Open source modální textový editor Helix, inspirovaný editory Vim, Neovim či Kakoune, byl vydán ve verzi 25.07. Přehled novinek se záznamy terminálových sezení v asciinema v oznámení na webu. Detailně v CHANGELOGu na GitHubu.
Americký výrobce čipů Nvidia získal od vlády prezidenta Donalda Trumpa souhlas s prodejem svých pokročilých počítačových čipů používaných k vývoji umělé inteligence (AI) H20 do Číny. Prodej těchto čipů speciálně upravených pro čínský trh by tak mohl být brzy obnoven, uvedla firma na svém blogu. Americká vláda zakázala prodej v dubnu, v době eskalace obchodního sporu mezi oběma zeměmi. Tehdy to zdůvodnila obavami, že by čipy mohla využívat čínská armáda.
3D software Blender byl vydán ve verzi 4.5 s prodlouženou podporou. Podrobnosti v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.
Open source webový aplikační framework Django slaví 20. narozeniny.
V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.
Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Zdravím všechny, doufám že jsem zvolil název který bude dostatečně korespondovat s mojí otázkou. Pokouším se definovat pomocí Ant
běh překladu svého programu v Javě. Ale nedaří se mi přijít na to jak definovat přibaleni knihoven v /lib
do výsledného jar archivu.
Jdu na to následujícím způsobem, obsah části build.xml
. . . <target name="jar" depends="classes"> <mkdir dir="${build}" /> <pathconvert property="jar.class-path" pathsep=" " refid="classpath"> <map from="${basedir}\lib\" to="./lib/"/> </pathconvert> <jar jarfile="${build}/${app.jar}" basedir="${classes}"> <manifest> <attribute name="Class-Path" value="${jar.class-path}"/> <attribute name="Main-Class" value="cz.neco.main"/> </manifest> <include name="cz/neco/**" /> <include name="${lib}/**" /> </jar> </target> . . .Související otázkou je také správná definice manifestu.
Poradí prosím někdo, dělám to poprvé a nějak ne a ne na to přijít. Sem si jistý, že chyba se nachází mezi klávesnicí a židlí.
Ahoj,
momentálně nemám jak to otestovat, ale pokud vím, ant
pro správu projektu jako výchozí nástroj používají Netbeans. Možná by stálo za to vyzkoušet v nich vytvořit jednoduchý projekt s nějakou externí knihovnou a podívat se, jaký build.xml
z toho vypadne.
Tiskni
Sdílej: