Byla vydána verze 1.91.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo druhou veřejnou soutěž v programu TWIST, který podporuje výzkum, vývoj a využití umělé inteligence v podnikání. Firmy mohou získat až 30 milionů korun na jeden projekt zaměřený na nové produkty či inovaci podnikových procesů. Návrhy projektů lze podávat od 31. října do 17. prosince 2025. Celková alokace výzvy činí 800 milionů korun.
Google v srpnu oznámil, že na „certifikovaných“ zařízeních s Androidem omezí instalaci aplikací (včetně „sideloadingu“) tak, že bude vyžadovat, aby aplikace byly podepsány centrálně registrovanými vývojáři s ověřenou identitou. Iniciativa Keep Android Open se to snaží zvrátit. Podepsat lze otevřený dopis adresovaný Googlu nebo petici na Change.org.
Byla vydána nová verze 18 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. S podporou Development Containers. Podrobný přehled novinek v changelogu.
Cursor (Wikipedie) od společnosti Anysphere byl vydán ve verzi 2.0. Jedná se o multiplatformní proprietární editor kódů s podporou AI (vibe coding).
Google Chrome 142 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 142.0.7444.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 20 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich bylo vyplaceno 50 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
Pro moddery Minecraftu: Java edice Minecraftu bude bez obfuskace.
Národní identitní autorita, tedy NIA ID, MeG a eOP jsou nedostupné. Na nápravě se pracuje [𝕏].
Americký výrobce čipů Nvidia se stal první firmou na světě, jejíž tržní hodnota dosáhla pěti bilionů USD (104,5 bilionu Kč). Nvidia stojí v čele světového trhu s čipy pro umělou inteligenci (AI) a výrazně těží z prudkého růstu zájmu o tuto technologii. Nvidia již byla první firmou, která překonala hranici čtyř bilionů USD, a to letos v červenci.
Po Canonicalu a SUSE oznámil také Red Hat, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie).
Pokud jste joettasharpe, přihlaste se a bude vám zobrazena vaše domovská stránka.
Přezdívka: joettasharpe
O mně:
Dalam dunia perjudian online, istilah Gacor X500 telah menjadi topik pembicaraan yang hangat di antara para pemain. Klaim akan keampuhannya dalam meningkatkan peluang kemenangan telah menarik perhatian banyak orang. Namun, apa sebenarnya Gacor X500, dan apakah itu benar-benar memiliki dampak besar dalam perjudian online? Mari kita selidiki lebih lanjut.
Gacor X500 adalah istilah yang sering digunakan dalam dunia perjudian online, terutama dalam konteks mesin slot. Gacor sendiri merupakan singkatan dari Gampang Cor, yang berarti memberikan hasil atau kemenangan dengan mudah. Sementara X500 kemungkinan merujuk pada penggandaan kemenangan hingga 500 kali lipat. Namun, definisi yang tepat tentang apa yang dimaksud dengan Gacor X500 masih menjadi perdebatan.
Di sekitar Gacor X500, muncul banyak mitos dan klaim tentang keampuhannya. Beberapa pemain bersikeras bahwa menggunakan Gacor X500 dapat meningkatkan peluang kemenangan secara signifikan, sementara yang lain skeptis dan menganggapnya sebagai trik pemasaran belaka. Penting bagi para pemain untuk memahami perbedaan antara mitos dan fakta sebelum bergantung pada fenomena seperti ini.
Pertanyaan etis muncul seiring dengan popularitas gacor x500. Beberapa orang percaya bahwa menggunakan alat atau sistem seperti ini adalah bentuk kecurangan dalam perjudian online, sementara yang lain melihatnya sebagai strategi yang sah untuk meningkatkan peluang kemenangan. Perdebatan tentang etika penggunaan Gacor X500 masih terus berlanjut di antara para pemain dan ahli perjudian.
Seperti halnya inovasi dalam industri perjudian online, Gacor X500 memiliki dampak yang signifikan. Penggunaan sistem ini dapat mempengaruhi cara pemain berjudi, pola permainan, dan bahkan kebijakan operator perjudian online. Penting bagi regulator dan ahli industri untuk memahami implikasi dari fenomena seperti ini dan mengatur penggunaannya secara bijaksana.
Datum registrace: 16. 3. 2024