Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
 15.4.2009 15:22
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 15:22
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         15.4.2009 15:39
hikikomori82             | skóre: 18
             | blog: foobar
             | Košice
        15.4.2009 15:39
hikikomori82             | skóre: 18
             | blog: foobar
             | Košice
         15.4.2009 15:49
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 15:49
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         15.4.2009 16:43
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 16:43
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         15.4.2009 15:52
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 15:52
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             15.4.2009 17:36
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 17:36
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Já jsem dal také dobré. Za obdiv, že rozumí tomu zadání. Já vůbec netuším, o co jde. 
 15.4.2009 17:40
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 17:40
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             15.4.2009 20:02
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 20:02
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        A to zadání jsi pochopil? 
 15.4.2009 20:56
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 20:56
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             15.4.2009 21:01
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        15.4.2009 21:01
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
         .
.
             15.4.2009 21:32
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 21:32
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Já teda objektivně musím říct, že má zadání jsou mnohem srozumitelnější. 
 15.4.2009 21:33
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 21:33
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
             valgrind  --leak-check=full nepomaha?
             15.4.2009 16:11
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 16:11
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
        ==20149== Memcheck, a memory error detector. ==20149== Copyright (C) 2002-2008, and GNU GPL'd, by Julian Seward et al. ==20149== Using LibVEX rev 1884, a library for dynamic binary translation. ==20149== Copyright (C) 2004-2008, and GNU GPL'd, by OpenWorks LLP. ==20149== Using valgrind-3.4.1-Debian, a dynamic binary instrumentation framework. ==20149== Copyright (C) 2000-2008, and GNU GPL'd, by Julian Seward et al. ==20149== For more details, rerun with: -v ==20149== ==20149== ==20149== ERROR SUMMARY: 0 errors from 0 contexts (suppressed: 8 from 1) ==20149== malloc/free: in use at exit: 0 bytes in 0 blocks. ==20149== malloc/free: 1,387 allocs, 1,387 frees, 76,062 bytes allocated. ==20149== For counts of detected errors, rerun with: -v ==20149== All heap blocks were freed -- no leaks are possible.Takže to je snad bez memory leaků ... maj to rozbitý.
 15.4.2009 16:15
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 16:15
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
==20385== ==20385== ERROR SUMMARY: 0 errors from 0 contexts (suppressed: 8 from 1) ==20385== malloc/free: in use at exit: 0 bytes in 0 blocks. ==20385== malloc/free: 4 allocs, 4 frees, 6,010,008 bytes allocated. ==20385== For counts of detected errors, rerun with: -v ==20385== All heap blocks were freed -- no leaks are possible.Nechápu to suppressed: 8 from 1
if (!najdiPrvniPrvky(matice, radku, sloupcu, a1, b1))
{
	// První prvek není násobkem 2 prvočísel
	cout << "Nespravny vstup." << endl;
	return 1;
}
tady podle mě neuvolňuješ
             15.4.2009 16:47
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 16:47
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
        Toliko k otázce zda je lepší občas neoptimálně fungující gc a nebo občas chybující programátor  . Smutné je že já to v tom kusu stále nevidím :(.
. Smutné je že já to v tom kusu stále nevidím :(.
 15.4.2009 17:53
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 17:53
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
        delete []matice. S tím GC jste mě teď utřel  Fakt, on GC je dobrý, ale když uvolňuje paměť hned, když není třeba a nezastavuje při tom všechny vlákna.
 Fakt, on GC je dobrý, ale když uvolňuje paměť hned, když není třeba a nezastavuje při tom všechny vlákna.
             15.4.2009 19:42
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        15.4.2009 19:42
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
         
            jestli není lepší držet se zásady "každá metoda má jenom jeden 'return point' "
 15.4.2009 21:32
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 21:32
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         15.4.2009 23:24
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 23:24
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
             15.4.2009 23:45
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 23:45
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             16.4.2009 08:56
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        16.4.2009 08:56
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         16.4.2009 10:08
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        16.4.2009 10:08
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Počkej! Ty tomu tam nahoře vážně říkáš C++?
 16.4.2009 18:15
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        16.4.2009 18:15
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         17.4.2009 23:27
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        17.4.2009 23:27
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Třeba, namátkou:
malloc() není operátor delete, ale funcke free().struct a class je v C++ to samý, ale podle mě je to španě. Má to být class.
#undefine, který nemá co oddefinovat.Toš tak. Podle mě je to odfláknutý. 
 17.4.2009 23:27
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        17.4.2009 23:27
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Ale já vím o C++ hovno a jsem za to rád. 
 18.4.2009 16:34
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        18.4.2009 16:34
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
        1) Opakem funcke malloc() není operátor delete, ale funcke free()Na jakém řádku říkám opak? Nějak to nemůžu najít.
BitArray je třída, nikoli struktura. Ano, struct a class je v C++ to samý, ale podle mě je to španě. Má to být classstruct a class v C++ není to samý. struct má totiž všechno public a třída private, pokud se neurčí jinak.
Názvy metod třídy jsou zavádějící. Ano, podle Javí notace.Jaké javí notace? Názvy metod si snad můžu vybrat dobrovolně a mně to takhle vyhovuje a psal jsem je takhle dřív, než do nás ve škole javu začli hrotit. Nejprve jsem tedy začínal velkými písmeny na začátku, ale shift moc zdržuje
 
Pak je tam nějaký #undefine, který nemá co oddefinovat.Je tam
#undef a pokud kompilátoru předáte argument na definování GENERATOR (gcc -DGENERATOR), tak ho to oddefinuje.
 
             16.4.2009 00:47
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        16.4.2009 00:47
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
  
  
             16.4.2009 07:50
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        16.4.2009 07:50
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
         (spam, vyhledávací). A nebo se tu oběvuje skupinka lidí, kteří jsou za stejnou veřejnou IP, ale o tom pochybuji
 (spam, vyhledávací). A nebo se tu oběvuje skupinka lidí, kteří jsou za stejnou veřejnou IP, ale o tom pochybuji  
             16.4.2009 08:58
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        16.4.2009 08:58
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         16.4.2009 09:35
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        16.4.2009 09:35
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         Já hned chyt paranoju.
 Já hned chyt paranoju.  Mrkni po 17-18 To vždycky jede na 100% live video...
 Mrkni po 17-18 To vždycky jede na 100% live video...  
             16.4.2009 18:13
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        16.4.2009 18:13
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         16.4.2009 18:31
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        16.4.2009 18:31
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             16.4.2009 19:25
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        16.4.2009 19:25
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
             
             16.4.2009 18:15
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        16.4.2009 18:15
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
             16.4.2009 22:10
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        16.4.2009 22:10
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        Nemáte na mysli maticový součin?
 16.4.2009 22:49
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        16.4.2009 22:49
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
         , viz dole můj příspěvek.
, viz dole můj příspěvek.
             16.4.2009 22:14
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        16.4.2009 22:14
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
         17.4.2009 17:21
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        17.4.2009 17:21
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
         17.4.2009 22:59
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        17.4.2009 22:59
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         17.4.2009 23:48
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
        17.4.2009 23:48
kozzi             | skóre: 55
             | blog: vse_o_vsem
             | Pacman (Bratrušov)
         . je to vse teprve v zacatcich
. je to vse teprve v zacatcich  
             18.4.2009 16:36
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        18.4.2009 16:36
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
            
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                