Apple představil iPhone Pocket pro stylové přenášení iPhonu. iPhone Pocket vzešel ze spolupráce značky ISSEY MIYAKE a Applu a jeho tělo tvoří jednolitý 3D úplet, který uschová všechny modely iPhonu. iPhone Pocket s krátkým popruhem se prodává za 149,95 dolarů (USA) a s dlouhým popruhem za 229,95 dolarů (USA).
Byla vydána nová stabilní verze 7.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 142. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.
Společnost Epic Games vydala verzi 5.7 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.
Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.
Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.
Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a
… více »Glib::signal_timeout. Pak chci novou zpravu zobrazit v novem okne. A tady je problem, protoze timeout nepokracuje dokud mu funkce nevrati true, Gtk::Window::run ale zablokuje funkci dokud se okno nezavre. Takze prijde jen jedna zprava a pak se timeout zablokuje dokud neni okno zavreno. Chtel jsem to vyresit pres vlakna. Udelal jsem si funkci, ktera by jen zavolala Gtk::Window::run a tu bych pouzil v Glib::Thread. Funguje to hezky dokud ono okno nezavru, potom vypisi Xka: Xlib: unexpected async reply (sequence 0x4921)!a hlavni okno se prestane vykreslovat. Zjistil jsem, ze Xka nepodporuji vicevlaknove aplikace. Nevite nekdo jak mam kazdych x sekund v gtkmm provest nejakou funkci, ktera muze vytvorit nove okno a tim se zablokovat?
#include <gtkmm.h>
class Okno : public Gtk::Window {
public:
Okno() {
Glib::thread_init();
show();
Glib::signal_timeout().connect(sigc::mem_fun(*this, &Okno::on_timer), 5000);
}
bool on_timer () {
Glib::Thread::create(sigc::mem_fun(*this, &Okno::thread), false);
return true;
}
void thread() {
Gtk::Window w;
w.show();
Gtk::Main::run(w);
}
};
int main (int argc, char* argv[]) {
Gtk::Main kit(argc, argv);
Okno okno;
Gtk::Main::run(okno);
}Jak to vidim tak timhle zpusobem to asi nepujde, je to skoda, protoze nemuzu uzivatele nutit aby kazdou minutu zmackl tlacitko, pokud vytvorim okno v handlu na button_clicked, tak samozrejme vse funguje.
Asi se inspiruji xchatem a udelam jen jedno okno a v nem vice zalozek.
Tiskni
Sdílej: