Zálohovací server Proxmox Backup Server byl vydán v nové stabilní verzi 4.0. Založen je na Debianu 13 Trixie.
Byla vydána nová verze 1.54.0 sady nástrojů pro správu síťových připojení NetworkManager. Novinkám se v příspěvku na blogu NetworkManageru věnuje Jan Václav.
Knižní edice správce české národní domény přináší novou knihu zkušeného programátora Pavla Tišnovského s názvem Programovací jazyk Go. Publikace nabízí srozumitelný a prakticky zaměřený pohled na programování v tomto moderním jazyce. Nejedná se však o klasickou učebnici, ale spíše o průvodce pro vývojáře, kteří s Go začínají, nebo pro ty, kdo hledají odpovědi na konkrétní otázky či inspiraci k dalšímu objevování. Tištěná i digitální verze knihy je již nyní k dispozici u většiny knihkupců.
OpenAI zpřístupnila (en) nové nenáročné otevřené jazykové modely gpt-oss (gpt-oss-120b a gpt-oss-20b). Přístupné jsou pod licencí Apache 2.0.
Byla vydána RC verze openSUSE Leap 16. S novým instalátorem Agama, Xfce nad Waylandem a SELinuxem.
Google Chrome 139 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 139.0.7258.66 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 12 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. S verzí 139 přestal být podporován Android 8.0 (Oreo) a Android 9.0 (Pie).
Společnost JetBrains se stala platinovým sponzorem multiplatformního open source herního enginu Godot. K vývoji her lze používat Rider for Godot. Zdarma pro nekomerční účely.
Byla vydána verze 9.0 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Verze 9.0 je založena na Debianu 13 Trixie. Přehled novinek v poznámkách k vydání a informačním videu.
Operátor O2 dává všem svým zákazníkům s mobilními službami poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb.
Společnost NVIDIA vydala verzi 13.0 toolkitu CUDA (Wikipedie) umožňujícího vývoj aplikací běžících na jejich grafických kartách. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
public View getView(int position, View convertView, ViewGroup parent) { View vi = convertView; ViewHolder holder = new ViewHolder(); if (convertView == null) { //need to be fixed if (data[position][4] != "") { vi = inflater.inflate(R.layout.processed_rows, null); holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.prTargetLoc); } else { vi = inflater.inflate(R.layout.rows, null); holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.rCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.rDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.rCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.rTargetLoc); } .......Toto ovšem funguje pouze, pokud position souhlasí s indexem v poli dat. Jakmile začnu scrolovat, vzniká zmatek v layoutech řádků (jsou přiřazeny špatně). Mohl by někdo poradit, jak zajistit, aby se layouty přiřazovaly správně i během scrollování?
getView
přepínat jejich viditelnost. Ale v tomto případě mi přijde, že samotný přístup, že máte dva různé layouty pro velmi podobná data, je chybně navržený.
are data changed due scrolling?
try:
public View getView(int position, View convertView, ViewGroup parent) { View vi = convertView; ViewHolder holder = (vi == null) ? null : (ViewHolder) vi.getTag(); if (holder == null) { //todo move to viewholder constructor vi = inflater.inflate(((data[position][4] != "") ? R.layout.processed_rows : R.layout.rows ), null); // holder constructor can have parameters, // example: new ViewHolder(inflater, vi, data[position]) holder = new ViewHolder(); //todo move to viewholder constructor vi.setTag(holder); // todo this can be in holder too holder.tvCode = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCode); holder.tvDesc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prDesc); holder.tvCurrloc = (TextView) vi.findViewById(R.id.prCurrLoc); holder.tvDestination = (TextView) vi.findViewById(R.id.prTargetLoc); } // todo: holder function to set data holder.setData(data[position]); return vi; }
Tiskni
Sdílej: