Greg Kroah-Hartman vydal Linux 6.6.6 (LKML) aneb Linux s číslem šelmy. Řeší regresi ve Wi-Fi.
Debian 12.3 byl kvůli chybě v jádře 6.1.64-1 nakonec přeskočen. Vydán byl rovnou Debian 12.4.
Počítačové hře Doom je dnes 30 let. Vydána byla 10. prosince 1993. Zahrát si ji lze také na Internet Archive.
V srpnu společnost HashiCorp přelicencovala "své produkty" Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad a Waypoint z MPL a Vagrant z MIT na BSL (Business Source License). V září byl představen svobodný a otevřený fork Terraformu s názvem OpenTofu. Na konferenci Open Source Summit Japan 2023 byl představen (YouTube) svobodný a otevřený fork Vaultu s názvem OpenBao (GitHub).
Na dnes plánované vydání Debianu 12.3 bylo posunuto. V jádře 6.1.64-1 v souborovém systému ext4 je chyba #1057843 vedoucí k možnému poškození dat.
Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE? Pravidelný přehled novinek i s náhledy aplikací v Týden v GNOME a Týden v KDE.
Tak od ledna linuxové terminály, výchozí pozadí i celé desktopy v barvě "broskvového chmýří", v barvě "jejíž všeobjímající duch obohacuje mysl, tělo i srdce". Barvou roku 2024 je PANTONE 13-1023 Peach Fuzz.
Byla vydána verze 10 linuxové distribuce Freespire (Wikipedie). Jedná se o bezplatnou linuxovou distribuci vyvíjenou společností PC/OpenSystems LLC stojící za komerční distribucí Linspire (Wikipedie), původně Lindows.
Binarly REsearch před týdnem informoval o kritických zranitelnostech UEFI souhrnně pojmenovaných LogoFAIL. Tento týden doplnil podrobnosti. Útočník může nahradit logo zobrazováno při bootování vlastním speciálně upraveným obrázkem, jehož "zobrazení" při bootování spustí připravený kód. Pětiminutové povídání o LogoFAIL a ukázka útoku na YouTube.
Byla vydána listopadová aktualizace aneb nová verze 1.85 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.85 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Ahoj,
takže mam niečo takéto:
int img_size[6] ; //tu uložim veľkosť obrazku
img_size[0] = srcimg.width; // = 1414
img_size[1] = srcimg.height; // = 1060
float image_ar [img_size[0]*img_size[1]][4];
skompiluje to ale pri spustení hodí "Chyba segmentacie..."
Ak to tak dam číslo, teda
float image_ar [3145728][4];
tak ten array vytvorí. V čom by to mohlo byť?
Řešení dotazu:
Doplnujúca otázka:
urobil som niečo takéto:
float * image_ar;
int ar_size = img_size[0]*img_size[1]*4; //pomocná premenna, lebo v nasl riadku nechcelo brať vzorec ???
image_ar = new float [ar_size];
toto skompilovalo aj zbehlo bez problémov, "new" by malo hodiť výnimku keby neprebehlo, pokiaľ viem...
lenže ja nechcem jednorozmernú array ale dvoj alebo trojrozmernú... čo s tým?
float (*image_ar)[4]; image_ar = new float[img_size[0]*img_size[1]][4]; ... delete [] image_ar;
Případně si rozmyslete, jestli by z těch čtyř floatů nebylo rozumnější udělat strukturu nebo třídu.
-std=c++98
, takže ani tam asi nebude problém. Problém je s velikostí toho pole - s hodnotami, které uvádí tazatel, se nemá šanci vejít na zásobník (a nevejde se tam ani s tou konstantou, kterou uvádí v dotazu). Pokud ale šířku a výšku dám např. 100, program se spustí a správně funguje. Takže řešením nakonec opravdu je dynamická alokace, i když z trochu jiného důvodu.
Tiskni
Sdílej: