abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po více než dvou letech od vydání předchozí verze 2.12 byla vydána nová stabilní verze 2.14 systémového zavaděče GNU GRUB (GRand Unified Bootloader, Wikipedie). Přehled novinek v souboru NEWS a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:22 | Nová verze

    Google Chrome 144 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 144.0.7559.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 10 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 01:55 | Humor

    Microsoft zveřejnil zdrojový kód XAML Studia a uvolnil ho pod MIT licencí. XAML Studio je nástroj ze světa Windows, určený pro tvorbu uživatelského rozhraní aplikací pomocí XAML (Extensible Application Markup Language). Stalo se tak zhruba po osmi letech od prvního prohlášení Microsoftu, že se tento kód chystá zveřejnit.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 01:44 | Zajímavý projekt

    TimeCapsule, 'časová kapsle', je jazykový model trénovaný výhradně na datech z určitých míst a časových období, aby se tak napodobila autentická slovní zásoba, způsob vyjadřování a názory dané doby. Na Hugging face jsou k dispozici modely natrénované na historických textech dostupných v oblasti Londýna mezi lety 1800 až 1875.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    14.1. 17:55 | Nová verze

    Radicle byl vydán ve verzi 1.6.0 s kódovým jménem Amaryllis. Jedná se o distribuovanou alternativu k softwarům pro spolupráci jako např. GitLab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (4%)
     (0%)
     (8%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (43%)
    Celkem 451 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    kozzi avatar 14.8.2017 22:29 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně

    Tak rad bych zasel ale kdyz se podivam na ty ceny tak bohuzel.

    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Blaazen avatar 15.8.2017 02:46 Blaazen | skóre: 24 | blog: BL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Jídlo není open source, ale zas mi to nepřijde tak strašný (teda pokud si myslel ceny v tý restauraci). Chlast maj ovšem drahej. Lepší bude nakoupit lahváče v Tesku a sejít se na nějakým IRC kanálu.
    15.8.2017 08:18 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Souhlas, viz "Džbánek vody z kohoutku, 1l za 65 Kč". (facepalm)
    15.8.2017 09:09 Kate | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Vždyť jsou jen lehoučce nad průměrem O.o
    15.8.2017 09:44 RB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    To je dnes možná tak lehčí nadprůměr v Brně. Pivo je dražší, ale zase je trochu někde jinde než produkce holdingu Heinekenu nebo Prazdroje. Jinde v Brně člověk za piva z minipivovarů o moc míň nezaplatí. Já si raději dám 3 dobrá piva za 50 Kč než 5 starobahen za 30.
    Rezza avatar 15.8.2017 21:50 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    +1.

    Meli jsme tam LibreOffice Conference party a jako za ty prachy super. Nejakych 90k a 200 lidi se najedlo do syta a dzbany mely plne. A jeste toho spousta zustala.
    Grunt avatar 15.8.2017 19:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    A je co oslavovat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.8.2017 21:21 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Je.
    Bedňa avatar 16.8.2017 07:33 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Napríklad nemožnosť zmeny vzhľadu a prebíjanie nastavení WM.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Agent avatar 16.8.2017 08:01 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Vždycky je co oslavovat. Stačí si najít důvod.. ;-)
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Grunt avatar 16.8.2017 12:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    No myslel jsem to v tom smyslu, že na tom špatně udělaném klonu UI z Mac OS X není moc co k oslavování. Rozhodně ne po dvaceti letech.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    little.owl avatar 16.8.2017 12:37 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Klon UI z macOS?! Vazne? Mel jste nekdy macOS v ruce?
    A former Red Hat freeloader.
    Grunt avatar 16.8.2017 12:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    No jak Windows to nevypadá určitě. GNOME2 jsem měl rád právě protože se nesnažilo nic napodobovat…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    little.owl avatar 16.8.2017 14:11 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    No jak Windows to nevypadá určitě.
    Nevypada to ani na Windows, ani na macOS. Coz takhle proste akceptovat fakt, ze Gnome 3 si jde svou vlastni cestou?
    GNOME2 jsem měl rád právě protože se nesnažilo nic napodobovat…
    Gnome 2 v podstate implementovalo Windows 95 paradigma. Prvky ktere Windows 95 prinesly do Linuxu jsou popsany napriklad zde. Bavim se kdyz [mladsi] milovnici 'klasickeho' linuxoveho desktopu tlaci design Windows aniz by to vedeli.
    Podle vaseho kriteria byste tedy mel mit rad Gnome 3 vice nez Gnome 2 ... :-).
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 16.8.2017 15:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    nove gnome (3) nechapu a nejsem schopen pouzivat

    stare gnome byly klonem tradicniho neunixoveho macosu (7-9) -> presel jsem tehdy na linux z macu a citil jsem se tam naprosto jako doma

    to si ovsem lidi, co zacali macy pouzivat az v dobe, kdy prisly do mody, nemuzou pamatovat...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 16.8.2017 16:39 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    stare gnome byly klonem tradicniho neunixoveho macosu (7-9)
    Nebylo. V roce 1997 jsem mel moznost pouzivat Power Macintosh s PC Compatibility kartou, kde bylo mozne mit o Windows 95 a prepinat mezi System 7.5 a Windows, a kopirovat data, a ty systemy byly natolik rozdilne, ze lide meli problemy s workflow. Gnome vyslo o dva roky pozdeji a melo blize k Windows 95 nez k System 7-9, viz zde a zde - treba zadne globalni menu. Jeden z duvodu, pro se zacalo pracovat na uplne jinem designu, ktery vyustil v Gnome 3, byl problem s chranenym designem Microsoftu, kde Gnome 2 nebylo v bezpecne zone.
    A former Red Hat freeloader.
    Grunt avatar 17.8.2017 09:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Jeden z duvodu, pro se zacalo pracovat na uplne jinem designu, ktery vyustil v Gnome 3, byl problem s chranenym designem Microsoftu, kde Gnome 2 nebylo v bezpecne zone.
    Zato Apple je svým otevřeným přístupem ke klonování jejich patentovaného UI naprosto známý.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kyknos avatar 17.8.2017 12:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    z tech screenshotu poznas leda tak h**no :) o barvickach to skutecne neni
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 18.8.2017 01:31 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Barvicky jsem neresil. Pouzival jste Linux v te dobe? Design Windows 95 se cilene tlacil do linuxoveho desktopu jiz pred prichodem prvni verze Gnome uz treba ve fvwm95 ci IceWM ciste protoze se v te dobe jeste verilo, ze Linux muze byt pro masy a bariera prechodu z tehdy velmi uspesnych Windows 95 by mela byt minimalni.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 18.8.2017 10:20 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    V roce 1997 mi umrel mac (macos 7 jsem pouzval od roku 1990 nebo 91) a resil jsem, co dale - penize byly jen na PC. Postavil jsem PC, nainstaloval jsem Windows, bud 95 nebo 98, to uz si nepoamatuju, a vydrzel jsem to asi mesic - zjistil jsem, ze tudy cesta nevede. Tak jsem nainstaloval Linux. Sice také šok (klasický problém s vimem apod), ale nikoliv zděšení, a když jsem po několika pokusech narazil na Gnome, byl jsem rázem jako doma...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    little.owl avatar 18.8.2017 13:01 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Tak to jste byl drson ... :-) V 1997 bylo Gnome v pre-alpha verzi, sbirka nestabilnich komponent, a ja jsem to byl schopen realne pouzivat az od bety v Red Hat 5.1 nekdy na konci leta 1998 a i tehdy jsem radsi vetsinu doby byl ve fvwm2.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 18.8.2017 14:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    vsak to tak nejak casove odpovida. ta anabaze od umrti macu po objev gnome mela urcite minimalne pul roku, mozna vic
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.8.2017 15:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    a pokud ti to pripominalo windows, tak zrejme proto, ze windows jsou take kopii macosu, ovsem mnohem horsi a mnohem vzdalenejsi nez tehdejsi gnome
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Grunt avatar 16.8.2017 20:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Podle vaseho kriteria byste tedy mel mit rad Gnome 3 vice nez Gnome 2 ...
    Když se to definuje takhle. tak asi jo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bedňa avatar 17.8.2017 20:17 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Gnome 2 v podstate implementovalo Windows 95 paradigma.
    A potom Xerox z ktorého vychádzajú všetci.

    Základ je okno a doňho sa vykresľuje, úplná banalita. Potom sa s tým oknom dajú robiť nejaké veci.

    Gnome2/GTK2 som mal veľmi rád, ale s príchodom GTK3 a nemožnosť si zvoliť tému a to že sa snažia nejakými hackmi prevaliť nastavenia WM je hnus. Osobne Gnome2/GTK2 považujem za veľmi vydarené a rock stable. Dalo by sa povedať aj dosť nastaviteľné. Obsahuje všetko čo programátor a užívateľ k práci potrebuje.

    Gnome3/GTK3 si buduje len značku a nič neprináša, skôr naopak. Takže po rokoch sa zas budem pomali obzerať po KDE apps.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 17.8.2017 21:33 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    ale s príchodom GTK3 a nemožnosť si zvoliť tému
    Ne. Viz API zde a mraky temat jako pro Gnome Shell, tak pro Gtk3 zde.
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 17.8.2017 22:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Asi to moc nesleduješ, téma nevydrží viac ako tri mesiace bez totálneho rozbitia. Nejde mi o celé GNOME skôr používanie GTK3 aplikácií vo svojom obľúbenom WM. Ale ak by si mal záujem o vyjadrenia priamo od vývojárov GNOME, tak ich sem zas hodím.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 18.8.2017 00:18 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Asi to moc nesleduješ, téma nevydrží viac ako tri mesiace bez totálneho rozbitia.
    Mam ten pocit spise u vas. Od verze 3.20 je API stabilni a uz nejakou dobu predtim tam byly spise male zmeny.
    Ale ak by si mal záujem o vyjadrenia priamo od vývojárov GNOME, tak ich sem zas hodím.
    Muzete. Cely problem mezi 2.x a 3.x byla postupna migrace na CSS styly, ktera zacala jiz v dobach na konci 2.x ery. V te dobe uz bylo zrejme ze pristupovat k hierararchii widgetu z theme enginu neni dobry napad, nebot to vyzaduje nemenit vnitrni implementaci, coz je problem v okamziku pokud chcete implementovat scene graph a dalsi nove veci.
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 18.8.2017 19:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Tu je úžasná zprívička (o stabilnom API). Niekde tu hnije aj pár zprávičiek o Gnome3 (neboli až tak ďaleko od seba), ale nejak sa mi nechce nájsť časť to hľadať.

    No asi najznámejší je tento blog.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 18.8.2017 21:22 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Tu je úžasná zprívička (o stabilnom API).
    Mate stabilni verzi a vyvojovou verzi, kde se delaji vyrazne zmeny a ktera se postupne stabilizuje a jeji API zmrazi. To je celkem korektni cesta. V cem je tedy problem?
    No asi najznámejší je tento blog.
    Vy jste opravdu nezklamal ... :-D.
    A former Red Hat freeloader.
    19.8.2017 10:06 odin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Ten blog je dost pádný argument, proč od GNOME ruce pryč.
    Bedňa avatar 19.8.2017 21:42 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Problém je v tom, že všetko už vymyslené bolo, čo sa týka prvkov aplikácie, prečo stále k tomu meniť API?

    Čo nieje pravda na tom čo opisoval IgnorantGuru, pretože on práve patrí medzi mojich obľúbených vývojárov a ten smajlík ma tam trochu sere :-)

    Nevykaj mi :-) Tvoje názory si vážim, ale skús si použiť GTK3 aplikácie v nejakom inom WM ako GNOME3 a uvidíš, že sa to proste čas od času rozbíja, dokonca aj v stotinkových verziách. Používal som pre mňa super tému HackStation, ale furt sa rozbíjala, plus tie prebíjania WM a vykresľuje si to už vlastné title okna.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    little.owl avatar 21.8.2017 20:33 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Problém je v tom, že všetko už vymyslené bolo, čo sa týka prvkov aplikácie, prečo stále k tomu meniť API?
    Oficialni verejne API pro styly v podstate pred verzi 3.20 poradne neexistovalo. Vsechno vymyslene bolo ... mozna u vas na Slovensku, ale tady jsme k tomu jeste nedosli - HiDPI, touchscreen, kodovani znaku, kdy patnact let stare ergonomicke klavesnice od Microsoftu konecne mohout zacit fungovat, sandboxig a Wayland, OpenGL/Vulcan, scaling pres vice jader ... a dalo by se pokracovat.
    Čo nieje pravda na tom čo opisoval IgnorantGuru, pretože on práve patrí medzi mojich obľúbených vývojárov a ten smajlík ma tam trochu sere :-)
    Ja ho respektuji, nicmene ten blog je uz tezce neaktualni a i ve sve dobe byl subjektivni, histericky a nepresny, i kdyz v rade bodu mel pravdu. Porad cekam kdy vypadane k OpenBSD, jak vyhrozoval.
    skús si použiť GTK3 aplikácie v nejakom inom WM ako GNOME3
    Tam CSD saje, to souhlasim, ale stejne si myslim, ze je to dlouhodobe lepsi volba.
    uvidíš, že sa to proste čas od času rozbíja, dokonca aj v stotinkových verziách.
    Cas od casu mozna. Faktem je, ze prechod GTK2->GTK3 nezvladli, a soucasny model pro prechod Gtk3->Gtk4 se tomu snazi predejit. Jak to pujde je ve hvezdach. Co mi prijde klicove, je dloudoba udrzba starsich verzi, tedy v danem pripade Gtk3.
    A former Red Hat freeloader.
    Bedňa avatar 23.8.2017 19:18 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Oficialni verejne API pro styly v podstate pred verzi 3.20 poradne neexistovalo. Vsechno vymyslene bolo ... mozna u vas na Slovensku, ale tady jsme k tomu jeste nedosli - HiDPI, touchscreen, kodovani znaku, kdy patnact let stare ergonomicke klavesnice od Microsoftu konecne mohout zacit fungovat, sandboxig a Wayland, OpenGL/Vulcan, scaling pres vice jader ... a dalo by se pokracovat.
    Zo Slovenska a Južnej Afriky bola požiadavka na Gnome už pred už pred rokmi aby Gnome vedelo variabilnú veľkosť prvkov, to bod číslo jedna, prečo Ubuntu Touch úplne od Gnome odišlo a je postavené na QT. Ten bug tam asi hnije podnes, hoci Mark im nalial dosť prachov. To ostatné je pokus o trolling, ktorý so stabilným výzorom aplikácií nemá spoločné nič.
    Ja ho respektuji, nicmene ten blog je uz tezce neaktualni a i ve sve dobe byl subjektivni, histericky a nepresny, i kdyz v rade bodu mel pravdu. Porad cekam kdy vypadane k OpenBSD, jak vyhrozoval.
    Koho dnešný mainstream v Linux enviroment ešte nesral?
    Tam CSD saje, to souhlasim, ale stejne si myslim, ze je to dlouhodobe lepsi volba.
    Nesúhlasím, windowsomackovatie to.
    Cas od casu mozna. Faktem je, ze prechod GTK2->GTK3 nezvladli, a soucasny model pro prechod Gtk3->Gtk4 se tomu snazi predejit. Jak to pujde je ve hvezdach. Co mi prijde klicove, je dloudoba udrzba starsich verzi, tedy v danem pripade Gtk3.
    No chyby sú uvádzané ako feature, LP sa proste stal nejako mantrou Linux enviromnt.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Petr Tomášek avatar 17.8.2017 09:55 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Není. Už jen proto, že z původních ideí v GNOME zůstalo hovno, respektive současné GNOME jde naprosto proti těmto ideím.

    BTW, kdo z vás ví, že GNOME původně znamenalo "GNU Network Object Model Environment". S "network" a "object model" to už nemá co do činění, stejně tak s myšlenkami okolo GNU... :-(
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    little.owl avatar 18.8.2017 01:15 little.owl | skóre: 22 | blog: Messy_Nest | Brighton/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    To ze se zbavili puvodni koncepce v Gnome 1, ktera se ukazala jaka neprislis stastne navrzena, stejne jako pozdeji treba CORBA, bylo jedine dobre.
    A former Red Hat freeloader.
    kyknos avatar 18.8.2017 11:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Oslava 20. narozenin GNOME v Brně
    Ten současný nepoužitelný paskvil je skutečně výhra :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.