V Brestu dnes začala konference vývojářů a uživatelů linuxové distribuce Debian DebConf25. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze online.
Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
public View getView(int position, View convertView, ViewGroup parent) { View vi = convertView; ViewHolder holder = new ViewHolder(); if (convertView == null) { //need to be fixed if (data[position][4] != "") { vi = inflater.inflate(R.layout.processed_rows, null); holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.prTargetLoc); } else { vi = inflater.inflate(R.layout.rows, null); holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.rCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.rDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.rCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.rTargetLoc); } .......Toto ovšem funguje pouze, pokud position souhlasí s indexem v poli dat. Jakmile začnu scrolovat, vzniká zmatek v layoutech řádků (jsou přiřazeny špatně). Mohl by někdo poradit, jak zajistit, aby se layouty přiřazovaly správně i během scrollování?
getView
přepínat jejich viditelnost. Ale v tomto případě mi přijde, že samotný přístup, že máte dva různé layouty pro velmi podobná data, je chybně navržený.
are data changed due scrolling?
try:
public View getView(int position, View convertView, ViewGroup parent) { View vi = convertView; ViewHolder holder = (vi == null) ? null : (ViewHolder) vi.getTag(); if (holder == null) { //todo move to viewholder constructor vi = inflater.inflate(((data[position][4] != "") ? R.layout.processed_rows : R.layout.rows ), null); // holder constructor can have parameters, // example: new ViewHolder(inflater, vi, data[position]) holder = new ViewHolder(); //todo move to viewholder constructor vi.setTag(holder); // todo this can be in holder too holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.prTargetLoc); } // todo: holder function to set data holder.setData(data[position]); return vi; }
Tiskni
Sdílej: