Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
class entity: name = "" def __init__(self, name): self.name = name self.asset = self.asset() def say_hello(self): print "Hello, my name is " + self.name class asset: def describe_yourself(self): print "This is [ZDE SE MA VYPSAT OBSAH PROMENNE name Z PARENT CLASS]'s inherent asset" #create virtual object dezo = entity("Dezo") #call methods owned by virtual object dezo.say_hello() dezo.asset.describe_yourself()
class Entity: def __init__(self, name): self.name = name def say_hello(self): print "Hello, my name is " + self.name def describe(self): print "This is " + self.name + "'s inherent asset" #create virtual object dezo = Entity("Dezo") #call methods owned by virtual object dezo.say_hello() dezo.describe()Jenom upozorňuji, že by bylo lepší, kdyby v té třídě žádný print nebyl...
class asset_tmp: def describe_yourself(self): print "This is [ZDE SE MA VYPSAT OBSAH PROMENNE name Z PARENT CLASS]'s inherent asset" class entity: name = "" def __init__(self, name): self.name = name self.asset = self.asset() def say_hello(self): print "Hello, my name is " + self.name asset = asset_tmp asset_tmp.__name__ = "asset" # pro puristy del asset_tmp…ergo i kdyby se ti to povedlo nejak zaridit tak to stejne nejspis nebude delat to co potrebujes nebo to bude zbytecne slozity.
class Asset(object): def __init__(self, cls): self.cls = cls def describe_yourself(self): print "This is %s's inherent asset" % self.cls.name class Entity(object): name = "" def __init__(self, name): self.name = name self.asset = Asset(self) def say_hello(self): print "Hello, my name is " + self.nameKlidne to muzes vrazit do namespace tridy, ale nedava smysl to takhle svazovat kdyz Asset objekt muzes aplikovat na libovolny jiny objekt. A cely je to cviceni v marnosti pacz kdyz se na to podiva pythonista, tak uvidi jenom zbytecne prekomplikovany zpusob jak napsat
dezo.__name__
.
entity
přidat jediný řádek:
self.asset.name = name
Tiskni
Sdílej: