Byla vydána verze 11.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 11.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byla vydána nová verze 3.4.0 nástroje pro inkrementální kopírování souborů rsync (Wikipedie). Přehled oprav a vylepšení v souboru NEWS. Řešeno je 6 zranitelností.
V srpnu loňského roku byla vyhlášena RP2350 Hacking Challenge aneb oficiální výzva Raspberry Pi na prolomení bezpečnosti mikrokontroléru RP2350. Povedlo se. Včera byli představeni čtyři vítězové a jejich techniky.
Na čem aktuálně pracují vývojáři open source operačního systému Haiku (Wikipedie)? Byl publikován přehled vývoje za prosinec 2024. Vypíchnuto je začlenění webového prohlížeče Iceweasel, tj. alternativního sestavení Firefoxu.
Tetris a DOOM běžící v pdf. Proč a jak v příspěvku na blogu.
Společnost Oracle představila sadu nástrojů a skriptů pro sběr a analýzu dat o stavu linuxových systémů a jejich ladění pod společným názvem Oracle Linux Enhanced Diagnostics (OLED). K dispozici pod licencí GPLv2.
OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.3.0. Přináší RAIDZ Expansion, Fast Dedup, Direct IO, JSON a Long names.
Společnost PINE64 stojící za telefony PinePhone nebo notebooky Pinebook publikovala na svém blogu lednový souhrn novinek.
Baví vás bastlení, fyzika, IT a nebo prostě cokoliv technického? Proseděli jste celé Vánoce v záři obrazovky počítače a nebo jste o tom alespoň snili? Chcete se pochlubit technickými vánočními dárky? Pak doražte na Virtuální Bastlírnu - online pokec (nejen) techniků a bastlířů!
… více »Desktopové prostředí Enlightenment bylo vydáno ve verzi 0.27.0, provázejí ho knihovny EFL 1.28. Jde o převážně opravné vydání opět po roce.
Dobry den, ve sve aplikaci zobrazuji na panel obrazky (jpg, png), pokud je obrazek tak velky, ze by se nevlezl na monitor snazim se ho zmensit timto kodem:
source = source.getScaledInstance(300, 200, Image.SCALE_SMOOTH);
Problem vsak je, ze pak se obrazek nezobrazi vubec. Hned za radkem vyse nasleduje
int width = source.getWidth(null); int height = source.getHeight(null);
Coz vypise
-1 -1
Nikde jsem nenasel zadny funkci postup, vsude uvadeji tento pomoci getScaledInstance, nevite prosim kde muze byt chyba?
Z vašeho popisu mi není moc jasné jak přesně se snažíte obrázek vyrenderovat. Zde je odkaz na návod, jak správně užít getScaledInstance(). today.java.net/pub/a/today/2007/04/03/perils-of-image-getscaledinstance.html, třeba vám to v něčem pomůže.
Takze novy poznatek. Kod:
ImageIcon imageIcon = new ImageIcon(getClass().getResource("test.jpg")); Image source = imageIcon.getImage(); source = source.getScaledInstance(50, 50, Image.SCALE_SMOOTH); int width = source.getWidth(null); int height = source.getHeight(null); System.out.println(width); System.out.println(height); jButton1.setIcon(new ImageIcon(source));
Tento kod, relativne funguje, obrazek se nacte, zmensi se na velikost 50x50px a zobrazi se na buttonu. Problem vsak delaji funkce getWidth a getHeight, protoze pro zmenseny obrazek vrati misto rozmeru 50 a 50 to co jsem psal vyse -1 a -1. V mem programu totiz nedavam obrazek na button tak jednoduse, ale vytvarim urcity vyrez prave na zaklade promennych width a height a jelikoz se nastavi obe na -1, je v tom pak chaos. Netusite proc tyto metody nevrati korektni rozmery?
Obecně metoda getScaledInstance
je dosti pomalá. Je možné, že v době volání těchto metod nejsou rozměry zmenšeného obrázku ještě známy.
Můžete do kódu přidat cyklus, který bude iterovat do doby dokud nebudou rozměry známy. Například takto:
int width = -1;
int height = -1;
while (width == -1 || height == -1) {
width = image.getWidth(null);
height = image.getHeight(null);
}
Samozřejmě, že toto řešení není příliš elegantní. Ale mohlo by fungovat. Ještě by možná bylo vhodné cyklus
korektně ukončit, pokud se šířku a výšku nepodaří zjistit.
Tiskni Sdílej: