abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník

    Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru

    Kvůli koronaviru byla zrušena také řada linuxových konferencí. Od 10. do 11. března měla v centrále Microsoftu v Redmondu proběhnout konference WSLConf věnovaná WSL (Windows Subsystem for Linux). Proběhne virtuálně. Zrušena byla konference Chemnitzer Linux-Tage, jež měla proběhnout 14. a 15. března. Ve stejné dny měla proběhnout konference LibrePlanet 2020. Proběhne pouze online. Zrušena byla konference SUSECON 2020, jež měla proběhnout od 23. do 27. března. Proběhne virtuálně, termín ještě nebyl stanoven. Zrušen byl také navazující openSUSE Summit Dublin. Pouze virtuálně proběhne ve dnech 28. a 29. dubna také Red Hat Summit 2020.

    9.3.2020 22:44 | Ladislav Hagara | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.3.2020 23:09 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Zakazme auta, zabiji lidi. Zakazme zbrane, zabiji lidi. Zakazme jakoukoli interakci, jelikoz ta zabiji lidi. Zakazme lidi, jelikoz zabiji lidi. :-D
    10.3.2020 11:35 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Ty máš vzhledem k věku a komorbiditam více než 10% šanci na exitus, pokud to chytneš. Ta opatření jsou kvůli tobě a podobným.
    10.3.2020 20:41 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Znas muj vek? A jake komorbidity mas konkretne na mysli?

    I kdyby bylo pravdou tech tvych deset procent, tak at. Mel jsem nadherny zivot. Nestojim o ochranu majority. Bude mne hrat, ze se mnou pujde diky viru do pekla spousta levicaku. ;-)
    10.3.2020 21:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Levičáci jsou obvykle mladí a zdraví
    Gréta avatar 11.3.2020 09:30 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru

    a pak jako z těch bludů vyrostou ;D

    11.3.2020 11:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Přesně tak. Obvykle zhruba ve věku, kdy se objevuje diabetes apod.
    Gréta avatar 12.3.2020 09:42 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru

    zrovinka když už by jakoby měli ze společný socialistický hromádky víc brát než nani házet tak je levičáctví jako pustí?? :O :O :D :D ;D

    10.3.2020 19:22 /dev/urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Zakazme zakazy!
    10.3.2020 20:42 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Ano. Zakaz zakazu by mel byt jedinym zakazem. ;)
    10.3.2020 21:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    To bych tě asi navštívil a podíval se, zda by se mi nehodil tvůj majetek, se kterým tak rád machruješ.
    10.3.2020 22:13 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Obavam se, ze by si te pejskove dali k veceri. A pokud ne, jejich pan by te pri snaze branit svuj zivot a majetek poslal do pekla. ;-)
    10.3.2020 22:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    To těžko. Nevíš s kým mluvíš.
    10.3.2020 22:30 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Ty taky nevis bezzemku.
    11.3.2020 01:08 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    :)
    k3dAR avatar 11.3.2020 01:23 k3dAR | skóre: 63
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    pro zacatek by stacilo zakazat sociopaty jako jsi ty, nebo alespon znemoznit tvuj kontakt s jinou nesociopatickou osobou...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    11.3.2020 01:35 yxc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Odin není o nic větší sociopat než většina anarchokapitalistů, jen je to patrné už při prvním čtení jeho příspěvků.
    11.3.2020 01:38 yxc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Jinak pevně doufám, že ten kdo si ve Spojených Státech neplatí zdravotní pojištění, nebude dostávat speciální výjimky kvůli koronaviru. Stejně, jako nedostane výjimku třeba na operaci srdce.
    11.3.2020 01:50 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Pojištění v tom nehraje žádnou roli, dost lidí za zdravotní péči platí hotově. A při ohrožení života léčí každého, ať na to má, nebo ne.
    11.3.2020 10:49 yxc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Tak pokud si to zaplatí, tak s tím problém nemám.
    Fakt? Nakonec ono je skoro všechno ohrožení života. I zlomená noha...
    Nebo prostě léčí a pak vymáhají peníze?
    11.3.2020 18:30 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Nebo prostě léčí a pak vymáhají peníze?
    Přesně tak. Dost lidí kvůli tomu končí v osobním bankrotu.
    11.3.2020 21:10 PpAb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Aha,no... Podle mě to je podvod na lidi. Vytváří to v nich neoprávněnou iluzi,že se nic neděje, když nemají zdravotní pojištění...
    11.3.2020 21:34 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Tak asi lepší než je nechat umřít (i když… viz Kate).
    11.3.2020 23:15 PpA b
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Naopak. Donutilo by je to se starat o zdravotní pojištění dřív než je pozdě, protože by si uvědomovali, jaký je průšvih, že to pojištění nemají.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 12.3.2020 22:45 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Problém v pojištění je ten, že je netransparentní a slušná část se rozkrade, pak přijde situace, kdy pojištění máš, ale je ti k ničemu, protože pojišťovna tvou léčbu nehradí a částka za ní je také likvidační.
    13.3.2020 22:00 PpAb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Tak ses asi rozhodl pro špatnou pojišťovnu.
    To je ta daň za svobodu volby.
    11.3.2020 12:15 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    To není tak docela pravda, že? Těch lidí co prosí na GoFundMe o peníze na předražený inzulin a jiné životně důležité léky je dost a na ohrožení života se zjevně kašle.

    A pokud se dostane péče někomu bez pojištění, končí to často osobním bankrotem s dluhem klidně stovek tisíc dolarů. Zemský ráj to na pohled :)
    11.3.2020 12:40 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    A co brání každému se pojistit?
    11.3.2020 12:50 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Třeba finanční situace, a to i u zaměstnaných.
    11.3.2020 12:58 yxc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Přesně. Ale v USA to tak chtějí, jinak by nehlasovali pro někoho, kdo měl v programu zrušení Obamacare. Takže jim to přeju.
    11.3.2020 14:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Všichni pro něj nehlasovali. (Dokonce jich pro něj IIRC hlasovalo o něco méně než proti němu.)
    11.3.2020 17:24 PpAb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    To je pravda. :) Ale já bych to bral v globálu. Bohatší polovina řekla, že sockám zdravotní péči dotovat nebudou.... ...taky morálka v zemi kde jsou tři čtvrtiny křesťanů...
    11.3.2020 12:57 yxc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Přesně. Za mě je důležitá neexistence dvojího metru a adhoc výjimek. Proto doufám, že v případě covid-19 se budou chovat stejně, jako u čehokoliv jiného.

    USA pak může skončit hůř než KLDR, která má tu zásadní výhodu, že z/do ní nikdo necestuje.
    11.3.2020 18:51 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    To není tak docela pravda, že?
    Jakto?
    Těch lidí co prosí na GoFundMe o peníze na předražený inzulin a jiné životně důležité léky je dost a na ohrožení života se zjevně kašle.
    Zběžně jsem to pročetl a nevidím, že by ho v nemocnici odmítli.

    Vycházím z vyprávění lidí, co v USA žijou. Verzána, Šopor, Vaňhara apod.
    A pokud se dostane péče někomu bez pojištění, končí to často osobním bankrotem s dluhem klidně stovek tisíc dolarů.
    Přesně tak.
    Zemský ráj to na pohled :)
    USA považuji za stát, který kombinuje to nejhorší z divokého kapitalismu (sociální nejistoty, nízká sociální mobilita), socialismu (vysoké daně, všemožné stupidní regulace např. v Kalifornii) a totality (tyranizující justice a vězeňský systém, který je ve své podstatě otrokářstvím).

    Život tam nepochybně může být splněný sen, ale může to být taky pořádná noční můra. Imigrant má většinou na výběr a do USA si to namíří jen tehdy, kdy předpokládá, že tam obstojí. Děti ale na výběr nemají a chudí zůstávají chudí.

    Toto rozhodně není moje vize libertariánství/minarchismu, který tu často propaguji. Chci svobodu, kde to dává smysl, ale chci i sociální systém, který nastaví „dno“ a umožní lidem šplhat nahoru. Bez toho kapitalismus nedává (takový) smysl. Česko nebo jiné evropské země, přes veškeré nevýhody, které místy mají, jsou jistě lepší výchozí bod než USA.
    11.3.2020 19:28 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Zběžně jsem to pročetl a nevidím, že by ho v nemocnici odmítli.
    A jak to má v takovém případě fungovat? V nemocnici inzulin nedostane, i když ho k životu potřebuje, dokud jim neumírá na schodech. Takže předpokládám že jediné co mu zbývá je počkat dokud nedostane záchvat a zavolat si rychlou (nebo spíš taxík, sanitka je tam šíleně drahá). V nemocnici (pokud nezemře dřív, což se zjevně stalo) ho dají dohromady a propustí v osobním bankrotu a bez inzulinu, který si opět musí hradit sám.
    Při ohrožení života léčí každého, ať na to má, nebo ne.
    Cukrovkář bez inzulinu je v permanentním ohrožení života. Pokud nedostane léky, tak ho neléčí.
    11.3.2020 21:34 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Hm, to máš asi pravdu.
    11.3.2020 21:07 PpAb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Ale ta neexistence sociální mobility nikde není napsaná jako zákon. Ona se tam prostě stala v důsledku opatření,která zavedli a nezavedli...
    11.3.2020 22:10 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Tak jistě. Je to důsledkem toho, jak je nastavené školství (lepší čtvrti, lepší školy), se vzděláváním mimo školství to asi taky nebude slavné (nevím, jak je to tam s knihovnami, kroužky atp. – předpokládám, že to taky bude stát peníze), pak do toho vstupují čistě sociální faktory (jestli se děcka v okolí sdružují do gangů) atd.

    Do nějaké míry je to OK. Je žádoucí rodičům umožnit, aby děti vzdělávali a vychovávali jak nejlépe můžou. Tím tam nutně budou vznikat rozdíly. Jenže od určité úrovně se začne ztrácet konkurenceschopnost nebo nepřímé výhody (pocházet ze skromných poměrů a muset se naučit vyjít s málem taky může vést k nějakým extra dovednostem) a když k tomu pak připočteš brutální sociální kompetetivnost přítomnou na amerických středních školách, všudypřítomný konzum a tlak na peníze, tak začneš vytvářet prostředí, kde může být tvou nejlepší šancí vydat se prostě na kriminální dráhu. You gotta take the risk. Pak jsou věznice přeplněné mladými lidmi, AFAIK hlavně černochy (jsem líný dohledávat), s doživotními tresty.

    Systém, který předurčuje lidi k životu za mřížemi jen proto, že se narodili do špatné sociální skupiny, is not cool. Nějaká „sociální nespravedlnost“ bude existovat vždy a je to tak správně, i když je to kruté. Je to totiž jediný způsob, jak lidi rozhýbat k nějakým výkonům. A někdo má horší geny a nevypadá tak dobře, není tak chytrý nebo nemá tak dobré sociální dovednosti a nezvládá konkurovat ostatním. A to je nespravedlivé. Ale přesně tak to musí být nastavené, aby se každý snažil ze sebe vytřískat maximum.

    No a pak jsou dvě otázky. První otázka je, jestli si lidé konkurují vlastní pílí, nebo majetkem zděděným po rodičích. To je do značné míry ta sociální mobilita. Druhá otázka pak je, co dělat s lidmi, kteří v tom vysoce kompetetivním prostředí neobstojí. Mě třeba fakt sere, že tu v zimě ještě pořád občas umrzají lidi na ulici a asi se v tom začnu nějak osobně angažovat (za vlastní peníze, až na to nějaké vyčlením). Ten nocleh a strava pro těch pár lidí jsou úplně směšné náklady, pokud se to udělá chytře, ve srovnání s různými jinými náklady.
    11.3.2020 23:22 PpAb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Nezapomínej na školné.

    "Je žádoucí rodičům umožnit, aby děti vzdělávali a vychovávali jak nejlépe můžou."
    No, a to se přesně v tomhle systému neděje. Do školy v ghetu nikdo nechodí dobrovolně. Za mě by každý měl prostě dostat nejlepší vzdělání, jaké je schopen zvládnout. (samozřejmě při započtení toho, že stát nemá nekonečno peněz)

    Oni si lidi neuvědomují skryté náklady na bezdomovectví. Přitom zajistit těm lidem střechu nad hlavou je i obrovsky v jejich sobeckém zájmu... (zábor veřejného prostranství, smrad v MHD a podchodech, lavičky na kterých se nedá sedět protože jinak by si na nich někdo ustlal, ochranka najatá do nějakých míst jenom aby vyhazovala spící bezdomovce...)
    11.3.2020 23:25 PpAb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Jenže to už pravičákům nevysvětlíš...
    12.3.2020 00:52 Bherzet | skóre: 19 | blog: Bherzetův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    No, a to se přesně v tomhle systému neděje.
    Děje a většina rodičů se přesně o to snaží. Problém je, že někteří se nesnaží a někteří se sice snaží, ale prostě to není dost. A pak na to doplácí děti a sociální mobilita aka americký sen.
    Do školy v ghetu nikdo nechodí dobrovolně.
    To s tím ale nesouvisí.
    Za mě by každý měl prostě dostat nejlepší vzdělání, jaké je schopen zvládnout.
    Nemám problém s tím, že jedno dítě musí chodit do knihovny a druhému rodiče knihy kupují. Že jedno má lepší počítač než druhé. Že jedno má vlastní elektronový mikroskop a druhé se k němu dostane leda pokud se prokouše nějakou vstupní bariérou a nasomruje se někam do laboratoře.

    Jedno dítě to má o trochu těžší, ale možnosti jsou nakonec zhruba stejné. Za těchto podmínek může to chudé dítě předběhnout to bohaté o několik řádů a takové věci se relativně běžně dějí.

    Vyjádřil jsem se skepticky vůči tomu, že v USA je situace alespoň takto dobrá.
    Oni si lidi neuvědomují skryté náklady na bezdomovectví. Přitom zajistit těm lidem střechu nad hlavou je i obrovsky v jejich sobeckém zájmu...
    Ano, přesně tak. Přitom náklady na odstranění těch nejhorších projevů této extrémní chudoby by byly v podstatě marginální, kdyby se to dělalo chytře. Někde jsem tu ne tak dávno psal úvahu, jak by to případně mohlo fungovat možná i do značné míry soběstačně. Jsem líný to hledat nebo psát znovu, ale úplně v pár slovech: prostě těm lidem alokuješ nějaké množství přírodních zdrojů a necháš je dělat si co chtějí, ať si mohou existovat klidně mimo standardní ekonomiku. Zpětně pak můžeš naturálně danit třeba výnosy plodin a ty prodat, takže ti to třeba částečně pokryje amortizaci pozemků, pomocnou pracovní sílu a dodávky nějakého množství zboží/služeb, které si nedokážou vyprodukovat sami (zdravotnictví). Asi nebudeš účetně na nule, ale nebudeš to muset tolik dotovat. Přijde mi to lepší než brát peníze jedněm a cpát je druhým. Navíc někteří lidé v tomhle systému žít prostě nechtějí, nebo to neumí, tak nevidím důvod je k tomu nutit. Přidělit nějaký plácek každému, kdo si o něj požádá, aby si tam mohl postavit provizorní příbytek, by neměl být problém. Zas tak malý stát nejsme. Stojí za zmínku, že třeba likvidace odpadu ze stavebnictví je AFAIK docela velký problém, přitom pokud máš dost času, tak z té suti vyhrabeš nějaké použitelné cihly, opravíš si stará okna atd.
    Jendа avatar 12.3.2020 03:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    se vzděláváním mimo školství to asi taky nebude slavné
    Já jsem naivně doufal, že se tohle opraví s prakticky nekonečným množstvím informací, kurzů atd. na internetu, kde k tomu má přístup v podstatě každý (ano, až na tak totálně chudé, že nemají na připojení, a navíc jsou v místě, kde není v okolí žádná možnost free přístupu). A ono se to nějak nestalo.
    12.3.2020 08:33 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Ono se to nestalo, protoze nemaji zajem. System je navic nijak nemotivuje. Rozhlidni se u nas. Mas pocit, ze by se ted mela naprosto komukoli vyplacet podpora v nezamestnanosti? Ty lidi nedelaj, protoze nechtej, a protoze byt na podpore a davkach jim zcela vyhovuje. A ty a ja to platime. Takovy s radosti necham umrit hlady.

    Nebo zkus nejakymu z tech "zebraku" kolem staromaku nabidnout obed. Nema zajem, chce prachy. To aby pak za rohem naskocil do svyho BMW se svym prijmem 20k/den.

    Mimochodem, clovek bez pristupu k netu prakticky neexistuje, muzes to videt v zemich, kde na jednu stranu pobihaj v bedernich rouskach, ale v ruce maji mobil. A v mistni rakosovy chatrci maji wifi.
    Gréta avatar 12.3.2020 09:50 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru

    protože jako těm různejm tutoriálům a kurzům furt konkuruje pitomá poviná škola s tou pitomou brejlatou můrou na čédinu a jejima pitomejma domácákama posílanejma pitomejma mejlama ale jako naštěstí na uplně nějakou cizí pitomou mailovou adresu ;D

    Jendа avatar 12.3.2020 03:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Přijde mi naprosto insane, že látka s již dlouho zvládnutou technologií výroby, kterou mají v mnoha chudších zemích za pár šušňů OTC (těch 1000 iu za $2-10 je dávka tak na měsíc?) stojí v USA doslova 500x víc a musí se dělat crowdfunding.

    Btw. tohle konkrétně AFAIK není selhání volného trhu, kdyby někdo začal vyrábět inzulin v garáži a prodávat za desetinu, tak ho FDA zavře.
    12.3.2020 08:39 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linuxové konference zrušené kvůli koronaviru
    Tohle je selhani volnyho trhu. Je to typicka ukazka toho, co se stane, kdyz je trh preregulovanej.

    Mozna mnhem blizsi ti bude SW ... za kolik ze trebas u nas prodava M$ oficielne widle? A vis za kolik se tytez widle zcela oficielne prodavaji v Cine? Rozdil je nejmin 10x. Proc? Protoze v Cine ti na nejaky autorsky prava z vysoka serou, a vetsi hodnotu to pro ne proste nema.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.