Google postupně zpřístupňuje českým uživatelům Režim AI (AI Mode), tj. nový režim vyhledávání založený na umělé inteligenci. Režim AI nabízí pokročilé uvažování, multimodalitu a možnost prozkoumat jakékoliv téma do hloubky pomocí dodatečných dotazů a užitečných odkazů na weby.
Programovací jazyk Python byl vydán v nové major verzi 3.14.0. Podrobný přehled novinek v aktualizované dokumentaci.
Bylo oznámeno, že Qualcomm kupuje Arduino. Současně byla představena nová deska Arduino UNO Q se dvěma čipy: MPU Qualcomm Dragonwing QRB2210, na kterém může běžet Linux, a MCU STM32U585 a vývojové prostředí Arduino App Lab.
Multiplatformní open source voxelový herní engine Luanti byl vydán ve verzi 5.14.0. Podrobný přehled novinek v changelogu. Původně se jedná o Minecraftem inspirovaný Minetest v říjnu loňského roku přejmenovaný na Luanti.
Byla vydána nová stabilní verze 6.10 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
Netwide Assembler (NASM) byl vydán v nové major verzi 3.00. Přehled novinek v poznámkách k vydání v aktualizované dokumentaci.
Linuxová distribuce Frugalware (Wikipedie) ke konci roku 2025 oficiálně končí.
Byla vydána nová verze 3.0.6 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP bude brzy k dispozici také na Flathubu.
Americký výrobce čipů AMD uzavřel s americkou společností OpenAI smlouvu na několikaleté dodávky vyspělých mikročipů pro umělou inteligenci (AI). Součástí dohody je i předkupní právo OpenAI na přibližně desetiprocentní podíl v AMD.
Catchable fatal error: Object of class FAV could not be converted to string in...Mám třídy
class FAV { private $varFav; public function __construct() { $this->varFav = 'blablabla'; $this->getVar(); } private function getVar() { return $this->varFav; } } class Book { private function getAutor() { .. code .. return $string; } private function getYear() { .. code .. return $string; } private function getFavo() { $obj = new FAV(); return $obj; } private function getGenre() { .. code .. return $string; } public function __toString() { return $this->getAutor(). $this->getYear(). $this->getFavo(). $this->getGenre(); } } $book = new Book(); echo $book;Díky dík..
Řešení dotazu:
class FAV { private $varFav; public function __construct() { $this->varFav = 'blablabla'; } private function getVar() { return $this->varFav; } private function __toString() { return getVar(); } } Nebo takto ? class FAV { private $varFav; public function __construct() { $this->varFav = 'blablabla'; } private function __toString() { return varFav; } }Díky
class FAV { private $varFav; function __construct() { $this->varFav = 'blablabla'; } function __toString() { return $this->varFav; } }Ovšem pokud ten konstruktor nemá žádný parametr, úplně by stačila tato verze:
class FAV { function __toString() { return 'blablabla'; } }Taková třída by však nebyla moc užitečná.
Mělo by fungovat obojí, v obou případech tam však jsou chyby.Ať hledám jak hledám žádná rozdíl jsem tam nenašel, tak v čem jsem měl chyby? Použití private a public před metodama je špatně?
private function getFavo() { $class = 'FAV'; if(class_exists($class, true)) { $obj = new $class(); return $obj; } else { throw new Exception('Chyba!'); } }Pořád mi to vrací chybu:
Fatal error: Method Book::__toString() must not throw an exception in...a nevím jak to mám jinak kontrolovat... Děkuji ještě za pomoc..
private function getFavo() { $class = 'FAV'; return new $class(); }
Mně zase hlava nebere, k čemu vlastně potřebuješ tu hromadu zbytečných get...(). Gettery se přece nedělají, protože porušují zapouzření objektů.Jako tohle je špatně?
private function getAutor() { .. } private function getYear() { .. } private function getFavo() { .. } private function getGenre() { .. }pokud ano, tak jak mají být pojmenovány ty metody?
Vzor Factory sice používám, ale místo testování existence třídy zachytávám fatální chyby.A prozradíš jak na to? Díky
{return $this->author;}
?
Tiskni
Sdílej: