Spotify spustilo přehrávání v bezztrátové kvalitě. V předplatném Spotify Premium.
Spoluzakladatel a předseda správní rady americké softwarové společnosti Oracle Larry Ellison vystřídal spoluzakladatele automobilky Tesla a dalších firem Elona Muska na postu nejbohatšího člověka světa. Hodnota Ellisonova majetku díky dnešnímu prudkému posílení ceny akcií Oraclu odpoledne vykazovala nárůst o více než 100 miliard dolarů a dosáhla 393 miliard USD (zhruba 8,2 bilionu Kč). Hodnota Muskova majetku činila zhruba 385 miliard dolarů.
Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-09 aneb Eclipse 4.37. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.
T-Mobile od 15. září zpřístupňuje RCS (Rich Communication Services) zprávy i pro iPhone.
Společnost ARM představila platformu Arm Lumex s Arm C1 CPU Cluster a Arm Mali G1-Ultra GPU pro vlajkové chytré telefony a počítače nové generace.
Unicode Consortium, nezisková organizace koordinující rozvoj standardu Unicode, oznámila vydání Unicode 17.0. Přidáno bylo 4 803 nových znaků. Celkově jich je 159 801. Přibylo 7 nových Emoji.
Apple představil (YouTube) telefony iPhone 17 Pro a iPhone 17 Pro Max, iPhone 17 a iPhone Air, sluchátka AirPods Pro 3 a hodinky Watch Series 11, Watch SE 3 a Watch Ultra 3.
Realtimová strategie Warzone 2100 (Wikipedie) byla vydána ve verzi 4.6.0. Podrobný přehled novinek, změn a oprav v ChangeLogu na GitHubu. Nejnovější verzi Warzone 2100 lze již instalovat také ze Snapcraftu a Flathubu.
Polské vývojářské studio CD Projekt Red publikovalo na Printables.com 3D modely z počítačové hry Cyberpunk 2077.
Organizátoři konference LinuxDays 2025 vydali program a zároveň otevřeli registrace. Akce se uskuteční 4. a 5. října na FIT ČVUT v pražských Dejvicích, kde vás čekají přednášky, workshopy, stánky a spousta šikovných lidí. Vstup na akci je zdarma.
public View getView(int position, View convertView, ViewGroup parent) { View vi = convertView; ViewHolder holder = new ViewHolder(); if (convertView == null) { //need to be fixed if (data[position][4] != "") { vi = inflater.inflate(R.layout.processed_rows, null); holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.prTargetLoc); } else { vi = inflater.inflate(R.layout.rows, null); holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.rCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.rDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.rCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.rTargetLoc); } .......Toto ovšem funguje pouze, pokud position souhlasí s indexem v poli dat. Jakmile začnu scrolovat, vzniká zmatek v layoutech řádků (jsou přiřazeny špatně). Mohl by někdo poradit, jak zajistit, aby se layouty přiřazovaly správně i během scrollování?
getView
přepínat jejich viditelnost. Ale v tomto případě mi přijde, že samotný přístup, že máte dva různé layouty pro velmi podobná data, je chybně navržený.
are data changed due scrolling?
try:
public View getView(int position, View convertView, ViewGroup parent) { View vi = convertView; ViewHolder holder = (vi == null) ? null : (ViewHolder) vi.getTag(); if (holder == null) { //todo move to viewholder constructor vi = inflater.inflate(((data[position][4] != "") ? R.layout.processed_rows : R.layout.rows ), null); // holder constructor can have parameters, // example: new ViewHolder(inflater, vi, data[position]) holder = new ViewHolder(); //todo move to viewholder constructor vi.setTag(holder); // todo this can be in holder too holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.prTargetLoc); } // todo: holder function to set data holder.setData(data[position]); return vi; }
Tiskni
Sdílej: