle víš u každého konkrétního dítěte jak? Pokud se mu ve 12 letech (+-) dostane informace, že může mít rádo koho chce, a že pokud se nebude ve vlastním těle cítit v pořádku, že vždy je někdo, s kým si o tom může promluvit, tak tohle jen těžko způsobí zmatek. Zmatek způsobí spíš to, když bez jakýchkoliv informací se ve 12 začne cítit jinak, než vnímá u ostatních. To potom vede k tomu, že: Across these 42 studies an average of 55% of respondents ideated about and 29% attempted suicide in their lifetimes. Přitom to lze (snadno) řešit. Fakt nevidím žádný důvod ke zmatku. Dobrá sexuální výchova pomůže všem.
    stavět ji na první místo
    Což nikdo nedělá. Tohle je problém lidí, kteří jakoukoliv zmínku o čemkoliv, co se jim nelíbí, označí "už je toho dost". Při prvním výskytu. Rozhodně není pravda, že se tomu věnuje tolik pozornosti.
    Daleko víc prostoru zasluhují problémy normální rodiny - jak se seznamovat, jak spolu má muž a žena vydržet, jak vychovávat děti, jak překonávat konflikty, aby ta rodina fungovala a poskytovala zázemí svým potomkům...

    S tím naprosto souhlasím. Ale toto nijak nekoliduje s tématem sexuálního vzdělání. Právě naopak. Dobrá sexuální výchova způsobí mimo jiné i snížení počtu znásilnění, sexuálních útoků na dítě (to dítě bude mít větší odvahu to nevhodné chování nahlásit) apod. Partnerskou výchovu klidně taky.
    Místo toho ti radši vydají deset článků o úchylce XY,
    Asi čteš nějaké divné noviny.
    Co si z toho pak má, zejména dětský, čtenář odnést? Že je divný, když je normální?
    Dětský čtenář někde čte o sodomii? Odnést si z toho může to, že to je svět takový jaký je, se všemi barvami. Dobrovolné provozování BDSM může být přirozenou součástí života některých lidí. (Nejsem si teď jistej přesnými čísly, ale v prodeji erotických pomůcek ČR zrovna nezaostává.)
    27.10. 13:22 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Homosexual zde kaze o tom, jaka ma byt sexualni vychova deti. Co je ti sakra do toho? Vychovu deti nech laskave na jejich rodicich. Kdo jsi, abys urcoval, jaka spravna ma byt vychova?!!!
    Dobrá sexuální výchova pomůže všem
    Odnést si z toho může to, že to je svět takový jaký je, se všemi barvami.
    Laskave nepomahej a nech to na rodicich, ano?
    Josef Kufner avatar 27.10. 14:34 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Pokud se mu ve 12 letech (+-) dostane informace, že může mít rádo koho chce, a že pokud se nebude ve vlastním těle cítit v pořádku, že vždy je někdo, s kým si o tom může promluvit, tak tohle jen těžko způsobí zmatek.
    To je v pořádku. Problém je, že v médiích se to s těmito tématy přehání, dělá se z toho až módní záležitost a vůbec je kolem toho děsně povyku. Místo toho, aby se nenormální nepovažovalo za špatné, tak se normální utlačuje.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.10. 14:44 ^
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Mně přijde vtipný, jak tu nemytí smradlaví linuxáci pořád řeší nějakou módu. Homosexualita je móda, tmavý IDE je móda, vim je móda, cyklistika je móda. Nechcete se naučit další slovo?
    Fluttershy, yay! avatar 27.10. 14:50 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Známé Ono-Se-To.

    Ne, tohle téma (a) systematicky vede jistá skupina aktivistů, samozvaných „konzervativců“, jako předmět kulturní války, (b) komerční média využívají pro clickbait.

    A pak to překrývá skutečné záležitosti, namátkou přístup ke zdravotnictví péči, duševní zdraví atd.
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    Max avatar 28.10. 09:27 Max | skóre: 69 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Já si myslím, že pohled na LGBT a další věci silně zkreslují média a ještě to přiživují nepřesnými informacemi. Je to něco jako se špatnými zprávami. O úspěších se tolik v běžných médiích nepíše, ale vraždy, krádeže, nehody, průšvihy, všechno toto táhne. Proto mají hlavně starší lidé pocit, že od převratu je to jen a jen horší. Před převratem všude slyšeli, jak se plní plány, jak se vše daří a po převratu (a divokých devadesátkách) všude slyší, jak kdo koho sejmul zdrogovanej apod.
    Ještě si živě vzpomínám, jak u mého dědy panovaly obavy, aby se mi něco nestalo, když jsem začal jezdit do většího města na střední. Ze zpráv nabýval pocitu, že ve městech každou chvíli někoho přepadnou, okradou, zmlátí atd.

    S LGBT je to částečně podobné, média citují jakéhokoli nýmanda (nebo neziskovku o dvou lidech), který vyslovuje kontroverzní názory, jen aby šokovali a zvýšili čtenost. Lidé pak nabývají pocitu, že když to má pečeť neziskovky, že mluví za všechny.
    Toto zkreslování pohledu lidí je o to horší, čím méně se danému tématu věnují / ho znají. Něco jako když si člověk, který se nezajímal o politiku, utvoří názor o ODS na základě Novotného. Každá strana má někoho, kdo silně vybočuje, křičí a šíří názory, které strana nesdílí. Utvořovat si o straně názory na základě takto konkrétních kontroverzních lidí je pak chybné.

    Když se vrátíme k LGBT, tak jedna ze super aktuálních mystifikací, kde se projevuje lidská hloupost a mediální masírka lží, je počet pohlaví. Ať se člověk podívá kam chce, tak slyší, jak se uznává 42 druhů (nebo 84, nebo více, to je jedno) pohlaví, že není jen ženské a mužské, ale další desítky. Přitom počet pohlaví je pořád 2, mužské a ženské. To, o čem bulvár žvaní, je Gender (rodovost, rodová identita, věc, do které si může kdokoli vymyslet cokoli) a většina lidí ty mystifikace žerou a myslí si, že Gender = Sex a média to jen přiživují.
    Zdar Max
    PS: jeden ze zajímavých rozhovorů proběhl nedávno na kanálu Wolfstreet Bros: Aktivisté si z nás udělali byznys, pohlaví jsou dvě. Říká žena, která byla mužem. Michelle Adlerová
    Měl jsem sen ... :(
    Fluttershy, yay! avatar 28.10. 10:17 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Proč mystifikuješ?

    Pohlaví (sex) je předmětem biologie/medicíny, v níž je velmi málo striktně binárních kategorií. Takže i pohlaví je spektrum tvořené různými vývojovými znaky. Ostatně, co by pak byl intersex?

    Ale lidé zpravidla, mimo lékařské vyšetření nebo přírodovědný výzkum, nemají možnost určit biologické pohlaví, nýbrž gender, který se různí a rychleji se dynamicky vyvíjí v čase.
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    Max avatar 28.10. 10:38 Max | skóre: 69 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Intersex je kombinace dvou pohlaví, mužského a ženského. Z biologického hlediska tam není nic "nového".
    Nebo máš třeba pocit, že intersexuál má třeba úchopové chapadlo, které funguje úplně jinak než penis? Nebo že má nafukovací balón místo dělohy, který produkuje třeba vajíčka se skořápkou?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Fluttershy, yay! avatar 28.10. 10:53 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    To je jazykový argument. Třeba nemá ani jedno. Pro lékaře podstatná informace, náhodnému člověku do toho nic není a často se to ani nedozví.
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    29.10. 10:19 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Pohlaví (sex) je předmětem biologie/medicíny, v níž je velmi málo striktně binárních kategorií.
    Wat?
    Takže i pohlaví je spektrum tvořené různými vývojovými znaky.
    Pohlavi je spektrum? Paneboze. Rodice te neucili, jak to je?
    Ostatně, co by pak byl intersex?
    Patologicky stav, ktery je statisticky naprosto marginalni? Rozhodne natolik, ze muzeme rici, ze biologicke pohlavi je tvrde binarni.
    Ale lidé zpravidla, mimo lékařské vyšetření nebo přírodovědný výzkum, nemají možnost určit biologické pohlaví, nýbrž gender, který se různí a rychleji se dynamicky vyvíjí v čase.
    OMFG, ty jsi uplne vymyty :-D :-D
    Fluttershy, yay! avatar 31.10. 16:01 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše těžký život reakcionáře
    Rodiče mají biologické vzdělání, evidentně na rozdíl od tebe.
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    2.11. 15:40 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: těžký život reakcionáře
    Jiste, pohlavi je spektrum. I rodice te ucili, ze pohlavi je spektrum? Mozna tak tvoje :-D :-P
    Fluttershy, yay! avatar 2.11. 15:55 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: těžký život reakcionáře
    Ona je především (ne)vzdělanost v českém prostředí silně dědičný rys, ať už jde o vzdělávání formální, nebo nakonec i neformální. Takže rodiče, sami ostatně nemohou rozumět všemu, nasměrují potomstvo na školy… (Ponechme stranou specifika školství, výchovu k fachidiocii nebo elitářství aj.)
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    31.10. 19:37 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Pohlavi je spektrum? Paneboze. Rodice te neucili, jak to je?
    Jakože kluci mají pindika a holky ne? Jo, tak nějak to syna učím. Taky ho učím, že bobek se dělá do nočníka... Tak jestli ses zasek v tomhle stádiu...
    2.11. 15:39 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Jiste. Pohlavi je spektrum :-D Je to naprosto zjevne v prirode, vid? :D Ty kravo, to jsou bomby dneska :-D
    2.11. 17:17 __
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    A už zvládáš ten nočník?
    Heron avatar 28.10. 12:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Ať se člověk podívá kam chce, tak slyší, jak se uznává 42 druhů (nebo 84, nebo více, to je jedno) pohlaví, že není jen ženské a mužské, ale další desítky.

    Jenže tohle není z hlav "aktivistů" LGBT, ale jejich protivníků. Psycholog a římskokatolický křesťan Jeroným Klimeš tohle (že existují desítky pohlaví) uvádí jako posměšek, i když ví (jako psycholog), že tím mnoha lidem může ublížit. Přesto mu nějak nic nebrání si z toho dělat srandu a uvádět to jako argument vůči něčemu.
    Přitom počet pohlaví je pořád 2, mužské a ženské.
    A jaké? Fyzické? Identita?

    Jako technicky myslící člověk pokaždé trpím, když někdo uvede jen jeden z mnoha atributů (a ani vlastně neřekne který, jen hodnotu). Tj jako když někdo řekne, že Rubikova kostka je modrá. Není to vyslovená lež, na Rubikově kostce najdeme i modrou barvu. Ale rozhodně to není kompletní popis. (A můžu uvést další humorné historky, jak na technické dotazy "co je nastaveno na tom serveru" odpovídám univerzálně 42. Ať se zeptají konkrétně, nebudu pokaždé zjišťovat, na co se vlastně ptají.)

    Takže u člověka jsou ty osy atributů minimálně tři. Fyzické pohlaví, pohlavní identita, sexuální orientace. Prostě si to představ jako dataclass v programování. Další atribut a k tomu další metody, nebo fyzikálně řečeno interakce. Nevidím žádný problém.
    Max avatar 28.10. 13:05 Max | skóre: 69 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Nerozumím tvé první reakci. Má připomínka byla k tomu, že všichni, i média, vnímají Sex = Gender.
    Kde to vzniklo nevím, ale přiživují to všichni.

    Pokud jde o ten tvůj dotaz, tak trpíš zbytečně, protože z kontextu jasně plyne, co jsem tím myslel a pro jaké atributy se můj názor vztahoval a nemohu ani souhlasit s tím příměrem k Rubikově kostce.
    Celé je to o tom, že lidi si myslí (a nejen média to živí), že Sex = Gender = Fyzické pohlaví.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    29.10. 12:23 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Ne, cele je to o tom, ze Sex = Gender = Fyzické pohlaví plati v naprosto drtive vetsine pripadu. Normalnim lidem vadi ukricena az uhykana akcentace techto temat, ktera nikoho krome statisticky marginalni skupiny, nezajimaji. Je mi jedno, ze heron a dalsi maji pocit, ze trpi, a chteji kvuli tomu zavadet sexualni vychovy a ukricene si narokuji implementaci sveho pohledu na vec. Normalnim lidem jsou tyto marginality jedno, jen s nimi nechteji byti obtezovani. At si heron kvici nekde v soukromi a neotravuje!
    29.10. 12:50 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Tahle diskuse docela hezky ukazuje, co lidem vadí a nevadí. Lidem v zásadě nevadí homosexuálové nebo jiné odchylky/úchylky, lidem vadí primárně homo/trans/atd. propaganda, snaha vnutit ostatním, že tohle je normální, snaha vykřičet si pozornost (a pak samozřejmě, když někdo škodí druhým - zneužívání, znásilnění atd.). Myslím, že Heronovi tu nikdy nikdo nevyčítal jeho orientaci, ostatní ho brali jako pohodového člověka, který rozumí počítačům, dokáže poradit... nikdo neřešil, co dělá doma, byť jeho orientace je tu veřejně známá už dlouho. Ale od té doby, co tak trochu tomešovatí, je to jiné. Osobně se snažím tím odborné diskuse nezatěžovat, ale přiznám se, že už ho nemám tak rád jako dřív a mám jisté pochybnosti (když se chová jako kretén v diskusích na jedno téma, jak mu mám věřit v jiných?).
    Heron avatar 29.10. 13:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Ale od té doby, co tak trochu tomešovatí, je to jiné.
    Jak se to projevuje? Svou orientaci napíšu jen do diskusí, kde (a to se divím, ale tak stane se), to ještě někdo neví (tzn tak 3x do roka max - ani ne, spíš tím hodně šetřím - ale vždy jako odpověď na dotaz). Jinak přece nic, ne? A to, že se vyjadřuju ke společenským problémům, které se, mimo jiné, týkají i LGBT (ale jsou daleko obecnější), no to se tady přece vyjadřuje více lidí. Nemůžu za to, že když se vyjadřuju ke společenským problémům, tak potom někdo napíše, ať držím hubu, protože jsem teplej. Bez tohoto bych se klidně obešel. Moje názory na energetiku, ekologii, lidská práva, dopravu apod. vůbec jinak nesouvisí s orientací. Ale skoro pokaždé se najde nějaký anonym, který má potřebu tohle spojovat.

    Jinak mi klidně můžeš napsat na email, ať nezaplevelujeme diskusi.
    29.10. 13:49 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Nadrecnik ma absolutni pravdu. Lidem nevadi mensini, vadi ta silena propaganda. Ukricene prosazovani sexualni vychovy, boj za "manzelstvi" a adopce, atd. Bohuzel jsi dost ztomesovatel, Tomasi.
    Fluttershy, yay! avatar 31.10. 15:57 Fluttershy, yay! | skóre: 89 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše lol
    To je nějaká normalizační morálka, držet hubu a krok.
    Babičko, proč máš všude tolik očí? ✊ no gods, no masters ✊
    29.10. 13:59 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    tzn tak 3x do roka max
    Sraž to na nulu a okolí to ocení.
    29.10. 14:32 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Presne. Nevim, proc se nemuze normalne bavit normalne bez toho, aniz by opakoval, ze je homosexual. Potom se na to vzdycky nalepi kolibac (lepi se na kazde levicove, progresivisticke,atd tema) a diskuse jde do kytek.
    JiK avatar 29.10. 14:45 JiK | skóre: 11 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    protoze komousi jsou invazivni druh. vserou se vsude, chteji se vyjadrovat k tomu, co budou ostatni jist, co budou ridit, jak bydlet, topit a svitit, co budou ostatni smet cist, psat a rikat a myslet, kolik se jim sebere penez, chteji proste ovladat vsechny aspekty cizich zivotu.

    Samozdrejme ve jmenu velkeho dobra...
    29.10. 16:37 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    tzn tak 3x do roka max
    Sraž to na nulu a okolí to ocení.
    Tj. když se někdo zeptá tak má odpovědět "No Comment"?
    29.10. 17:26 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Ano, jenže to homosexualisté bohužel nedokáží, musí okolí vnucovat svou módní víru.
    Člověk z Horní Dolní avatar 29.10. 17:28 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    homosexualisté
    Nejsi Vaclav Klaus?
    Čekám na 3. dávku
    29.10. 16:39 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Normalnim lidem vadi ukricena az uhykana akcentace techto temat, ktera nikoho krome statisticky marginalni skupiny, nezajimaji.
    V podstatě souhlasím, otravuje mě to docela dost, takže: kdy už hergot přestanete křičet, hýkat a kvičet? A vůbec otravovat?
    Člověk z Horní Dolní avatar 29.10. 17:27 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Docela by me zajimala statistika komentaru zminujici LGBT / diverzitu / a dalsi woke temata. Tipuju si, ze nejvetsi podil tam budou mit konzervy.
    Čekám na 3. dávku
    Člověk z Horní Dolní avatar 29.10. 17:32 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    A obecne nechapu, jak nekdo muze povazovat jako zasadni problem "prijde mi ze se moc mluvi o tematu X". Tak na ty clanky neklikejte a vyfiltrujte si filmy a serialy bez gayu. Konzervy jsou proste divny...
    Čekám na 3. dávku
    29.10. 18:53 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Tak na ty clanky neklikejte a vyfiltrujte si filmy a serialy bez gayu.
    Však to taky dělám. Nemám zapotřebí se dívat na černochy a gaye atd. na místech, kde to neodpovídá historické skutečnosti nebo poměrnému zastoupení těchto menšin ve společnosti. Současná kultura je převážně kulturou úpadku - kvalitních děl, které stojí za to vidět nebo slyšet je naprostý zlomek. Naštěstí v minulosti bylo natočeno tolik dobrých filmů a hudby a napsáno tolik dobrých knih, že se nebojím, že bych někdy neměl co poslouchat, na co se dívat nebo co číst. I kdybych to hodně ořezal a současnost úplně ignoroval, tak stejně nevím, kde na všechna ta skvělá díla, co v minulosti vznikla, najít čas.

    Tenhle přístup doporučuji víceméně každému. Dá se tedy teoreticky říct, že problém neexistuje (devianti a komunisti ať si točí svoje úchylné nerealistické filmy a propagandu a nikdo na to nebude koukat), nicméně spousta lidí ke kultuře přistupuje tak nějak naivně a má přirozenou tendenci konzumovat aktuálně vytvářený obsah místo toho historického, což je svým způsobem pochopitelné. Tihle lidé jsou náchylní té propagandě podlehnout. Jde tedy o osvětu a řešení jsou v zásadě dvě - buď tu dekadentní tvorbu ignorovat nebo se snažit, aby se kvalita současné produkce zvedla.
    Člověk z Horní Dolní avatar 29.10. 20:18 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    nebo se snažit, aby se kvalita současné produkce zvedla
    Doporucuju to delat prostrednictvim financni podpory spis nez vest kulturni valky na internetu. Protoze pak primo zpusobujes problem, proti kteremu bojujes.

    Pokud ta dekadentni kultura lidem nejak realne skodi, tak na to stejne nakonec prijdou sami.
    Čekám na 3. dávku
    Gréta avatar 30.10. 23:55 Gréta | skóre: 34 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou

    hlavně jako nechápu proč si lgbt+ neudělaj nějaký svý filmy/seriály ale furt ničej něco co už tady bylo vodjakživa :O :O proč třeba jako ničej sezamovu ulici proč ničej spidermana/supermana/batmana proč se nám lgbt+ cpou furt do vobyváku a proč jako na nějaký lgbt+ musíme koukat ikdyž nás vubec nezajímaj???????? berem jim snad my nějaký ty jejich zkrocený hory/caroly/věznice shawshank?? :O :O proč jedou tu kvótu jakože každej film musí bejt z 25% lgbt a nechtěj tu svou kvótu na počet filmů třeba?? :O :O :O :O

    Člověk z Horní Dolní avatar 31.10. 11:40 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Žádné LGBT+ kvóty nejsou. Někteří producenti se prostě svobodně rozhodli do nových filmů a seriálů dát víc LGBT+ obsahu. Nic neničí, pouze vytváří nový obsah. Nevím proč jim do toho chcete kecat, máte přece rádi svobodu a volný trh. Asi jenom když se vám to hodí...
    Čekám na 3. dávku
    Gréta avatar 31.10. 16:58 Gréta | skóre: 34 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou

    tttssssssssss ať si to jako klidně točej ale ať se taky nedivěj že nato nechcem koukat a nadáváme když nám to rvou dovobyváků :O ;D

    .......a votázečka děsně tajemná pokuď ty progresivistický filmy zhnusujou nemalý % diváků který nato jakoby pak nechtěj koukat co jako producentům kompenzuje ten ušlej zisk za tlačení lgbt+ propagandy?? :O :O ;D ;D

    máte přece rádi svobodu a volný trh

    vo koncesionářskejch poplatcích co dou český televizi naty jeji pitominy nekoukatelný nebo povinej podíl eurofilmů na netflixu a podobnejch hele si slišel třeba?? :O :O todleto neni žádnej volnej trch :D

    Člověk z Horní Dolní avatar 1.11. 09:06 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Oni ti to nervou do obyvaku :)

    Ten uslej zisk, coz muze byt i nula, jim nemkompenzuje nikdo.

    Nerikam ze to je ve vsech ohledech volny trh, jenom ze cim volnejsi trh tim lepsi prece :)
    Čekám na 3. dávku
    Heron avatar 28.10. 12:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Wolfstreet Bros
    Tyhle kanály mají také svoje zájmy. Proto jsem třeba přestal sledovat Standa show - ne proto, že to dělá blbě nebo tak, ale prostě proto, že nevidím důvod sledovat stejné hosty, kteří chodí do kdejakého podobného pořadu (Danu Drábovou si rád poslechnu v přednášce na ČVUT, Standa, který při vší úctě o tom neví vůbec nic, se jí na nic nového stejně nezeptá - z toho, co mě zajímá) a vlastně se divím, proč tam chodí. (Ale tj jejich věc.) Jako být jeden den u Stacha v HydeParku civilizace a druhý den u někoho v obýváku, no nevím.

    Stejně tak jsem viděl jen několik málo dílů Kulatého stolu, od chvíle, kdy jsem viděl Černotu, kde s bulvárním nasazením (ala V Síti) chtěli problematizovat lidi, kteří se s někým oboustranně dobrovolně seznámili na 18+ seznamce (dokonce tam uváděli a problematizovali jednu konkrétní a důvody pro kritiku zrovna této jsem nějak nepobral - co je špatného na nahých fotkách na 18+ erotické seznamce fakt nevím, nějak se jim tu myšlenku nepodařilo předat. Co si jako mysleli, že tam bude? Výstava minerálů? Fotky souhvězdí?).
    Max avatar 28.10. 13:11 Max | skóre: 69 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Každý má nějaký zájem. Každopádně já je také nesjíždím celé, jedu velký mix. Vybírám si nové věci, kde se co objeví, abych si rozšířil obzory, zjistil, kde kdo má jaké názory na jaké věci atd. Něco mi vnese nový pohled na věc, něco ne, ale pokaždé se dozvím něco nového nebo jiného. Prostě všehochuť. Když chci odborné věci, vyhledám si odborné zdroje.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    27.10. 17:20 zdenek2008 | skóre: 25
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    tak a ted se zase vrat k pruzkumu sve pohlavni identity.
    Člověk z Horní Dolní avatar 27.10. 15:51 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Problémy s homosexualisty a LGBT propagandou
    Vas problem je, ze bojujete primarne proti tomu, ze se o necem moc mluvi nebo ze to je moc medialne viditelny. O nejake zakony zas tak nejde, ty jsou druhorade.

    Jenomze tohle zaprve znamena, ze jste de facto proti mysleni ve spolecnosti - ale co vam je do toho, jaky medialni obsah lidi radi konzumuji a jake filmy sleduji?

    A zadruhe, jste soucasti toho problemu. Jeden z hlavnich duvodu proc se o tomhle porad mluvi jste vy. Prikladate polinka do ohne a pak si stezujete, ze moc hori. Cim je nekdo konzervativnejsi, tim vic casu a energie venuje temto tematum.
    Čekám na 3. dávku
    4.11. 18:28 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Celé toto vlákno je perfektní komedie, protože začíná tím jak Vávra bojuje proti cenzuře a pak naprostá většina přespěvků od jeho "příznivců" nadšeně horují pro cenzuru (nebo minimálně nadávají na svobodu projevu).
    26.10. 12:29 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    UBI ROFL

    Vzhledem k vyvoji nakladu systemu starobnich penzi se s timto vlhkym snem musi pirati rozloucit :-D A meli by se rozloucit i s duchody ;-) Holt se bude makat a kazdy sam za sebe. Zadne davky, piratsti kamaradi :-D
    Gréta avatar 26.10. 13:04 Gréta | skóre: 34 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru

    daniel vávra for president!!!!!!!!!! 👑 ✊ 👑 ✊

    26.10. 13:39 %
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Jn, současný hulvát, ožrala a manipulátor se už opotřeboval, Vávra je the next best thing.
    And just might be, the next best thing, but not quite me
    Člověk z Horní Dolní avatar 27.10. 19:57 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    To radši Korantenga, aspoň bychom byli první země v Evropě s černošským prezidentem a napravili bychom si pověst rasistického národa.
    Čekám na 3. dávku
    29.10. 13:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše rasismus, diversity token, obrana před škůdci
    Prezident pavilonu opic někde v zoo? Možná. Prezident republiky? Sotva. Ono i v té televizi funguje jen jako "diversity token" protože někteří lidé mají potřebu za každou cenu ukazovat, že nejsou rasisti, jinak k jeho obsazení není důvod.

    A ta pověst "rasistického národa" je celkem užitečná - řadu parazitů a škůdců to odradí a radši migrují do jiných zemí. I když nejsem žádný velký rasista, tahle pověst mi vlastně nevadí a spíš ji vítám - ušetřila nám spoustu problémů a nákladů. Teď jistě namítneš, že jsme tím přišli i o nějaké to kulturní obohacení, nějaké ty inženýry, vědce a obchodníky, ale to není pravda - inteligentní a schopný člověk se nerozhoduje tak povrchně a přijde na to, že lidi tady jsou v pohodě a když se s nimi nesnažíš vyjebat a jen se na nich přiživit, budou se k tobě chovat slušně, i kdybys přiletěl třeba z Marsu.
    26.10. 11:09 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Vavra ma sice na neco strasne nazory, ale dobre popisuje vliv statniho zadluzovani a dotaci na inflaci. Dobre take konstatuje, ze je to take forma prerozdeleni - zvyseni objemu penez snizi hodnotu uspor bohatych lidi a posune hodnotu smerem k chudym prijemcum dotaci. Doporucuji rozhovor s nim u urza.
    26.10. 11:17 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    toho nácka?
    26.10. 12:28 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Nenalepkuj a radeji argumentuj. Co podle tebe rika takoveho, ze si zaslouzi tuto nalepku?
    27.10. 22:32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Agent avatar 29.10. 19:16 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    29.10. 21:43 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Ja furt nevim, jestli je Vavra "nejlepsi cesky banker" proto, ze umi veritelum vydelat, nebo proto, ze umi vydelat, i kdyz veritele prodelavaji. Stíhání manažerů zkrachovalé Union Banky Kazdopadne, ja bych sve uspory radeji sveril ustavu, kde Vavra nesedi.
    Člověk z Horní Dolní avatar 29.10. 22:01 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    "nejlepsi cesky banker"
    Jaky je zdroj tehle citace? Ja to slysim poprvy.
    Čekám na 3. dávku
    Člověk z Horní Dolní avatar 29.10. 22:02 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    To mela byt odpoved na #65.
    Čekám na 3. dávku
    29.10. 22:10 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    „Nemám k tomu žádný komentář,“ prohlásil k půjčce Radovan Vávra, jenž sám sebe v roce 2001 označil za nejlepšího českého bankéře. tyden.cz
    Člověk z Horní Dolní avatar 29.10. 22:51 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Mozna je trochu narcis, i kdyz zalezi v jakem kontextu a zda vubec to rekl.

    Zajimavy, jak je ted vsude. Jsem zvedavy, jestli rozehrava nejakou hru (politika) nebo se nudi a tohle ho proste bavi.

    Ted zrovna na Twitteru takovy mensi flame...
    Čekám na 3. dávku
    29.10. 23:15 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Tenhle typ poradu dela narcise uplne z kohokoliv. Ja mam spis trochu obavu, ze stejne enthusiastickym zpusobem by tam klidne pred rokem vysvetloval, proc je super jit do rizika, a mit levny proud od BE.
    30.10. 07:12 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Zrovna jit k BE bylo celkem racionalni. Jejich BM by fungoval dale, pokud by unie netlacila na green deal, nevymyslela povolenky a spotrebni dane, neodstavovala JE za zalohovani obnovitelnych zdroju plynem, nedelala poptavkove soky covidovymi lockdowny, atd. Toto vsechno tvori cenu na trhu. BE jen nebyl na toto pripraven, ale co jsem cetl, tak se jedna o likvidaci nikoliv insolvenci. Reci o krachu jsou lez.
    30.10. 19:26 xxx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Co to je za bullshit? Hejtik EU si nech treba pro kralyka. Vedeni BE nejsou zadni kreteni a moc dobre vedelo, jaka je situace na energetickem trhu v Evrope (co jsi napsal). Moc dobre znalo rizika, a samo zvolilo rizikovy BM. Ten nevysel.

    Placat neco o tom, ze to bylo racionalni, jenom "situace na trhu" zavinila neuspech BM, je uplne nejtupjejsi byznis vymluva se kterou muzes prijit. To je uplne stejne jako "sliby nebyly zasazeny do realneho ekonomickeho ramce". Navic je to tvuj job volit takovy BM, ktery bude fungovat. Pokud prodavas rizikovy BM, pak jsi bud smejd, nebo o tom patricne informujes i kupce.

    Takze jiste bylo racionalni mit proud od BE, pokud na kryti rizika mas nenapadnou propojku k sousedovi co ma PRE. Nebo si za ten levny proud roztocil obri setrvacniky a ted mas ostrovni system z nich napajeny.

    Reci o krachu nejsou lez. Te spolecnosti dosla hotovost, a ani nemela zadny dalsi majetek, za ktery by mohla nakoupit elektrinu, kterou se zavazala dodat. Ze je v likvidaci je dane jenom tim, ze ty smlouvy byly vuci zakaznikum napsane tak blbe, ze z jejich strany nemely zadnou vypovedni lhutu. Tudiz si BE mohla dovolit je vypovedet a jit do likvidace.

    V opacnem pripade by BE nejspis cekala insolvence, protoze by spolecnosti vznikaly dluhy v hodnote mezi tim, za kolik meli zakaznci nakoupino a kolik museli priplatit na trhu po dobu vypovedni lhuty.
    1.11. 08:13 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sledujte Radovana Vávru
    Ze je v likvidaci je dane jenom tim, ze ty smlouvy byly vuci zakaznikum napsane tak blbe, ze z jejich strany nemely zadnou vypovedni lhutu. Tudiz si BE mohla dovolit je vypovedet a jit do likvidace.
    Sam pises o tom, jake meli smlouvy se zakazniky, kteri je s nimi uzavreli dobrovolne. BM prestal byt udrzitelny, takze vyuzili svych smluv, vypovedeli je a sli do likvidace. Likvidace je normalni cast zivotniho cyklu spolecnosti.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.