Lidé.cz (Wikipedie) jsou zpět jako sociální síť s "ambicí stát se místem pro kultivované debaty a bezpečným online prostředím".
Byla vydána nová verze 4.4 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.
ASUS má v nabídce komplexní řešení pro vývoj a nasazení AI: kompaktní stolní AI superpočítač ASUS Ascent GX10 poháněný superčipem NVIDIA GB10 Grace Blackwell a platformou NVIDIA DGX Spark. S operačním systémem NVIDIA DGX založeném na Ubuntu.
Desktopové prostredie Trinity Desktop vyšlo vo verzii R14.1.5. Je tu opravená chyba v tqt komponente spôsobujúca 100% vyťaženie cpu, dlaždice pre viac monitorov a nemenej dôležité su dizajnové zmeny v podobe ikon, pozadí atď. Pridaná bola podpora distribúcií Debian Trixie, Ubuntu Questing, RHEL 10 a OpenSUSE Leap 16.
Grafická aplikace Easy Effects (Flathub), původně PulseEffects, umožňující snadno povolovat a zakazovat různé audio efekty v aplikacích používajících multimediální server PipeWire, byla vydána ve verzi 8.0.0. Místo GTK 4 je nově postavená nad Qt, QML a Kirigami.
Na YouTube lze zhlédnout Godot Engine – 2025 Showreel s ukázkami toho nejlepšího letos vytvořeného v multiplatformním open source herním enginu Godot.
Blíží se konec roku a tím i všemožná vyhlášení slov roku 2025. Dle Collins English Dictionary je slovem roku vibe coding, dle Dictionary.com je to 6-7, …
Cloudflare Radar: podíl Linuxu na desktopu dosáhl v listopadu 6,2 %.
Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak doražte na listopadovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. Mezi nejvýznamnější novinky patří Průšovo oznámení Core One L, zavedení RFID na filamentech, tisk silikonu nebo nový slicer. Dozvíte se ale i
… více »Vývojáři OpenMW (Wikipedie) oznámili vydání verze 0.50.0 této svobodné implementace enginu pro hru The Elder Scrolls III: Morrowind. Přehled novinek i s náhledy obrazovek v oznámení o vydání.
A jak to mas na sebe navazane? Hlavne tedy ten Postfix a SA. Kdyby to bylo jako content_filter treba pres amavis, tak se to IMHO bude scannovat jeste pred expandovanim.
smtp inet n - n - - smtpd
-o content_filter=spamassassin
spamassassin unix - n n - - pipe
user=spamd argv=/usr/bin/spamc -f -e /usr/sbin/sendmail -oi -f ${sender} ${recipient}
Eh. Jsi si jist, ze vis, co presne delas? Pri doruceni kazdeho mailu poustis novy proces, ten ho proscanuje a zase se ukonci. Misto aby tam sedel demon, ktery maily prijima, zpracovava a zase odesila. Rekl bych, ze tohle reseni je podstatne systemove narocnejsi nez s amavisem... pokud tedy byl spravne nainstalovan a nakonfigurovan.
Kazdopadne bych doporucil podivat se na http://www.postfix.org/FILTER_README.html , pripadne na http://www.postfix.org/postconf.5.html#receive_override_options , konkretne no_address_mappings.
Ano, a ty to spoustis pres spamc a pres pipe, takze jako samostatny proces.
Asi jsem se ztratil. Spamc je program, ktery predava data ke scannovani spamd. Musi se tedy na kazde zpracovani mailu spoustet. Me osobne prijde jednodussi predavat data naprimo (napriklad pres lmtp) daemonovi. Napriklad amavisd-new, ktery lmtp bez problemu zvlada, staci postupovat podle prislusneho HOWTO.
Co se spotreby pameti tyce, tyhle veci jsou zrave. Pokud mas 256MB, pripadne provozujes vetsi instalaci, narazis asi na problem. Pokud je ovsem zatizeni primerene vykonnosti HW, zkontroloval bych si radeji, ze vsechno funguje jak ma (spamassassin -D, napriklad).
Doporucene cteni - http://www.ijs.si/software/amavisd/README.postfix.html.
Tiskni
Sdílej: