Intel vydal 30 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20251111 mikrokódů pro své procesory.
Byla vydána říjnová aktualizace aneb nová verze 1.106 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.106 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Canonical pro své zákazníky, předplatitele Ubuntu Pro, prodloužil podporu Ubuntu LTS z 12 let na 15 let (Legacy add-on). Týká se verzí od 14.04 (Trusty Tahr).
Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 5.0.0. Nově je oficiálně podporován Linux ARM64/AArch64. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.
Byla vydána verze 10 dnes již multiplatformního open source frameworku .NET (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu Microsoftu. Další informace v poznámkách k vydání na GitHubu nebo v přednáškách na právě probíhající konferenci .NET Conf 2025.
Rodina hardwaru služby Steam se začátkem roku 2026 rozroste. Steam Deck doplní nový Steam Controller, herní PC Steam Machine se SteamOS s KDE Plasmou a bezdrátový VR headset s vlastními ovladači Steam Frame.
Amazon Web Services (AWS) oznámil (en) výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí americký stát Maryland s irským hrabstvím Cork a zajistí rychlý a spolehlivý přenos cloudových služeb a AI přes Atlantik. Fastnet je odpovědí na rostoucí poptávku po rychlém a spolehlivém přenosu dat mezi kontinenty. Systém byl navržen s ohledem na rostoucí provoz související s rozvojem umělé inteligence a
… více »Evropská komise zkoumá možnosti, jak přinutit členské státy Evropské unie, aby ze svých telekomunikačních sítí postupně vyloučily čínské dodavatele Huawei a ZTE. Místopředsedkyně EK Henna Virkkunenová chce změnit doporučení nepoužívat rizikové dodavatele při budování mobilních sítí z roku 2020 v právně závazný požadavek.
sudo-rs, tj. sudo a su přepsané do programovacího jazyka Rust, již obsaženo v Ubuntu 25.10, bylo vydáno ve verzi 0.2.10. Opraveny jsou 2 bezpečnostní chyby.
Kaspersky pro Linux je nově k dispozici také pro domácí uživatele.
Dobrý den,
již několik dnů zkoumám a prohlížím jak udělat tkz. online konzoly pro herní servery. Například server pustím příkazem "screen -d -m -S server5790 java -jar war.jar". Avšak bych chtěl provést na webu, aby se screen zobrazoval tkz. online konzoly. Jedná se o remote server, tudíž potřebují pomocí SSH2 se na server připojit a pomocí nějaké PHP funkce vypsat screen například do texťáku nebo jakkoliv jinak.
Potkal se již někdo s tímto problémem? Díky Koželuh
Dobrý den,
děkuji za nasměrování. Avšak této funkci vůbec nerozumíme. Nějaké přípojení na vzdálený server případně co a jak. Byl by jste tak hodný a ochotný a dal nám dokupy nějaký provizorní kód z kterého by jsme mohli nabírat informace ? Díky
proc_open('ssh example.com ./get-screenshot.sh', ...);
Přičemž ./get-screenshot.sh je skript na serveru, který pořídí screenshot a vypíše ho na stdout. Tedy něco jako:
#!/bin/sh screen -X hardcopy /tmp/screenshot \ && cat /tmp/screenshot \ && rm /tmp/screenshotSamozřejmě potřebuješ mít rozběhanou autentikaci nešifrovaným RSA klíčem, aby se ssh na nic neptalo.
Zdravíčko,
bohužel se nejedná o minecraft, jedná se o hru kterou tvoříme a zde bohužel rcon ještě nemáme... Potřebujeme pouze číst co je v screenu nechceme odesílat příkazy. Stačí nám pouze to čtení, případně se dá číst i error.log, jelikož tam máme výpis kompletně celé konzole. Avšak bych potřeboval udělat třeba, aby to vypisovalo posledních 40 řádků. Jelikož když log bude mít 100MB tak ať se to každých pár vteřin nestahuje celé.
Zdravíčko 
Bohužel již nemáme zájem hru dále rozšiřovat. Potřebujeme to nějak vyřešit následovným způsobem. Načítání do PHP pomocí SFTP či jiné linux funkce error.log nebo přímo otevírat screen ze serveru.
Dobrý den, ano to máte pravdu. Avšak bohužel jsme definitivně s projektem skončili a rád bych ho využíval. Tudíž přidání API či RCONu apod. není pro mě řešení.
jsme definitivně s projektem skončili a rád bych ho využívalNa to nemohu říci, než že to je protimluv. Hodlám-li něco využívat, dokonce využívat novým způsobem, tak jsem s tím neskončil. Naopak, mám s tím nějaké další cíle, a jde o objektivní posouzení, jak jich nejlépe dosáhnout.
Dobrý den,
omlouvám se. Avšak zde žádám o radu jak udělat čtení screenu nebo vytáhnutí souboru pomocí SFTP nebo SSH2. Nechci tady rozebírat naší hru. Máme své důvody proč s hrou dále nepokračovat... Příště prosím již pouze příspěvky k tématu. Díky
Tiskni
Sdílej: