abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:00 | Komunita

    DevConf.CZ 2025, tj. open source komunitní konference sponzorovaná společností Red Hat, proběhne od 12. do 14. června v Brně na FIT VUT. Publikován byl program a spuštěna byla registrace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 28.0 programovacího jazyka Erlang (Wikipedie) a související platformy OTP (Open Telecom Platform, Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Zajímavý článek

    Český telekomunikační úřad zveřejnil Výroční zprávu za rok 2024 (pdf), kde shrnuje své aktivity v loňském roce a přináší i základní popis situace na trhu. Celkový objem přenesených mobilních dat za rok 2024 dosáhl dle odhadu hodnoty přibližně 1,73 tis. PB a jeho meziroční nárůst činí zhruba 30 %. Průměrná měsíční spotřeba dat na datovou SIM kartu odhadem dosáhla 12,5 GB – v předchozím roce šlo o 9,8 GB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 12:33 | IT novinky

    Z novinek představených na Google I/O 2025: Přehledy od AI (AI Overviews) se rozšiřují do dalších zemí. Užitečné, syntetizované přehledy od generativní AI jsou nově k dispozici i českým uživatelům Vyhledávače.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | IT novinky

    Šestice firem označovaných jako „MAMAAN“ – tedy Meta (Facebook, Instagram), Alphabet (Google), Microsoft, Apple, Amazon a Netflix – je zodpovědná za více než padesát procent světového internetového provozu. Dalšími velkými hráči jsou TikTok a Disney+. Společně tak zásadně určují podobu digitálního prostředí, spotřebitelského chování i budoucích trendů v oblasti technologií. I přesto, že se podíl těchto gigantů od roku 2023 o něco snížil, jejich dominantní postavení zvyšuje volání po regulaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 11:33 | IT novinky

    Evropská komise (EK) navrhuje zavést plošný poplatek ve výši dvou eur (zhruba 50 Kč) za každý malý balík vstupující do Evropské unie. Poplatek se má týkat balíků v hodnotě do 150 eur (zhruba 3700 Kč), které v EU nepodléhají clu. V loňském roce bylo do EU doručeno kolem 4,6 miliardy takovýchto balíků. Poplatek má krýt náklady na kontroly rostoucího počtu zásilek levného zboží, které pochází především z Číny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    20.5. 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.5. 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.5. 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    20.5. 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (57%)
     (28%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (5%)
    Celkem 61 hlasů
     Komentářů: 5, poslední 20.5. 20:57
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 12:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    Vstup a pivo zdarma!

    23.9.2010 12:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Vstup a pivo zdarma!

    Tam je něco takovýho napsanýho? Kde, asi sem slepej. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 12:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    To pivo tam neni napsaný schválně, aby se vám tam neslezli sociální demokrati :-D
    23.9.2010 12:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Kudy chodil tudy krad, sociální demokrat. Se zpívalo za první republiky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 13:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    No vidíte a dneska se ta říkanka povídá: Kudy chodil tudy krad, jak občanskej demokrat. :-D
    23.9.2010 13:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo jo, někteří si uměli nakrást, demokrati. socanský i občanský. Ale my přece Honzo nekradem. Jinak dej vědět třeba mailem, jak si dopad včera. Nebo SMS
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 14:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    dneska teprv ;-)
    23.9.2010 17:48 XS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Ale my přece Honzo nekradem. Jinak dej vědět třeba mailem, jak si dopad včera. Nebo SMS

    má uz tvuj partak objedno triko ? mate na sklade XXXL na 161,5 cm vejsku ?
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 20:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Bylo jedno volný XXL, ale nevím jestli se s Maxem nakonec domluvili, pan Jílek se o tom triku jen tak zmínil, když jsme byli v pizzošce,vyloženej zájemneměl. XS ti taky necháme udělat, jestli seženem dodavatele velikostí na trpajzlíky... ;-)
    23.9.2010 20:25 XS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    na tom záhoně před pizzérkou by mu to triko ke klobouku seklo
    23.9.2010 22:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Ale jo Honzo, triko si vemu, jestli by si pro mě měl. Jen dej vědět co stojí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 00:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Max prej vam psal na mailů z profilu... nic víc nezmůžu... ;-)
    23.9.2010 13:24 abc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Tam je něco takovýho napsanýho? Kde, asi sem slepej

    Ríká se správne blbej, nebo 'short of humor sense' :-) :-) :-) :-) :-) :-)
    23.9.2010 13:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    abc, hlavně když ho máš ty. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.9.2010 14:11 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Vstup a pivo zdarma!

    To jsme se zas jednou nasmáli!
    (šibeniční humor)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    23.9.2010 22:48 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Amígo, naprosto a jenom kvůli Tobě jsem zařídila, že se uvnitř sálu nebude podávat žádný alkoholový nápoj, a u vstupu bude čekat vnadná kontrola s alkatesterem :-) Spokojený? Hele, posledně ten tonic, jak Ti chutnal, až jsi se k Janovi lísal. Škoda že ty fotky nevyšly ostřejší, mohl jsi dělat reklamu na limonády.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 00:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Amígo, naprosto a jenom kvůli Tobě jsem zařídila, že se uvnitř sálu... .. . .. ...u vstupu bude čekat vnadná kontrola

    DÍKY!!!

    s alkatesterem :-) Spokojený?
    Ne, leda mně u toho vchodu nechá načůrat i na ten drugstester co maj policajti :-D
    Škoda že ty fotky nevyšly ostřejší, mohl jsi dělat reklamu na limonády.
    ...to ale jenom proto, že dokážu přesvědčivě zahrát i žábu (nepivrnce) ;-)
    23.9.2010 13:47 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    http://zpravy.idnes.cz/protikorupcni-policie-vtrhla-na-radnici-ve-znojme-odvezla-tajemnika-1iu-/krimi.asp?c=A100923_103316_brno-zpravy_dmk&#Brno

    http://zpravy.idnes.cz/kolinska-ods-chce-resit-kauzu-udajneho-uplatku-pro-mistostarostu-10f-/domaci.asp?c=A100923_110029_domaci_taj

    Za vsechno muze Paroubek, i tu korupci v Brne vyprovokoval on!!
    23.9.2010 14:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Za vsechno muze Paroubek
    Kdo to tvrdí? Aféry se týkají všech stran .
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    23.9.2010 14:35 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Kdo to tvrdí?

    Ptáte se z nudy, z provokace, nebo ze ztráty pameti? Vzdyt si vzdycky vsechno pamatujete, co kdo tady kdy rekl, nebo dokonce radeji mel ríct. No trochu napovím - ano, je to on, ten, co smeje stejným vecem a stejným zpusobem jako vy. Prihorívá :-)?
    23.9.2010 14:37 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Matterne, ono je rozdíl mezi tím, když někoho kritizuji, nemám ráda, považuji za škůdce a tím, zda o něm řeknu "on za všechno může" ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.9.2010 14:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Makrelko, dneska jste obzvlášť dobře vyuzená ;-)
    23.9.2010 14:45 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Si nechte zajít chuť ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 23.9.2010 20:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Hmm, koukám hrstka věrných a vy jako věrný vocas nesmíte chybět Makrelo :). Jinak ale bída. To se nám udělalo ale nádherné babí léto, viďte, soudružko? Prostě paráda. Teď jdu už ale zadělat na štrúdl, aby si pak pan Smolík mohl přivonět. Ještě hezkého smajlíka, aby to bylo komplet.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.9.2010 21:52 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    V poslední době se nějak překonáváte, nAliene. Štrůdl pečete, prociťujete babí léto /to jste vlastně prociťoval už loni, jak si vzpomínám/, myslíte i na druhé. Zkrátka jdete do sebe! I radostného smajlíka - olizu jste dokulil..

    Škoda že vždycky nějakým "soudružským" cintem zkazíte umělecký dojem.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 23.9.2010 23:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    To víte, soudružko, babí léto je takové nostalgické období a tak se mi zželelo starého obejdy, když napsal 185-tý blog o tom jak je talentovaný umělec a nikdo tu už nediskutuje. Tak jsem přispěl malou troškou do mlýna.

    Ano, o babím létě jsme asi diskutovali, vzpomínám si. Ale určitě to nebylo loni, protože vy zde děláte fanynko-mažoretku až letos. Dáváte do štrůdlu i lískový ořechy, nebo jenom vlaššský? :-)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.9.2010 23:24 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    fantome pomotanej, štrůdl přece peču já, jsem přes ty přízemní starosti a opečovávání mého "nejlepšího a nejskromnějšího" JJ. Marcela je přes tu přírodu, zvířátka, ekologii a esoteriku, a provokování Amíga. Oříšky dávám vlaššský, ale musím počkat na novou úrodu, loňský došly. Ten jablečný švédský koláč se taky povedl, tam se dávají mandlové lístky, smetana a marcipán. Babí léto zní zajímavě, tuhle diskusi přenechám Vašemu vrnění s Marcelou. U Jana s romantikou nepochodím, jednou jsem se tak kochala červánky na obloze a Jan vzhlédl k nebi a pragmaticky prohlásil "no jo, rozmixovaný komunisti". Tak už v tom máte dostatečně jasno?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    23.9.2010 23:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    rozmixovaný komunisti"

    rozsekaný bolševici na hadry
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.9.2010 23:43 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo, to jsem zapomněla, Jan si vzal na starost pokračování tradice už od dob Saturnina a převzal do své péče "Kancelář pro uvádění románových příběhu na pravou míru".
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Darth Phantom avatar 23.9.2010 23:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Tak už v tom máte dostatečně jasno?
    No teď už snad jo. Marcela je mažoretka, a vy jste (sou)družka Herr dochtora.
    Jan vzhlédl k nebi a pragmaticky prohlásil "no jo, rozmixovaný komunisti"
    Já bych spíš očekával, že Herr dochtor prohlásil "Už tam brzy budu a udělám vam tam v nebi pořádek, chlapečkové" :-). Jinak lískový ořechy ani nedávejte, ty jsou moc tvrdý, to by neměl Herr dochtorr za chvíli čim kousat. Gute nacht :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    23.9.2010 23:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Já myslím, že když tolik se toho nebe dovoláváš, tak tě ze samý závisti klepne pepka a budeš tam o něco dřív. Starý musí, mladý může, jak pravila teta Kateřina
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 09:28 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    "udělám vam tam v nebi pořádek, chlapečkové" :-).
    Jak v nebi, tak i na zemi :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 00:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Marcela je přes tu přírodu, zvířátka, ekologii a esoteriku,
    ...ženský, jestli mně chcete dostat do nějaký schýzy?!
    vlaššský
    tys tu narážku neviděla, co? :-D
    "no jo, rozmixovaný komunisti". Tak už v tom máte dostatečně jasno?
    je slepej, jak romanticky, tak politicky :-D
    24.9.2010 01:27 empétrojka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    ...peču já, jsem přes ty přízemní starosti a opečovávání mého nejlepšího...jako pekla před tebou Markéta a Justýna? Předaly ti nějaký zaručený recepty? Aby ste na sebe plynule navazovaly tou skladbou jídelníčku.Přeci jenom prudký změny v jeho věku mu neprospívají.

    24.9.2010 06:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Máš blbý pořadí šmudlo, :-) zavřeli ti kterenko web čt, tak voxiduješ tady vid. Takže Justýna, Markéta a až potom Rita, pamatuj si to. Nauč se nazpamět a večer ať to umíš jako když bičem mrská.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    25.9.2010 00:27 empétrojka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka


    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 00:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    co to má bejt? objev mezerníku, nebo pokus o inovativní "bez komentáře"?
    25.9.2010 00:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jene, on empetrojce vynechává zbytek mozku, šplouchá ji na nej ten žumpovní obsah. :-) Tak si hraje s mezerníkem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 09:23 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    štrůdl přece peču já, jsem přes ty přízemní starosti a opečovávání mého "nejlepšího a nejskromnějšího" JJ. Marcela je přes tu přírodu, zvířátka,
    No když berete pečení jako přízemní starost, tak té se taky určitě nevyhýbám :-). Štrůdl též občas upeču, i když raději máme bábovku. A tam oříšky dávám, 1/3 místo mouky. Mouku celozrnnou, abychom nabrali nějakou tu vlákninu a B-vitamíny :-).Cukr přírodní, nerafinovaný. Dcerka hbitými prstíky vymazává formu a pak se dobře bábovka vyklopí.

    Chystám se péct dort, taky se ho pokusím spáchat s aspoň truchu zdravějšími ingrediencemi. Navrch asi položím ovoce a zaleji želatinou :-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    24.9.2010 09:25 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    U Jana s romantikou nepochodím, jednou jsem se tak kochala červánky na obloze a Jan vzhlédl k nebi a pragmaticky prohlásil "no jo, rozmixovaný komunisti"
    Tak to je trochu smutné :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    23.9.2010 23:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Když tu netalentovaný demente diskutuješ ty, tak je lepší, když tu nikdo nediskutuje.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 13:21 psychotest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    hele jílku to si už píšeš sám sobě ?
    25.9.2010 01:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Já si kreténe psychotest psát sám nemusím, ty píšeš mě. Jestli sis nevšim, nebo už ji máš takovou, že nevidíš ani na to komu píšeš? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 09:14 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Ano, o babím létě jsme asi diskutovali, vzpomínám si. Ale určitě to nebylo loni, protože vy zde děláte fanynko-mažoretku až letos. Dáváte do štrůdlu i lískový ořechy, nebo jenom vlaššský? :-)
    Ach, to máte pravdu. Jsem zde od března. V den mých narozenin jsem si dala "dárek" a zaregistrovala se. Takže babím létem jsme se kochali zřejmě zjara.

    Jinak do štrůdlu ořechy nedávám žádné, máme raději jednodruhový. K jablkům jen pár plátků máslíčka, skořici a trošku hroznového cukru. Ještě nějaký kulinářský dotaz soudruhu? :-)

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    24.9.2010 09:30 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    PS: každopádně vlašský ;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 24.9.2010 19:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Ještě nějaký kulinářský dotaz soudruhu?

    Jo. Čím je nejlepší vymazat formu na bábovku, aby dobře vypadla? Máslem, Herou, či olejem? A kdy je ten nejlepší okamžik pro vyklopení? Za tepla, za vlažna, či za studena? To je trochu alchymie, viďte, soudružko :).

    Dále by mě zajímalo, jaké společenské zřízení je asi v nebi. Když je tam takovej šéfík k budižkničemu, co se nechal akorát přibít na kříž, za 33 let si ani jednou nevrznul, nebyl v televizi a nic nesepsul, lempl jeden. Není tam náhodou komunismus?

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 19:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo. Čím je nejlepší vymazat formu na bábovku, aby dobře vypadla?
    konopným máslem ;-)
    24.9.2010 22:45 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Čím je nejlepší vymazat formu na bábovku, aby dobře vypadla?
    Ještě mě napadlo kočičí sádlo, ale nebudu vás zlobit, Amígo.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 23:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    To slyšim poprvé, kde ho kupoujete, u větví?
    25.9.2010 00:46 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    Čím je nejlepší namazat Marcelku, aby dobře vpadala ?

    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 00:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Zimmeritem :-D
    25.9.2010 02:16 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    na věž se to ale nenanáší
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 11:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    LOL! a krém na opalování se nenanáší na horní polovinu těla :-D
    http://www.panzernet.net/panzernet/stranky/ruzne/zimmerit.php
    25.9.2010 11:48 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    nová generace opalovacího krému

    na věž postačí

    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 11:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    co to je? ZAX-krém na rakve?
    25.9.2010 12:30 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    leští,odstraňuje kosmetické vady, je vodotěsný
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 12:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Tyhle věci kupuju jedině od Horsta!
    25.9.2010 13:33 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    od koho? od Hanse?
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 14:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Od Horsta.
    25.9.2010 14:12 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    ale jinak to připomíná Hansův krámek s rezavým bojovým arzenálem
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.9.2010 14:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    ...o tu ruku jste přišel v boji? Spíše za jisté akce v týlu, pamatuj si, z okna jedoucího autobusu se nikdy... :-D
    25.9.2010 14:23 PT - 33 Tracker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka

    Darth Phantom avatar 25.9.2010 21:28 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Od Horsta.
    Myslíš Horsta Fuchse? :-D :-D :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.9.2010 14:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    tywoe! třeba maskovač propálenejch sedaček funguje fakt super! :-D
    24.9.2010 22:43 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo. Čím je nejlepší vymazat formu na bábovku, aby dobře vypadla? Máslem, Herou, či olejem? A kdy je ten nejlepší okamžik pro vyklopení? Za tepla, za vlažna, či za studena?
    Soudruhu, tím, co je mastného po ruce. Máslo, sádlo. Heru nepoužívám, je umělá. A když se do toho soudruhu pustíte, nezapomeňte tu vymazanou formu vysypat pěkně moukou! Po upečení /cca 50min/ je nejlíp vyklopit ji vychladlou. I když většinou se tak dlouho čekat nevydrží.
    Dále by mě zajímalo, jaké společenské zřízení je asi v nebi. Když je tam takovej šéfík k budižkničemu, co se nechal akorát přibít na kříž,...
    No až tam budete, tak uvidíte :-). Nechte se překvapit.

    I když vy jako strašidlo máte šanci dostat se spíš do pekla. Tam si komunistů užijtete ažaž :-). Tam jistě víte, kdo je šéfíkem. Žádný suchar... ;-).
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Darth Phantom avatar 25.9.2010 21:42 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Díky za užitečné rady :). V pekle bude šéfík asi Lucifer. I když tahle představa Lucifera s jeho rohatými spolupracovníky, kteří zatápí pod kotlem mi přijde nezajímavá a otřepaná. Starověké představy mi přijdou akčnější a zajímavější. Projet se nejdříve po loďce s Chárónem, potkat Empúsu, Hekaté, Kerbera a nakonec i třeba Hádése, to by mohlo stát za to. No uvidíme. Rostou houby?
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    26.9.2010 13:01 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jestli rostou houby? Už "dodělávají", i když včera ráno než začalo pršet, jsme ještě dost na smaženici našli.. Nejvíc rostly bedly a suchohřiby hnědé...;-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Herr Königstiger avatar 26.9.2010 13:51 Herr Königstiger | blog: MRDAT_MRDAT_MRDAT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Hmmm, tak formu na bábovku už víme. A co používáte, když mastíte pekáč?
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    23.9.2010 19:30 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Za vsechno muze Paroubek, i tu korupci v Brne vyprovokoval on!!

    Paroubek ma dlouhe drapky, zrejme zkorumpoval i nase vedeni. Zamestnancum zkracuji hodiny, me odmitli dat dva tydny neplaceneho volna abych se na tu akci mohla take dostavit. Laskave mi povolili jen jeden den volna, tak si misto toho jedu zlepsit naladu lovem pstruhu v krasnem jezirku v 'Tatrach'. Slibuju ze nad kazdym pstruhem mi ukapne slza zklamani.
    23.9.2010 16:49 mumu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Pan Jilek, mnohokrat Vam dakujem za tie neopisatelne chvile stravene citanim Vasich uzasnych clankov. Pisalo sa tu uz vselico, ale nikdy som nepocitoval potrebu reagovat na blog. Ale... Chcem sa len pripojit k ludom, ktori Vam oznamia, ze sa dobre bavia na Vasej neskutocnej povahe . Skuste si Vas blog po sebe precitat nahlas, potom este raz, ak sa Vam bude zdat nieco divne, ste na dobrej ceste. Sice nie som psychoterapeut, ale Vy (ak si vazite sam seba) by ste mal vyhladat odbornu lekarsku pomoc. Samozrejme, Vy poviete, ze Vas bavi ako sa uporne snazim Vam ublizit, ze keby som bol vyrovnany clovek tak nestracam cas pisanim takychto veci, atd.......

    P.S. Prosim Vas, ak by ste si nasiel chvilu, odpiste mi ako som na tom, ci mam este nadej na plnohodnotny zivot atd...
    23.9.2010 19:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Milý mumu. Vás navrh na to abych vyhledal lekařskou pomoc zatim neakceptuji. Jinak diky za pohled na me blogy. Samozrejme, nekteri se bavi, nekteri se nebavi. Ja se vzdy bavim. Proto ty blogy pisi. Pokud mate pocit , ze je to na diagnosu pak asi mate atestaci z psychiatrie. Pokud nemáte, pak vas navrh je jaksi mimo. Ovsem i kdyby jste ji mel, pak takto stanovovana je pro mne neprijatelna. Ale zde jak jsem si vsiml je mnoho tech, jez rozdavaji diagnosy. Jinak ja jsem se svymi blogy spokojen. Vazne. I pres vase negativni hodnoceni. Co se tyce vaseho dotazu zda mate sanci na plnohodnotny zivot na to neumim odpovedet. Neznam vas, jste mi celkem lhostejny a nevim o zadnem duvodu proc bych se vami mel zabyvat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.9.2010 19:31 psychotest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    a vy mate tu atestaci,když stanovujtete diagnosy a měříte IQ lidem, kteří vás o to ani nežádali
    23.9.2010 19:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Jo jo, to urcite najdete to mereni IQ a ty diagnosy, ze?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    23.9.2010 20:02 psychotest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    23.9.2010 21:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    To si dobře prostuduj, aby si věděl co tě potkalo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 11:06 psychotest
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Pro chorobu je rizikové i poškození mozku opakovanými údery či pády.
    24.9.2010 12:24 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    K ty zacinajici demenci, co psychoteste mas, by par ran do palice skodu nenadelalo. Kde nic neni, nic se neposkodi. Tak si ze sebou nedelej takový starosti.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 12:48 Mattern
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Kde nic neni, nic se neposkodi.

    Asi toho čas od času sražení k zemi bylo hodně co :-) ??????
    24.9.2010 16:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Mattern, kdyz ma nekdo jako ty misto mozku zumpu tak pri padu maximalne mu v hlave zasploucha, ale nic ho nezaboli, nic se neposkodi:-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    24.9.2010 08:52 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    LOL, LOL. Napadlo me se otestovat jestli na me ta demence nahodou neleze, kdyz se mi obcas podari behem surfovani na netu neco na panvi prismazit, vodu vyparit. Prosla jsem zkouskou na jednicku, dotycny dotaz tam zahadne schazi.

    http://www.onmemory.ca/en/signs_symptoms/memory_test/?utm_source=msn&utm_medium=cpc&utm_term=alzheimers&utm_content=Alzheimer%27s%20Disease&utm_campaign=%5BSearch%5D%20English
    24.9.2010 11:45 Martina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    jednou jsem se tak kochala červánky na obloze a Jan vzhlédl k nebi a pragmaticky prohlásil "no jo, rozmixovaný komunisti"

    Třeba není tak pragmatický ve všem. Já bych toho svýho za takovou reakci asi moc ráda neměla. Ale poznali jsme se při výletech po horách, tak už vím, co od něj můžu čekat. Vemte ho taky někam na vodu nebo na lyže, třeba bude jinej :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 11:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    ...nabo mezi komunisty :-D
    24.9.2010 12:19 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Bezva napad, a basebolku sebou. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 24.9.2010 12:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    Spíš se strunovou sekačkou, když je chcete rozmixovat na červánky :-D
    24.9.2010 21:32 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Občas to není procházka
    to je dobrý, Martino, mě vyhovuje přesně tak jak je:-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.