abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:00 | Komunita

    Debian dnes slaví 32 let. Ian Murdock oznámil vydání "Debian Linux Release" 16. srpna 1993.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 17:44 | IT novinky

    Policisté zadrželi odsouzeného drogového dealera Tomáše Jiřikovského, který daroval ministerstvu spravedlnosti za tehdejšího ministra Pavla Blažka (ODS) bitcoiny v miliardové hodnotě, a zajistili i darovanou kryproměnu. Zadržení Jiřikovského může být podle ministerstva důležité k rozuzlení kauzy, která vypukla koncem května a vedla ke konci Blažka. Zajištění daru podle úřadu potvrzuje závěry dříve publikovaných právních

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 13:44 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa jedná o možném převzetí podílu ve výrobci čipů Intel. Agentuře Bloomberg to řekly zdroje obeznámené se situací. Akcie Intelu v reakci na tuto zprávu výrazně posílily. Trump minulý týden označil Tana za konfliktní osobu, a to kvůli jeho vazbám na čínské společnosti, čímž vyvolal nejistotu ohledně dlouholetého úsilí Intelu o obrat v hospodaření. Po pondělní schůzce však prezident o šéfovi Intelu hovořil příznivě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 05:44 | IT novinky

    Společnost Purism stojící za linuxovými telefony a počítači Librem má nově v nabídce postkvantový šifrátor Librem PQC Encryptor.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    14.8. 18:00 | Nová verze

    VirtualBox, tj. multiplatformní virtualizační software, byl vydán v nové verzi 7.2. Přehled novinek v Changelogu. Vypíchnou lze vylepšené GUI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.8. 14:11 | IT novinky

    Eric Migicovsky, zakladatel společnosti Pebble, v lednu oznámil, že má v plánu spustit výrobu nových hodinek Pebble s již open source PebbleOS. V březnu spustil předprodej hodinek Pebble Time 2 (tenkrát ještě pod názvem Core Time 2) za 225 dolarů s dodáním v prosinci. Včera představil jejich konečný vzhled (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    14.8. 12:44 | Zajímavý software

    Byla oznámena nativní podpora protokolu ACME (Automated Certificate Management Environment) ve webovém serveru a reverzní proxy NGINX. Modul nginx-acme je zatím v preview verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    14.8. 12:22 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 25.08. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.8. 11:55 | IT novinky

    Společnost Perplexity AI působící v oblasti umělé inteligence (AI) podala nevyžádanou nabídku na převzetí webového prohlížeče Chrome internetové firmy Google za 34,5 miliardy dolarů (zhruba 723 miliard Kč). Informovala o tom včera agentura Reuters. Upozornila, že výše nabídky výrazně převyšuje hodnotu firmy Perplexity. Společnost Google se podle ní k nabídce zatím nevyjádřila.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.8. 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 34 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20250812 mikrokódů pro své procesory řešící 6 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (52%)
     (19%)
     (4%)
     (5%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (16%)
    Celkem 401 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník

    Dotaz: alert z nagiosu ako ticket v trac systeme

    28.9.2009 23:04 Jooky (inactive) | skóre: 39 | blog: Jooky | Bratislava
    alert z nagiosu ako ticket v trac systeme
    Přečteno: 317×
    Zdravim

    Na servri pouzivam www-apps/trac-0.11.2 ako "ticketovaci" nastroj a malu wiki. Spolu stym mi na sevri bezi net-analyzer/nagios-3.0.6. Aktualna konfiguracia mi viacmenej vyhovuje az na malu drobnost. Hladal som sposob ako dostat alert z nagiosu ako ticket do trac systemu. Riesenie na styl wget ... sa mi moc nepozdavala a mail2trac sa mi zda trosku neohrabany.

    Je nejaky jednoduchy a "systemovy" sposob ako dostat alert z nagiosu do trac systemu ako ticket ? Najlepsie by bolo kebyze vie nagios aj vyplnit dodatocne policka v tickete (nie len nazov a popis), ale neni to az tak dvolezite. Pouziva niekto taku kombinaciu, popripade nagios + iny ticketovaci nastroj ?

    Řešení dotazu:


    Odpovědi

    21.11.2012 11:05 Jooky (inactive) | skóre: 39 | blog: Jooky | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: alert z nagiosu ako ticket v trac systeme
    Po hodne dlhej dobe som zas narazil na tento problem na nakoniec som predsa len pouzil email2trac. Aktualne verzie su:
    net-analyzer/nagios-core-3.3.1
    www-apps/trac-0.12.3
    app-misc/email2trac-2.6.0
    
    Hlavny problem, ktory som riesi, je redukcia duplikatnych ticketov. Nagios sa sice da nastavit tak, aby notifikoval "trac" len raz, ale to mi neprislo ako vhodne riesenie. Chcel som docielit aby nagios posielal pravidelne stav a v ticketovacom toole sa to vsetko nabalovalo na jeden ticket ako update. Riesenie bolo pridane v niektorej z poslednych verzii email2trac softu.
    Konfiguraciu mam nasledovnu:
    /etc/mail/aliases
    auto-tt: "|/usr/bin/run_email2trac"
    
    /etc/email2trac/email2trac.conf
    [DEFAULT]
    project: /data/trac/support
    black_list: MAILER-DAEMON@
    debug: 0
    drop_spam : 0
    drop_alternative_html_version: 1
    email_quote: >
    email_triggers_workflow: 1
    ignore_trac_user_settings: 1
    inline_properties: 0
    log_level: WARNING
    log_type: syslog
    notify_reporter: 0
    reply_all : 0
    ticket_update: 1
    ticket_update_by_subject: 1
    ticket_update_by_subject_lookback: 7
    umask: 022
    verbatim_format: 1
    
    Staci aby nagios zasielal spravy "ako keby odpovedal na nieco", cize s "Re:" na zaciatku subjectu a email2trac predpoklada, ze ticket uz existuje. V takom pripade email2trac hlada rovnaky subject a ak taky najde, tak spravu prilozi ako "update" do ticketu. Dalsia vec je urcovanie priority. Do subjectu staci pridat na koniec #?priority=urgent a tym sa definuje hodnota pre prioritu v tickete. Podobnym sposobom sa daju definovat aj ine policka v tickete. Subject v emaile z nagiosu mam nastaveny na host/service, takze je mala pravdepodobnost, ze by sa mi tie updaty nejak poplietly. Este sice musim par veci doladit ale viacmenej to funguje presne ako potrebujem :)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.