Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Byla vydána nová major verze 8.0.0 svobodného systému pro detekci a prevenci průniků a monitorování bezpečnosti počítačových sítí Suricata (Wikipedie). Přehled novinek v oficiálním oznámení a v aktualizované dokumentaci.
Mastodon (Wikipedie) - sociální síť, která není na prodej - byl vydán ve verzi 4.4. Přehled novinek s náhledy a videi v oznámení na blogu.
#include <iostream> using namespace std; class widget { public: virtual void set_text(){}; }; class button : public widget { public: void set_text(){cout << "settext button" < endl;}; }; class label : public widget { public: void set_text(){cout < "settext label" < endl;}; }; int main(int argc,char *argv[]) { widget *arr[2]; arr[0] = (widget *) new button(); arr[1] = (widget *) new label(); arr[0]->set_text(); arr[1]->set_text(); return 0; }
class A { public: virtual void f() { cout << "A" << endl; } }; class A1 : public A { public: virtual void f() { cout << "A1" << endl; } }; class A2 : public A { public: virtual void f() { cout << "A2" << endl; } }; A* p1 = new A1; A* p2 = new A2; p1->f(); p2->f();vypíše 'A1' a 'A2'. Kdyby ale ty metody nebyly virtuální, vypíše dvakrát 'A'.
class A { public: virtual void f(); }; void A::f() { cout << "A" << endl; }a analogicky i pro ty dvě dceřinné třídy.
2) Kontakt na mna je v linke na moje meno, ale a) nepovazujem sa za experta na c++, a b) nerucim za to ze odpoviem v rozumnej dobe
3) Tento server asi navstevuje vela programatorov, takze mozno dostanes odpovede aj tu, ale nie je to primarnym zameranim tohoto serveru. Mozno by bolo lepsie obratit sa na nejake usenet grupy (napr. comp.lang.c++)
class AbstractObject { public: virtual setText(QString *text) = 0; }A pak udělat specializace pro skutečné widgety:
class QButtonWrapper { QLabel *m_button; public: virtual setText(QString *text) { m_button->setText(text) }; }(konstruktor a destruktor je zřejmý) Tak vlastně doděláš to, na co se v návrhu toolkitu zapomnělo. Pozn. Ty třídy nejdou ani sloučit pomocí vícenásobné dědičnosti, protože mají společného předka. To se dá sice obejít virtuální dědičností, ale opět pokud to neudělal autor toolkitu, ty už s tím nic nenaděláš.
#include <iostream> using namespace std; class Otazka { public: virtual void ask() { cout << "Obecna Otazka" << endl; } }; class LinuxovaOtazka: public Otazka { public: virtual void ask() { cout << "Tato otazka patri na ABCLinuxu" << endl; } }; class JinaOtazka: public Otazka { public: virtual void ask() { cout << "Tato otazka sem nepatri" << endl; } }; int main() { Otazka* ot = new JinaOtazka; ot->ask(); return 0; }
Tiskni
Sdílej: