abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | IT novinky

    Počítačová hra Tetris slaví 40 let. Alexej Pažitnov dokončil první hratelnou verzi 6. června 1984. Mezitím vznikla celá řada variant. Například Peklo nebo Nebe. Loni měl premiéru film Tetris.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 10:44 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.23.0. V přehledu novinek je vypíchnuta podpora dynamických USB zařízení nebo nové moduly openamp, tls a vfs.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:22 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 24. Představení na YouTube. Nová verze Ubuntu Core vychází z Ubuntu 24.04 LTS a podporována bude 12 let. Ubuntu Core je určeno pro IoT (internet věcí) a vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:00 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:55 | IT novinky

    Intel na veletrhu Computex 2024 představil (YouTube) mimo jiné procesory Lunar Lake a Xeon 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byl představen Raspberry Pi AI Kit určený vlastníkům Raspberry Pi 5, kteří na něm chtějí experimentovat se světem neuronových sítí, umělé inteligence a strojového učení. Jedná se o spolupráci se společností Hailo. Cena AI Kitu je 70 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 14.1 svobodného unixového operačního systému FreeBSD. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Zajímavý software

    Společnost Kaspersky vydala svůj bezplatný Virus Removal Tool (KVRT) také pro Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 12:33 | Nová verze

    Grafický editor dokumentů LyX, založený na TeXu, byl vydán ve verzi 2.4.0 shrnující změny za šest let vývoje. Novinky zahrnují podporu Unicode jako výchozí, export do ePub či DocBook 5 a velké množství vylepšení uživatelského rozhraní a prvků editoru samotného (např. rovnic, tabulek, citací).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 1
    včera 12:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 7.0 LTS open source monitorovacího systému Zabbix (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení na webu, v poznámkách k vydání a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia

    Vzdělávací aplikace Tablexia, jejímž cílem je podporovat kognitivní schopnosti dětí s dyslexií, je nyní volně dostupná na stránkách služby Google Play. Aplikace ve své první verzi obsahuje tři samostatné hry – na trénink sluchového rozlišování, prostorové orientace a pracovní paměti.

    „Zveřejněním ostré verze aplikace práce na projektu nekončí. Aktuálně začínáme připravovat rozšíření spektra tréninkových her, kterého by se mohli zájemci dočkat v příštím roce. Pod svobodnou licencí také plánujeme zveřejnit softwarovou část projektu a tím vývojářům nabídnout možnost dalšího využití,“ říká Ondřej Surý, vedoucí Laboratoří CZ.NIC.

    Více v tiskové zprávě.

    14.1.2014 11:25 | Vilem Sladek | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.1.2014 13:15 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    a tohle souvisí se správou domén jak?
    14.1.2014 13:44 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ze maju penazi ako nasranych a nevedia, co s nimi.
    saly avatar 14.1.2014 13:53 saly | skóre: 22 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Proč tolik lidí trvá na tom, aby CZ.NIC dělal správce národní domény a konec? Nechápu, že někomu vadí, že dělají tolik veřejně prospěšných projektů, propagují technologie jako IPv6 a DNSSEC, zabývají se zabezpečením a podobně. Nikomu to neubližuje, jen prospívá.
    14.1.2014 16:04 marx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Pretože pri rovnakých výnosoch ako v roku 2004 potrebujú 10x viac na výplaty (priemerná hrubá mzda ~55K)?
    14.1.2014 17:01 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Proc tolik lidi trva na tom aby CZ.NIC byl jediny monopolni spravce narodni domeny? Pekne decentralizace a basta fidli a to by se pak videlo jak se v CZ.NIC hospodari sakra jinak s penezi :D Pak at si hospodari s penezi jak chteji, protoze ja mam volbu jit k jinemu poskytovateli CZ domen, nebo operatorovi, nebo jak to nazvat a neprispivat platbou za sve CZ domeny na stalkovaci turisy a podobne smirarny.
    14.1.2014 17:02 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ty jsi opravdu Bill Gates?
    14.1.2014 17:03 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    no jasneze jo .. Neni to snad jasne poznat z me prezdivky ? :D
    14.1.2014 17:18 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    hustý
    14.1.2014 17:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Proc tolik lidi trva na tom aby CZ.NIC byl jediny monopolni spravce narodni domeny? Pekne decentralizace a basta fidli
    To by mě fakt zajímalo, jak si představuješ, že něco takovýho bude fungovat. Jak zajistit, aby dva správci nezaregistrovali stejnou doménu?

    Ve výsledku by to akorát náhrávalo spekulantům.
    14.1.2014 18:09 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ze neexistuje zadne technicky prijatelne reseni, bych se divil. Z hlavy ho neumim vysypat, je to na dlouhou diskuzi a hledani cest. Nicmene myslim si ze pokud je mozno plytvat penezi na nesouvisejici projekty, tak zrejme je cas na to, aby byla i alternativa nektere projekty mit moznost nepodporit. Ano vim, je moznost nepodporit to tim, ze koupim neCZ domenu, ale proste tak nejak jako jsem cech nebo ne? No nekdy pravda se za to stydim ze jsem obcanem CR, posledni dobou hodne casto, ale presto si myslim ze by se cena domen dostala na lepsi uroven a spekulantum by to v nakupu domen nijak vyrazneji nepomohlo. Pokud uz nekdo bude chtit spekulovat a bude to pro neho mit vyznam, bude spekulovat i za soucasne ceny. Mimochodem proc by vlastne spekulant mel mit mensi pravo na nakup domeny, nez kdokoliv jiny. Jsem nad tim nedavno premyslel. Ja mam ted v rezerve taky domeny, ktere mozna casem prodam, protoze na realizaci puvodne zamyslenych projektu nemam cas, ale nazvy jsou to zajimave. Jsem spekulant? Jsem. Brani mi cena domeny spekulovat? Ani ted ne. Je to duvod ke zvyseni ceny domeny? Je tld domena .CZ soukromym vlastnictvim spolku CZ.NIC? Pokud ne, jakym zpusobem se kdo podili na rozhodovani o deni kolem .CZ domeny a na tom jaka bude jeji cena a jake projekty budou z ceny financovany? Nejake nikym nevolene osoby? Ja nemel moznost nikoho volit. Jak moc jsou aplikovany demokraticke principy, pokud jsem obcanem CR a .CZ je narodni domena a ne domena nejakeho soukromeho subjektu... no proste moc otazek...
    14.1.2014 21:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ze neexistuje zadne technicky prijatelne reseni, bych se divil.
    Ale tak asi existuje, otázka je jestli správné. Pokud bychom se třeba já nebo ty mohli stát "správci domén", kdo nám zabrání zabrat si X domén a spekulovat s nima? Pokud bychom to zařídili třeba přes třetí osoby, tak by byl problém to odhalit a dokázat. Pak by musel existovat orgán na dohled nad poskytovateli a ve výsledku by to bylo ještě mnohem víc byrokracie než stávající CZ.NIC

    No ale jestliže podle tebe CZ.NIC plítvá, mělo by to jít řešit i jinak než decentralizací.
    14.1.2014 21:58 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Pokud bychom se třeba já nebo ty mohli stát "správci domén", kdo nám zabrání zabrat si X domén a spekulovat s nima?
    A kdo a na zaklade ceho nam v tom zabrani ted si zabrat X domen a spekulovat s nima?
    14.1.2014 22:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Stojí to peníze.
    14.1.2014 23:04 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    ano, dejte domény jen bohatým a co dejte i jídlo jen bohatým, vždyť chudí jíst nepotřebují!
    14.1.2014 23:15 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    chudi se nauci byt sobestacni a nezavisli na potisklych papircich a ti, kterym vadi aktivity CZ.NIC mohou registrovat neCZ domenu. ..... by mohl leckdo argumentovat.
    14.1.2014 23:35 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ano, jenže pak jsou tady věci jako daň z hlavy zaonačená jako sociální a zdravotní pojištění a na ty chudí papírky sehnat musí. neCZ doména nebude národní doména, tudíž není vhodný substitut.
    14.1.2014 23:53 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Na socialni chudi papirky mit nemusi. Lze se z plateb socialniho legalne vyvazat a neplatit ho, a neplati ho za cloveka ani nikdo jiny. Nastesti to jde. Pokud clovek neveri na dustojny duchod a je schopen se zabezpecit sam, pak je to znacna uspora a usetreni financnich prostredku pred rozkradenim ve statni sprave. Ze zdravotniho se vyvazat bohuzel nejde. Je to prakticky dan za zivot i kdyz o statni zdravotnictvi clovek nestoji a nepreje si byt osetren/naockovan/v nemocnici usmrcen diky nedbalosti (to se stalo u nas v rodine). Od te chvile mame silnou averzi ke statnimu zdravotnictvi u nas vsichni. Vyvazat se z placeni zverstev ktere se v nemocnicich bezne deji, nemuzeme. Byla by zaukolovana justice, ta by zaukolovala exekutora a toho nezajima ze si neprejeme zdravotni peci, ten ma prikaz vymoci penize tak jak dostal prikazem od soudu. Okolnosti ho v tomto systemu nezajimaji, je to jen clanek systemu. Dost nebezpecne.
    14.1.2014 23:13 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Penize mohou byt pro spekulanta velmi relativni pojem. Relativnejsi nez si myslite. Napriklad pouziva obdobne prijmy z neceho jineho na spekulace s domenama, stejne jako CZ.NIC na turrisy. Treba je to statni zamestnanec a tuneluje statni rozpocet. Nebo banker a tuneluje vas na urocich z uveru/hypoteky. Muze mit (a obvykle ma) penez daleko vice nez bezny nespekulujici obcan.
    Jakub Lucký avatar 14.1.2014 23:37 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Cena ale nerozhoduje to, jestli si spekulant doménu koupí, nebo ne.

    Cena domény rozhoduje především o tom, zda je spekulantský nákup ekonomický, nebo ne. Pokud jako spekulant mám 1000 domén, což vydá na poplatcích 125k ročně, musím ročně těch domén za 125k přeprodat, jinak je to ztrátový byznys.

    Předpokládám, že cena přeprodávání domén se se zlevněním oficiálního prodeje domén (od CZ.NIC) výrazně nezmění (proč by měla?). Pokud se zlevní doména na 100,-/rok, pak spekulantovi stačí ročně přeprodat domény jen za 100k, aby vydělal, což ho nepochybně bude více motivovat spekulovat, zatímco běžný majitel jedné domény si za toto skvělé ušetření může koupit jedno pivo.

    Teda, ve skutečnosti si jich koupí rovnou pět, protože už není žádná smysluplná doména, kterou by se dalo koupit...

    Carthago delenda est: Domény zdražit na 150,-
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    14.1.2014 23:40 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Mýlíte se. Konečný zájemce si koupí doménu dejme tomu za 30 korun, pokud to bude nezajímavá doména a zajímavou doménu si koupí od spekulanta za cenu stejnou nebo nižší, než si koupí teď od CZ NIC.
    Jakub Lucký avatar 15.1.2014 08:55 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Takže doménu lucky.cz po slevnění CZ.NICu pak místo za nabídnutých asi 20 tisíc koupím za 125,-Kč?

    Jestli jo, pak vyhráte cenu za vtip roku...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    15.1.2014 09:08 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Proc by na domenu lucky.cz mel mit prednostne narok Jakub Lucky a ne www.lucky.cz kde bude "spekulant" prezentovat sve nahe modelky, vsechny jmenem Lucka. A kdy je tam bude prezentovat, jak dloho po zakoupeni domeny? To je snad jeho vec ne? To jako ze musi koupit domenu a hned na ni neco provozovat jinak je spekulant? A co je komu do toho? Muze vam ji klidne pak prodat trebas za 20000, pokud mu napisete a reknete ze ma pro vas ta domena hodnotu tak se neni cemu divit ze nabidne treba 20K. Klidne i milion. Pokud mate, vytaste a nemelte. Pokud nemate, mel jste koupit driv. Kdyz prijdete pro rohliky do pekarny a ony jsou uz vyprodane, taky rvete ze vsechny rohliky byly vyspekulovany? Ne. Proste jsou rozprodany, prisel jste pozde, mate smulu. Nic na vas nezbylo. Priste nesedte doma na prdeli a bezte na rohliky. Proc by vam mel nekdo davat neco za cenu jaka je pro vas vyhodna? Nicmene CZ.NIC takhle uvazovat nesmi, protoze domeny od nikoho nekupuje. Generuje je. Z niceho. Je to zaznam v databazi. Ostatni je kupuji za takove ceny jake CZ.NIC potrebuje na sve turrisy, mzdy priparazitovanych lidi, atd. Kdyby domeny CZ.NIC taky kupoval, tak by na turrisy a dalsi "dobrocinne projekty" nemel ani pomysleni.
    Jakub Lucký avatar 15.1.2014 09:30 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Vzhledem k tomu, že neodpovídáte k tématu...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    14.1.2014 22:05 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ad byrokracie.. nemyslim. Spise byrokracie a velmi prisna a to mezi spravci domen, aby mezi nimi nemohlo dochazet k dohodam ohledne cen. Konkurence jasne ukaze, do jakych projektu chteji obcane CR smerovat penize za narodni domenu. Jinak neni narodni ale soukroma a pak tedy napada me myslenka, proc si CZ.NIC neporidi TLD .CZNIC a nefinancuje sve projekty s prodeje 2nd domen na sve soukrome TLD. Treba po vzoru .unicorn. Treba www.turris.cznic neni spatna. Nebo je?
    14.1.2014 22:06 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    s prodeje => z prodeje, dalsi chyby woprawte uz tak nejak sami :D
    14.1.2014 20:06 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Proč tolik lidí trvá na tom, aby CZ.NIC dělal správce národní domény a konec?
    hm, žeby proto, že to je věc, kvůli které byl CZ.NIC založen, za kterou je platíme, a alespoň někteří ("tolik lidí") je nechtějí platit za nic jiného?

    kdybych chtěl přispívat na dyslektické děti, tak to nebudu dělat oklikou přes to, že si koupím .cz doménu, ale pošlu peníze rovnou na účet školky, kde dělala bejvalá spolubydlící; eventuelně kdybych trval na tom, že to musí být software, tak si vygooglím nějaký z tisíců projektů, co na to jsou, a pošlu peníze jim, popř. se postarám o lokalizaci do češtiny
    Nechápu, že někomu vadí, že dělají tolik veřejně prospěšných projektů, propagují technologie jako IPv6 a DNSSEC, zabývají se zabezpečením a podobně.
    viz výše - mně nevadí, že to dělají, mně vadí, že to dělají aniž bych o tom mohl rozhodovat[*] za moje peníze, které jim musím odevzdat, pokud potřebuju doménu .cz

    [*] například stát alespoň dává iluzi, že si můžu zvolit někoho, kdo s nimi bude nakládat jinak
    Nikomu to neubližuje, jen prospívá.
    z výše uvedeného myslím jasně plyne, že toto není pravda

    chceš-li to po lopatě, ubližuje to konkrétně (mimo jiné) našemu rodinnému rozpočtu, a tedy v důsledku i projektům, na které přispívat chceme

    dále to poškozuje tržní subjekty, které by se třeba chtěly snažit něco podobného vyvíjet komerčně a prodávat

    a především to silně poškozuje společenskou morálku, považuje-li se takovéto jednání za standard, či je dokonce šmejdy jako ty označováno za prospěšné
    14.1.2014 21:29 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    viz výše - mně nevadí, že to dělají, mně vadí, že to dělají aniž bych o tom mohl rozhodovat[*] za moje peníze, které jim musím odevzdat, pokud potřebuju doménu .cz

    [*] například stát alespoň dává iluzi, že si můžu zvolit někoho, kdo s nimi bude nakládat jinak
    Stejne driv nebo pozdeji nekdo prijde s myslenkou, ze domena .cz patri statu a prebytecne penize pujdou jako prijem statniho rozpoctu.

    Pokud to povede k tve spokojenosti, muzes to nasim zakonodarcum navrhnout sam uz ted.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    14.1.2014 21:31 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    ano, byl bych radši kdyby byl mezi CZ NIC a státem podobný vztah jako mezi ČNB a státem, ale to za stávajícího stavu nejde a byl by to docela razantní státní zásah. Co lze, tak zakročit jako regulátor hospodářské soutěže a donutit monopolistu, aby ze svého stávajícího jednání ustoupil.
    14.1.2014 22:50 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Jak se tu zminilo, jak resit vice registratoru a paralelni registraci domen a podobne technicke problemy, tak dyt ono se to deje ted. Registratoru je dostatek. Jen ten hlavni zneuziva prijem i na nesouvisejici projekty, ktere by mel resit spise jako soukromy subjekt, nebo pripadne zazadat o dotaci. Urcite ne parazitovat na prijmu z narodni tld. To je fakt na regulatora. Proste naklady na pokryti TLD musi byt pokryty, zadarmo ta infrastruktura nejede, to bezpochyby, ale tim to konci, nic vic, nic min a skutecne realne naklady. Takze prijatelna zmena je presun projektu soucasneho CZ.NIC mimo financovani z prijmu z domen na urovni hlavniho registratora. Pak bych to videl jako daleko korektnejsi.
    15.1.2014 08:12 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    citovaným jsem nechtěl naznačit, že bych to rád viděl ve správě státu, nýbrž jak moc je to špatné, jestliže i ten mnohými nenáviděný a téměř všemi kritizovaný stát se chová lépe ...
    14.1.2014 16:19 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    samozřejmě nijak, jak už je zvykem.
    14.1.2014 19:22 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Proč si nevydupeš TLD třeba .čr a nevytřeš nám zrak tím, jak se to má dělat?
    14.1.2014 20:14 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Protoze na to nema tolik prebytecnych love jako jimi ted hyri CZ.NIC ?
    14.1.2014 20:20 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ale ty bys to zaplatit mohl, ne? Vždyť jsi Bill Gates!
    14.1.2014 22:19 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ne... financuju ted vakciny a Balmer mi znicil firmu, takze to budu muset zacalovat aby mi to zas generovalo zisk jak drive. Mozna pozdeji.
    14.1.2014 22:28 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    To je mi líto.
    15.1.2014 13:07 Harry Potter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Karle, možná bys místo usilovného trollování v pracovní době měl nahlédnout do stanov a koncepce nicu, a možná bys pak neplkal takové neskutečné pikačoviny, které z tebe každou chvíli lezou. Třeba bys pochopil, že do nicu může vstoupit libovolná právnická osoba vlastnící alespoň jednu .cz doménu a pak může ovlivňovat chod sdružení, schvalovat rozpočet, plány sdružení, atp. stejně jako v nixu.

    Ale pracovat s fakty a nikoli s dojmy by nebyla taková zábava jako ventilovat svoji poruchu osobnosti v diskuzích zde, že?
    15.1.2014 14:18 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Karle, možná bys místo usilovného trollování v pracovní době
    tyhlenty moralisty, co kouknou na hodinky a mají jasno, fakt miluju ... že ses neozval tuhle když jsme s Martinem seděli nad erratou do tří do rána, že se na to máme v 17:30 vykašlat a pokračovat další den v 9:00?
    měl nahlédnout do stanov a koncepce nicu, a možná bys pak neplkal takové neskutečné pikačoviny, které z tebe každou chvíli lezou. Třeba bys pochopil, že do nicu může vstoupit libovolná právnická osoba vlastnící alespoň jednu .cz doménu a pak může ovlivňovat chod sdružení, schvalovat rozpočet, plány sdružení, atp. stejně jako v nixu.
    jsem já právnická osoba? - hmmm ... takže kdo tu mele pikatchoviny?
    Ale pracovat s fakty a nikoli s dojmy by nebyla taková zábava jako ventilovat svoji poruchu osobnosti v diskuzích zde, že?
    budu rád, když se tu tedy s nějakými fakty, se kterými bych mohl pracovat, vytasíš ... ale to by asi nebyla taková zábava jako střílet zde do lidí namísto do obsahu jejich sdělení, že?
    14.1.2014 13:42 Bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Podle me je to chvalyhodny pocin a dekuji za nej.
    14.1.2014 16:18 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    jo, to může napsat jenom anonym, za kterým se skrývá člověk z CZ NIC
    15.1.2014 19:05 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Podle mne je to chvályhodný počin, byť možná naprd.

    Díval jsem se teď za židli i pod židli, ale žádného skrývajícího se člověka z CZ NIC jsem tam nenašel. Tak nevím...
    14.1.2014 17:02 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Podle me by se mela zavest platba za domeny normalni a platba za domeny s prispevkem na turisy a ruzne jine rozhazovacne projekty spolku jmenem CZ.NIC.
    14.1.2014 17:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Posledně jsem se jich zastával (KnotDNS), ale tohle už je fakt kravina. Někdo se tam nudí...
    Bedňa avatar 15.1.2014 20:25 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Mne skôr vadí že to nedali na F-Droid ako slobodný softvér, keď už chcú pomáhať, ale je to ich voľba.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 15.1.2014 20:35 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    No tak som to nedočítal :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    14.1.2014 18:11 Vaclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Taky bi mně zajimalo, jak si ti smradi tam můžou dovolit dělat i něco jiného, něž zpravovat národní doménu. Dyť takovéto veřejně prozpěšné projekty si můžou dělat doma, nebo radši vůbec, komu to pomůže mě teda rozhodně ne. A ještě za to berou prúmněrně 55 tisic, dyť to je vic než dva krát víc, než já a ještě od mě berou takové nekřsťanské prachy za doménu. Hamba. Jendou sjou spravci domeny, tak at spravuji domenu. Ja dělám celí den ctrc a ctrlv a su spokojeny a necpu sa někam ke ctrlf.
    14.1.2014 18:16 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    obvious bad troll from CZ NIC is obvious
    14.1.2014 20:48 Exar Kun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Říká autor například tohoto (duševně nemocného) skvostu:

    http://www.abclinuxu.cz/blog/zivot/2012/3/konecne-to-vyslo
    Konečně to vyšlo!

    Tak dneska se mi to konečně povedlo. Sice jsem na tuhle chvíli čekal 14 dní a stálo mě to nějaké ty peníze navíc, ale bylo to k nezaplacení :) Ptáte se co?

    Domů jezdím BUSem, a před 14 dni jsem si začal kupovat 2 lístky a čekal na příležitost. A ta dneska nastala. BUS byl celkem plný, ale našel jsem poslední volné dvojsedadlo, kam sem si sednul a na druhý položil tašku. Jak pak nastupovali lidi, tak se to všechno zaplnilo, až přišla nějaká ženská, že jako jestli si tu tašku nechci dát na stranu. Nereagoval jsem. Pak jako trošku víc nahlas, jako abych ji slyšel. Na to jsem jí řekl, že ne. A ona na mě, jako že sedačky nejsou na tašky, že ji mám pustit. Měli jste ji vidět, když sem na ní vytasil druhý lístek. Na nic se nezmohla, jenom odfrkla a šla dál.

    A v podobným duchu sem ještě nachytal nějaký důchodce a jednu průměrně starou bloncku. Všechny reakce byli k nezaplacení, důchodkyně mi ještě řekla, že sem kretén a že to co se dneska děje, je k nevíře, načež jsem jí řekl, že si snad můžu koupit lístků kolik chci, když na to mám peníze (to můžu, takže v tom nevidím problém!).

    Jestli se chcete pobavit, tak doporučuju vyzkoušet, nejlépe v nějakém spoji, kdy se jezdí do obchodů a tak ať je jistota, že někoho nachytáte :)
    14.1.2014 20:58 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    trolling is an art, jsem rád, že vás moje osoba natolik zaujala :-)
    14.1.2014 22:06 mankind_boost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Nechápu, na co seš jakože hrdej. Tohle je spíš trapas a ostuda...
    14.1.2014 22:28 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    fakt? Kdybys věděl, že jsem autistický děcko bez jakýchkoliv sociálních kontaktů, chápal bys, že je pro mě trolling vrchol života.
    16.1.2014 07:42 VVV
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Neurážej autistická děcka hlupáku. Ty jsi obyčejný zamindrákovaný šašek, který si léčí svůj komplex méněcennosti předváděním své nadřazenosti jak to těm ostatním teda nandal a jak na něj nemohli. Někteří si kupují ajfouna, jiní zase dva lístky do autobusu, protože k tomu není potřeba ani IQ ani odvaha.
    16.1.2014 08:51 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Tak to už jen čekám, až CZ NIC vytvoří aplikaci pro zamindrákované šašky.
    Conscript89 avatar 14.1.2014 19:53 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Dodelal jsi vubec zakladni skolu? To se neda cist.
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    14.1.2014 22:31 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Hele zkusil jsem na to aplikovat google translator, dal to prelozit do cebuanstiny:

    Usab, bi, ako naghunahuna kon sa unsang paagi ang mga anak sa gawas gikan sa walay maabut sa pagbuhat sa usa ka butang sa uban nga mga pa kay sa national messaging domain. Oo, sa pagkamatuod, ang ingon nga sa dayag prozpěšné mga proyekto nga imong mahimo sa balay, o sa bisan mas maayo, nga kini makatabang kanako sa dayon siguradong dili. Ug alang sa pagkuha sa prúmněrně 55 ka libo ka, dyť kini mao ang labaw pa kay sa sa duha ka mga panahon nga labaw pa kanako ug sa gihapon mo ako gikan sa maong nekřsťanské salapi alang sa domain. Hamba. Jenda sjou domain administrator, mao nga sa manager sa. Ako sa pagbuhat sa usa ka bahin sa usa ka adlaw nga usa ka ctrc ctrlv iyang matagbaw ug ang No pagduso mao ang dapit sa ctrlf.

    Po zpetnem prekladu do cestiny je to o neco lepsi, ale dava to mensi smysl.

    Také, bi, jsem se divil, jak se děti mimo dosah dělat něco jiného než národní zpráv doméně. Ano, opravdu, jak evidentní prozpěšné projekty, které můžete udělat doma, nebo ještě lépe, to mi pomůže pak rozhodně ne. A pro přijetí prúmněrně 55000, DYT je více než dvakrát větší než já a ještě z nekřsťanské peněz pro doménu. Futro. Jenda sjou správce domény, takže manažer. Já hodně v jeden den ctrc ctrlv spokojený a tlak je na ctrlf.

    Jenda je pry spravce domeny, takze manager :D Ale jako at je to napsano jak chce tak jako ma pravdu ... :( IMHO.
    14.1.2014 22:16 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ne nadarmo nam jeden nejmenovany profesor jeste na skole rikal, ze jakmile s nami bude chtit jednat neziskova, mame rychle utikat pryc. :-) Zde je krasne videt, jak se v neziskovem a statnim sektoru hospodari se sverenymi prostredky. Verejna sprava, statni zdravotnictvi, skolstvi a veda obecne, jsou jen dalsimi priklady bezuzdneho plytvani.
    15.1.2014 19:09 potato
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Máš-li (jak to tak vypadá), coby definici plýtvání = nevytváření zisku, tak je to pěkná tautologie, to ano, ale argument žádný.
    14.1.2014 22:56 debil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Že plýtvání. Asi jsem naivní, ale furt tak nějak věřím, že vytvořit aplikaci, která děckám s dyslexií ulehčí život je 100x užitečnější, než nějaké dření se pro korporace, kódění pi*ovin a spravování národních domén a další nesmysly, kterými ajťáci dneska tráví život. Místo toho, aby byl člověk rád, že češi vymysleli, něco co má smysl, tak řeší, jestli mu to prodražilo doménu, kterou tady stejně většina trollů ani nemá, o korunu, nebo pětikorunu.

    Mít doma dítě s dislexií, tak třeba mluvíte jinak, ale třeba tomu děcku jako správní taťkové radši jednu vlepíte, až bude nosit ze školy pětky z diktátů.
    14.1.2014 23:26 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    A v cem je dislexie lepsi nez trebas nakup elektrovoziku pro postizene dite? A proc zrovna dislexie? Mit doma dite s obrnou, treba mluvite jinak. Prast jak uhod.
    15.1.2014 00:08 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Opravdu si myslite, ze nejaka aplikace pro android takovemu diteti pomuze? :D Ta aplikace je dobra leda tak jako hladova zed pro nekolik geeku.
    15.1.2014 00:12 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    +1
    Jakub Lucký avatar 15.1.2014 06:41 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Až budu mít někdy chvíli, měl bych projít všechny příspěvky od lokiho a prozkoumat, z čeho všeho má to PhD, když se o všem vyjadřuje s takovou jistotou...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    15.1.2014 09:56 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    príma, takže když tě v parku přepadne bandita a sebere ti peněženku, tak jsou dvě možnosti

    a) prachy prochlastá (nebo něco podobného), pak je to sprostý lump a zaslouží si zavřít až zčerná

    b) z peněz si nechá něco na střelivo a jiné potřebné propriety k dalšímu přepadení, a zbytek dá na výplatu spřízněného vývojáře, co zrovna maká na nějakém výukovém programu, pak je to hrdina, kterého si všichni češi musí vážit, a ty jsi rád, že lidi obírá

    zajímavé vidění světa ...
    15.1.2014 08:58 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Děkuji za aplikaci, hodně lidem pomůže. Existovat něco takového před 20 lety, dost by mi to pomohlo.

    Vím, že sem chodí i pan Surý z CZ.NIC. Nenechte se odradit kecy lidí. Jdou to vaše peníze a jak je použijete je pouze a jen na vás. Synové mají jiný druh postižení a slyšel jsem, že se připravuje aplikace, která by mohla pomoci i jim. Nevím budete-li se na ní také nějak podílet, ale to nevadí. Moc se na ni těším.

    Je rozhodně milionkrát lepší použít peníze na něco prospěšného, než nakupovat blbosti jen aby se peníze na něco použily. Jsou to peníze CZ.NIC a nám může být naprosto jedno na co je použije. Ceny domén jsou nízké, vyhovuje mi to tak. Klidně by mohly být vyšší, mohlo by to pomoci proti spekulantům. Díky za vaší práci!
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    15.1.2014 09:26 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Jsou to peníze od držitelů domén a CZ.NIC není eseróčko.
    15.1.2014 11:14 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    A jaky by byl rozdil, kdyby CZ.NIC byl s.r.o., nastavil cenu domeny tak, aby maximalizoval svuj zisk, a ten vyplacel svym majitelum?
    15.1.2014 11:24 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    V tom pripade by melo mit plne pravo vzniknout konkurencni s.r.o a mit ceny CZ domen levnejsi o prispevky na turrisy a kdo vi jake dalsi do budoucna a hospodarnejsi vyplaceni svym majitelum.
    15.1.2014 13:46 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Pokud vim, tak TLD com ci sk spravuji komercni subjekty, ale konkurencni spravci tam take vzniknout nemohou. To je koneckoncu zalezitost ICANNu na koho deleguje spravu TLD ve 'svem' domenovem strome.
    15.1.2014 14:38 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    No a jak to tak vypada, a jak se ukazuje na prikladu hospodareni CZ.NICu, tak absence konkurence neni vubec zdrava, prinejmensim u narodnich domen. U domen soukromych typu .unicorn atd, ty jsou soukrome. Tam je to jedno. .CZ je narodni. Ne soukroma. I SK je narodni domena, ze ano.. coz o to. U .com je situace zase ponekud jina.
    15.1.2014 09:30 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Lžete. To nejsou jejich peníze, ale z nepatrné části vaše a z drtivé části naše peníze (tedy nás ostatních, mezi nimiž je velká řada i těch nesouhlasících). Peníze které banda jakýchsi borců, chovající se jako soukromá firma, zneužívá na své soukromé projekty. Krytí dobročinnými účely toto v žádném případě neospravedlňuje. Za dobročinnost, postižené děti, mír, svobodu a demokracii se dá schovat skutečně cokoliv. Pokud jste na to ještě nepřišel a neprokouknul to, tak jste vysoce naivní a bude to pro vás hodně těžká rána až skutečně poznáte wo co obvykle go. Pokud by nešlo o peníze, aplikace by byla vyvinuta zcela bez nákladů ve volném čase. Jinak si na tom pár lidí co se nachomejtli kolem lizu namastí kapsy.
    15.1.2014 12:58 Harry Potter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Lžete vy, a je zjevné, že o fungování CZ.NICu nevíte ani zbla a jen trollujete. Ale to byste musel používat tu hmotu, kterou máte mezi ušima (ano, jmenuje se to mozek).
    15.1.2014 13:26 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    hodte argumenty a muzem se o tom pobavit.
    15.1.2014 13:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    To nejsou jejich peníze, ale z nepatrné části vaše a z drtivé části naše peníze (tedy nás ostatních, mezi nimiž je velká řada i těch nesouhlasících).
    Kolik máš .cz domén? A kolik jich mají ostatní trollové.

    Můj odhad: 0-1.
    15.1.2014 13:25 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    a vy jste na tom jak? Rekl bych ze v pripade ze by se secetly penize tech co prispivat nechteji a penize tech co prispet chteji, tak by to docela zasadne hyblo s rozpoctem na bokovky CZ.NIC.
    15.1.2014 14:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    a vy jste na tom jak?
    Mam .hk, která je ještě o dost dražší než .cz. Jsem si celkem jistej, že tamější ekvivalent cz.nicu je finančně o hodně méně efektivní a celkově je horší než cz.nic, ale přesto jsem celkem spokojen, takže kdybych měl .cz doménu, určitě bych neměl důvod si stěžovat.

    No a ty máš teda těch .cz domén kolik, abychom to nezamluvili? ;-)
    Rekl bych ze v pripade ze by se secetly penize tech co prispivat nechteji a penize tech co prispet chteji, tak by to docela zasadne hyblo s rozpoctem na bokovky CZ.NIC.
    Jo? A to tvrdíš na základě jakýho průzkumu?
    15.1.2014 14:46 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    No a ty máš teda těch .cz domén kolik, abychom to nezamluvili?
    Pocet domen konkretniho jednotlivce je zhlediska rozpoctu CZ.NIC zcela irelevantni. Nicmene kdyz na tom trvate, tak 5x .cz, 1x .net, 1x .sk.
    Jo? A to tvrdíš na základě jakýho průzkumu?
    Ani v teto diskuzi nejsem jediny, kdo si mysli ze to spravne neni. Mrknete na nazory lidi a udelejte si pruzkum sam. Mozna by CZ.NIC mohl v ramci otevrenosti s pruzkumem prijit sam.
    15.1.2014 17:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Ani v teto diskuzi nejsem jediny, kdo si mysli ze to spravne neni.
    No nevim, jestli můžeme názor lokiho nebo toho trolla ze zpovědnice opravdu započítat. Ani jeden to pravděpodobně nemyslí vážně.
    Nicmene kdyz na tom trvate, tak 5x .cz, 1x .net, 1x .sk.
    Hm, těch 5 .cz domén tě stojí jen o málo víc než ta moje jedna .hk... Opravdu mi není jasný, čeho bys chtěl dosáhnout. Ještě nižší ceny? To téměř minimum nestačí? Vzhledem k tomu, že celkem funguje konkurence mezi poskytovateli různých ccTLD, opravdu nevim, co by konkurence mezi poskytovateli jedné ccTLD měla na už tak nadstandardně dobrých podmínkách ještě vylepšit.
    16.1.2014 22:34 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Samozrejme, ze to myslim vazne. Nejde mi o cenu jako takovou, ale obecne mi vadi staveni hladovych zdi a samoucelna prace.
    Bedňa avatar 19.1.2014 00:55 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Loki, SK-NIC je nic a robí nic. Pri tom je to súkromná firna a za celé roky nespravila ani upgrade na svojich stránkach. Správcov ćeskej domény dávam ako príklad na všetkých fórach po svete, to som ťa možno trochu nasral, že?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.1.2014 08:22 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    že tě někdo kope jenom do prdele, zatímco ostatní tě kopou do koulí, ještě neznamená, že kopání do lidí je oukej a ten co tě kope do prdele má být vzorem i v tomto ...
    19.1.2014 16:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Podle toho přirovnání tě cz.nic kope do prdele? :-D To by mě zajímalo čim... nízkými cenami? Příspěvky do foss?

    Ne, lidem se prostě nezavděčíte...
    19.1.2014 16:24 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    to vyžaduje příliš abstraktní myšlení, které takový primitiv jako ty nemá a bohužel nikdy mít nebude :-(
    19.1.2014 16:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    ... Příspěvky do foss?

    Ne, lidem se prostě nezavděčíte...
    říká tentýž kralyk, který tu dříve napsal "Posledně jsem se jich zastával (KnotDNS), ale tohle už je fakt kravina. Někdo se tam nudí..."?
    19.1.2014 16:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Přesně tak.

    To, že vydali jednu aplikaci, kterou považuju za kravinu, neznamená, že se tím nějak shazuje přínos za další počiny a kvalitu správy .cz.
    19.1.2014 18:01 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    no, já se jen pozastavuju nad tím, že se ptáš tak blbě "čím", když sám souhlasíš s jedním příkladem ...

    každopádně to je vcelku irelevantní, podstatné je, že omlouvat něco tím, že by to vlastně mohlo být ještě horší, je hovězina
    19.1.2014 18:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    no, já se jen pozastavuju nad tím, že se ptáš tak blbě "čím", když sám souhlasíš s jedním příkladem ...
    Tahle jedna aplikace nás opravdu hrozně "kope do prdele". Úplně cítím tu bolest, jakou nám všem způsobuje :-D
    každopádně to je vcelku irelevantní, podstatné je, že omlouvat něco tím, že by to vlastně mohlo být ještě horší, je hovězina
    Omlouvat co? Práci CZ.NIC, která je snad až na tuhle jednu aplikaci velmi dobrá a relevantní?
    19.1.2014 21:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Tahle jedna aplikace nás opravdu hrozně "kope do prdele". Úplně cítím tu bolest, jakou nám všem způsobuje :-D
    tak si najdi jiné přirovnání, jde mi o princip a ne o zkoumání, jaký má kdo práh bolestivosti (resp. počet domén a rozpočet na ně)
    Omlouvat co?
    no tak právě třeba tuto jednu aplikaci, když se na víc neshodnem ...
    16.1.2014 23:15 Miriam | skóre: 3 | blog: zivot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    přidávám se na stranu Gatese, lokiho a trolla ze zpovědnice - takže už jsme minimálně 4, každopádně si zkus obejít pár normálních lidí (rozuměj lidí nezaměstnaných v informatice) a zkus se zeptat, jestli jsou ochotni platit navíc, aby se realizovaly podobné projekty.
    15.1.2014 14:50 marx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Tak som to schválne prešiel :)

    Správca .hk má síce o dosť menej domén - na druhej strane fixné náklady tvoria väčšinu - keďže to aj tak beží celé v dosť automatickom režime.

    Pre rok 2012 - (v zátvorke CZ NIC)

    príjem z domén: 97M (134M) osobné náklady: 26M (43M) zisk pred zdanením: 45M (22M)

    Pozor, toto neznamená, že CZ NIC sú lameri :) len napĺňajú požiadavku, aby neprodukovali priveľký zisk a radšej sa s niečím hrali. Stačí sa pozrieť na rok 2008, kedy na príjem 199M mali celkové náklady 66M.
    15.1.2014 15:27 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Sakryš, koukal jsem na ceník u Subregu, patnáct stovek za doménu, to bych asi nedal. No - určitě bych to nedal, alespoň pokud by z toho nekoukal nějaký fakt dobrý kšeft, který by se bez podobné domény neobešel. Viz. níže...
    15.1.2014 17:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    To je předražený. Normální cena (u hkdnr) je v přepočtu mezi 400 a 500 Kč ročně.
    15.1.2014 15:02 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Jenom technická poznámka: v době, kdy jsem si myslel, že jsou české domény předražené, jsem prostě .cz domény zrušil a zaregistroval si jiné (mám je doteď). Hlasoval jsem nohama. Teď už to neplatí a doménám .cz se už nevyhýbám; v tuto chvíli přijde poměr cena/výkon v konkurenci ostatních domén (zkušenosti mám s generickými doménami a s .sk a .eu) velmi slušný.

    Nehodnotím potřebnost/nepotřebnost tohoto projektu v rámci CZ.NIC (co se týče jiných projektů, používám k plné spokojenosti Birda), nechci na toto téma flamovat, znám lepší způsoby, jak trávit čas . Jen chci říct, že ti, kterým cenová politika českého národního registrátora vadí, stále mohou jít jinam jako já v době před (tuším) dvanácti lety, kdy doména stála kolem tisícovky a peníze šly bůh ví kam...
    16.1.2014 08:53 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: CZ.NIC vydal aplikaci Tablexia
    Podle toho, kolik matlabletů kupujou hlouopí rodiče hloupoučkým dětem, tak m8 dyslexii 110% populace...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.