Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".
Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.
Byla vydána verze 5.30 dnes již open source operačního systému RISC OS (Wikipedie).
V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …
Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.
Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.
Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.
Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.
Jen tip: jak přesně vypadá schéma putování paketu/rámce ... a jak se aktualizuje routovací tabulka? Zřejmě přiteče něco k Tobě, ale od Tebe ven ne ... Tys ji u sebe smazal, ne? Neposlal jsi update dál. Zeptej se líp ... čau ráno/odpoledne
Ještě z jiného soudku: pusť si wireshark a koukej, co chodí odkud kam, měl bys něco vidět.
Predpokladam ze tam teda mas NAT, kdyz je to nejaka brana do netu.To je ale pěkně blbý předpoklad.
gc_timeout
. Tedy jestli jsem správně pochopil, čeho chcete docílit.
A spolu s kódem to vypadá, že nějaké tvrdé ovlivňování cache není možné (nebo alespoň zamýšleno).Short description of GC goals. We want to build algorithm, which will keep routing cache at some equilibrium point, when number of aged off entries is kept approximately equal to newly generated ones. Current expiration strength is variable "expire". We try to adjust it dynamically, so that if networking is idle expires is large enough to keep enough of warm entries, and when load increases it reduces to limit cache size.
Kuzněcov je fakt magor a jediná dokumentace jsou zdrojákyKomentované zdrojáky jako dokumentace jsou docela dobrá věc, ovšem musí být komentovány kvalitně. Spíš bych viděl problém v tom, jak informaci ve zdrojáku vyhledat.
Tiskni Sdílej: