Portál AbcLinuxu, 30. října 2025 03:11
Studujete střední školu technického typu, která vyžaduje odkroucení praxe? Baví vás programovat a umíte Javu? Pokud ano, tak si pojďte praxi vyzkoušet do firmy Stickfish, kde můžete pomoci s vylepšováním portálu AbcLinuxu.cz.
Můžeme vám nabídnout práci, která skutečně bude mít nějaký význam – uvidíte svůj výtvor používaný tisíci lidmi. Protože je kód portálu již dlouho přístupný s licencí GNU GPL, bude váš příspěvek viditelný pro kohokoliv, kdo by měl zájem. Vaším školitelem bude osoba nejpovolanější – původní tvůrce a programátor Leoš Literák.
Pracovat můžete buď v kancelářském prostředí firmy, nebo z domova. K dispozici můžete mít firemní připojení k internetu a jako bonus e-mailovou adresu a vlastní vývojářský účet na serveru abclinuxu.cz. Námětů na opravy, vylepšení a nové funkce, ať již jednořádkové fixy nebo rozsáhlé projekty, je spousta.
Máte-li zájem o bližší informace, obraťte se prosím přímo na leos.literak AT abclinuxu.cz nebo na robert.kratky AT abclinuxu.cz.
P.S. Znáte snad lepší seznamovací hlášku než „programuju linuxovej portál“?
        Tiskni
            
                Sdílej:
                 
                 
                 
                 
                 
                 
            
    
 14.4.2009 08:25
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
        14.4.2009 08:25
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
            
         
  
  Javu neumím
Javu neumím  já tak php, mysql , c,c++
  já tak php, mysql , c,c++  
             14.4.2009 08:38
mirec             | skóre: 32
             | blog: mirecove_dristy
             | Poprad
        14.4.2009 08:38
mirec             | skóre: 32
             | blog: mirecove_dristy
             | Poprad
         14.4.2009 11:40
xkucf03             | skóre: 49
             | blog: xkucf03
        14.4.2009 11:40
xkucf03             | skóre: 49
             | blog: xkucf03
            
        Jestli umíš C++, tak Java bude příjemná změna, je o dost jednodušší, spoustu věcí nemusíš řešit. Přechod opačným směrem je náročnější.
 14.4.2009 13:47
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        14.4.2009 13:47
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
             14.4.2009 14:07
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        14.4.2009 14:07
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
             
             14.4.2009 22:33
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        14.4.2009 22:33
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         14.4.2009 23:42
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        14.4.2009 23:42
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         
Taky sem s tim seknul, ale zacnu znova. Snad to potreti vyjde ...
 14.4.2009 23:45
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 23:45
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             15.4.2009 10:48
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        15.4.2009 10:48
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         15.4.2009 11:07
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 11:07
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             15.4.2009 11:14
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        15.4.2009 11:14
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         15.4.2009 11:08
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 11:08
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Já to napotřetí už zkoušet nebudu.  Přecijen se říká: do třetice všeho dobrého, že? (Nebo jak to je.)
 Přecijen se říká: do třetice všeho dobrého, že? (Nebo jak to je.) 
 15.4.2009 11:15
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        15.4.2009 11:15
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         15.4.2009 12:11
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 12:11
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Já vycházím z předokladu, že když se na ten třetí pokus vytento, tak nezfalíruju. A když něco nedopadne špatně, tak to vlastně dopadne dobře. 
 14.4.2009 13:59
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
        14.4.2009 13:59
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
            
         14.4.2009 14:05
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        14.4.2009 14:05
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         14.4.2009 22:39
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        14.4.2009 22:39
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         
            Cílem Javy ale není být ultimátní jazyk vhodný úplně na všechno. Má jiné výhody a ty z ní dělají skvělý jazyk na spoustu věcí.
Pokud ti v Javě něco chybí, můžeš používat nativní knihovny pomocí JNI (Java Native Interface) a pak nejsi omezen ničím (tu knihovnu si napíšeš třeba v C/C++). Tohle považuji za dost dobrý přístup: předejde se zasírání jazyka složitostmi a konstrukcemi z nízkoúrovňovějšího programování* a zároveň to javovským programům neubírá na možnostech (mohou volat nativní kód).
*) které jsou většinou na škodu, než k užitku.
 15.4.2009 01:47
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
        15.4.2009 01:47
Jardík             | skóre: 40
             | blog: jarda_bloguje
            
         15.4.2009 07:46
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
        15.4.2009 07:46
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
            
         17.4.2009 21:16
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        17.4.2009 21:16
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Pokud vím, tak NIO (tedy i mapování souborů do paměti) přišlo právě s tou 1.4.2. Takže je to jen žalostná neznalost. Nic víc.  Navíc — jen prase natáhne celý soubor do paměti, že?
 Navíc — jen prase natáhne celý soubor do paměti, že? 
 
             Že nejde instancovat typový parametr, to je jaksi důsledek fundamentálního implementačního rozhodnutí, to nekomentuju.
Jinak od vás tohle označení fakt bolí. Ale co, nějak to přežiju.
 Že nejde instancovat typový parametr, to je jaksi důsledek fundamentálního implementačního rozhodnutí, to nekomentuju.
Jinak od vás tohle označení fakt bolí. Ale co, nějak to přežiju.
             Autoboxing a unboxing je mi taky proti srsti, to je úžasný způsob, jak si zadělat na úplně zbytečné výkonnostní problémy jen tak pro nic za nic, proto bych byl nejradši, kdyby všude byly objekty a JIT si to vyoptimalizoval podle potřeby
Autoboxing a unboxing je mi taky proti srsti, to je úžasný způsob, jak si zadělat na úplně zbytečné výkonnostní problémy jen tak pro nic za nic, proto bych byl nejradši, kdyby všude byly objekty a JIT si to vyoptimalizoval podle potřeby  Generiky mi taky přijdou celkem v pohodě, předat konstruktoru
Generiky mi taky přijdou celkem v pohodě, předat konstruktoru Class<T> není zas tak strašné. A když zůstanu u jednoduchých deklarací typových parametrů a nebudu se rozhánět s monstry jako Enum<E extends Enum<E>>, tak holt někde hluboko zůstane pár unchecked castů, to mi žíly netrhá. Jen s těmi poli to nejde moc dohromady.
             14.4.2009 19:07
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
        14.4.2009 19:07
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
            
         moje maximum v LISPu bylo pár jednoduchoučkých skriptů pro GIMP (v dřevních dobách, kdy verze 1.2 byla horká novinka). Teď už si z něj pamatuji maximálně tak syntaxi (ta je prostě nezapomenutelná). Ještě mě láká Haskell a python.
Mimochodem, absolvent ještě zdaleka nejsem (jsem v prváku) a jakmile bude možnost tak i pro ty školní „prográmky“ zdrhnu zpět k C++. Neříkám, že Java je špatná, prostě se jen nemáme rádi. A proto se ji taky nehodlám učit do detailů používat. Na ty primitivnosti, co po nás chtějí ve škole moje znalosti dostačují. Když budu dělat něco vlastního, použiji jazyk který znám lépe (C++).
 moje maximum v LISPu bylo pár jednoduchoučkých skriptů pro GIMP (v dřevních dobách, kdy verze 1.2 byla horká novinka). Teď už si z něj pamatuji maximálně tak syntaxi (ta je prostě nezapomenutelná). Ještě mě láká Haskell a python.
Mimochodem, absolvent ještě zdaleka nejsem (jsem v prváku) a jakmile bude možnost tak i pro ty školní „prográmky“ zdrhnu zpět k C++. Neříkám, že Java je špatná, prostě se jen nemáme rádi. A proto se ji taky nehodlám učit do detailů používat. Na ty primitivnosti, co po nás chtějí ve škole moje znalosti dostačují. Když budu dělat něco vlastního, použiji jazyk který znám lépe (C++).
            moje maximum v LISPu bylo pár jednoduchoučkých skriptů pro GIMPto co je v gimpu neni LISP, ale scheme... mladsi a hezci bratricek LISPu.... ;-]
Teď už si z něj pamatuji maximálně tak syntaxi (ta je prostě nezapomenutelná)to, ze je ta syntaxe tak divna ma svoje prakticke konsekvence... diky ni jdou delat takove veci o kterym se flamarum C++ vs. Java ani nezda... napr. vytvaret si vlastni jazykove konstrukce...
to co je v gimpu neni LISP, ale scheme... mladsi a hezci bratricek LISPu.... ;-]
IMHO je Common Lisp mladsi nez Scheme
Ale kdyz nekdo zminuje Lisp, nemysli tim automaticky Common Lisp, to je jen jeden dialekt Lispu (stejne jako Scheme).
Znam historii Lispu. Jen jsem chtel poukazat na to, ze ne ke vsem "Lispum" je Scheme mladsi bratricek.
 14.4.2009 19:54
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
        14.4.2009 19:54
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
            
        to co je v gimpu neni LISP, ale scheme... mladsi a hezci bratricek LISPu.... ;-]No, podle wikipedie scheme sice není Common lisp, ale odrůda LISPu to je. Ale stejně díky za upozornění, tohle jsem nevěděl.
To, že mám rád C++ (nejen) a nemám rád Javu znamená, že se mám naučit LISP?Ne, ale prahnutí po ukazatelích rozhodně je. Dalším důvodem je souhlasení s Jardíkovými ujetými výplody.
Ještě mě láká Haskell a python.Dobrý nápad.
Když budu dělat něco vlastního, použiji jazyk který znám lépe (C++).Jistě, tak to nakonec stejně dopadne
 Důležité je ale vědět, že ukazatele vlastně nejsou vůbec potřeba a pochopit jak funguje garbage collector. Mimo jiné - důležité je například také vyzkoušet si funkcionální styl.
Důležité je ale vědět, že ukazatele vlastně nejsou vůbec potřeba a pochopit jak funguje garbage collector. Mimo jiné - důležité je například také vyzkoušet si funkcionální styl.
             15.4.2009 07:51
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
        15.4.2009 07:51
stativ             | skóre: 54
             | blog: SlaNé roury
            
        Ne, ale prahnutí po ukazatelích rozhodně je. Dalším důvodem je souhlasení s Jardíkovými ujetými výplody.To, že souhlasím s tím, že Java může být pro C++káře utrpením neznamená, že jsem stejný magor.
Jistě, tak to nakonec stejně dopadneVšak já garbage collector chápu a nic proti němu nemám, naopak, alespoň brání prasatům v tom, aby jim unikala paměť. Ale ukazatele mi schází kvůli jejich aritmetice. Jinak se samozřejmě dají dobře nahradit referencemi.Důležité je ale vědět, že ukazatele vlastně nejsou vůbec potřeba a pochopit jak funguje garbage collector. Mimo jiné - důležité je například také vyzkoušet si funkcionální styl.
 15.4.2009 10:05
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 10:05
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Však já garbage collector chápu a nic proti němu nemám, naopak, alespoň brání prasatům v tom, aby jim unikala paměť.
Věř mi, že nebrání. 
Ale ukazatele mi schází kvůli jejich aritmetice.
Tak tohle mi v Javě nikdy nechybělo. 
 
             14.4.2009 14:33
mkoubik             | skóre: 5
             | blog: lorem_ipsum
             | Praha 8 - Bohnice
        14.4.2009 14:33
mkoubik             | skóre: 5
             | blog: lorem_ipsum
             | Praha 8 - Bohnice
        Integer i = 5;. Jinak "tenhle objekt už nebudu potřebovat a chci ho smazat z paměti" je největší přežitek z C++. Java je na vyšší úrovní abstrakce a nezajímá tě jestli objekt je nebo není potřeba. Prostě pokud na něj v nějaké části kódu už nechceš odkazovat, tak vynuluješ referenci, případně se vynuluje sama po návratu z metody (lepší), a až nebude potřeba nikde, tak to garbage collector pozná (nula referencí). Věř mi, že garbage collector ví mnohem líp než ty (teď myslím konkrétně tebe, ne obecného programátora), jestli má být daný objekt v paměti, nebo ne. Pokud už ho chceš bezpodmínečně smazat, můžeš zavolat System.gc();, ale je to zbytečné a neefektivní.
PS: Možná ještě stihneš přijímačky na filozofickou fakultu, zvaž to.
             14.4.2009 14:47
mkoubik             | skóre: 5
             | blog: lorem_ipsum
             | Praha 8 - Bohnice
        14.4.2009 14:47
mkoubik             | skóre: 5
             | blog: lorem_ipsum
             | Praha 8 - Bohnice
        
class Main {
  public static int main(String[] args) {
    ...
    Román od Shakespeara
    ...
  }
}
            Takže jednak primitivní typy (boolean, char, short, long, int, double, float, byte, void) považuju za největší zlo, co se kdy javě stalo (spolu s tím, že pro ni někdo napsal příšernej GUI toolkit, na kterým všichni demonstrují neschopnost javy).Naprosto souhlasím!
Navíc všechny mají interface, takže si je můžeš implementovat sám (to ohledně toho intu).Primitive Collections for Java.
Jako clovek, ktery leta programoval ve Scheme, povazuju oddeleni primitivnich typu od ostatnich objektu za velmi rozumny krok a jeho nepritomnost v Lispu/Scheme za znacnou chybu. Samozrejme tam je to vicemene vynucene nepritomnosti statickeho typovani, ale nechapu, proc by jazyk se statickym typovanim se mel tohodle vzdavat.
 15.4.2009 00:08
xxx             | skóre: 42
             | blog: Na Kafíčko
        15.4.2009 00:08
xxx             | skóre: 42
             | blog: Na Kafíčko
            
        pletu si to s nejakou jinou novinkouAno, C#
> Muzu se zeptat proc je oddeleni primitivnich typu rozumny krok, repektive kdy se projevi vyhody takove implementace?
Zatimco vsechny 'objektove' typy jsou ve skutecnosti reprezentovane nejakym pointerem, tak primitivni typy mohou mit ruznou velikost a potrebuji ruznou velikost bunky, do ktere se ulozi. U Integeru na 32bit architekturach to zas tak nevadi, tam se s drobnou ztratou presnosti vejde integer i pointer do 32bitove bunky i s typovou informaci. Horsi to je s floatama (doublema) - ty se do standardni bunky nevejdou, proto se musi 'boxovat' - alokovat pro ne dynamickou strukturu a do standardni bunky dat pointer na tuto strukturu. Casto pak dochazi k tomu, ze behem vypoctu se alokuji dalsi a dalsi tyto pomocne struktury a pousti se GC, cimz se vypocet dost zpomali. Je pravda, ze to lze (na urovni implementace) resit nekteryma trikama - napriklad pro promenne (kterych je malo a pritom se k nim casto pristupuje) pouzivat vetsi bunky nez pro polozky seznamu a poli.
Druhy problem je v efektivite - takovy Scheme je pomerne dost dobre kompilovatelny jazyk (ve srovnani s ostatnimi dynamickymi jazyky) a tohle je asi jedina vec, ktera znemoznuje jednoduche a rychle kompilatory Scheme. Na praci s primitivnima typama jsou primo instrukce procesoru a dynamicka kontrola typu a pripadny dispatch je signifikantni overkill. To se da resit dvema trikama - bud nejakou celoprogramovou analyzou, ktera ukaze, ze jako dany argument funkce se vzdy pouzije integer a tedy je mozne, aby to ten kompilator predpokladal, nebo programator to explicitne (nestandardnim, kompilatorem specifickym zpusobem) deklaruje. Obe varianty maji tu zasadni nevyhodu, ze nejake opomenuti (napr. zapomenuta deklarace nebo takove pouziti te funkce, ze to kompilator nebude schopen sam dokazat) nezpusobi warning (a nasledne opraveni problemu), ale (treba i signifikantni) zpomaleni behu programu, ktere se dost spatne hleda jeho pricina.
Takze to by byly nevyhody. A jake jsou vyhody takoveho reseni? No, kdyz si odmyslim syntakticke pozlatko, tak cela otazku je mozne formulovat jako: Kdy se hodi vyuzit polymorfismus mezi 'objekty' a primitivnimi typy? No a osobne bych tipoval, ze jen v naprostem minimu pripadu (napadaji me akorat genericke datove struktury, ci read a write) a ze u prevazne vetsiny argumentu funkci je evidentni, zda dany argument bude vzdy bud nejaky primitivni typ nebo vzdy 'objekt'.
U Integeru na 32bit architekturach to zas tak nevadi, tam se s drobnou ztratou presnosti vejde integer i pointer do 32bitove bunky i s typovou informaci. Horsi to je s floatama (doublema) - ty se do standardni bunky nevejdou, proto se musi 'boxovat' - alokovat pro ne dynamickou strukturu a do standardni bunky dat pointer na tuto strukturu.To jsem moc nepochopil, v Javě se
longy, floaty i double ukládají normálně na zásobník, akorát že pro 64bitové typy se použijí dvě buňky.
Jinak jo, třeba pro numerickou matematiku se ta pole a primitivní typy hodí; považte, jsou lidi, co dělají v Javě numerickou matematiku, dokonce vzniklo JSR na opravdová vícerozměrná pole  Pro software, který určití lidé trefně a pohrdavě nazývají přesypávání gigabajtů se spíš hodí mít možnost vyjádřit, že proměnná nemá hodnotu (
 Pro software, který určití lidé trefně a pohrdavě nazývají přesypávání gigabajtů se spíš hodí mít možnost vyjádřit, že proměnná nemá hodnotu (null).
            > To jsem moc nepochopil, v Javě se longy, floaty i double ukládají normálně na zásobník, akorát že pro 64bitové typy se použijí dvě buňky.
V jave taky prekladac vi, zda promenna obsahuje/bude obsahovat float nebo integer. Mluvim o jazycich, kde to prekladac nevi.
> se spíš hodí mít možnost vyjádřit, že proměnná nemá hodnotu (null).
Jo, to je vec, ktera by se v typovem systemu urcite hodila.
 15.4.2009 10:07
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 10:07
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        V jave taky prekladac vi, zda promenna obsahuje/bude obsahovat float nebo integer. Mluvim o jazycich, kde to prekladac nevi.
Hlavně, aby to věděl i ten vývojář. 
 14.4.2009 18:41
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        14.4.2009 18:41
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Takže jednak primitivní typy (boolean, char, short, long, int, double, float, byte, void) považuju za největší zlo, co se kdy javě stalo (spolu s tím, že pro ni někdo napsal příšernej GUI toolkit, na kterým všichni demonstrují neschopnost javy).Naprosto souhlasím!
Je zajímavé, že mně to nikdy nevadilo, nevadí a ani vadit nebude. 
Jediné, co mi nepřipadá dostatečně cool, je, že TableModel a jemu podobní chudáci, nebyli obdarováni generiky.
 
             14.4.2009 08:53
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 08:53
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        P.S. Znáte snad lepší seznamovací hlášku než „programuju linuxovej portál“?
 
  
  
 
             14.4.2009 11:20
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        14.4.2009 11:20
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         
Je mozny to i vzajemne zkombinovat pro zesileni vyslednyho efektu ...
 14.4.2009 09:47
Ilfirin             | skóre: 32
             | blog: ilfblog
             | Liberec
        14.4.2009 09:47
Ilfirin             | skóre: 32
             | blog: ilfblog
             | Liberec
        P.S. Znáte snad lepší seznamovací hlášku než „programuju linuxovej portál“?"Vlastním 20% akcií Applu" ?
 14.4.2009 09:58
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
        14.4.2009 09:58
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
            
         14.4.2009 10:14
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 10:14
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        P.S. Znáte snad lepší seznamovací hlášku než „programuju linuxovej portál“?"Mám ho většího než Racinger!"
 
             14.4.2009 10:17
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 10:17
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
            Kdo ví, proč se stal hlavou církve...
 14.4.2009 11:13
hikikomori82             | skóre: 18
             | blog: foobar
             | Košice
        14.4.2009 11:13
hikikomori82             | skóre: 18
             | blog: foobar
             | Košice
         
 
             14.4.2009 10:00
Vojtěch Trefný             | skóre: 24
             | blog: Blog
             | Praha
        14.4.2009 10:00
Vojtěch Trefný             | skóre: 24
             | blog: Blog
             | Praha
        P.S. Znáte snad lepší seznamovací hlášku než „programuju linuxovej portál“?„Neprogramuju linuxovej portál“?
 14.4.2009 10:47
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
        14.4.2009 10:47
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
            
         
             14.4.2009 10:50
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 10:50
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             14.4.2009 18:10
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
        14.4.2009 18:10
Salamek             | skóre: 22
             | blog: salamovo
            
         
  
  
 
             14.4.2009 19:34
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 19:34
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        > P.S. Znáte snad lepší seznamovací hlášku než „programuju linuxovej portál“?
"Ahoj, jsem PT, nemáš ještě jednu?"
 14.4.2009 11:17
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        14.4.2009 11:17
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         
             14.4.2009 23:40
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 23:40
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             Tak vysvetlis pro mimone, prosim?
Tak vysvetlis pro mimone, prosim?
             15.4.2009 00:01
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 00:01
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         ...nedělej blbýho...
 ...nedělej blbýho...
             
             15.4.2009 00:21
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 00:21
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         (Normální člověk by do nich nejdřív narval Fernet a pak...)
 (Normální člověk by do nich nejdřív narval Fernet a pak...)  PS: Co je to "LM"? Jediný co mně napadá jsou lidový milice...
PS: Co je to "LM"? Jediný co mně napadá jsou lidový milice...
             btw. LM = Liga Mistru.
btw. LM = Liga Mistru. 
             15.4.2009 00:37
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 00:37
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             Jo, a bohuzel Javu neumim, skoda. Chtel bych si privydelat.
Jo, a bohuzel Javu neumim, skoda. Chtel bych si privydelat.  
             15.4.2009 08:31
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 08:31
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        A ten Fernet, sic mozna pomuze, tak nezaruci. Copak to chlapci ze Stocku nevedejo?...i muži mají své dny...
Hint: cca 2000 CZK/g....už jsem asi starej, že by vymysleli něco novýho, co jsem ještě neměl?
 15.4.2009 07:17
David Watzke             | skóre: 74
             | blog: Blog...
             | Praha
        15.4.2009 07:17
David Watzke             | skóre: 74
             | blog: Blog...
             | Praha
         
            že jsem před lety definitivně zanevřel na českou TVže jsem před lety definitivně zanevřel na
 15.4.2009 07:48
Václav "Darm" Novák             | skóre: 26
             | blog: Darmovy_kecy
             | Bechyně / Praha
        15.4.2009 07:48
Václav "Darm" Novák             | skóre: 26
             | blog: Darmovy_kecy
             | Bechyně / Praha
         15.4.2009 08:25
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 08:25
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         15.4.2009 10:51
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        15.4.2009 10:51
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         15.4.2009 11:06
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 11:06
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        To je desktop. http://www.abclinuxu.cz/desktopy/freshmouse-20080614
Mimochodem, nemá někdo seznam jeho výroků pro fortune?
 15.4.2009 11:13
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        15.4.2009 11:13
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         15.4.2009 11:43
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 11:43
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         
             15.4.2009 12:09
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 12:09
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        verbeže! Nepleť to.  Nebo to zas patří k jinému citátu?
 Nebo to zas patří k jinému citátu? 
 15.4.2009 12:41
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        15.4.2009 12:41
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         15.4.2009 20:03
frEon             | skóre: 40
            
             | Praha
        15.4.2009 20:03
frEon             | skóre: 40
            
             | Praha
        Nema nekde svuj (anti)fanklub? Ze bych se pridal ...Od toho tu jsou na abc skupiny...
 14.4.2009 11:48
houska             | skóre: 41
             | blog: HW
        14.4.2009 11:48
houska             | skóre: 41
             | blog: HW
            
         14.4.2009 12:09
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 12:09
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         14.4.2009 12:49
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
        14.4.2009 12:49
kotyz             | skóre: 25
             | blog: kotyzblog
             | Plzeň
         
             14.4.2009 13:50
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 13:50
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        Ten, kdo opravil tepelný štít, musel mít bezpochyby mozek velikosti zaječích varlat.
 14.4.2009 16:27
houska             | skóre: 41
             | blog: HW
        14.4.2009 16:27
houska             | skóre: 41
             | blog: HW
            
         14.4.2009 15:14
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog:
        14.4.2009 15:14
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog: 
            
         14.4.2009 15:23
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog:
        14.4.2009 15:23
|🇵🇸             | skóre: 93
             | blog: 
            
         
            na zensky to zabira ?
 Urcite je to lepsi, nez je balit na socialismus a svetovou ekonomickou krizi
 Urcite je to lepsi, nez je balit na socialismus a svetovou ekonomickou krizi  
             14.4.2009 17:23
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        14.4.2009 17:23
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        No, já používám jen PL/SQL a Javu. (Bash nepočítám.) A na ženský to nestačí. 
 14.4.2009 19:35
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 19:35
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
         14.4.2009 19:52
jirkaqwe             | skóre: 11
             | blog: blog_jirkaqwe
        14.4.2009 19:52
jirkaqwe             | skóre: 11
             | blog: blog_jirkaqwe
            
        Na účinnost se zeptej BLEKa, najdeš ho teď na zena.centrum.cz rubrika Sex a vztahy. Můžeš se se inspirovat např. zde http://zena.centrum.cz/sex-vztahy/zeptej-se-chlapa/2009/2/19/clanky/co-spolehlive-zabije-vasen/komentare/?ids=578781 .
 14.4.2009 20:01
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        14.4.2009 20:01
=^..^= AmigaPower®             | skóre: 30
             | blog: BLB
             | Praha
        Ale, rad potkam nekde na ceskem webu ABAPistu :) A copak v ABAPu kodite? Ja ted posledni dobou jen webdynpra + sap interactive forms
 14.4.2009 23:28
David Watzke             | skóre: 74
             | blog: Blog...
             | Praha
        14.4.2009 23:28
David Watzke             | skóre: 74
             | blog: Blog...
             | Praha
        Já se 14 dni kopal do zadku v depu ČD, maximálně jsme kontrolovali jestli mašince svítí světla a prozvonili pár kabelů. K ničemu nás nemohli pustit. Parta na jiném úseku si užila seškrabávání bordelu z podvozků :)
 15.4.2009 10:08
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 10:08
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Já jsem na žádný praxi nebyl, takže mi zbývá akorát to plkání. 
Keď je niekto CEO, tak žiadnu prax nepotrebuje  , na to mám druhých aby za mňa makali
, na to mám druhých aby za mňa makali 
 15.4.2009 12:39
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        15.4.2009 12:39
default             | skóre: 22
            
             | Madrid
        Ja jsem jel misto praxe na Balaton a neprislo se na to  .
.
Ahoj kluci, hele scháním programátora v PHP nebo se znalostí ABAP. Práce je to v Praze za dobré peníze. Pokud máte zájem, tak se mi ozvěte na email hlava@timone.cz.
ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.