Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
Řešení dotazu:
//main.cpp
#include "foo.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
struktura.i = 5;
func();
return 0;
}
//foo.h
#ifndef FOO_H
#define FOO_H
struct myStruct { int i; } struktura;
void func();
#endif
//foo.cpp
#include "foo.h:"
void func() { struktura.i = 4; }
Vede k chybe Multiple definition of struktura.
Uz jsem prisel na to, ze problem je proste ve vicenasobne definici (necekane :D ) promenne "struktura", kdyz si nainkluduju hlavicku i do main.cpp... jenomze co s tim? Co kdyz budu chtit pouzivat globalni promenne, jako jsem byl zvykly treba v Cecku?
GyroStruct {...}; // deklarace typua přidej
extern GyroStruct gyroVals; // deklarace, že symbol gyroVals existujeV právě jednom .cc pak budeš mít
GyroStruct gyroVals; // definice, co symbol gyroVals znamenáNicméně tento přístup je z pohledu návrhu aplikace špatně a měl bys to udělat jinak.
Ja jako v C++ moc neumim, akorat jsem se na stredni ucil v C.To je ovsem problem, na ktery budes narazet neustale. Doporucuju zacit knizkou o C a pokracovat knizkou o C++, jinak toho moc nenaprogramujes...
Tiskni
Sdílej: