Byla vydána (𝕏) srpnová aktualizace aneb nová verze 1.104 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.104 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
# Muj vlastni super event, ktery dela super veci (SuperEvent, EVT_SUPER) = wx.lib.newevent.NewEvent() # ... wx.PostEvent(target_window, super_event_instance)což je zamozřejmně wx-specific, ale v QT to bude dost podobné. A k tomu případně
import Queue
class PyQtProxyThread(QThread): __signalName = 's' def __init__(self, _destinationCallable, _data): assert callable(_destinationCallable) QThread.__init__(self) self.__data = _data self.connect(self, SIGNAL(self.__signalName), _destinationCallable) self.start() def __del__(self): self.wait() def run(self): self.emit(SIGNAL(self.__signalName), self.__data)
// Volano z gui vlakna, treba z hlavniho okna aplikace. QThread *thread = new QThread; Worker *pracovnik = new Worker(); // pracovnik dedi QObject pracovnik->moveToThread(thread); // A ted pokud potrebujes predávat data z pracovnika (ktery bezi na jinem vlakne) do hlavniho vlakna, tak to delej pres signaly. connect(pracovnik, SIGNAL(abc()), this, SLOT(abc()));Jak bylo řečeno, connect() automaticky pozna, že slot se nachazi v jinem vlakně nez signal a provede automaticky mezivlaknovej invoke.
QCoreApplication::setAttribute(Qt::AA_X11InitThreads);
hned pri startu aplikace.
Pokud to neudelas, tak muzes sestrelit Unity (anebo jiny WM) popr. muze umrit tvoje aplikace.
Xlib byla katastrofa (co se multithreadingu tyce) a XCB na tom neni o moc lip.
Pokud to neudelas, tak muzes sestrelit Unity (anebo jiny WM) popr. muze umrit tvoje aplikaceAno, tvoje aplikace umřít může, ale to, že sestřelíš Unity či jiný WM je samozřejmě krávovina, leda by byl zabugovaný. Kecáš totiž přes socket s Xkama, popř. něco přes sdílenou paměť (třeba obrázky) a X server potom s WM úplně jiným socketem. A to, jestli je tvoje aplikace vícevláknová pro WM neznamená vůbec žádný problém.
Tiskni
Sdílej: