Portál AbcLinuxu, 26. dubna 2024 12:55


Nástroje: Začni sledovat (0) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
10.3.2008 11:00 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Řekl bych že se moc pozoruješ..
10.3.2008 13:06 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Spíš moc řeší, co mají a dělají ostatní. Odsuzovat člověka podle toho, jak vypadá je přesně to, co dotyčný rádoby kritizuje, přitom na mě z takového zápisku čiší uražená závist, že oni mají a on má ...
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
10.3.2008 21:11 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Na mě tedy žádná závist nečiší, to že si něco nekoupím ještě neznamená, že nemůžu, proč když to staré ještě slouží.
10.3.2008 21:34 Ignor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Jaké staré věci? Myslíš, že má Porty opravdu z roku uvedení na trh? Těžko. Jediná stará věc je nejspíš ten mobil. Mimochodem z čeho mu asi hraje ta hudba? Asi to bude nějaký přehrávač, "o jehož existenci na trhu nemám ani potuchy", jinak by to zmínil, že.
11.3.2008 07:40 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Pokud ne, tak proč je potom polovina článku o tom, co má ta holčina? Kruci, pokud mám, co mi vyhovuje, tak proč se proboha starám o to, co mají ostatní? Proč potom psát věci jako - Celkově holčina působila pohrdavým dojmem? Když mi můj éda vyhovuje, tak proč sakra se starám o mlokije ostatních? Jsem taky pozér, když mám W700i (mimochodem pěkný křáp, dalšího SonyEricssona si pravděpodobně nekoupím a to jsem byl vždycky příznivcem eriků)? Promluvil s ní dotyčný? Zjistil, že jen co otevře hubu, tak je to kráva, která jenom opakuje vyčtená moudra z Cosmopolitanu? Nebo že je to příjemná ženská, která prostě jde životem, chce se líbit a neřeší takové kraviny jako on?

Ne, hodnotil ji pouze na základě věcí, které má. Ignor to napsal dobře, je to stejná póza, jenom prostě otočená na druhou stranu. Hodnocení - má poslední mobil, to znamená, že je to kráva, neberu.
When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
11.3.2008 20:33 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Řekl bych, že máte trochu přecitlivělý pohled na věc. Přinutil jste mě přečíst si ten zápisek znovu a vidím v něm spíš rekapitulaci a sebereflexi. Něco jako Cimrman, který, jak známo, se také hodil spíš "do té staré doby". V určitém věku podobné úvahy asi začnou tu a tam potkávat většinu lidí.

Autorovi: V určitém věku člověk přestane být in, ale s tím se dá poměrně snadno smířit. O něco horší je pocit, že člověk čím dál tím míň rozumí, co je in, proč je to in a co je to být (v dané době) in. Mimo jiné proto, že to připomíná roky, které nabíhají...
Heron avatar 10.3.2008 11:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Stejnou nemocí, jako tak dívka, trpí bohužel stále více lidí. Pán si pořídí audinu, aby bylo vidět, že na to má (99.9% času stojí před domem (po rodičích, nebo stále rodičů), i když má garáž). Prakticky nejezdí. Dále si pořídí kozatku (raději více) bez mozku. Jako ozdobu k té audině. Tato kozatka z učňáku se válí v hromadě peněz. Setkává se s dalšími ji podobnými. Má poslední mobil, aby si připadala něco víc. Má šaty z poslední kolekce. Pro tentýž účel. Pokud může, neustále ukazuje (to jediné se naučila od svého pána) své "bohatství". Pokud nemůže, pomlouvá ostatní. Ničemu nerozumí, ale do všeho kecá. Pán si dále pořídí psa. Ideální je buď nějaké bojové plemeno, nebo pes větších než malých rozměrů. Ti co mají finanční přebytek se poohlíží po něčem exotickém, jako je tygr. Všichni by jim záviděli a především se jich báli. Tito lidé se dále vyznačují tím, že nikomu nedají ani korunu. Jsou schopni přijet 100km, s kozatkou a psem v audině (tedy celým svým majetkem) a pak se hádat o 50kč (zažil jsem) a přitom se tvářit, že mohou lusknutím prstu koupit celou firmu i s půlkou města. Co s nimi?
Heron
10.3.2008 11:52 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Nastesti existuji i vyjimky
Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
Heron avatar 10.3.2008 12:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Ano. Já jsem popisoval ty výjimky. :-) To co jsem popsal, rozhodně není majorita (naštěstí - z cca 1000 lidí jsem takových potkal asi 3, na druhou stranu jsem se nepohyboval v jejich líhni, tak nevím). Ale obávám se, že jich bude přibívat.
freshmouse avatar 10.3.2008 12:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Co "co s snimi"? Je to snad jejich věc, ne? Všichni zkrátka nemohou většinu dne myslet na programování a mít na stěně (fotku) RMS.

A co tenhle příběh:

Stejnou nemocí jako Heron trpí bohužel stále více lidí. Pořídí si tu nejstarší a nejlevnější škodovku stovku, aby bylo vidět, že to umí opravovat. Většinu času nejezdí, ale opravují a tzv. "tuní", tzn. přidávají spojler a nálepky, a to všechno před domem rodičů (nemají garáž), případně někde na chalupě v Horní Dolní. Nepořídí si kozatku, nepořídí si bezkozatku, většinou si nepořídí nikoho. Pokud už někoho, pak je tato na zcela jiné mentální úrovni než většina obyvatelstva (tzv. plebs) a typicky vystudovala Matfyz. Setkává se s dalšími jí podobnými. Má mobil z roku 1990, aby bylo vidět, že její mládenec to umí opravovat a spravovat. Má šaty z poslední kolekce -- poslední kolekce poslední pětiletky, typicky tesilky a vroubkované bílé tričko. Pokud může, ukazuje, jak nechce být bohatá. Nepomlouvá ostatní -- ona vůbec nemluví (jen ze spaní říká slova jako derivovat nebo permutace). Všemu rozumí, ale do ničeho nekecá. Pán si dále pořídí nějakou tu faunu do (holo)bytu. Ideální je velmi jedovatý pavouk nebo had. Nikdo jim nezávidí, ale všichni se k nim domů ještě víc bojí. Tito lidé se dále vyznačují tím, že nikomu nedají ani korunu bez důvodu. Jsou schopni přijet celou Prahu a pak se hádat o asi 20 Kč (zažil jsem), co jim bezdůvodně připočetla Vltava.cz, a přitom se tvářit, že mohou lusknutím prstu hacknout celou firmu i s půlkou města. Co s nimi?

?
Heron avatar 10.3.2008 12:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Na to se nedá reagovat jinak, než: LOL :-D
Heron avatar 10.3.2008 12:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Naštěstí se mě z toho nic netýká.

Ale ty jsi byl z 13kč rozdílu na vltavě tak rozhozený, že jsi o tom musel napsat blog ;-)
kotyz avatar 10.3.2008 17:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
ja zas za jedno CD platil 2x (prevodem a pak mi to stejne prislo na dobirku, ze prej sem si to s nima individualne nedomluvil). stezoval sem si akorat na dotycnym eshopu (vltava to nebyla) a bylo mi to vraceno. mozna bych taky o tom napsal blog, ale na to sem moc linej ... ;-)
Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
10.3.2008 21:37 xHire | skóre: 21 | blog: Linuxovník
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Mám rovněž takovou zkušenost. :c) Preferuji totiž platbu převodem (je to levnější a jednodušší - člověk nemusí mít doma připravenou hotovost - co kdyby se náhodou objevil pošťák v nestřeženou chvíli?), takže jsem si ji vyžádal i při objednávce stativu. Samozřejmě přišel na dobírku. ;c) Domluva však byla bezproblémová - zboží jsem nepřijal a za dva dny mi přišlo (po domluvě) již správně. :c)

Tohle bys spíš omyl, ale dost možná se najde řada lidí, kterým by to ani nepřišlo divné a bez mrknutí oka by zaplatili předem i při převzetí.. :-D
Kryptoměny a bločenka.
Heron avatar 11.3.2008 08:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Mě se stalo něco podobného na megahry.eu. Objednal jsem si pár her, zaplatil převodem. Kromě jedné přišlo vše v pořádku. Tu jednu prostě neměli. V této chvíli mi dlužili cca 240kč. Vůbec jsem to neřešil.

Při další objednávce (cca za půl roku) jsem je na to uporoznil a oni mi tu částku odečetli od ceny bioshocku (mám nejlevnější bioshock v republice :-)). Takže jsme byli vyrovnáni.

Jenže, pak jsem se kouknul do banky a jejich účetní mi tu dlužnou částku poslala ještě na můj účet. :-D Takže teď pro změnu dlužím 240kč já jim. Mno při další objednávce to snad vyrovnáme.
11.3.2008 11:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Když to provede e-shop s 240 Kč, tak se to dá snést. Mně ale něco podobného provedla sociálka. Měl jsem přeplatek asi 8000 Kč, tak jsem na přehledu zaškrtl, že chci přeplatek použít na úhradu dalších záloh, další dva měsíce jsem zálohu nezaplatil a třetí o zbytek snížil. Jenže pak mi těch 8000 Kč najednou přišlo složenkou, takže jsem se ze dne na den stal dlužníkem...
frEon avatar 10.3.2008 12:36 frEon | skóre: 40 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
LOL
Talking about music is like dancing to architecture.
10.3.2008 16:50 ondrej | skóre: 7 | blog: zvast
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
ROFL
10.3.2008 12:45 Ignor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Kvůli tomu stojí za to sem chodit. Škoda, že neměla v kabelce Bibli svatou, ten kyknos by se vyloženě hodil jako příloha :-D
tsLnox avatar 10.3.2008 17:12 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Souhlasím... Od té doby, co jsem si koupil Treo 650 (možná si řeknete že to není nic moc, ale rozhodně lepší než můj dlouholetý Siemens MC60) se občas přistihnu že ho vytáhnu i jenom proto, aby lidi čuměli.. Je sice fakt, že se mi to stává jen málokdy, ale... Bohužel se to stane. Budu si prostě muset dávat větší pozor :-)
Fluttershy, yay! avatar 10.3.2008 17:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Čuměli na Treo? Cos hulil?

Ale třeba v mém případě je chození v pravém nerdovském tričku součástí image a PDA/laptop/... to skvěle dokresluje, jenže já si na nic nehraji, prostě to používám.

Machruji maximálně výkřiky, co umím s nejlepší kalkulačkou ve třídě (na gymplu je to bída), což má za následek, že si ji všichni ode mne půjčují.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
freshmouse avatar 10.3.2008 11:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tý vado, já čekal nějakou erotiku, a ty tady vyprávíš o ájpodech... Začít vyprávět o tom, jak si přisedneš k mladé hezké holce, a skončit u mobilu a přehrávače hudby... Ach jo. Diagnóza: porucha osobnosti!

;-)
10.3.2008 12:01 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Stárneš. Nabalujou se na tebe dobré a ozkoušené věci, stejně jako zkušenosti. Pokud to je takhle, tak je to celkem ok, protože zraješ jako víno. Pokud ale ty špatné věci nezahazuješ a nabalujou se na tebe, tak shniješ.
.sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
pools avatar 10.3.2008 12:10 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Predevsim si pica.
Vivre libre ou mourir!
10.3.2008 12:15 pils | skóre: 8 | blog: pils
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
radsi studuj man udev
In TUX we trust
pools avatar 10.3.2008 12:16 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Měl by ses raději podívat, jestli se ti nerestartuje komp ;-)
Vivre libre ou mourir!
10.3.2008 12:18 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Vis ze kdyz vemes slovo USER a dve pismena das pryc a tri pridas, tak ti vznikne OWNER?
pools avatar 10.3.2008 12:25 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Víš, že když nepotřebuješ slovo USER tak tě nezajímá ani OWNER?
Vivre libre ou mourir!
10.3.2008 12:30 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Víš, že chmod 0777 je cool a in hlavně na windows 95?
Fluttershy, yay! avatar 10.3.2008 15:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
To se píše s tvrdým.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
pools avatar 10.3.2008 18:21 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Tahle ne ;-)
Vivre libre ou mourir!
10.3.2008 12:19 Vinicius
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Obsolete
10.3.2008 12:21 Ignor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jó, neboj, seš in, sice mezi pozérama, ale jseš. Je to krásně vidět z tohohle zápisku, teda z tvého popisu ne, spíš z toho, žes ho napsal a přistoupil na tu hru, že ta holka jako má být in. A právě tahleta kategorizace a rozlišování z tebe dělá pozér-ina.

Kdybych si chtěl koupit MP3 přehrávač (hudbu poslední dobou moc neposlouchám), šel bych si naprosto neomylně pro iPod, protože 80GB je prostě 80GB a ve třídě pevnodiskových přehrávačů zas tak hrozně na výběr není, Apple je navíc překvapivě levnější než konkurence. Můj mobil je značky Nokia, sice je teda asi šest let starej a nevybíral jsem ho já, ale kdybych si měl dneska kupovat mobil, asi bych nejdřív vybíral mezi Nokiema, držel bych se toho, co se mi osvědčilo. V někakých přehnaně starých šatech bych asi taky nechodil, takže zbývá už jen to, abych byl dívka, a mohl být tenhle zápisek i o mně. Taky bych byl in, měl bych se stydět.

Ale nic si z toho nedělej, takových, co si dávají setsakrametsky pozor, aby náhodou v něčem nešli s hlavním proudem, je spousta. Např. většina archlinuxářů vyskytujících se v blozích.
freshmouse avatar 10.3.2008 12:26 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Ale nic si z toho nedělej, takových, co si dávají setsakrametsky pozor, aby náhodou v něčem nešli s hlavním proudem, je spousta.
Tohle je zatracená pravda (čímž neříkám, že to platí nebo neplatí o dum8d0govi)!
10.3.2008 12:34 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Ano. Mám poruchu a stydím se za to. Ale aspoň nejsem taková píča.
Fluttershy, yay! avatar 10.3.2008 15:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
S tvrdým.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
10.3.2008 20:18 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Tvrdé jasně, ale pokud už je měkký, budiž... ale to dlouhe í.... aaaaa...
Baník pyčo!
10.3.2008 13:48 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
"Kdybych si chtěl koupit MP3 přehrávač (hudbu poslední dobou moc neposlouchám), šel bych si naprosto neomylně pro iPod..."

Osobne spis koukam na jednoduchost a pouziti, coz teda iPod s iTunes moc neni. Pak je holt potreba 80GB na prehravaci i pocitaci, abys tam mohl mit ty skladby, ktery chces poslouchat. Osobne spis preferuju USB Mass Storage (at uz 1GB nebo 4GB), proste do toho behem par minut naladuju, co chci zrovna poslouchat, a to na jakymkoliv compu a jdu a nemusim se pul hodiny mordovat s podelanym itunes, kde nejde ani vyhledat adresar a poradne vytvaret play listy. Takze iPod je IMHO opravdu jenom modni vystrelek (stejne jako iPhone). Huhu, kdo chce flame - kaslu na vas, tohle je MO (my opinion).
10.3.2008 14:07 Ignor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Marty, tobě to vůbec nemyslí čtyřrozměrně, ehm, osmdesátigigabajtově. Při takové kapacitě mě nemusí nějaký itunes zajímat, protože prostě všechno mám už v přehrávači, nemusím se trápit tím, abych obměňoval obsah na ten, na který budu mít zrovna náladu, prostě už ho tam mám :-) S itunes se potkám jen tehdy, když přidávám něco nového, což pokud nejsem opravdu hudební fanatik, tak je jednou za dlouhou dobu.
freshmouse avatar 10.3.2008 14:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Hmm, já mám svůj discman (pozor, v době, kdy jsem ho kupoval, to je asi pět let zpátky, byl in), v něm je jedno AudioCD, další tři jsou v obalu na ten discman, dohromady to jsou čtyři CD hudby, dejme tomu 4 * 65 minut, tzn. nějakých 260 minut, což je víc jak čtyři hodiny hudby. Nemůžu si pomoct, ale vždycky mi to stačilo: když se mi něco osposlouchalo, tak jsem doma vyměnil CD.
10.3.2008 14:32 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
+1 Discman je skvělá věc. Na 4 audio/mp3 cd se vejde dost hudby na kratší cesty. A na delší cesty si beru brašnu s hromadou cdček.
Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
10.3.2008 22:45 Mandarinka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Jo, roku 2002! To ještě discmany docela jely - CD poskytovaly hromady kapacity, byly v podstatně lepší než HDD.

Jo, ale kdo si ještě vzpomene na Slimejše... ladná silueta, neuvěřitelná tenkost 17mm :) Zaváděcí cena 12K, vyváděcí 6,2K :) Stále jsme spolu.
10.3.2008 12:45 Jan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Jasně že nejsi IN, jsi uplně OUT, stejně jako já. Ten pocit znám.

Znám pár takových koček, co jsou IN. Jako kdyby vypadly z toho časopisu Maxim. Maj přesně ten správný iPod, přesně ty správné těsné džíny ve kterých vynikne pěkný zadek, přesně správný blyštivý topík ze kterého dost lezou ty správné plné a pevné kozy. Vždycky jsou správně namalované, o sexu mluví otevřeně a beze studu, a holí se úplně všude, včetně pipky, a v posteli udělají cokoliv, což vím jen z doslechu. A vždycky mají něco růžovoučkého a hlavně sladký dívčí obličejík.

Snažil jsem se namluvit si, že jsou hloupé - ale zjistil jsem, že některé z nich jsou chytré. Chtěl jsem věřit, že jsou to kurvy co jdou po penězích, ale některé z nich jsou i milé, přátelské a usměvavé. Chtěl jsem veřit že jsou povrchní a vyspí se s každým - ale se mnou se žádná z nich vyspat nechce.

Ony maj prostě jen štěstí. Nejsou jak já, který musí každou babu uhánět - skoro každý je chce, ony si jen vzbírají. Když se vztah posere (což se stává často, protože si často vybírají kokoty), netruchlí půl roku jako já - za tejden maj jiného. Neřeší furt něco, nevnímají všechno jako problém, berou věci jak jsou. Nemají vysoké cíle, prostě užívají života. Nehledají velkou lásku z filmu, nejsou naivní, berou to co je, neřeší jestli je to to pravé, prostě si to užívají. Jestli je jejich chlap spolehlivý, zodpovědný, tolerantní a věrný? He, má motorku a v posteli jí to pěkně udělá a má ho velkýho... paráda. Co víc si přát?

Vlastě si nejsem jistý, jestli jim nezávidím.
freshmouse avatar 10.3.2008 12:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Aha, takže chceš špinavou, chlupatou a asexuální holku s celulitidou a pásem cudnosti... Hmmmm.
10.3.2008 13:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
V pripade splneni ctyrech prvnich podminek uz neni ta posledni minus, ale spis plus...
freshmouse avatar 10.3.2008 13:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
"Ve tmě je každá díra černá." -- staré úsloví. :-)
10.3.2008 13:37 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
No jo, ale v tom pripade jeste silne rukavice, atombordel a kolicek na nos :-)
freshmouse avatar 10.3.2008 14:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Tzv. bezpečný sex. ;-)
10.3.2008 21:35 Jan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Aha, takže chceš špinavou, chlupatou a asexuální holku s celulitidou a pásem cudnosti... Hmmmm.
A tohle jsi jako vyvodil z ceho? Nespletl ses a nechtels tohle odpovedet na jiny prispevek?

Aby bylo jasno... prave s jednou takovou IN holku o jakejch jsem psal bych chtel byt. Na rozdil od mnohych zde rozhodne totiz nesdilim stereotyp "sexy kocicka s iPodem = povrchni duta hlava". Jenze ja sam holt nejsem IN... v necem mi to vyhovuje, ale v necem zase ne... co se zenskych tyce, mnohem radeji bych byl svalnatej a treba i trochu jednoduchej IN-borec nez geek... jenze to neni tak snadny. Clovek si muze koupit iPod, pri trose namahy i nejake ty svaly namaka, ale zpusob mysleni jen tak nezmeni.

Coz je videt i na tom co tady pisu. Vim presne co by mi ma kamaradka "kocicka" na tohle rekla... "clovece co zase resis?"
freshmouse avatar 10.3.2008 21:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Tak promiň, blbě jsem to pochopil.

Mimochodem, že ženské stojí jen o in borce, plážové hochy a Leonardy di Capria, to je blbost. Zeptej se nějaké ženské. To, cos napsal, je jen tvůj předpoklad. A špatný předpoklad. Rozhodně to není o tom, že by sis koupil iPod a byl hned nejchtěnější chlap na světě.

(Pozn.: jsem sám, ale není to tím, že by o mě nikdo nestál.)
10.3.2008 15:03 vice | skóre: 21
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Chtěl jsem veřit že jsou povrchní a vyspí se s každým - ale se mnou se žádná z nich vyspat nechce.

Za našich mladých let se rozlišovalo mezi ku*vou a ku*vou zku*venou. Rozdíl? Ku*va dá každému, ku*va zku*vená dá každému, jenom tobě ne :-)

Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
10.3.2008 12:58 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nejsi in? Nevadi. Kdo je in, je out k doplnku.
Michal Fecko avatar 10.3.2008 13:07 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Remeber! The things you own end up owning you.
10.3.2008 13:32 maleprase | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
"The Mamas & The Papas" - ne, opravdu in nejses
Ilfirin avatar 10.3.2008 14:28 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Je IN. IN HELL :-D
10.3.2008 14:36 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Hehe, vedle mamas a papas mam na prehravaci gamma ray a jejich condemned to hell ;-)
pushkin avatar 10.3.2008 14:54 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Tak to ti zvednu náladu. Já sice neposlouchám Mammas & Papas, ale Black Sabbath (ty tři roky nejsou až takový rozdíl), občas to říznu Elvisem nebo nějakým novějším metalem, ale jak zjišťuji, většinu z mých oblíbených kapel již vesele přeřadili do kategorie "Oldies". Docela bída, v pětadvaceti...
🇺🇦 Pomoc pro obranu Ukrajiny | SOS Ukrajina | Web4Ukrajina | Web4Ukraine 🇺🇦
Jan Drábek avatar 10.3.2008 16:28 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ROFL, poslední odstavec je krásně vystižený...

Jinak o víkendu se kámošovi rozbil display HTC při pouhém pádu z 1 metrů... zlatá nokia 3510 - vsadím se, že kdybych s ní švihl proti zdi tak to přežije :-D (s tou zdí to bude horší)
01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
Michal Fecko avatar 10.3.2008 16:43 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
moja nokia 5110 dokazala (kupena tusim v r. 97) prezit nespocetne smahy o stenu, pady z roznych samochodov ci do roznych tekutin... funguje dodnes, obcas sa sice straca na displayi text - ale staci jej precistit kontakty pod displayom a ide sa dalej - a raz za 3 roky jej treba kupit novu bateriu. Teraz mam ale SE K610i a myslim si ze sa mu rychlostou/funkcionalitou/cenou/vydrzov/pripojitelnostou nevyrovna asi ziadna nokia ktoru som mal doteraz v rukach... :-)
10.3.2008 18:39 Radovan
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Alcatel One Touch db, koupený v listopadu 2000, jeden žbluňk a pár pádů v koženkovém pouzdře, třetí baterka vlastní výroby, každodenně v provozu a ještě pořád má folii na displeji :-D A o mém vykopávkovém hudebním vkusu se ani rozepisovat nebudu.
andree avatar 11.3.2008 09:07 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
no ale ono take pda ma aj kus vacsi display ako 3510ka... ;-)
10.3.2008 17:41 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Buď v klidu. Jseš natolik inteligentní, že dokážeš odolávat reklamním náletům, které působí opravdu odevšad. Ona slečinka tohle zřejmě neumí, stala se obětí ziskuchtivých společností, jejichž cílem rozhodně není její blaho.

Pochybnost, nejistota - základ poznání
freshmouse avatar 10.3.2008 17:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
To je citace z Rudého práva?
10.3.2008 17:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Z Haló novin :-)
10.3.2008 18:07 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
A sakra, můj bezedný zdroj inspirace byl vyzrazen.
Pochybnost, nejistota - základ poznání
10.3.2008 18:17 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
ericsson r320 je model z roku 2000, takze relativne novinka :-)
Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
genius2000.log avatar 10.3.2008 18:25 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Ze resis, s prominutim, takovy voloviny... Mobila mam Nokii 6600 (Vajco) a menit nehodlam, discmana/mp3/4 si pujcuju od segry kdyz jedu pryc na delsi dobu. Ale nadruhou stranu se pohybuju i v oblasti vyskytu "kozatek", tzn. diskoteky (aby taky ne, kdyz delam DJe :D) a tak jak je popisujes se jich moc nechova. A hlavne kdyz maj na to vypadat dobre, at tak vypadaj. Radsi mit na parketu kozatky nez matfyzacky v pletenejch svetrech od maminky.
djhanz.cz - music is my life.
MMMMMMMMM avatar 10.3.2008 20:34 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
ja chci ty matfyzacky ;-) nejlepe brylate s dlouhymi tmavymi vlasy a peknym usmevem, to je moc rad :)
10.3.2008 19:07 XSimi
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Dum8d0govy so nezavděčíte, do mě se naváží za stable debiany....
pools avatar 11.3.2008 17:07 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
kdyby ti to alespoň tak nepadalo...
Vivre libre ou mourir!
10.3.2008 20:12 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
kdyz rano jezdim do skoly, tak si v autobuse pripadam vetsinou tezce out, protoze tam dost casto byvam jediny beloch (nepocitam-li ridice). s oblecenim jsem na tom asi lip, protoze hodne spolucestujicich jezdi do skoly v teplakoch a nekde i v gumakach. elektroniky jsem si zatim nijak moc nevsimal... ale i spolucestujici v teplacich maji vetsinou nejakeho iPoda.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
MMMMMMMMM avatar 10.3.2008 20:30 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Proč chtít být IN? Buď takový, jaký chceš být a ne jací jsou ostatní okolo :-) Já bych vedle té mladé holčiny nesednul, ač sám stále relativně mlád, tak si o podobných kravkách myslím své a vůbec mne nelákají... Nemám příliš v lásce tupé stádo, není nad inteligentní dívky, co ještě dneska nosí dlouhé vlasy a neoblíkají se jak děvky :)
Linux Dokumentační Projekt - PDF ke stažení
Jakub Hájek avatar 11.3.2008 04:47 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Promiň, ale tohle mi přijde fakt dost mimo. Nic proti tvému vkusu a obrýleným matfyzačkám, ale :
o podobných kravkách myslím své a vůbec mne nelákají... Nemám příliš v lásce tupé stádo
Tak tohle chci umět, podívat se na holku a hned vědět, že je to kravka z tupého stáda. To já bych to neuměl ani kdyby byla naprosto "podle módy", napohled totálně IN a měla třicet iPodů.
a neoblíkají se jak děvky
Úplně nevím co tím je myšleno, jediné holky, které jsem na veřejnosti viděl oblečené jako děvky, byly děvky stojící vedle silnice poblíž hranic. Trošku mi to zavání purytánstvím. Jestli to tak není, omlouvám se.
Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
MMMMMMMMM avatar 12.3.2008 10:14 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
v pořádku, já to nenapsal zrovna nejlépe a asi to vyznělo hodně ...nepěkně :) většina těch načančaných slečen, co jsem někde potkal, byla (na první pohled) namyšlená až protivná, hodně mne to zklamalo a zjevně jsem začal lidi škatulkovat. naopak ty nejlepší zkušenosti mám s milýma inteligentníma holkama, které ovšem jaksi IN podle současné módy vůbec nejsou, což mně osobně vůbec neva, právě naopak

co se toho oblečení jako "děvka" týká, to jsem myslel spíše obrazně a určitě jde poznat moje nechuť k současnému stylu oblékání... určitě bych nechtěl urazit ty skutečně moderní, ale současně hodné a milé dívky... jen já na ně nemám jaksi ...štěstí :)
11.3.2008 01:11 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Nase babicka (stasna to zena) rikavala na podobne veci "Vase starosti a Rotchildovy penize", i kdyz dneska by byly ty penize spis Gateovy, err, Buffettovy. A lide, kteri si kupuji veci ne proto, ze je potrebuji (nebo si to alespon mysli), ale jen kvuli tomu, co si o nich mysli druzi, jsou bud chudaci, kteri dobvrovolne podlehli systemu, nebo slabosi, co pujdou vzdy s proudem, at je jakykoliv. Takovy lide budou vzdy a vsude. S tim se my ostatni musime smirit.
11.3.2008 08:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Mě by zajímalo podle čeho poznal dum8dog, že se tam třeba slečna nesnaží nahackovat Linux. :-) To je takové stupidní hodnocení lidí, které bych od "nečlena tupého stáda" nečekal.
11.3.2008 11:33 iMHO | blog: iMHO
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Panove, vy se tu vlastne patlate v nesmyslech. Chce nekdo z vas byt neviditelny??? Vymyslete radsi, aby zensky mely ruce jako hedvabi a plet jako aksamit! :- )))
11.3.2008 20:55 miro
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
MEGALOL!! :-D
11.3.2008 14:51 boriz | skóre: 4 | Localhost
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Netusim jestli je pisatel blogu IN nebo ne, dal jsem moznost ze IN, ale vlastne jen kvuli tomu ze bych byl jinak IN :-P Co kdyby nekdo zhodnotil me :-D Odrbana kozena bunda cerna s hnedymi plochami bez barvy, potrhane kalhoty popsane, osmidirkove tezke boty KMM okopane s dirou u spicky, napul rozslapla sluchatka odpajene z ODS radijka.. zdrojem hudby je mp3 Hyundai 512MB kterou jsem pred par lety dostal k vanocum.. za hudbu tam sidli prevazne Dead Kennedys, the adicts, N.V.U. , HNF, certuf punk a punk floid.... za posledni rok se obavam jestli jsem stale IN.. nemuzu v noci spat kvuli tomu :-D povezte mi, jsem IN?
I slackwaristi maji sve dny
Fluttershy, yay! avatar 11.3.2008 18:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Podle toho Slacka v patičce soudím, že ne.
🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
11.3.2008 18:59 boriz | skóre: 4 | Localhost
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
huraaa dokazal jsem to, opravdu jsem mimo spolecnost ;) diky dnes si me potesil nejvic ze vsech lidi ktery sem dnes potkal :-D
I slackwaristi maji sve dny
13.3.2008 12:28 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Co? Slackware není IN? Kam ten svět spěje... ^_^
Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
14.3.2008 12:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Stable or deprecated?
Dobrá zpráva pro vás: v určitých kruzích je pořád "in" - a nejspíš bude stále víc... :-)

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.