abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 146 hlasů
     Komentářů: 10, poslední 8.5. 17:35
    Rozcestník

    Použije putin atomovou zbraň?

    3.10.2022 18:39 | Přečteno: 3532× | Neuronové sítě | poslední úprava: 5.10.2022 20:37

    Zajímá mě Váš názor. Díky Vaše Miriam        

    Hodnocení: 33 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Použije Putin atomovou zbraň (jedno jestli malou nebo velkou)?
     (48 %)
     (52 %)
    Celkem 27 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    mirec avatar 3.10.2022 18:49 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou

    Tí, ktorí majú účet v € môžu posielať sem DE05504000005040040066. Do poznámky treba dať For crediting account 47330992708.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    3.10.2022 18:55 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Dík, jsi kámoš, na kterýho je spoleh.
    11.10.2022 08:27 Kolacc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Poslal sem 1 000, tak doufam ze ta valka jen tak neskonci. Ukrajinu nesmi russakovi nechat i kdyby proti nemu meli bojovat decka.
    3.10.2022 19:51 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Nechci znit nejak divne ale k cemu to? V rodine mame taky vcelku mladyho cloveka co bojuje s rakovinou a protoze ten clovek pracoval tak ma ted duchod, chemosky ma placeny pojistenim, partnera co dal maka a jo maj dve deti skolou povinne, tak nejak nechapu proc prispivat, nebo za jakym ucelem na co presne?
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    3.10.2022 20:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Hoď si to číslo do vyhledávače.
    3.10.2022 20:40 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    aha :) na tanky jo
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    4.10.2022 07:35 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Ono záleží případ od případu, když je pevná rodina zvládne se to. U single lidí, lidí, kteří jeli už tak na doraz, a dětí je to horší. Zaujaly mě příběhy od Dobrého anděla ( https://www.dobryandel.cz/ ), ale nezjišťovala jsem kolik peněz se poztrácí po cestě a kolik jde na pomoc. Budu ráda, když přispějete na boj s rakovinou i někomu jinému, nebo budete alespoň šířit awareness.
    4.10.2022 16:27 VoDo | skóre: 10 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Asi pred deseti lety jsem mel moznost poznat trosku jak financne fungujou charity, v zahranici to bylo, jedna z nejvetsich a nestacil jsem se divit, rezie vychazela tak na 70-80%. Vic se rozepisovat nechci :)
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    3.10.2022 19:55 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Hele Mareno, ty vis ze ti kazdy mesic posilam prachy hned jak prijdou mi davky. Dneska jsem ale letmo probehl jeden rozhovor Zyrtek Kundovou, kde se v podstate vysmivala lidem s rakovinu, ze s ni nemaji bojovat ale naucit se s ni zit a takovy ty kecy, vsak to znas. To me teda tak nasralo, ze jsem ti vyjmecne poslal cast zbylych davek hned dneska, i kdyz do vyplaty dalsich jeste daleko :-(. Jen at vis, jakej su kamos. Nemas zac, Mano.
    mirec avatar 4.10.2022 08:55 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou

    Ja odporúčam nastaviť v banke trvalý príkaz každý mesiac, kým nebude rakovina porazená. Najlepšie takým spôsobom, aby sa o pár rokov nemohla vrátiť.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    3.10.2022 21:31 Taky, taky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Taky, taky, taky, nezapomeň na nějaký tanky. Už nám docházej. Dík.
    3.10.2022 23:15 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Jenom drobná připomínka. Peníze chybějící suroviny a energie nevyčarujou. Leda že byste chtěli tu výrobu outsourcovat v Číně. Takže bych to viděl jako palbu do vlastních nohou. Protože s každým krámem co se neobejde bez elektroniky - tanky nevyjímaje - posilujete skutečného nepřítele západního světa.
    4.10.2022 07:30 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Bez infrastruktury suroviny ze země nedostaneš. Ta úžasná síla sibiře má návratnost 20 let, pokud pojede bez potíží. Know how jak něco dělat, investory, kteří do toho půjdou i pojišťovny, které budou krýt rizika má jen západ. To je ostatně jeden z důvodů proč největší zásah pro Rusko je konec námořní přepravy, kterou nezvládají. Surovin je v zemi dostatek.
    4.10.2022 08:45 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Nerostné suroviny nejsou obilí, kterého se musíš zbavit, abys měl kam uložit další. Rusko, nemá zájem na tom je vytěžit co nejdřív.
    3.10.2022 23:25 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    A nemyslete si. Už to jednou zkusili. Tenkrát dostali po čuni, takže teď jenom sejou nesváry a vyčkávají, až se blbouni navzájem vyšťaví a přilezou ke křížku. Protože zadarmo jim Rusko suroviny, které tak zoufale potřebují k tomu aby udrželi zbytek světa v ekonomické závislosti, nedá.
    5.10.2022 12:13 d
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Vtedy bol jeden stat na vrchole a druhy na dne. Teraz je to presne naopak. Asi aj preto dostavaju ruske suroviny za drobne.
    Glee avatar 4.10.2022 02:06 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Jak je to vlastne s falesnym vyberem?

    Predpokladam, ze nikdo nasi "mistni retardoidku" udavat nebude (no mozna Dood 50:50), ale neni tohle uz za hranou zakona?

    Dohledat si zneni TP a par judikatu asi nebude tezke, ale spis by me zajimal nazor mistnich "pravniku".
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    4.10.2022 07:31 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Věřím, že lidé na pomoc v boji s rakovinou přispějí.
    4.10.2022 22:40 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Sám jsi rakovina.
    Max avatar 4.10.2022 08:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    To byla první věc, co mě napadla.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 4.10.2022 11:49 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Když to čtu, je to vše napsáno neutrálně. Miriam netvrdí, že má rakovinu, ani nikdo konkrétní. Jako rakovinu označuje Rusko. Ač to může někdo chápat špatně, nejedná se podle mě o podvod ani nic protizákonného.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    4.10.2022 18:34 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    neviem, kto sa za miriam skrýva, ale je to sociopat
    Glee avatar 4.10.2022 23:02 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Nejde o neutralni text, ani kdo ma nebo nema rakovinu.

    Jde o to, ze se to vydava jako ucet pro "drobný příspěvek na pomoc v boji s rakovinou". O Rusku tam neni ani zminka. A je uplne burt, ze to napsalo notoricky zname Miriam na notoricky znamem portalu ABC Valky. A i pro nektere lidi uz dobre zname cislo uctu.

    Takze jsem si celkem jistej, ze kdyz tam poslu penize, a pak trebas po nejake dobe "prijdu na to", ze se jedna o zbrane proti Rusku, tak klidne muzu podat velice pravdepodobne uspesne TO-cko.

    Jak pak rozhodne soud bude uz pak zcasti zalezet na tom, jak se ten ci onen soudce/soudkyne vyspi, anebo jak vtipneho advokata si Miriam najme.
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    Glee avatar 4.10.2022 23:08 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Pochopitelne za predpokladu nevraceni penez a taky konkretni sumy.

    Byly doby, kdy se tohle tady upresnovat nemuselo. ;-)
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    4.10.2022 23:09 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    pravdepodobne uspesne TO-cko.
    Nepravděpodobné.
    jak se ten ci onen soudce/soudkyne vyspi
    Nedostalo by se to ani ke státnímu zástupci, natož k soudci.
    Glee avatar 4.10.2022 23:42 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Tak nepravdepodobne, nebo vyloucene?
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    5.10.2022 12:27 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Vyloučené.
    Glee avatar 5.10.2022 21:26 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Na Miriam stacil i rozbor. ;-)
    The History of the World: Every Year, ffs, https://www.youtube.com/watch?v=-6Wu0Q7x5D0
    6.10.2022 17:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Moči nebo stolice?
    4.10.2022 19:29 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Vím, že mě tu moc nemáte rádi
    Oprav si popisek:

    vytrvalá odbojnice proti koronatotalitě >>> vytrvalá odbojnice proti ruské totalitě.

    ...abychom tě mohli mít zase rádi :-)
    4.10.2022 20:07 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Ne, ruská totalita je součástí koronatotality. Kdo si myšlíš, že ten koronavirus u Wuhanu vypustil, aby rozeštval USA proti Číně? Čína sice pomalu, ale jiste demokratizuje a liberalizuje, jsem rád, že s Taiwanem jedná z pozice silných slov, ale nic dalšího nepodniká.
    4.10.2022 22:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Chief salamander Ze obvinil EU ze sabotáže finanční pomoci Ukrajině a požaduje stabilnější příjmy do ukrajinského rozpočtu. Aktuálně mu schází osm miliard Eur ze slíbených devíti, na krátkodobé rozpočtové potřeby. Na příští rok už naplánoval přijetí dalších osmatřicet miliard.
    4.10.2022 22:49 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    4.10.2022 23:03 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    V podpoře UA nesmíme polevit. Nesmíme přerušit léčbu teď když rakovina ustupuje.
    5.10.2022 07:06 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    +1
    5.10.2022 08:21 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou

    pre vás, slaboduchých

    https://youtu.be/eesAI_3XOJk

    5.10.2022 13:29 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Kde toho pána vyhrabali? To není žádný analytik. Pořád jen někoho uráží. Jako řešení navrhuje zákaz jaderných zbraní. Prý to podporuje i Papež :-) Když mluví o jaderných zbraních tak vždy v souvislosti se zničením světa, vůbec nerozlišuje mezi strategickými a taktickými jadernými zbraněmi. Jeho další geniální myšlenka byla, že válku je potřeba zastavit. Samozřejmě nezapomněl dodat, že Ukrajincům musíme pomáhat udržet uzemní celistvost, ale né tím, že jim budeme dodávat zbraně, ale tím, že donutíme Ukrajince sednout za vyjednávací stůl. No a pak následoval výčet dalších ruských narativů o tom že za válku vlastně může Francie, Německo a Ukrajina, protože nedodržovali Minské dohody atd.... Prostě klasika, nic nového jsem se tam nedozvěděl.
    5.10.2022 22:05 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou

    Kde toho pána vyhrabali?

    Ten pán je historik a politológ, na Slovensku ho každý pozná, o.i. kandidoval za prezidenta. Môžem mať k nemu výhrady, aj mám, nie je mi ako osoba sympatický, nemá rád, keď mu niekto vyvracia jeho tvrdenia. čo mu už neraz prekazilo politické ambície - aj mňa zablokoval kvôli poznámkam k jeho názorom na istú (historicko- spoločenskú) tému, a nebola som vulgárna, ani to nebolo urážlivé, iba ak sa to dotklo jeho madmerného ega. To je jeho problém, to ego - škoda, lebo zásadne jeho postoje, jeho názorovú orientáciu, pokladám za správnu.;)

    vůbec nerozlišuje mezi strategickými a taktickými jadernými zbraněmi.

    Ja tam tak ako on nijaké rozlišovanie nepokladám za významné. Je to skrátka ostročervená čiara! Ako to, že k tomu mlčia ekologickí aktivisti, ktorí len nedávno freneticky tlieskali Gréte? Jaaaj, strategické jadrové zbrane v rukách NATO, ktoré medzičasom obkľúčilo Rusko, sú kóšer!

    nezapomněl dodat, že Ukrajincům musíme pomáhat udržet uzemní celistvost, ale né tím, že jim budeme dodávat zbraně

    Tu by som podporila návrh Elona Muska, keď už konflikt na UA došiel tak ďaleko. Príčiny Chmelár rozobral, myslím, dostatočne výstižne. V každom prípade, kto podporuje jeho stupňovanie dodávkami zbraní ä zarába tak na masovom zabíjaní ľudí), prispieva k nebezpečenstvu tretej svetovej vojny a k zničeniu sveta. To nie je počítačová strieľačka na Rusov! Toto je antihumánna hnusná realita. Viem, kralyk zas pribehne s kritikou môjho zdroja, ale pozri si tento osobný príbeh z druhej časti tohto videa: https://youtu.be/GHHBG-fEUM8

    5.10.2022 22:55 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Ten pán je historik a politológ, na Slovensku ho každý pozná, o.i. kandidoval za prezidenta.
    Není to politolog, politologové takto neurážejí. Je to obyčejný politik, který opakuje to co jsme od Rusáků slyšeli mockrát.
    Ja tam tak ako on nijaké rozlišovanie nepokladám za významné. Je to skrátka ostročervená čiara! Ako to, že k tomu mlčia ekologickí aktivisti, ktorí len nedávno freneticky tlieskali Gréte? Jaaaj, strategické jadrové zbrane v rukách NATO, ktoré medzičasom obkľúčilo Rusko, sú kóšer!
    Ty jsi SKK? Nevím co mají ekologičtí aktivisti společného s válkou. Jestli myslíš radioaktivní spad s atomovek, tak jsi vedle, protože atomovky nezabíjejí radioaktivním spadem.
    Tu by som podporila návrh Elona Muska,
    Vítej do klubu ruských podporovatelek Elona. Elon za ten návrh dostal na internetu pěknou čočku a jeho PR hodně kleslo.
    keď už konflikt na UA došiel tak ďaleko.
    Jak daleko? Konflikt na UA je pořád stejný. Jediné co se změnilo je, že RU začínají prohrávat a mobilizují alkoholiky. ;-)
    kto podporuje jeho stupňovanie dodávkami zbraní ä zarába tak na masovom zabíjaní ľudí
    Od začátku války tady všichni opakujeme, aby Putler přestal dodávat zbraně na UA. Nechápu proč Putler neposlouchá, asi málo prosíte. Možná zkuste kleknout nebo ještě lépe zkuste se před Putlerem plazit po zemi, třeba vás pak poslechne a z UA odtáhne.
    pozri si tento osobný príbeh z druhej časti tohto videa: https://youtu.be/GHHBG-fEUM8
    Nebudu se dívat, ten strejda z minulého videa mi stačil.
    6.10.2022 09:12 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    1. takže politológ je u teba len niekto, kto "neuráža" iným názorom, než si si ty osvojil od vybraných politológov...nuž, asi ťa sklamem, ten pán tú politológiu okrem histórie vyštudoval a venuje sa jej aj profesionálne, o.i. bol vysokoškolský pedagóg a učil študentov masmediálnej komunikácie (čo uznávam, že sú, podľa kvality žurnalistiky dnes, väčšinou netalentovaní ... ako to vy po česky?... břídilové)

    2.SKK - pred ukradnutím značky podtržítkami - ZV mi neukradnú:-), to sa prieči ich svetonázorovej orientácii

    3.Klimatickí aktivisti tu besneli so zelenými energiami, aby sa nepoškodzovalo životné prostredie pre ďalšie generácie ľudí... Teraz už chápem: o ľudí im nešlo, len o to "životné prostredie"... Možno zabiť milióny, miliardy, zníži sa uhlíková stopa či čo a potom nejakí vyvolení budú mať šancu užívať si to tu bez zbytočnej ekologickej záťaže. Niekedy fakt uvažujem, že tie fantasmagorické predstavy tvorcov science fiction pôsobia zhubne na myslenie ľudí... Chcel si povedať, že takých pár strategických atómoviek niekde na východe UA resp. v Rusku by bolo prínosom? Nuž, vyzerá to, že hlavné boje sa sústredia teraz do Záporožia...

    4.Musk - pamätám si, že bol najmä pre členov IT komunity módna ikona (... sa mi páči, ako devalvujú pojmy, napr. slovo komunita, ktoré už dávno stratilo pôvodné významy) ... a hľa, stačí mať nepohodlný názor a je zatratený naveky:-))... Napriek tomu si myslím, že ak ľudstvo toto šialenstvo prežije, vojde do histórie ako ten, ktorý sa ho pokúsil zastaviť v zlo_činnosti!

    5.Ruská mobilizácia, Putler - to s tými ruskými alkoholikmi je už fakt smiešne... to akože Ukrajinci sú heroji- abstinenti, ktorí idú dobrovoľne a nezištne brániť Ukrajinu s jej demokratickými oligarchami a politikmi, vyznávajúcimi "západné hodnoty"? Zelenský, Porošenko sú Židia a preto sú automaticky antifašistickí bojovníci, či ako to myslíš? :-)

    6.Nebudu se dívat - povedz, ako to, že som to dopredu vedela? Musím sa pochváliť, aj keď to robím so zahanbením:-)... som (váš) dobrý psychológ ;-)
    6.10.2022 11:17 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    nuž, asi ťa sklamem, ten pán tú politológiu okrem histórie vyštudoval a venuje sa jej aj profesionálne
    To je jedno. Pokud kandidoval, např. na prezidenta, tak přestal být politologem a stal se politikem. Politologové mají přinášet analýzy. Jde vidět, že víc než o analýzu mu jde o to si postěžovat, že se mu nedaří jeho proruské kámoše protlačit do slovenských médií a samozřejmě se otřel o svoji politickou konkurentku Čaputovou. Ale jinak dobrej strejda, taky takové v Česku máme. Ale zase se musím pochlubit, že náš proruský strejda co sedí na hradě se celkem polepšil, stal se z něj anti-rusák.
    2.SKK - pred ukradnutím značky podtržítkami - ZV mi neukradnú:-), to sa prieči ich svetonázorovej orientácii
    Takže seš to ty.
    Klimatickí aktivisti tu besneli so zelenými energiami, aby sa nepoškodzovalo životné prostredie pre ďalšie generácie ľudí... Teraz už chápem: o ľudí im nešlo, len o to "životné prostredie"... Možno zabiť milióny, miliardy, zníži sa uhlíková stopa či čo a potom nejakí vyvolení budú mať šancu užívať si to tu bez zbytočnej ekologickej záťaže. Niekedy fakt uvažujem, že tie fantasmagorické predstavy tvorcov science fiction pôsobia zhubne na myslenie ľudí...
    Jestli tvoji myšlenku chápu správně, tak ti vlastně vadí, že ekologičtí aktivisti neprotestují proti Rusku, které vyhrožuje atomovými bombami. Nechápu proč vyzdvihuješ ekologické aktivisty, proti použití atomových zbraní by snad měli být všichni (nejen ekoaktivisti). Většina západního světa proto pomocí sankcí jasné dává nájevo, že protestuje proti Ruské agresi (bez ohledu jestli je agrese konvenční nebo jaderná).
    Chcel si povedať, že takých pár strategických atómoviek niekde na východe UA resp. v Rusku by bolo prínosom? Nuž, vyzerá to, že hlavné boje sa sústredia teraz do Záporožia...
    Ty jako milovnice Ruska podezříváš Putlera, že by mohl použít strategickou atomovou zbraň na východě UA? To od tebe není hezké. :-) Odpůrkyně atomové bomby se podivuje jaktože ekoaktivisti také neprotestují proti atomovkám a přitotom je na straně Ruska, které atomovkou vyhrožuje :-) To je komedie.
    Musk ... a hľa, stačí mať nepohodlný názor a je zatratený naveky
    To není o nepohodlném názoru. Musk takové PR pič.viny dělá často. Vzpomínáš jak chtěl zachraňovat kluky z jeskyně ponorkou? :-) To je prostě Musk, král PíáRka, a někdy to holt přežene.
    to akože Ukrajinci sú heroji- abstinenti, ktorí idú dobrovoľne a nezištne brániť Ukrajinu s jej demokratickými oligarchami a politikmi, vyznávajúcimi "západné hodnoty"?
    Ano, popsala jsi to celkem správně.
    Nebudu se dívat - povedz, ako to, že som to dopredu vedela?
    Když jsem ti napsal, že jsem se od tebou odkazovaného proruského strejdy nic nového nedozvěděl, tak není tak těžké odhadnout, že dalším videem od tebe už nebudu ztrácet čas.
    6.10.2022 12:29 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Musk takové PR pič.viny dělá často. Vzpomínáš jak chtěl zachraňovat kluky z jeskyně ponorkou? :-) To je prostě Musk, král PíáRka, a někdy to holt přežene.
    Uňho je to možno myslené aj úprimne. Pri jeho autizme holt nikdy nevieš...
    7.10.2022 16:48 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Musím se přiznam, že mi trochu vadí jak nikdo nerozebírá tu skutečně absurdní část toho plánu: tu kde Rusko akceptuje Západ, tedy explicitně nepřítele, jak obsadí ruské území a zorganizují referenda.
    Protože OSN nemá žádné vlastní síly, takže "UN supervision" == "Západ"

    Samozřejmě, existují země v OSN, které jsou neutrální... jenomže vesměs nemají na rozhazování, aby se do takového projektu pustily. Samozřejmě kromě Číny, ale představa že Čína bude organizovat projekt kde si lidé v problematické provincii budou hlasovat do jakého státu mají patřit.... lol.

    Tak nevím. Opomenul jsem něco? Nějaký geniální detail který opět prokáže inženrský génius Elona Muska, Eifella jednadvacátého století?
    6.10.2022 01:04 Radonan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    pozri si tento osobný príbeh z druhej časti tohto videa
    Pozri si príbeh z tohto videa smutné :(

    6.10.2022 09:18 ZV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    dorad_onanoval si:)
    mirec avatar 6.10.2022 12:42 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou

    Príliš dlhé na to, aby som to pozeral ale ...

    pomáhat udržet uzemní celistvost, ale né tím, že jim budeme dodávat zbraně, ale tím, že donutíme Ukrajince sednout za vyjednávací stůl

    To vážne? Akože ten ***** si vážne myslí, že Ukrajinci ak by mali tú možnosť zachovať si územnú celistvosť, že by nesadli za rokovací stôl?

    Pripomeniem, že bolo to práve rusko, ktoré cca 2 dni pred inváziou trepalo somariny typu Ukrajinu nikdy nenapadnú. Keby reálne mali požiadavky o ktorých chcú rokovať, tak by vojnou len pohrozili a išli by rokovať.

    Na začiatku vojny možno bol realistický kompromis s ponechaním Krymu ako nezávislého štátu. Nechcem tu všetko linkovať dá sa ľahko nájsť ako Putin v roku 2008 trepe, že Krym je Ukrajinský a Rusko nemá žiadne územné spory s Ukrajinou. Potom tu máme vyjadrenie z 2014, že oni si zoberú len Krym a viac nebudú chcieť. Teraz tu máme 2022 a Rusko si prehlási za svoje územie podstatnú časť Ukrajiny na základe zmanipulovaného prieskumu mienky.

    Po tomto všetkom je akákoľvek dohoda okrem vykopnutia ruských vojakov z územia a opevnenia východu Ukrajiny maximálne tak dočasným mierom na pár mesiacov kým si Rusko nebude nárokovať na ďalšie územie.

    Jediným rozumným riešením z tejto situácie je totálna porážka Ruska takým spôsobom, aby už nikdy susedov neohrozilo.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    6.10.2022 13:34 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Po tomto všetkom je akákoľvek dohoda okrem vykopnutia ruských vojakov z územia a opevnenia východu Ukrajiny maximálne tak dočasným mierom na pár mesiacov kým si Rusko nebude nárokovať na ďalšie územie.
    Přesně tak. Rusko teď požaduje jednání o míru, jen aby dostalo přestávku na dozbrojení a docvičení mohylizovaných. Rusko zároveň vyhrožuje atomovkami a aktivovaní kremlboti omílají, že musíme rychle přinutit Ukrajinu jednat jinak Rusko atomovkama zničí svět. Je to jak z nějaké grotesky. :-)

    Protože Ukrajinci pochopili o co Rusku jde, tak přijali Nařízení ve kterém zakazují vyjednávání s Putlerem. Vyjednávat budou až s jeho nástupcem.
    6.10.2022 14:38 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Přesně.

    Ale IMHO zahraniční podporovatelé rusáků musí být buď vypatlaný (totálně zblblí propagandou, ne nutně neinteligentní od narození), takže jsou schopný to nevidět a plácat něco opačnýho a úplně nesmyslnýho.

    Nebo jim fandí sadisticky proto, že jsou zlý mravně narušený svině, obdivujou to zlo a násilí (nikdy nepochopím, takže nebudu zkoušet ty perverze nějak rozebírat). A pak tyhle sračky šíří pokrytecky i když ví, že to je všechno lež

    Nebo oboje. Jsou lidi, co diktátorům protože mají takovou tu utkvělou představu "AMerika může za všechno zlo". To je asi první skupina, i když mám někdy pocit, že to pak vede často k vývoji příznaků #2 - lidi si vyknstruujou omluvy a postupně si pozmění morálku tak, aby s ní svinstva, který praktikujou, nebyla v konfliktu.
    6.10.2022 17:36 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    zahraniční podporovatelé rusáků
    Možná jsou to jen extroverti, kteří jsou rádi středem pozornosti, dělá jim dobře být v opozici a pořád se s někým hádat. Takoví ti věční stěžovatelé, kterým se nikdy nic nelíbí a permanentně posílají stížnosti na různé úřady. Kdyby neexistovali rusáci, tak by si našli nějakého jiného záporáka, kterého by měli jako protisystémový symbol. Protisystémoví voliči, kteří dříve volili Miroslava Sládka a nyní Okamuru nebo Trikolóru tady vždy budou.
    obdivujou to zlo a násilí
    Řekl bych, že neobdivují zlo a násilí, ale "armádní" řád a pořádek. Násilí považují za rychlý a ospravedlnitelný nástroj k pořádku, tedy tomu co oni považují za pořádek. Jako když Filip Vávra popisoval, jak ho zaujal vizuální vzhled skinheadů. Teď když se profláklo, že v ruské armádě řád a pořádek není to budou mít fanoušci Ruska těžké :-)
    6.10.2022 18:39 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    zahraniční podporovatelé rusáků
    Možná jsou to jen extroverti, kteří jsou rádi středem pozornosti, dělá jim dobře být v opozici a pořád se s někým hádat. Takoví ti věční stěžovatelé, kterým se nikdy nic nelíbí a permanentně posílají stížnosti na různé úřady. Kdyby neexistovali rusáci, tak by si našli nějakého jiného záporáka, kterého by měli jako protisystémový symbol. Protisystémoví voliči, kteří dříve volili Miroslava Sládka a nyní Okamuru nebo Trikolóru tady vždy budou.
    To je sice taky kreténský jednání, ale když je to takhle s uvědoměním si pravýho stavu, tak je dávám do druhý kategorie - zlej člověk.
    Řekl bych, že neobdivují zlo a násilí, ale "armádní" řád a pořádek. Násilí považují za rychlý a ospravedlnitelný nástroj k pořádku, tedy tomu co oni považují za pořádek. Jako když Filip Vávra popisoval, jak ho zaujal vizuální vzhled skinheadů. Teď když se profláklo, že v ruské armádě řád a pořádek není to budou mít fanoušci Ruska těžké :-)

    To jsou taky podle mě zmrdi/kokoti. Prostě první katerogie vůl/kráva jsou lidi, kteří jsou oklamaný a jejich víra v rusáka je tím pádem v souladu s nějakou morálkou (protože nevidí realitu). Dost politováníhodnej případ, protože ti lidi jsou zároveň oběti, ale zároveň nechtěně přispívají ke zlu.

    Druhá kategorie svině/kokot/zmrd jsou lidi, co vidí realitu, ale nemají morálku. Kombinace by byla, kdyby byl člověk úplnej magor z kospiračních teorií, kterým všecko věří, ale zároveň by byl amorální a sadisticky by podporoval rusáky i kdyby prozřel, že lžou a fakt všechny ty zvěrstva páchaj.

    8.10.2022 11:10 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Prosba o příspěvek na pomoc v boji s rakovinou
    Asi to bude podobný typ lidí jako Marta Semelová, která si i dnes myslí, že doznání Milady Horákové nebylo vynucené. Těžko říct jestli patří do 1. kategorie hloupých oklamaných a zfanatizovaných nebo do 2. kategorie kdy si moc dobře uvědomuje, že komunismus byl zlo, a je ochotná to zlo dále propagovat, aby neztratila i ty zbytky voličů.
    vencour avatar 5.10.2022 21:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Použije putin atomovou zbraň?
    No fuj, takovej faul, napsat zápisek a pak změnit obsah.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.10.2022 22:21 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Použije putin atomovou zbraň?
    A cos jiného čekal?
    6.10.2022 06:13 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Použije putin atomovou zbraň?
    No co, lidi budou číst dvakrát a já budu zase nejčtenější blog na abclinuxu.
    6.10.2022 11:20 LarryL | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Použije putin atomovou zbraň?
    Nebudeš. Za takový podraz skončíš v pekle a hned vedle tebe se bude v rychlovarné konvici vařit Putler.
    JiK avatar 6.10.2022 16:13 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Použije putin atomovou zbraň?
    V plynem poháněné rychlovarne konvici. Samosebou plyn prohnany bez německé plynové elektrárny aby byl ideologicky čistý, zelený a bezuhlikovy. :-)
    7.10.2022 07:25 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Použije putin atomovou zbraň?
    Dámy a pánové, opět tady máme nejčtenější zápisek měsíce. A protože ještě trendují vlastizrádci z Václaváku drží zlato i stříbro.
    6.10.2022 18:54 \/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Použije putin atomovou zbraň?
    Dal som áno.

    Putil povedal jednoznačne: Načo by existovala zem keby na nej nebolo Rusko.

    Západ mu ale neverí, preto zvyšujú stávky a kľudne sa môže sa stať že podfalošnou vlajkou pošlú američania niekam atomovku a obvinia z toho rusko aby západ mohol zaútočiť.

    ps. zase sociologický prieskum? (toto je len rečnícka otázka)
    6.10.2022 20:35 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Použije putin atomovou zbraň?
    USA, nemá motivaci házet někam atomovku, jen teď nechá Rusáky řádně vykrvit jejich vlastní blbostí

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.