Byla vydána verze 5.30 dnes již open source operačního systému RISC OS (Wikipedie).
V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …
Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.
Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.
Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.
Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.
Na YouTube je k dispozici videozáznam z včerejšího Czech Open Source Policy Forum 2024.
Fossil (Wikipedie) byl vydán ve verzi 2.24. Jedná se o distribuovaný systém správy verzí propojený se správou chyb, wiki stránek a blogů s integrovaným webovým rozhraním. Vše běží z jednoho jediného spustitelného souboru a uloženo je v SQLite databázi.
Řešení dotazu:
Kolik mailů odchází za hodinu (nejvyšší provoz)?
Kolik mailů odejde denně?
Nejspíš je problém jinde - doporučuji řešit příčinu, ne až následek. Pokud neodstraníte příčinu, tak nebudete řešit 1 IP v blaclistech, ale všechny.
nezabyvej se zbytesnosti (kolik), ale otazkou jak to udelat.A kolik platíš, že si takhle rozkazuješ?
jasne se ptam jak to udelat,Nevidím důvod, proč by někdo se znalostmi učil náhodného kolemjdoucího efektivně spamovat. Buď z morálních důvodů takovou věc nebude dělat vůbec, nebo si nechá platit zlatem, protože v tomhle byznysu je peněz dost.
proc resit nemusime.U dotazu tohoto typu je to asi to jediné, co bude diskutující zajímat.
Hromadné odesílání mailů není až tak easy operace.
Něco jiného je odeslat (v tom asi problém nebude), ale doručit :D
Čím více mailů za hodinu, tím větší riziko blokace ze strany providera, cílového serveru - záleží na mnoha okolnostech (i obsahu, velikosti a formátu jednotlivých zpráv).
Pokud půjde o adresy z různých sítí, tak nejprve zkus zjistit, zda je vůbec hoster serveru takovéto adresy nabídnout.
Na hromadné odesílání jsou vyzkoušené postupy, ale to nejde vyřešit přes fórum
Tiskni Sdílej: