Zulip Server z open source komunikační platformy Zulip (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 9.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.
Byla vydána (𝕏) nová verze 24.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 24.7 je Thriving Tiger. Přehled novinek v příspěvku na fóru.
Binarly REsearch upozorňuje na bezpečnostní problém PKFail (YouTube) v ekosystému UEFI. Stovky modelů zařízení používají pro Secure Boot testovací Platform Key vygenerovaný American Megatrends International (AMI) a jeho privátní část byla při úniku dat prozrazena. Do milionů zařízení (seznam v pdf) po celém světě tak útočníci mohou do Secure Bootu vložit podepsaný malware. Otestovat firmware si lze na stránce pk.fail. Ukázka PoC na Linuxu na Windows na YouTube.
Mobilní operační systém /e/OS (Wikipedie) založený na Androidu / LineageOS, ale bez aplikací a služeb od Googlu, byl vydán ve verzi 2.2 (Mastodon, 𝕏). Přehled novinek na GitLabu. Vypíchnuta je rodičovská kontrola.
Společnost OpenAI představila vyhledávač SearchGPT propojující OpenAI modely umělé inteligence a informace z webů v reálném čase. Zatím jako prototyp pro vybrané uživatele. Zapsat se lze do pořadníku čekatelů.
Distribuce Linux Mint 22 „Wilma“ byla vydána. Je založená na Ubuntu 24.04 LTS, ale s desktopovým prostředím Cinnamon (aktuálně verze 6.2), příp. MATE nebo Xfce, balíkem aplikací XApp, integrací balíčků Flatpak a dalšími změnami. Více v přehledu novinek a poznámkách k vydání.
Příspěvek na blogu Truffle Security: Kdokoli může přistupovat ke smazaným a privátním repozitářům na GitHubu.
Byla vydána nová verze 14 integrovaného vývojového prostředí (IDE) Qt Creator. Podrobný přehled novinek v cgitu. Vypíchnout lze podporu rozšíření v Lua.
Byla vydána verze 1.80.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.
Apple oznámil, že v beta verzi spustil své Apple Maps na webu. Podporován je také webový prohlížeč Chrome. Ne však na Linuxu.
Dobrý den,
již několik dnů zkoumám a prohlížím jak udělat tkz. online konzoly pro herní servery. Například server pustím příkazem "screen -d -m -S server5790 java -jar war.jar". Avšak bych chtěl provést na webu, aby se screen zobrazoval tkz. online konzoly. Jedná se o remote server, tudíž potřebují pomocí SSH2 se na server připojit a pomocí nějaké PHP funkce vypsat screen například do texťáku nebo jakkoliv jinak.
Potkal se již někdo s tímto problémem? Díky Koželuh
Dobrý den,
děkuji za nasměrování. Avšak této funkci vůbec nerozumíme. Nějaké přípojení na vzdálený server případně co a jak. Byl by jste tak hodný a ochotný a dal nám dokupy nějaký provizorní kód z kterého by jsme mohli nabírat informace ? Díky
proc_open('ssh example.com ./get-screenshot.sh', ...);Přičemž
./get-screenshot.sh
je skript na serveru, který pořídí screenshot a vypíše ho na stdout. Tedy něco jako:
#!/bin/sh screen -X hardcopy /tmp/screenshot \ && cat /tmp/screenshot \ && rm /tmp/screenshotSamozřejmě potřebuješ mít rozběhanou autentikaci nešifrovaným RSA klíčem, aby se ssh na nic neptalo.
Zdravíčko,
bohužel se nejedná o minecraft, jedná se o hru kterou tvoříme a zde bohužel rcon ještě nemáme... Potřebujeme pouze číst co je v screenu nechceme odesílat příkazy. Stačí nám pouze to čtení, případně se dá číst i error.log, jelikož tam máme výpis kompletně celé konzole. Avšak bych potřeboval udělat třeba, aby to vypisovalo posledních 40 řádků. Jelikož když log bude mít 100MB tak ať se to každých pár vteřin nestahuje celé.
Zdravíčko
Bohužel již nemáme zájem hru dále rozšiřovat. Potřebujeme to nějak vyřešit následovným způsobem. Načítání do PHP pomocí SFTP či jiné linux funkce error.log nebo přímo otevírat screen ze serveru.
Dobrý den, ano to máte pravdu. Avšak bohužel jsme definitivně s projektem skončili a rád bych ho využíval. Tudíž přidání API či RCONu apod. není pro mě řešení.
jsme definitivně s projektem skončili a rád bych ho využívalNa to nemohu říci, než že to je protimluv. Hodlám-li něco využívat, dokonce využívat novým způsobem, tak jsem s tím neskončil. Naopak, mám s tím nějaké další cíle, a jde o objektivní posouzení, jak jich nejlépe dosáhnout.
Dobrý den,
omlouvám se. Avšak zde žádám o radu jak udělat čtení screenu nebo vytáhnutí souboru pomocí SFTP nebo SSH2. Nechci tady rozebírat naší hru. Máme své důvody proč s hrou dále nepokračovat... Příště prosím již pouze příspěvky k tématu. Díky
Tiskni
Sdílej: